Strona 5 z 7

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 12 cze 2009, o 18:14
autor: RotkiV
spewnoscia zaleta stalowki jest masa..
moj alus bez opony wazy 9 kg :0
ET 37

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 12 cze 2009, o 19:37
autor: Porszak
RotkiV pisze: ET 37
dlatego trze i bedzie tarlo, no chyba ze u mnie tylko jest z tym tak zle

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 13 cze 2009, o 00:50
autor: RotkiV
po mimo dosc hardcorowej modyfikacji blotnikow i sierpów nadal trze a tylko na duzych wybojach.. ale to tez dlatego ze mam dosc mieki zawias :-D ale jest bajka.. teraz tylko powoli ucze sie innej jazdy

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 13 cze 2009, o 17:54
autor: Zioo
kozacka felga :) mnie sie bardzo podoba :D

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 14 cze 2009, o 20:20
autor: RotkiV
nowy zakupik sie trafil za dosc okazyjna cene wiec trzeba bylo brac :)2
Obrazek
Obrazek



amortyzatory GT Cupline + sprezyny FK automotive
niestety w drodze powrotnej ,,cos" wyjsrało sie z silnikiem ale do domu dojechalem...
zamiast sobote spedzic nad wymiana zawiasu to siedzialem i myslalem co zrobic z silnikiem...

mimo ze dzis Niedziela... trzeba bylo spedzic ten dzien garazowo reanimujac corsze... po wielkich przebojach udało sie .. ale wymaga jeszcze dosc konkretnych zabiegów. ale to zrobie w pon. lub we wtorek.
DZIEKI KUBA ZA CHECI POMOCY !! jak bede mogł i umial odwdziecze sie

skoro corsze juz jako tako palilo. moglem wziasc sie za zawias.
jako iz u siebie od dawna posiadam sprezyny WAITEC zdecydowalem sie na zalozenie ich.
amorek GT ze sprezyna FK dał sie ugiac.. a ze sprezyna Waitec nie dał sie ugiac (amorek oparty o podloge, naciskajac rekoma a w sumie calym ciezarem ciala)
:shock:
mysle ale bedzie deska :roll: (ucieszony)
i tak jedna strona zrobiona pozniej druga....
Obrazek

wiec mozna bylo sie przejechac....
i jest bardzo fajnie... wrescie niema tego meczacego bujania i telepania jak to mialo miejsce z wylanym amorem...
myslalem ze bedzie twardo.. ale suma sumarum jest nawet za miekko, to oznacza ze jestem gotowy na gwinta teraz tylko $$$ :zakrecony:
co mi sie nie podoba to to ze ,, chyba wydaje mi sie" ze minimalnie corsza sie podniosla z przodu :twisted: jakos bede musial to przezyc :pig:

tutaj małe porownanie mojej kolekcji sprezyn 8)
czarna -seria
zielona -waitec
niebieska - FK automotive
Obrazek

no i na THE END kilka dodatkowych fotek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
a tu chcialem sie pochwalic jakie ładne oponki mam na tyle.. GOODYEAR F1
Obrazek

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 14 cze 2009, o 23:09
autor: cwirus88
to dość dziwne bo ja mam u siebie na przodzie też Weiteca i jest bardzo twardo. może jednak komplet współgra lepiej :)5

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 14 cze 2009, o 23:14
autor: RotkiV
nie wiem jaka maja charekterystyke pracy amorki waiteca bo nie jezdzilem na takich...
i tak jestem zadowolony bo wrescie normalnie i bezpiecznie bedzie sie jezdzic i czuc auto....
jeszcze musze tylko cos na tył wyczarowac i bedzie super :)2 ... skoro mam juz heble, jakos dzialajacą zawieche, kola, to teraz czas odkladac kasiore na silnik :-D

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 15 cze 2009, o 00:03
autor: Porszak
jeszcze zbierznosc zostala do zrobienia. jak sobie przygryziesz jezyk zebami na dziurach przez zawias deske to zatesknisz za seria :lol: (nie mowie ze ja tak zrobilem)
no i dobrze z ejakos odratowales silnik.

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 16 cze 2009, o 10:44
autor: -=m&m=-
cos mi sie kiedys obiło o uszy, że amorki dla weiteca robi al-ko :oko: poza tym oba mody na plus :)

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 19 cze 2009, o 10:13
autor: Ans
cos mi sie kiedys obiło o uszy, że amorki dla weiteca robi al-ko :oko:
Prawda :)
Obrazek na tym zdjęciu widać ,że jest takowy napis ponad naklejką :)


Dzidek! Widze ,że Twoja corsa pięknieje w oczach!!Wygląda super ! Powodzenia przy modach ! :) a kiedy nowy silniczek zawita?

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 19 cze 2009, o 10:52
autor: RotkiV
Dzieki, ciesze sie ze sie podoba.
kiedy nowy silnik? hmmm pewnie na dniach, bo obecny wyzionoł ducha :pig:

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 19 cze 2009, o 11:41
autor: Ans
RotkiV pisze:nod dawna posiadam sprezyny WAITEC zdecydowalem sie na zalozenie ich.
amorek GT ze sprezyna FK dał sie ugiac.. a ze sprezyna Waitec nie dał sie ugiac
tak btw. WEITEC :D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 20 cze 2009, o 19:57
autor: RotkiV
wrescie znazlem chwile zeby zaspkoic swoja ciekawosc i zerwalem glowice...
no i tu ladnie widac co bylo powodem braku kompresji na 3 garku.
Obrazek
Tata zasugerował zeby reanimowac ten silnik co jest zeby pojezdzic troche skoro i tak chce sie SWAPowac...
ale wg.mnie to nie jest chyba dobry pomysl bo tego silnika mam juz serdecznie dosc :bardzozly:
mimo ze gladzie cylindrow w idealnym stanie i zero progów.
kurde sam juz nie wiem co robic :)11
z drugiej zas strony kupujac drugie C14NZ za grosze.. nie wiem co kupuje i moge tylko nie potrzebnie kase wydac...

tak corsa stoii w garazu od paru dni i jeszcze troche czasu tam spedzi :placz2:

Obrazek

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 20 cze 2009, o 20:12
autor: fotograf
Hehe no ładna masakra - a czasami to nie ten cylinder na którym były te odwierty do świecy robione?

Wg mnie jeśli masz dół cacy to wkładaj graty z SE i się nie zastanawiaj, lepiej się już będzie odpychać i na trochę wystarczy, odd biedy jakaś głowica z 1.2 ale tu by trzeba policzyć stopnie sprężania :oko:
ogólnie nie jest tak źle jak się wydawało :)2

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 20 cze 2009, o 20:52
autor: RotkiV
generalnie odwierty na swiece sa robione na 2,3,4 garku :pig:
czy dol dobry to nie wiem... na wszleki wypadek zaleje nafta i zobacze jak trzymaja pierscionki...
jutro jade na gielde do lodzi moze po silnik a moze po glowice zalerzy co sie trafi....
bardzo bym chcial gore od SE ale ciezko trafic taki komplecik... od biedy bedzie znow NZ z tym ze ,,nowa" druga glowica spalnowana i dotarta (to akurat mam za friko) i nowe nie zbedne uszczelki trudno.. wierzcie mi ze niemam juz sil sie z tym piescic :)11

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 20 cze 2009, o 21:28
autor: Porszak
a co sie tam wlasciwie stalo? ja nie widze, a na trzezwo patrze :oko:

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 20 cze 2009, o 21:36
autor: RotkiV
włala ... mowisz i masz
Obrazek

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 21 cze 2009, o 08:41
autor: Porszak
ooo. no to niezle, a ja myslalem widzac to na poprzednim foto ze to tak sie jakos swiatlo odbija, a zawor jest uchylony troche :lol: . kup nowy zawor i ogien. ile Cie to bedzie kosztowalo w porywach 150-200pln pewnikiem
swoja droga iekawe czy opilek moglbyc przyczyna.

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 21 cze 2009, o 10:43
autor: RotkiV
bylem dzisiaj w lodzi na gieldzie w poszukiwaniu jakiegos silnika lub glowicy.. niestety wiecej ,,bubli" niz czesci

chcialem kupic druga glowice ze wzgledu na te nieszczesne tulejki na swiecach ale tata mnie zapewnia ze skoro glowica jest zdjeta to zrobi w robocie to tak ze tulejki juz wykrecac sie nie beda...
tak wiec pozostalo mi tylko kupic komplet uszczelek +USZCZELNIACZE ZAWOROWE (ktorych ostatnio nie wyminielem :pig: ) no i zawor wydechowy.. glowica bedzie splanowana a wszystkie zawory dotarte.. tak wiec Corsa w piatek wieczorem powinna wyskoczyc na jakis lansik juz 8-)
tez tak licze ze max 150-200 wydam i powinno pojezdzic do czasu SWAPA oby do przodu :)2

PS> powinienem znienawidzic corse za to jaka jest nie dobra :)11 ale cholercia uwielbiam ją :zakrecony:

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 21 cze 2009, o 10:57
autor: fotograf
Jak by co to mam komplet zaworów z mojej starej głowicy od 13NB wypolerowane :-D i mogę Ci przysłać brakujący żebyś nie szukał, tylko musisz znaleźć czy jest taka sama długość co C14NZ bo średnica na pewno ta sama.
Co do corsy to nie jest wcale taka zła, zobacz ile Zioo miał przebojów ze swoją zanim zaczęła przynosić przyjemność z jazdy. Inna sprawa że wydaje mi się że takie robienie gwintów do świec bez zdejmowania czapki swoje mogło zrobić... przypomina mi się przypadek kogoś z forum (czerwone GSi) gdzie gazownicy wiercili pod wtryski od gazu otwory w ssącym bez zdejmowania kolektora, opiłek wpadł pod zawór, ten się nie domknął i wypalił w sposób identyczny jak Twój :zakrecony:

EDIT - jednak nie podejdą - w C14NZ 105mm, w 1.3 102,6mm wysokości całkowitej :zakrecony:

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 25 cze 2009, o 21:38
autor: RotkiV
Cprszza smiga az milo.. czuc ze lepiej idzie :-D wszystko super sie udalo :)2
podsumowujac...
komplet uszczelek+uszczelniacze zaworowe+zawor wydechowy+planowanie glowicy+sylikon, olej, plyn chlodniczy = 200 zl wiec nie tak zle :-D wazne ze autko smiga i znow daje ogromną przyjemnosc z jazdy :-D
niestety... nadal złopie oleju bo kopci strasznie... ale to liczylem sie z tym ze bedzie kopcic bo przypuszczalem ze pierscienie sa slabe, ale nie chcialem wydawac az tak duzej sumy ....
Aby do zimny/wiosny jak szczescie dopisze to XE power :diabel:

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 26 cze 2009, o 18:14
autor: Tom
RotkiV pisze: Aby do zimny/wiosny jak szczescie dopisze to XE power :diabel:
Kurde tych XE to już będzie...trzeba będzie uważnie patrzec na drodze bo co trzecia Cb ma 2,0 pod maską :grin: :grin:

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 26 cze 2009, o 23:55
autor: DaroXE
no ... w klubie to jak widac co 2gie auto bedzie miec pod maska 130KM + :D

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 27 cze 2009, o 11:23
autor: RotkiV
nieno spokojnie Pany nie wybiegajmy w przyszlosc...
ja swoj SWAP planuje na srodek zimy/blizej wiosny...
a czuje w kosciach ze sezon 2010 to bedzie wysyp V6 i LET`ów :twisted:
ale powiem wam jeszcze ze teraz Corsa mi sie bardzo podoba :zakrecony:

-- So sie 08, 2009 4:00 am --

Panie i Panowie.....


,,Nadejszła" wiekopomna chwila....


droga kupna udało mi się nabyć dawcę organów i to nie kościelnych :-D

za kilka worków złota i dwa ,,prosięta" kupiłem ....


zresztą sami spożyjcie co kupiłem
Obrazek

troszkę szczegółów na świeżo bo w piątek rano to przytargałem na lawecie
C20XE :diabel:
waski pasek
KS700
F20
silnik wymaga rozłożenia, remontu kapitalnego na dobrych nowych częściach
wiadomo ze remont C20XE tani nie będzie, ale powolutku powolutku sie to wyremontuje i włoży....
jak ogarnę się czasowo to pstryknę więcej fotek :-D

także załoga CORSASPORT.PL rośnie w silę :twisted:

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 8 sie 2009, o 08:27
autor: Porszak
ooo super ze sie udalo. teraz bedziesz mial zajecie wypelniajace wolny czas i duzo aukcji na allegro :oko:

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 9 sie 2009, o 15:46
autor: RotkiV
no to wstawie kilka fotek tego co kupiłem....
zastanawia mnie tylko czy chłodnice oleju miały wszystkie C20XE czy tylko nie które... ja nie mam ....
jak powyciągam te wszystkie graty i wiązkę silnika to muszę ja obejrzeć bo martwi mnie to ze może być ona do wymiany....

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 9 sie 2009, o 19:43
autor: Krzy Krzy
Oj będzie się działo. Gratuluje silniczka :twisted:

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 10 sie 2009, o 16:27
autor: wałek
widze że wczesniejszy własciciel nie szanował tego co ma pod maską :p troszku roboty będzie ale powodzenia:) też jestem w trakcie swapa, tyle że do tigry, także jak skoncze to bede miał jakieś tam doświadczenie to służe pomoca :)

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 10 sie 2009, o 16:38
autor: seboss
kolejne c20xe w klubie ............. masakra ile tego się narobiło.......

powodzenia Rotki

-- Pn sie 10, 2009 3:39 pm --
Gnejsik pisze:no ... w klubie to jak widac co 2gie auto bedzie miec pod maska 130KM + :D

cholera to póki co będę zaniżał statystyki

Re: CoRSiArka by RotkiV

: 10 sie 2009, o 18:05
autor: rstuning
RotkiV pisze:nieno spokojnie Pany nie wybiegajmy w przyszlosc...
ja swoj SWAP planuje na srodek zimy/blizej wiosny...
a czuje w kosciach ze sezon 2010 to bedzie wysyp V6 i LET`ów :twisted:
ale powiem wam jeszcze ze teraz Corsa mi sie bardzo podoba :zakrecony:

-- So sie 08, 2009 4:00 am --

Panie i Panowie.....


,,Nadejszła" wiekopomna chwila....


droga kupna udało mi się nabyć dawcę organów i to nie kościelnych :-D

za kilka worków złota i dwa ,,prosięta" kupiłem ....


zresztą sami spożyjcie co kupiłem
Obrazek

troszkę szczegółów na świeżo bo w piątek rano to przytargałem na lawecie
C20XE :diabel:
waski pasek
KS700
F20
silnik wymaga rozłożenia, remontu kapitalnego na dobrych nowych częściach
wiadomo ze remont C20XE tani nie będzie, ale powolutku powolutku sie to wyremontuje i włoży....
jak ogarnę się czasowo to pstryknę więcej fotek :-D

także załoga CORSASPORT.PL rośnie w silę :twisted:
oj niebędzie nie będzie, ja w swoje XE włożyłem 1500 blaszek i to tylko zaczęści, własnorecznie poskładałem wiec jakiegoś tysiaka zaoszczędziłem, jak byś potrzebował jakieś info na temat tego silnika to zapraszam na PW
a tak sie prezętuje umnie
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a reszte gratów masz do sprzedania z calibry jak sąde, mam kilka drobiazgów które mi brakuje wiec sie odezwe
pozdro