Corsza- garażowe dłubanie. NEW FRONT
- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
spewnoscia zaleta stalowki jest masa..
moj alus bez opony wazy 9 kg :0
ET 37
moj alus bez opony wazy 9 kg :0
ET 37
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: CoRSiArka by RotkiV
dlatego trze i bedzie tarlo, no chyba ze u mnie tylko jest z tym tak zleRotkiV pisze: ET 37
- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
po mimo dosc hardcorowej modyfikacji blotnikow i sierpów nadal trze a tylko na duzych wybojach.. ale to tez dlatego ze mam dosc mieki zawias
ale jest bajka.. teraz tylko powoli ucze sie innej jazdy

- Zioo
- Nowy
- Posty: 499
- Rejestracja: 9 sie 2008, o 21:44
- Imię: Adam
- Lokalizacja: ŁDZ
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: CoRSiArka by RotkiV
kozacka felga
mnie sie bardzo podoba 


Morette bitch !! ZłooGarage - elektryka/mechanika pojazdowa 883 969 504
- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
nowy zakupik sie trafil za dosc okazyjna cene wiec trzeba bylo brac


amortyzatory GT Cupline + sprezyny FK automotive
niestety w drodze powrotnej ,,cos" wyjsrało sie z silnikiem ale do domu dojechalem...
zamiast sobote spedzic nad wymiana zawiasu to siedzialem i myslalem co zrobic z silnikiem...
mimo ze dzis Niedziela... trzeba bylo spedzic ten dzien garazowo reanimujac corsze... po wielkich przebojach udało sie .. ale wymaga jeszcze dosc konkretnych zabiegów. ale to zrobie w pon. lub we wtorek.
DZIEKI KUBA ZA CHECI POMOCY !! jak bede mogł i umial odwdziecze sie
skoro corsze juz jako tako palilo. moglem wziasc sie za zawias.
jako iz u siebie od dawna posiadam sprezyny WAITEC zdecydowalem sie na zalozenie ich.
amorek GT ze sprezyna FK dał sie ugiac.. a ze sprezyna Waitec nie dał sie ugiac (amorek oparty o podloge, naciskajac rekoma a w sumie calym ciezarem ciala)
mysle ale bedzie deska
(ucieszony)
i tak jedna strona zrobiona pozniej druga....

wiec mozna bylo sie przejechac....
i jest bardzo fajnie... wrescie niema tego meczacego bujania i telepania jak to mialo miejsce z wylanym amorem...
myslalem ze bedzie twardo.. ale suma sumarum jest nawet za miekko, to oznacza ze jestem gotowy na gwinta teraz tylko $$$
co mi sie nie podoba to to ze ,, chyba wydaje mi sie" ze minimalnie corsza sie podniosla z przodu
jakos bede musial to przezyc
tutaj małe porownanie mojej kolekcji sprezyn
czarna -seria
zielona -waitec
niebieska - FK automotive

no i na THE END kilka dodatkowych fotek



a tu chcialem sie pochwalic jakie ładne oponki mam na tyle.. GOODYEAR F1




amortyzatory GT Cupline + sprezyny FK automotive
niestety w drodze powrotnej ,,cos" wyjsrało sie z silnikiem ale do domu dojechalem...
zamiast sobote spedzic nad wymiana zawiasu to siedzialem i myslalem co zrobic z silnikiem...
mimo ze dzis Niedziela... trzeba bylo spedzic ten dzien garazowo reanimujac corsze... po wielkich przebojach udało sie .. ale wymaga jeszcze dosc konkretnych zabiegów. ale to zrobie w pon. lub we wtorek.
DZIEKI KUBA ZA CHECI POMOCY !! jak bede mogł i umial odwdziecze sie
skoro corsze juz jako tako palilo. moglem wziasc sie za zawias.
jako iz u siebie od dawna posiadam sprezyny WAITEC zdecydowalem sie na zalozenie ich.
amorek GT ze sprezyna FK dał sie ugiac.. a ze sprezyna Waitec nie dał sie ugiac (amorek oparty o podloge, naciskajac rekoma a w sumie calym ciezarem ciala)

mysle ale bedzie deska

i tak jedna strona zrobiona pozniej druga....

wiec mozna bylo sie przejechac....
i jest bardzo fajnie... wrescie niema tego meczacego bujania i telepania jak to mialo miejsce z wylanym amorem...
myslalem ze bedzie twardo.. ale suma sumarum jest nawet za miekko, to oznacza ze jestem gotowy na gwinta teraz tylko $$$

co mi sie nie podoba to to ze ,, chyba wydaje mi sie" ze minimalnie corsza sie podniosla z przodu


tutaj małe porownanie mojej kolekcji sprezyn

czarna -seria
zielona -waitec
niebieska - FK automotive

no i na THE END kilka dodatkowych fotek



a tu chcialem sie pochwalic jakie ładne oponki mam na tyle.. GOODYEAR F1

- cwirus88
- Nowy
- Posty: 320
- Rejestracja: 22 cze 2008, o 07:38
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
to dość dziwne bo ja mam u siebie na przodzie też Weiteca i jest bardzo twardo. może jednak komplet współgra lepiej 

Wylyź.
- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
nie wiem jaka maja charekterystyke pracy amorki waiteca bo nie jezdzilem na takich...
i tak jestem zadowolony bo wrescie normalnie i bezpiecznie bedzie sie jezdzic i czuc auto....
jeszcze musze tylko cos na tył wyczarowac i bedzie super
... skoro mam juz heble, jakos dzialajacą zawieche, kola, to teraz czas odkladac kasiore na silnik 
i tak jestem zadowolony bo wrescie normalnie i bezpiecznie bedzie sie jezdzic i czuc auto....
jeszcze musze tylko cos na tył wyczarowac i bedzie super


- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: CoRSiArka by RotkiV
jeszcze zbierznosc zostala do zrobienia. jak sobie przygryziesz jezyk zebami na dziurach przez zawias deske to zatesknisz za seria
(nie mowie ze ja tak zrobilem)
no i dobrze z ejakos odratowales silnik.

no i dobrze z ejakos odratowales silnik.
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: CoRSiArka by RotkiV
cos mi sie kiedys obiło o uszy, że amorki dla weiteca robi al-ko
poza tym oba mody na plus 


"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- Ans
- Nowy
- Posty: 222
- Rejestracja: 23 cze 2008, o 23:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
Prawdacos mi sie kiedys obiło o uszy, że amorki dla weiteca robi al-ko



Dzidek! Widze ,że Twoja corsa pięknieje w oczach!!Wygląda super ! Powodzenia przy modach !


Audi Adrei Turbo PB

- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
Dzieki, ciesze sie ze sie podoba.
kiedy nowy silnik? hmmm pewnie na dniach, bo obecny wyzionoł ducha
kiedy nowy silnik? hmmm pewnie na dniach, bo obecny wyzionoł ducha

- Ans
- Nowy
- Posty: 222
- Rejestracja: 23 cze 2008, o 23:49
- Lokalizacja: WROCŁAW
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
tak btw. WEITECRotkiV pisze:nod dawna posiadam sprezyny WAITEC zdecydowalem sie na zalozenie ich.
amorek GT ze sprezyna FK dał sie ugiac.. a ze sprezyna Waitec nie dał sie ugiac







Audi Adrei Turbo PB

- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
wrescie znazlem chwile zeby zaspkoic swoja ciekawosc i zerwalem glowice...
no i tu ladnie widac co bylo powodem braku kompresji na 3 garku.

Tata zasugerował zeby reanimowac ten silnik co jest zeby pojezdzic troche skoro i tak chce sie SWAPowac...
ale wg.mnie to nie jest chyba dobry pomysl bo tego silnika mam juz serdecznie dosc
mimo ze gladzie cylindrow w idealnym stanie i zero progów.
kurde sam juz nie wiem co robic
z drugiej zas strony kupujac drugie C14NZ za grosze.. nie wiem co kupuje i moge tylko nie potrzebnie kase wydac...
tak corsa stoii w garazu od paru dni i jeszcze troche czasu tam spedzi

no i tu ladnie widac co bylo powodem braku kompresji na 3 garku.

Tata zasugerował zeby reanimowac ten silnik co jest zeby pojezdzic troche skoro i tak chce sie SWAPowac...
ale wg.mnie to nie jest chyba dobry pomysl bo tego silnika mam juz serdecznie dosc

mimo ze gladzie cylindrow w idealnym stanie i zero progów.
kurde sam juz nie wiem co robic

z drugiej zas strony kupujac drugie C14NZ za grosze.. nie wiem co kupuje i moge tylko nie potrzebnie kase wydac...
tak corsa stoii w garazu od paru dni i jeszcze troche czasu tam spedzi


- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: CoRSiArka by RotkiV
Hehe no ładna masakra - a czasami to nie ten cylinder na którym były te odwierty do świecy robione?
Wg mnie jeśli masz dół cacy to wkładaj graty z SE i się nie zastanawiaj, lepiej się już będzie odpychać i na trochę wystarczy, odd biedy jakaś głowica z 1.2 ale tu by trzeba policzyć stopnie sprężania
ogólnie nie jest tak źle jak się wydawało
Wg mnie jeśli masz dół cacy to wkładaj graty z SE i się nie zastanawiaj, lepiej się już będzie odpychać i na trochę wystarczy, odd biedy jakaś głowica z 1.2 ale tu by trzeba policzyć stopnie sprężania

ogólnie nie jest tak źle jak się wydawało

X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V

- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
generalnie odwierty na swiece sa robione na 2,3,4 garku
czy dol dobry to nie wiem... na wszleki wypadek zaleje nafta i zobacze jak trzymaja pierscionki...
jutro jade na gielde do lodzi moze po silnik a moze po glowice zalerzy co sie trafi....
bardzo bym chcial gore od SE ale ciezko trafic taki komplecik... od biedy bedzie znow NZ z tym ze ,,nowa" druga glowica spalnowana i dotarta (to akurat mam za friko) i nowe nie zbedne uszczelki trudno.. wierzcie mi ze niemam juz sil sie z tym piescic

czy dol dobry to nie wiem... na wszleki wypadek zaleje nafta i zobacze jak trzymaja pierscionki...
jutro jade na gielde do lodzi moze po silnik a moze po glowice zalerzy co sie trafi....
bardzo bym chcial gore od SE ale ciezko trafic taki komplecik... od biedy bedzie znow NZ z tym ze ,,nowa" druga glowica spalnowana i dotarta (to akurat mam za friko) i nowe nie zbedne uszczelki trudno.. wierzcie mi ze niemam juz sil sie z tym piescic

- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: CoRSiArka by RotkiV
ooo. no to niezle, a ja myslalem widzac to na poprzednim foto ze to tak sie jakos swiatlo odbija, a zawor jest uchylony troche
. kup nowy zawor i ogien. ile Cie to bedzie kosztowalo w porywach 150-200pln pewnikiem
swoja droga iekawe czy opilek moglbyc przyczyna.

swoja droga iekawe czy opilek moglbyc przyczyna.
- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
bylem dzisiaj w lodzi na gieldzie w poszukiwaniu jakiegos silnika lub glowicy.. niestety wiecej ,,bubli" niz czesci
chcialem kupic druga glowice ze wzgledu na te nieszczesne tulejki na swiecach ale tata mnie zapewnia ze skoro glowica jest zdjeta to zrobi w robocie to tak ze tulejki juz wykrecac sie nie beda...
tak wiec pozostalo mi tylko kupic komplet uszczelek +USZCZELNIACZE ZAWOROWE (ktorych ostatnio nie wyminielem
) no i zawor wydechowy.. glowica bedzie splanowana a wszystkie zawory dotarte.. tak wiec Corsa w piatek wieczorem powinna wyskoczyc na jakis lansik juz
tez tak licze ze max 150-200 wydam i powinno pojezdzic do czasu SWAPA oby do przodu
PS> powinienem znienawidzic corse za to jaka jest nie dobra
ale cholercia uwielbiam ją 
chcialem kupic druga glowice ze wzgledu na te nieszczesne tulejki na swiecach ale tata mnie zapewnia ze skoro glowica jest zdjeta to zrobi w robocie to tak ze tulejki juz wykrecac sie nie beda...
tak wiec pozostalo mi tylko kupic komplet uszczelek +USZCZELNIACZE ZAWOROWE (ktorych ostatnio nie wyminielem


tez tak licze ze max 150-200 wydam i powinno pojezdzic do czasu SWAPA oby do przodu

PS> powinienem znienawidzic corse za to jaka jest nie dobra


- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: CoRSiArka by RotkiV
Jak by co to mam komplet zaworów z mojej starej głowicy od 13NB wypolerowane
i mogę Ci przysłać brakujący żebyś nie szukał, tylko musisz znaleźć czy jest taka sama długość co C14NZ bo średnica na pewno ta sama.
Co do corsy to nie jest wcale taka zła, zobacz ile Zioo miał przebojów ze swoją zanim zaczęła przynosić przyjemność z jazdy. Inna sprawa że wydaje mi się że takie robienie gwintów do świec bez zdejmowania czapki swoje mogło zrobić... przypomina mi się przypadek kogoś z forum (czerwone GSi) gdzie gazownicy wiercili pod wtryski od gazu otwory w ssącym bez zdejmowania kolektora, opiłek wpadł pod zawór, ten się nie domknął i wypalił w sposób identyczny jak Twój
EDIT - jednak nie podejdą - w C14NZ 105mm, w 1.3 102,6mm wysokości całkowitej

Co do corsy to nie jest wcale taka zła, zobacz ile Zioo miał przebojów ze swoją zanim zaczęła przynosić przyjemność z jazdy. Inna sprawa że wydaje mi się że takie robienie gwintów do świec bez zdejmowania czapki swoje mogło zrobić... przypomina mi się przypadek kogoś z forum (czerwone GSi) gdzie gazownicy wiercili pod wtryski od gazu otwory w ssącym bez zdejmowania kolektora, opiłek wpadł pod zawór, ten się nie domknął i wypalił w sposób identyczny jak Twój

EDIT - jednak nie podejdą - w C14NZ 105mm, w 1.3 102,6mm wysokości całkowitej

X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V

- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
Cprszza smiga az milo.. czuc ze lepiej idzie
wszystko super sie udalo
podsumowujac...
komplet uszczelek+uszczelniacze zaworowe+zawor wydechowy+planowanie glowicy+sylikon, olej, plyn chlodniczy = 200 zl wiec nie tak zle
wazne ze autko smiga i znow daje ogromną przyjemnosc z jazdy
niestety... nadal złopie oleju bo kopci strasznie... ale to liczylem sie z tym ze bedzie kopcic bo przypuszczalem ze pierscienie sa slabe, ale nie chcialem wydawac az tak duzej sumy ....
Aby do zimny/wiosny jak szczescie dopisze to XE power


podsumowujac...
komplet uszczelek+uszczelniacze zaworowe+zawor wydechowy+planowanie glowicy+sylikon, olej, plyn chlodniczy = 200 zl wiec nie tak zle


niestety... nadal złopie oleju bo kopci strasznie... ale to liczylem sie z tym ze bedzie kopcic bo przypuszczalem ze pierscienie sa slabe, ale nie chcialem wydawac az tak duzej sumy ....
Aby do zimny/wiosny jak szczescie dopisze to XE power

- Tom
- Nowy
- Posty: 195
- Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:20
- Lokalizacja: SJZ
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
Kurde tych XE to już będzie...trzeba będzie uważnie patrzec na drodze bo co trzecia Cb ma 2,0 pod maskąRotkiV pisze: Aby do zimny/wiosny jak szczescie dopisze to XE power


- DaroXE
- Nowy
- Posty: 121
- Rejestracja: 12 sie 2008, o 15:34
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: CoRSiArka by RotkiV
no ... w klubie to jak widac co 2gie auto bedzie miec pod maska 130KM + 

Czarnulka... troche koni już to ma pod maską... 

- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
nieno spokojnie Pany nie wybiegajmy w przyszlosc...
ja swoj SWAP planuje na srodek zimy/blizej wiosny...
a czuje w kosciach ze sezon 2010 to bedzie wysyp V6 i LET`ów
ale powiem wam jeszcze ze teraz Corsa mi sie bardzo podoba
-- So sie 08, 2009 4:00 am --
Panie i Panowie.....
,,Nadejszła" wiekopomna chwila....
droga kupna udało mi się nabyć dawcę organów i to nie kościelnych
za kilka worków złota i dwa ,,prosięta" kupiłem ....
zresztą sami spożyjcie co kupiłem

troszkę szczegółów na świeżo bo w piątek rano to przytargałem na lawecie
C20XE
waski pasek
KS700
F20
silnik wymaga rozłożenia, remontu kapitalnego na dobrych nowych częściach
wiadomo ze remont C20XE tani nie będzie, ale powolutku powolutku sie to wyremontuje i włoży....
jak ogarnę się czasowo to pstryknę więcej fotek
także załoga CORSASPORT.PL rośnie w silę
ja swoj SWAP planuje na srodek zimy/blizej wiosny...
a czuje w kosciach ze sezon 2010 to bedzie wysyp V6 i LET`ów

ale powiem wam jeszcze ze teraz Corsa mi sie bardzo podoba

-- So sie 08, 2009 4:00 am --
Panie i Panowie.....
,,Nadejszła" wiekopomna chwila....
droga kupna udało mi się nabyć dawcę organów i to nie kościelnych

za kilka worków złota i dwa ,,prosięta" kupiłem ....
zresztą sami spożyjcie co kupiłem

troszkę szczegółów na świeżo bo w piątek rano to przytargałem na lawecie
C20XE

waski pasek
KS700
F20
silnik wymaga rozłożenia, remontu kapitalnego na dobrych nowych częściach
wiadomo ze remont C20XE tani nie będzie, ale powolutku powolutku sie to wyremontuje i włoży....
jak ogarnę się czasowo to pstryknę więcej fotek

także załoga CORSASPORT.PL rośnie w silę

- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: CoRSiArka by RotkiV
ooo super ze sie udalo. teraz bedziesz mial zajecie wypelniajace wolny czas i duzo aukcji na allegro 

- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
no to wstawie kilka fotek tego co kupiłem....
zastanawia mnie tylko czy chłodnice oleju miały wszystkie C20XE czy tylko nie które... ja nie mam ....
jak powyciągam te wszystkie graty i wiązkę silnika to muszę ja obejrzeć bo martwi mnie to ze może być ona do wymiany....



zastanawia mnie tylko czy chłodnice oleju miały wszystkie C20XE czy tylko nie które... ja nie mam ....
jak powyciągam te wszystkie graty i wiązkę silnika to muszę ja obejrzeć bo martwi mnie to ze może być ona do wymiany....



- Krzy Krzy
- Nowy
- Posty: 399
- Rejestracja: 17 mar 2009, o 22:12
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: CoRSiArka by RotkiV
Oj będzie się działo. Gratuluje silniczka 

Bóg dał nam nogi, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na GLEBIE ...
-
- Świeżak
- Posty: 15
- Rejestracja: 7 lip 2009, o 22:52
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: CoRSiArka by RotkiV
widze że wczesniejszy własciciel nie szanował tego co ma pod maską :p troszku roboty będzie ale powodzenia:) też jestem w trakcie swapa, tyle że do tigry, także jak skoncze to bede miał jakieś tam doświadczenie to służe pomoca 

- seboss
- Nowy
- Posty: 449
- Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
- Imię: Sebastian
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: CoRSiArka by RotkiV
kolejne c20xe w klubie ............. masakra ile tego się narobiło.......
powodzenia Rotki
-- Pn sie 10, 2009 3:39 pm --
cholera to póki co będę zaniżał statystyki
powodzenia Rotki
-- Pn sie 10, 2009 3:39 pm --
Gnejsik pisze:no ... w klubie to jak widac co 2gie auto bedzie miec pod maska 130KM +
cholera to póki co będę zaniżał statystyki
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
- rstuning
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 7
- Rejestracja: 8 sie 2009, o 15:45
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CoRSiArka by RotkiV
oj niebędzie nie będzie, ja w swoje XE włożyłem 1500 blaszek i to tylko zaczęści, własnorecznie poskładałem wiec jakiegoś tysiaka zaoszczędziłem, jak byś potrzebował jakieś info na temat tego silnika to zapraszam na PWRotkiV pisze:nieno spokojnie Pany nie wybiegajmy w przyszlosc...
ja swoj SWAP planuje na srodek zimy/blizej wiosny...
a czuje w kosciach ze sezon 2010 to bedzie wysyp V6 i LET`ów![]()
ale powiem wam jeszcze ze teraz Corsa mi sie bardzo podoba
-- So sie 08, 2009 4:00 am --
Panie i Panowie.....
,,Nadejszła" wiekopomna chwila....
droga kupna udało mi się nabyć dawcę organów i to nie kościelnych![]()
za kilka worków złota i dwa ,,prosięta" kupiłem ....
zresztą sami spożyjcie co kupiłem
troszkę szczegółów na świeżo bo w piątek rano to przytargałem na lawecie
C20XE![]()
waski pasek
KS700
F20
silnik wymaga rozłożenia, remontu kapitalnego na dobrych nowych częściach
wiadomo ze remont C20XE tani nie będzie, ale powolutku powolutku sie to wyremontuje i włoży....
jak ogarnę się czasowo to pstryknę więcej fotek![]()
także załoga CORSASPORT.PL rośnie w silę
a tak sie prezętuje umnie



a reszte gratów masz do sprzedania z calibry jak sąde, mam kilka drobiazgów które mi brakuje wiec sie odezwe
pozdro
sprzedam komplet na swapa C20NE