Dawno się w temacie nie odzywałem. Corsa jest na kolejnym stage'u przejsciowym. Własnie testuje pozyczone wtryskiwacze RC550, paliwa wreszcie pod dostatkiem Na chwile obecna jest 0,8bar. Moc niestety z braku czasu i nawału pracy nie zmierzona. Niemniej jednak Corsa została ładnie wystrojona, teraz jeżdzi gładziudko i zdecydowanie szybciej niz na zlocie Corsasport. 13.09 wybrałem się na Tor Kielce, zeby powalczyc z Miśkami i Subarakami. Wrazenia pozytywne. Slicki i bede mógł nawiazac walke także w zakretach a nie tylko na prostych. Dopiero po entym okrazeniu, jak już rozgrzałem opony do stanu "płynięcia gumy" mogłem się utrzyac na dupie Evo na slicku. Niemniej jednak Corsa na kołach dojechała, przezyła cały dzień upalania i na kołach wróciła Poniżej kilka fotek:
Re: Corsa Fifo - 2.0 Turbo stage 0,55 bar
: 21 wrz 2010, o 20:48
autor: koza149
Robi się coraz bardziej przyjemnie musisz ją wrzucić na rolki i sprawdzić jak teraz wygląda mocowo.
: 21 wrz 2010, o 21:42
autor: !markos
koniecznie! bez pomiaru mocy nie ma w ogole jazdy...
Re: Corsa Fifo - 2.0 Turbo stage 0,55 bar
: 21 wrz 2010, o 22:11
autor: bix
następny cyferkowy onanista...
Re: Corsa Fifo - 2.0 Turbo stage 0,55 bar
: 21 wrz 2010, o 23:01
autor: Krzy Krzy
Bardzo fajnie, że Corsa śmiga bezawaryjnie oraz łoi Subarki i Miśki
Fifo pisze:
Strasznie podoba mi się widoczny z tyłu biały Misiek
Re: Corsa Fifo - 2.0 Turbo stage 0,55 bar
: 21 wrz 2010, o 23:56
autor: -=m&m=-
a jak hamulce ? dały radę ? generalnie super, że bez niespodzianek się obyło
Re: Corsa Fifo - 2.0 Turbo stage 0,55 bar
: 22 wrz 2010, o 11:03
autor: Fifo
Hamulce, jak nabardziej dały rade. Rozkreciłem regulator siły hamowania na belce na całkiem luźno i teraz ładnie hamują. Nie było problemów z przegrzewaniem itp. Ogólnie jestem z auta bardzo zadowolony
Re: Corsa Fifo - 2.0 Turbo stage 0,55 bar
: 22 wrz 2010, o 16:15
autor: przyciaga
Fifo pisze: Niemniej jednak Corsa na kołach dojechała, przezyła cały dzień upalania i na kołach wróciła
co sie dziwić jak profi robota
A i jest najpiękniejsza na tym torze (tylko proszę juz Marcin nie smiej się ze mnie że wszystko co czarne to ładne bo przeciez tak jest )
P.S. Majk Cie chyba nie męczy to ja to zrobie (moze jako kobiecie wybaczysz ) - nie bądź taki i uzupełnij profil
Re: Corsa Fifo - 2.0 Turbo stage 0,55 bar
: 22 wrz 2010, o 19:29
autor: Fifo
No dobra, dzisiaj w wolnej chwili shamowałem Corse. Na drodze jest 0,8, na hamowni 0,75 doładowania i troche zrypałem, ze do odcięcia nie pociagnałem. Wynik: 248KM i 302Nm. Wykres postaram się wrzucic jutro
Nie mam problemu z hamulcami, mam po prostu taki widowiskowy styl jazdy
Trakcja, o ile jest sucho, ma się dobrze, nie musze się specjalnie wysilać, żeby ją znaleźć. Paradoksalnie, po dopracowaniu kilku elementów w samochodzie, jest lepsza niż gdzy miałem wolnossące 2.0 pod maską.
Obecne doładowanie jest bardzo fajnym setupem streetowym i taka mapa na ulice najprawdopodobniej zostanie. Docelowo ma być tyle ile wydoli sprężarka czyli około 1.3 bar.
rzadko się udzielam, w większości po prostu obserwuje, ale to Twój projekt naprawdę robi wielkie wrażenie.. zero druta, wszystko zrobione z głową od a do z.. żałuje, że nie moglem zobaczyć podczas zlotowego upalania na torze, ale miejmy nadzieje że w przyszłym sezonie będzie możliwość przewózki na fotelu pasażera
? szacun
Poniżej obiecany wykresik. Porównawczo poprzedni setup na 0,55, wtryskach z LET'a i lelawym strojeniu (tak było na Wyrazowie podczas zlotu) oraz aktualny setup czyli etryski RC550 0,75 doładowania i lepsze strojenie, poświęciliśmy mu dłużej niz 30min. W dalszym ciągu brakuje czasu, zeby pobawic się regulowanymi kółkami rozrządu.
Nie wiem ile wyjdzie na 1,3. Z dotychczasowych moich doswiadczeń z C20LET wynika, ze nie powino wyjść więcej niż okolice 280KM. Dlatego tez nie nastawiam się, ze wyjdzie więcej mocy. Natomiast powinien się sporo moment podniesc w środkowym zakresie. Pewnie w okolice 350-360Nm. Z drugiej strony patrząc to obecny wynik zadziwiająco dobry, jak na 0,75bar doładowania. Tak, ze po cichu licze na to, ze zobacze 3 z przodu, choć jak pisalem wyżej nie do końca w to wierze
ja także rzadko się udzielam na forum, ale codziennie śledzę projekty
tak się zastanawiam nad tym wykresem bo w żadnym stopniu nie przypomina on wykresu jaki ma seryjne LET,
np u mnie w serii (z20let) moment jest rozłożony płasko od ok 2500 do ok 5500, i jest to cały czas 95% max NM w tym przedziale. (max pik jest przy ok 2800-3000)
tu jest tak jak w wolnossącym- czy to po prostu wynik takiego zestrojenia??
Z wolnossacym autem ta charakterystyka ma jednak niewiele wspólnego. na poprzedniej stronie jest wykres porównawczy wolnossaka z turbo stage 0,55 bar.
z20let to mimo wszystko nieco inny - nowszy - silnik, więc i charakterystykę ma trochę inną.
Mój c20let pod wzgledem częsci osprzętu a juz na pewno elektroniki i sterowania z seryjnym letem ma niewiele wspólnego, tak wiec taka charakterystyka jest w połowie wynikiem tego a w drugiej połowie wynikiem zestrojenia.
heh nie, ja sobie cały czas śmigam na letnich choć wczoraj jak popadał marznący deszczyk i zrobiła się ślizgawka to musiałem się poddać na podjeździe na jeden z wiaduktów tuż za Krakowem. Zimowe kółka ida do mnie już tydzień z Wawy. Jakbym je na piechote turlikał obok to juz bym z nimi dotarł a kurier cały czas się zasłania złymi warunkami.
Projectowa Corsa widziana w czwartek 9.12 ok. 19.00 na parkingu przy UEKu... Troche przysypana, lekko przybrudzona, ale nadal spoko wygladajaca... Tylko te wystajace LETNIE...
Widziana, bo bylismy na tym samym spotkaniu z R.S. Tak mi się wydawało na sali, ze kojarze Cię tylko nie mogłem załapać skąd. Potem jak szedłem do auta a właściwie do Fabryki Pizzy to zobaczyłem Twoje auto i zaskoczyłem dopiero wtedy.
AD P.S. ET jest 37, szerokość 7 cali. Wystające koła z przodu, są że tak powiem, złem koniecznym. Są osadzone na dystansach 1,5cm na stronę. Inaczej nie dałbym rady jeździć na tych felgach, z tym zawieszeniem. Zawias jest na tyle twardy a ranty na tyle podcięte, ze nic nie ociera.
Uf uf uf , wreszcie dotarły do mnie kółka z przeznaczeniem zima na zimówki, w lecie na slicki. Felgi to MomoCorse - do Corsy w sam raz oczywiście 15". Na przodzie sa zimóweczki, na tyle jeszcze letnie, ale niebawem się to zmieni. Poniże fotki. Słaba jakośc - siadała mi bateria w aparacie i musiałem się spieszyć
Zastanawiałem się czy te felgi czarne będa ok, ale ze względu na ich wzór, w kolorze czarnym wygladałyby na 13". poważnie zastanawiam się czy nie pomalowac ich na biało na wiosnę, ot tak bardziej rajdowo Za tym pomysłem nie przemawiaja jednak dwie rzeczy...po pierwsze ten srebrny na nich całkiem pasuje do naklejek a po drugie kolor jest fajny i pod światło się mieni jakby miał domieszkę brokatu. No, ale to taka dygresja, bo ważniejsze jest to, ze sa niemalże w idealnym stanie i na całych 4 kołach posiadaja tylko jeden uszczerbek na jednej z felg. Tak więc z czysto ekonomicznego punktu widzenia nie ma co wydawac kasy na lakier jak ten jest super - lepiej wydać te pieniądze na slicki na tor
Korzystając z chwili wolnego oraz z wizyty 235-konnej Hondy Civic 1.6 Vtec na Kompresorze u nas w firmie postanowilismy skonfrontowac te dwa auta na drodze, poniżej krótki filmik Corsa vs Honda, z trzeciego biegu od około 90km/h.