troche danych:
Opel corsa 1994r
1.4i czyli c14nz
wersja JOY czyli na wypos.
wspomaganie, szyber, i to w sumie tyle co wyszlo z fabryki... a z dodatkowego mam instalke lpg.
z autkiem jest tez taka historia ze kilkanascie dni po zakupie pojawily sie problemy z cisnieniem oleju po sprawdzeniu cisnienia wyszlo ze bije dosc dobre cisnienie bo na cieplym silniku wyszlo na pewnych obrotach blizej nie okreslonych 4.2 bara diagnoza ? walniety czujnik, ktorego juz nie zdazylem juz wymienic bo na miescie mi sie silnik zatarl na szczescie na jalowych obrotach i silnik zostal odratowany nowymi panewkami i przypolerowaniem walu.
zmiany: narazie nie wielkie ale powoli do przodu wraz z mozliwosciami finansowymi
ale tak:
styling:
lampy tylne made in UK czyli cos na wzor Irmsherów ktore wg super pasuja do tego koloru
silnik:
ukl. wydechowy a raczej to co z niego zostalo czyli zostal tylko seryjny koncowy z podwojna koncowka
wnetrze:
na chwile obecna jest tylko licznik od tigry
zawieszenie:
sprezyny waitec krotsze od seryjnych o 60 mm (dzieki Porszak)
koła :
niestety tylko 13" na tyle 175x60x13 a na przodzie 175x50x13 co w polaczeniu z gleba daje mi zderzak kilka cm nad ziemia.
w sumie z dokonanych zmian to narazie tyle teraz troche o planach
w planow najblizej do zrealizowania to sa tak:
usuniecie znaczka z grilla i doprowadzenie zderzaka no stanu idealnego ( zmiast znaczka dorobic brakujaca czesc zeberka)
spoiler na klape GSi
delikatne przyciemninie wszystkich szyb
usuniecie zamka w klapie oraz w drzwiach.
w miare mozliwoscie blacharka
wstawienie kubełkow i tu mam pomysł na kubelki od forda escorta RS oraz przerobka obecnych zegarow.
z planow pozniejszych to chyba najwaznijaszym bedzie new motor czyli C16SE i wykrecic to na jakies 120 KM
kola 15"
amorki Bilstein i wielle innych ... bardzo bym chcial kompletnie rozebrac i podblubac corse od podstaw. trzymajcie kciuki.
W tym watku moze nie bedzie sie tak dzialo spektakularnie jak u innych ale o sprawcy tego w fotkach.
a teraz wlasnie troszke fotosow.

to wlasnie sprawca powolnych prac nad modami corsy a trzeba to jakos wyposazyc.

tak wygladala kilka dni po zakupie, nie obeszlo sie bez delikatnych zmian .. czyli zerwalem oznaczenia i juz miala polprzelotowy wydech tu narazie z jedna koncowka.

a tu juz zdjecia jak wyglada CoRsiArka chwile obecna ( zwlaszcza na jednej fotce widac dlaczego wlasnie cosiarka )



to zdjecie fajnie pokazuje jaka jest roznica miedzy seryjnym zawieszeniem lanosa a obnizanym corsy



i to by bylo narazie na tyle z modow... postaram sie systematycznie cos dzialac i uaktalniac watek nowymi relacjami z modow
