Strona 5 z 13

: 19 maja 2007, o 09:02
autor: D12
Mike jestem pod wrażeniem jak szybko twoje auto zostało zeswapowane. Jestem ciekaw wrażeń z jazdy :) Jutro chyba odbiór ?

: 19 maja 2007, o 09:14
autor: kozzi
hehe...........i po co tu dłubac jakiś szczurowaty 1.6 skoro w kilka dni mozna mieć c20xe :-P

:)2

: 19 maja 2007, o 09:17
autor: arts
kozzi pisze:hehe...........i po co tu dłubac jakiś szczurowaty 1.6 skoro w kilka dni mozna mieć c20xe :-P

:)2
no wlasnie po co ? :lol: :lol: :lol:

: 19 maja 2007, o 09:27
autor: kozzi
po nic.................hahahahahahaha........ :lol: :lol: :lol:

: 19 maja 2007, o 11:15
autor: endo
masakra :grin:

Mike, jak z zawiasem - co zalozone?

: 19 maja 2007, o 11:28
autor: -=m&m=-
!markos pisze:mistrz mistrz mistrz!!! mowilem juz na gadu - dla mnie numer dwa po c20rsie!
dzieki :oko: nie spodziewałem się takiego komplementu :)
D12 pisze:Jutro chyba odbiór ?
zgadza sie, już sie nie moge doczekac :grin:
kozzi pisze:i po co tu dłubac jakiś szczurowaty 1.6 skoro w kilka dni mozna mieć c20xe :-P
no w twoim przypadku rzeczywiście sensu nie było :lol:
YAQB pisze: Zeby teraz ganial jak wsciekly bez problemow :grin:
próbowaliśmy wykluczyć wszystkie na samym początku ale tak naprawde w praniu wyjdzie :oko:

endo pisze:Mike, jak z zawiasem - co zalozone?
sprawdzony zestaw wowa czyli amortyzatory spax i spreżyny progresywne eibach i tak własnie sobie mysle, że to dzieki charakterystyce sprężyn nie usiadł aż tak bardzo

: 19 maja 2007, o 12:15
autor: kozzi
-=m&m=- pisze:
kozzi pisze:i po co tu dłubac jakiś szczurowaty 1.6 skoro w kilka dni mozna mieć c20xe :-P
no w twoim przypadku rzeczywiście sensu nie było :lol:
a o co Ci teraz chodzi??
Twój był za to taki zajebiście bez awaryjny :lol:

: 19 maja 2007, o 12:38
autor: -=kLaRi=-
-=m&m=- pisze:sprawdzony zestaw wowa czyli amortyzatory spax i spreżyny progresywne eibach i tak własnie sobie mysle, że to dzieki charakterystyce sprężyn nie usiadł aż tak bardzo
Nie usiadl nizej dzieki znikomej roznicy wagi pomiedzy obydwoma silnikami!!!

: 19 maja 2007, o 12:39
autor: -=m&m=-
kozzi pisze: a o co Ci teraz chodzi??
o stosunek poniesionych nakładów do efektów :oko: których jak sam zauwazyłes nie było
kozzi pisze:po nic.......
-=klari=- pisze: Nie usiadl nizej dzieki znikomej roznicy wagi pomiedzy obydwoma silnikami!!!
nie wysuwałbym aż tak pochopnych wniosków :oko: no chyba, że ważyłeś oba te silniki wraz ze skrzyniami biegów w co watpie :oko: zreszta jutro najbliższe zakręty zweryfikuja ta teze :grin:

: 19 maja 2007, o 13:09
autor: Porszak
extra ze juz wszystko zrobione. mechanik swoja draga tez fajny, sie uwinal piorunem. zycze bezawaryjnej jazdy, ale zycze tez zeby to nie byla seria. mam andzieje ze Michal zmieni zdanie, albo tak na prawde nie wie co mowi kiedy mowi o pozostawieniu serii:)
(to moze brzmiec dziwnie bo w koncu moj "dlubany" silnik jeszcze lezy na powierzchni min 2m2 lacznie :lol: :lol: )
GRATULACJE EMSY, bezawarynosci
kozzi pisze:hehe...........i po co tu dłubac jakiś szczurowaty 1.6 ...
po to zeby ogladac to c20xe w lusterku siedzac w dlubanym 1.6 :lol:

: 19 maja 2007, o 13:16
autor: kozzi
-=m&m=- pisze:
kozzi pisze: a o co Ci teraz chodzi??
o stosunek poniesionych nakładów do efektów :oko: których jak sam zauwazyłes nie było
znaczy się u Ciebie nie było, tak?
bo u mnie były takie jakich się spodziewałem :grin:
Porszak pisze:
kozzi pisze:hehe...........i po co tu dłubac jakiś szczurowaty 1.6 ...
po to zeby ogladac to c20xe w lusterku siedzac w dlubanym 1.6 :lol:
yeah!!!! :grin:
trzymam kciuki Porszak :grin:

: 19 maja 2007, o 13:28
autor: Porszak
Ciiii. nie rob OT.

ja sie nie moge doczekac kiedy sie spikniemy z Mike'em

: 19 maja 2007, o 13:29
autor: -=m&m=-
Porszak pisze:extra ze juz wszystko zrobione. mechanik swoja draga tez fajny, sie uwinal piorunem.
nie wszystko jest zrobione :) abs i licznik swirują i podejrzenie padło na różne pierścienie w przypadku przegubów z c20xe i x14xe noi teraz nie wiem czy wystarczy przełożyć pierścienie czy też czeka mnie lepsza zabawa :-?

edit
doczytałem, że w corsie były pierścienie z 29 zebami a w przypadku 2l były 29 oraz 43 więc nie wiem czy jest sens zabawy w jakies przekładanie :) skończy sie pewnikiem na zakupie nowych przegubów co w sumie też sie przyda :lol: jeśli kamiloooo zdaży do sklepu to problem sie rozwiąze jeszcze dziś :D

: 19 maja 2007, o 15:30
autor: !markos
a.. zapomnialem dopisac, ze powercap na flanszy wycietej ogrodowymi nozycami kojarzy sie z garazowo wydlubana instalacja gazowa i wyglada tragicznie :lol: moznaby to jakos ogarnac.. przyciac rowno z obudowa przepustnicy..

: 19 maja 2007, o 15:53
autor: D12
Porszak pisze:Ciiii. nie rob OT.

ja sie nie moge doczekac kiedy sie spikniemy z Mike'em
też się pisze ;)

: 19 maja 2007, o 16:09
autor: -=m&m=-
D12 pisze:
Porszak pisze:
ja sie nie moge doczekac kiedy sie spikniemy z Mike'em
też się pisze ;)
26.05 (sobota) bede w łodzi :oko: wiec mozemy jakiegoś mini spota zrobić :oko:

: 19 maja 2007, o 16:16
autor: Staneq
strasznie szybko przeszlo od tego jak mi jakis czas temu pisalaes na gg ze myslisz o c20xe...a tu rach ciach dowiaduje sie ze silnik kupiony, a potem szybki swap..

moje gratki w koncu musze sie do tego wrocka wybrac ;)

: 20 maja 2007, o 00:24
autor: -=kLaRi=-
No to kolega pojechal :)
Ale Markos troche ostro pojechales - swapa koles zrobil w mig! naprawde w MIG ! takze pelen szacunek !!!Wiec nie ma co sie tutaj rozwodzic nad wizualnym efektem ,ktory nie jest priorytetem! Mialo byc szybko wiec nikt nie bedzie sie bawil w detale!

Staneq to pojedziemy razem odwiedzic emsow i pobounsowac razem na miescie - a rzeczywiscie jest gdzie i miasto przepiekne!!!! jeszcze sie Wowa,Artsa,Zgubka sciagnie i bedzie bal !! :D

: 20 maja 2007, o 03:24
autor: arts
my sie wybieramy z okazji koe :oko:

: 20 maja 2007, o 11:33
autor: !markos
-=kLaRi=- pisze:Ale Markos troche ostro pojechales - swapa koles zrobil w mig! naprawde w MIG ! takze pelen szacunek !!!Wiec nie ma co sie tutaj rozwodzic nad wizualnym efektem ,ktory nie jest priorytetem! Mialo byc szybko wiec nikt nie bedzie sie bawil w detale!
tak tak.. wiadomo przeciez, ze przy swapach najwazniejsze jest, zeby zrobic je jak najszybciej, a jesli przy okazji wyjda pewne niedorobki, to niewazne, i tak respekt, ze tak szybko bylo.. hello??

nie wiem jak reszta, mam nadzieje, ze git, ale to co jest na przepustnicy wymaga poprawki/zmiany, szczegolnie, ze silnik nie wisi w szczurowej pordzewialej corsie a, gdzie takie rzeczy faktycznie nie mialyby zadnego znaczenia, a w bardzo zadbanej setce, gdzie po prostu nie wypada drutowac niczego. nawet kolanka dolotu. michal na szczescie zdaje sobie z tego sprawe i na pewno to ogarnie.

: 20 maja 2007, o 12:05
autor: -=kLaRi=-
Markos mylisz pojecia , swap mial byc zrobiony szybko!!migiem a nie trwac tak jak twoj rok zeby bylo wszystko na tip-top!!!Reszte wizualnych rzeczy poprawi sobie mike juz sam!
Czy serio musze Ci to tlumaczyc :D ??:)

: 20 maja 2007, o 12:14
autor: arts
mozna bylo wczesniej cos rozkminic zeby bylo tip to wkoncu kamiloo juz mial robione jakis czas temu wiec co tu ma do rzeczy pospiech przy swapie, masz zrobione i juz ile to czasu trwa ... :oko:

: 20 maja 2007, o 12:41
autor: -=kLaRi=-
Przeciez to sa ku*** szczegoly!! wazne, ze bedzie jezdzic i juz !!!
Powiedzialbym cos jeszcze ale ugryze sie w jezyk ...:)

: 20 maja 2007, o 16:27
autor: szajboos
Aleście tu Mike'owi OT zrobili!!

Mike, jestem pod wrażeniem szybkości SWAP'a. Ale jak pisze Klari, najważniejsze by jeździło, resztę można dopieścić potem :oko:

tu byla niepotrzebna uwaga, wiec pozwolilem ja sobie skasowac
kilka innych postow wyzej takze polecialo

markos

: 20 maja 2007, o 17:46
autor: pirat
jak dzieci...

Temat swapa 2.0 juz tak jest ogarniety w Corsie B, ze zaczyna sie to robic bolt-on :-D
Fajnie fajnie - Majk, mowiles na Bemowie, ze bedziesz ogladal dawce dopiero, a tu prosze prosze...

Z niecierpliwoscia czekam na post Emsow po powrocie znad morza :-P

kilka postow bicia piasty poszlo w kosmos

: 20 maja 2007, o 22:27
autor: !markos
tu bylo kilka postow, ktore nie powinny sie tu byly znalezc, a ze sie znalazly to ich autor otrzymal kreske (a nawet 2, bo nie chcialo mu sie poczekac na wyjasnienie sprawy na pw i wolal klepnac sobie tutaj nie na temat).

zdaje sie, ze autor, ktorego posty kasowal pirat takze otrzymal kreske, wiec prosimy ladnie - trzymajcie sie temaciku bez zbednych uwag NIE NA TEMAT, a bedzie superek :grin:

: 20 maja 2007, o 22:34
autor: Marcin99
Ja myślałem, że o tej porze to mike będzie się chwalił jak to corsa zapierdziela a tu tylko posty o tym, że szybko czy nie szybko lub o hondzie że rok czy dwa :-?
Panowie czy wy wszędzie musicie sobie dogryzać :oko: zarówno corsa klariego jak i honda markosa to kozak projekty ale przecież o tym w innych wątkach można poczytać. Moim zdaniem gdyby nie to, że nie są w pełni skończone, czy też to że trwają aż tyle czasu to wiało by nudą. Fajnie poczytać o czymś co zmienia się z biegiem czasu byle cały czas się coś działo.


Mike jak tam, w domu już?

: 20 maja 2007, o 22:35
autor: geo022
wyjechałem w środe do Wielunia kiedy silnik był już na pokładzie -wracam dziś a tu juz następnę c20xe w corsie B zyje !! :-D

TO JEST PIEKNE! :grin:

Zycze bezawaryjności, frajdy z jazdy i oglądania w lusterkach tych dłubanych 1,6 8-)

: 20 maja 2007, o 22:36
autor: YAQB
[edit]

: 20 maja 2007, o 22:51
autor: !markos
ostro jedziesz, ale sie pograzasz.

autorem postow, ktore pokasowal pirat byl szymon - tjuner, ktoremu wydaje sie, ze pozjadal wszystkie rozumy i moze pisac pierdoly. jednak tylko mu sie wydaje. zaturbienie kadeta za 1500 i wykonanie kilku swapow na c20xe nie robi z niego boga i nie upowaznia do durnego jechania po projektach, o ktorych nawet mu sie nie snilo.

yaqb, jeszcze raz napiszesz tu cos tak samo z dupy jak piszesz od kilkunastu minut, to wjebie ci bana. czy jak w przystepny sposob tlumacze ci pewne rzeczy na pw to nie rozumiesz? radzilem ci, zebys nie pisal nic po pijaku, bo kiepsko ci to wychodzi.. nie dociera?

watek zostaje zamkniety do powrotu majka. otworze na prosbe autora. moze dzieki temu ochloniecie.