Corsa Fifo - 2.0 Turbo - 1,05 bar, 292KM , 404Nm

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
Zablokowany
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Corsa Fifo - 2.0 Turbo - 1,05 bar, 292KM , 404Nm

Post autor: Fifo »

Witam, chciałbym przedstawić swój samochód. Choć jest w moim posiadaniu od ponad 7 lat i niektórzy, szczególnie z tych starszych forumowiczów być może go kojarzą to nigdy nie zagościł w dziale „projekty”.

Jak już pisałem Corsę nabyłem dość dawno temu, jako niespełna 3 letnie auto. Hot import z Belgii. Auto było lekko uszkodzone z prawej strony (jakiś belg przykleił się nim prawą stroną do barierki na autobahnnie). Corsę kupiłem już po naprawie, jak się po kilku latach okazało niezbyt udolnej. Niestety nie mogę znaleźć poglądowego foto po zakupie.

Trochę danych:
Rok produkcji: 1998
Kolor: czarny
Wersja: Sport, 3d
Silnik: 1.4 16V, x14xe (niesamowicie bezawaryjny), 91KM, 125Nm
Wyposażenie: Fabryczny radioodtwarzacz; elektryczne szyby; elektryczne i podgrzewane lusterka; czarna welurowa tapicerka; trójramienna, skórzana kierownica; fabryczne, kubełkowe fotele; fabryczne aluminiowe felgi 14 cali; fabryczna lotka na tylnej klapie; 2 x airbag; ogólnie coś jak GSI tyle, że ze słabszym silnikiem.
W momencie zakupu auto miało wsadzone z przodu sprężyny -50mm (nienajszczęśliwsze rozwiązanie)

Obecny setup:
Silnik: 2.0 16V, c20xe – seria, po remoncie kapitalnym (151KM, 200Nm), instalacja mokrego podtlenku azotu +25KM
Układ hamulcowy: Przód – zaciski z Calibry pod tarcze 256mm, tarcze EBC, klocki EBC Greenstuff. Tył: szczęki EBC
Układ paliwowy: Wszystkie przewody paliwowe w stalowym oplocie custom made
Zawieszenie: Gwint Weitec
Układ wydechowy: przelotowy ze stali nierdzewnej, 2 cale, na dwóch tłumikach przelotowych.
Elektronika: ECU Master DET II – auto finalnie nie wystrojone.

Trochę historii samochodu:

Po zakupie bardzo długo jeździłem autem bezawaryjnie, testując różne opcje zawieszenia, bardzo chwaliłem sobie sprężyny H&R -30mm (przyjemna charakterystyka) aż w końcu w aucie wylądował gwint Weitec i tak jest do dzisiaj.

Po drodze zostały zmienione hamulce. Z przodu to swap z Kalibry, zaciski pod tarcze 256mm. Tarcze EBC, klocki Greenstuff. Hamulce z tyłu to seria po regeneracji, szczęki EBC.

Oczywiście na bieżąco wymieniane były wszelkie materiały eksploatacyjne, szczególnie w zawieszeniu. Tu wymienione zostały wszystkie gumki, gałki i końcówki.

Później długo, długo nic aż przyszedł czas na zmiany pod maską.

W połowie 2006 roku wszedłem w posiadanie kompletu na swap’a pochodzącego z Vectry A 2000 ’93. Oczywiście c20xe ze wszystkim co potrzebne + skrzynia F20.
Silnik przeszedł kapitalny remont (w skrócie sprawdzenie i planowanie głowicy, wymiana zużytych prowadnic, wymiana uszczelniaczy, docieranie zaworów i gniazd zaworowych, regeneracja a później wymiana popychaczy, planowanie górnej powierzchni bloku, honowanie cylindrów, nowe pierścienie, szlif wału, nowe panewki główne i korbowodowe, nowe wszystkie uszczelki i simeringi, nowy kompletny rozrząd wraz z pompą wody, nowe świece i kable WN, rozrusznik i alternator po regeneracji. Generalnie wszystko co budziło zastrzeżenia zostało naprawione lub wymienione.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przed włożeniem nowego silnika została oczywiście przygotowana komora silnika. Wszystko wyczyszczone i pomalowane w czarny mat.

Poniżej zdjęcia z instalacji silnika w aucie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Silnik został dotarty, od remontu i swap’a przejechał około 25tyś km, nie bierze grama oleju, ma równą kompresję po 14,5 na każdym cylindrze. Na co dzień śmiga na oleju Valvoline VR1 5w50 full synthetic, zmienianym regularnie co 10 tyś

Obrazek
Obrazek
Obrazek

W międzyczasie wymienione zostały: misa olejowa z aluminiowej na stalową, skrzynia po awarii na odpowiednik z Daewoo Leganza, tarcza sprzęgła na nową LUK’a, przewody paliwowe seryjne, na custom made w stalowym oplocie, niedawno filtr paliwa i wiele innych, jak chociażby po raz kolejny sworznie wahaczy i końcówki drążków kierowniczych.

Wydech z początku na jednym tłumiku okazał się za głośny, dlatego w układ trafił drugi tłumik i co prawda przy pełnym obciążeniu dużo ciszej nie jest, ale zmieniła się barwa dźwięku na bardzo ciekawą .

W późniejszym czasie do auta trafiła mokra instalacja podtlenku azoty Horse Power, dysze +25KM.

Obrazek

Auto na hamowni wypluło 151KM i 200NM bez podtlenku.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Za elektronikę ma odpowiadać ECU Master DET II, który jeździ w aucie od grubo ponad roku, ale z powodu permanentnego braku czasu Corsa nigdy nie została podstrojona.

W ostatnim czasie zająłem się nadwoziem, auto zostało rozebrane do gołej blachy tak z zewnątrz, jak i w środku, usunięte wszelkie ogniska korozji, naprawione wszelkie niedociągnięcia po poprzedniej naprawie blacharskiej. Środek auta został pomalowany w czarny mat a z zewnątrz Corsa otrzymała w całości nowy lakier i obecnie wygląda tak:

Tu jeszcze na zimówkach

Obrazek

A tu już w setupie letnim

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Całość prac związanych z remontem silnika i jego instalacją w aucie została przeprowadzona w krakowskiej firmie ProjectXs (http://www.projectxs.pl – opis auta w dziale projekty). Tak się składa, że jestem współwłaścicielem tej firmy więc de facto 90% prac nad autem wykonałem własnymi rękoma.

Pozdrawiam,
Fifo
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2011, o 18:29 przez Fifo, łącznie zmieniany 7 razy.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Kuba.EBE
Nowy
Posty: 240
Rejestracja: 5 sty 2009, o 19:00
Lokalizacja: Bełchatów (EBE)
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa Fifo

Post autor: Kuba.EBE »

Bardzo ciekawy i ladny projekt :) powodzenia w dalszych modyfikacjach...:)
Obrazek
Awatar użytkownika
bix
Nowy
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2008, o 11:53
Imię: Bartek
Model auta: Grande Punto
Silnik: 1.2
Lokalizacja: warszawa/siewierz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa Fifo

Post autor: bix »

Nono! Ciekawe autko!
Była: Corsa B x12sz + LPG
Był: Rover 416
Była: Audi A6 C5 1.8T
Jest: Grande Punto 1.2
Awatar użytkownika
Gesio_CB
Nowy
Posty: 331
Rejestracja: 12 kwie 2008, o 14:53
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: SWD
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: Gesio_CB »

Czarne auto na czarnym kole... cos pieknego!
Corse kojarze tylko z Bytomia z 1/4 :oko:
Obrazek
darkmedia
Świeżak
Posty: 42
Rejestracja: 12 wrz 2008, o 08:45
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa Fifo

Post autor: darkmedia »

strucelll:):):):):):)):):):) ]:->... a tak na poważnie to znam autko bardzo dobrze jest to swietny samochód z bardzo dobrze wykonanym swapem, wlasciciel auta bardzo dba o samochod i wszystko jest w nim na tip top;)
Corsa B C20XE Electric orange
Powered by www.projectxs.pl
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: -=m&m=- »

fajny cichociemny killer i do tego super opisany projekt :)2
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
Aro
Weteran
Posty: 1282
Rejestracja: 18 mar 2004, o 19:03
Imię: Arek
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa Fifo

Post autor: Aro »

Bardzo fajna Corsa :) podoba mi się przede wszystkim drobiazgowe podejście do tematu - 10-letnie auto a praktycznie jak nowe. No i ciekawa sprawa z tym podtlenkiem - chyba jedyna Corsa w PL w takim setupie (?) Brawo! :)2 w środku jakieś zmiany?
Awatar użytkownika
przyciaga
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1083
Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
Imię: Ania
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: przyciaga »

Gesio_CB pisze:Czarne auto na czarnym kole... cos pieknego!
Zakochałam się w tym czarnym kole :oko: Marzą mi felgi w tym stylu. Ogólnie piękna ta bestia :grin:
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...

Pamiętaj, wymień świece.
Awatar użytkownika
G4lu5
Nowy
Posty: 293
Rejestracja: 17 gru 2008, o 23:04
Lokalizacja: Szczerców/Bełchatów
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa Fifo

Post autor: G4lu5 »

Podtlenek jest to teraz jeszcze turbo i komplet:) Powodzenia w dalszej modyfikacji
Awatar użytkownika
Krzy Krzy
Nowy
Posty: 399
Rejestracja: 17 mar 2009, o 22:12
Imię: Kamil
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: Krzy Krzy »

Bardzo fajna niepozorna Corsa. Bede wypatrywał autka na krakowskich ulicach :-D
Bóg dał nam nogi, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na GLEBIE ...
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: seboss »

bardzo fajna cosiarka , powodzenia w dalszeym grzebaniu
wszytsko super napisane, opisane
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: Fifo »

Dzięki wszystkim za miłe słowa :)
Aro pisze: w środku jakieś zmiany?
W środku ogólnie seria, ale jak pisałem ładna czarna welurowa tapicerka (raczej rzadko spotykana) i seryjnie kubełkowe fotele bardzo mi odpowiadają. Poza tym preferuje taki prawie seryjny wygląd tak w środku jak mi na zewnątrz. Oczywiście i tu i tu jest kilka detali, które odbiegają od serii, ale jest ich relatywnie niewiele.
Tak więc w środku są nieco inne od seryjnych zegary, niezłej klasy kilkuletnie radio/CD/mp3 Sony i 6 ładnie grających głośników, ale tuby nie woże bo audiofilem nie jestem i raczej wole słuchac silnika niż muzyki. Poza tym jest też kilka dorzuconych przełączników (od aktywacji instalacji Nitro i odpalania podtlenku, od aktywacji pompy paliwa, bo ta ma zewnętrzne zasilanie i trzeci od diagnostyki). Jak zrobie foty poglądowe to wrzuce :)
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Kuba.EBE
Nowy
Posty: 240
Rejestracja: 5 sty 2009, o 19:00
Lokalizacja: Bełchatów (EBE)
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa Fifo

Post autor: Kuba.EBE »

No ja tez mam kubelkowe fotele recaro no i ta czarna tapicerke :) Ans sie nia zachwyca no ja tez poniewaz jest swietna jak niektore.. Powodzenia przy modach nowych i dawaj foty :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: Fifo »

Z ciekawostek, jeszcze w zeszłym sezonie dokonałem pomiarów na przyśpieszenie i V-max, nie stoperem, nie G-techem, ale bardzo dokładnym i wiarygodny urządzeniem działającym w oparciu o GPS pt Driftbox Racelogic. Wyniki auta tak jak stoi na zdjęciach, na tych alufelgach i z kompletnym wnętrzem, mniej więcej 1/3 baku i mną na pokładzie (około 75kg).

Czas 0-100km/h 6.6s
V-max 219km/h @ 6200RPM (skrzynia F20) - może i więcej by pojechała, ale musiałbym miec już jakąs górkę, albo wiatr w plecy ;)
Czas na ćwiartkę: 15s. przy czasie do setki akurat przy tym pomiarze na poziomie 6,9.

Z ciekawszych aut (szczególnie pojemnościowo) które poległy podczas kilkukrotnych batalii nocnych w Krakowie spod świateł:
1. BMW E 38 740 4.0 benzyna 286km - strasznie odstawał
2. Ford Mustang GT 4.6 benzyna 303km - bez znaczenia czy z rolki czy ze startu zatrzymanego
3. Audi A8 D3 4.2 quattro aftomat 350km - 4 razy z rzędu ze startu zatrzymanego od świateł do świateł, każdorazowo mniej więcej o 1-1,5 długości auta, może i nie bardzo spektakularnie, ale winning is winning.

Miny właścicieli tych aut...bezcenne :)
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
Hayabusa
Swój
Posty: 983
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Imię: Maciek
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: Hayabusa »

Miło cię znów widzieć Fifo, dawno cię na forum nie było :)
Świetne auto tylko pogratulować :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
corsa C 1.3 CDTI & Seat Leon 1M
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: Fifo »

Dzięki hayabusa :)

Corsa niestety idzie pod młotek:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=604245315
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: Fifo »

Jako, że kilka osób pytało jak Corsa wyglada w środku to załaczam kilka poglądowych fotek. Troche przykurzona bo ostatnio więcej stoi niż jeździ.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tu ostatnia modyfikacja, czyli rozpórka dolna i poliuretany przedniego zawieszenia, niestety nie miałem mozliwości zrobienia innych, lepszych fotek.

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam

P.S.
Oczywiście auto w dalszym ciągu jest na sprzedaż :)
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: Fifo »

Dzisiaj wreszcie korzystając z chwili wolnego czasu sprawdziłem ile tak na prawde mocy dodaje mój system nitro, wynik zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, na zimnej butli 30KM i 40Nm, na lekko podgrzanej opalarka butli (kocyka niestety nie posiadam) było +34KM :D, mysle, że na dobrze podgrzanej butli osiągnałbym przyrost w okolicach 40KM. Poniżej wykres:

Obrazek
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: Porszak »

fajnie to wyglada. to jest progresywny strzal?
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: Fifo »

Nie progresywny, generalnie jest to prosta instalacja mokra, i do tej pory byłem przekonany, ze dysze to +25 a okazuje się, czym byłem mile zaskoczony, że to +35 :)

-- 19 lut 2010 12:09 --

Jako, że auto się w okolicach wakacji nie sprzedało to jesienią została podjęta decyzja o pozostaniu auta w moich rekach jeszcze przynajmniej przez sezon, co ma zaowocowac rozbudową projektu.

Na pierwszy strzał idzie zawieszenie. Do przodu trafi nówka gwint TA Technic a na tył gwint FK. Foty poniżej
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Auto będzie przebudowane mechanicznie, co ma zaowocować naturalnie wiekszą mocą i lepszym prowadzeniem :)
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
GOLDI
Bez listowiec ;-)
Posty: 7
Rejestracja: 16 sty 2010, o 23:24
Lokalizacja: Krk/Rbk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa Fifo

Post autor: GOLDI »

Bardzo dobry zawias :)6 :)2 Doskonały wybór :D Widzę że Project idzie w bardzo dobrym kierunku :diabel: Trzymam kciuki za dalszy rozwój wydarzeń . Pozdr i do zobaczenia na drodze.
Awatar użytkownika
szajboos
Nowy
Posty: 343
Rejestracja: 23 sie 2005, o 08:14
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: szajboos »

GOLDI pisze:Bardzo dobry zawias :)6 :)2 Doskonały wybór :D
Który :)9

Tył jeszcze ujdzie, ale przód to kupa
Nowy silnik mode-in progress...

Obrazek
Awatar użytkownika
Tschoob
Nowy
Posty: 127
Rejestracja: 7 gru 2009, o 16:31
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa Fifo

Post autor: Tschoob »

szajboos pisze:
GOLDI pisze:Bardzo dobry zawias :)6 :)2 Doskonały wybór :D
Który :)9

Tył jeszcze ujdzie, ale przód to kupa
mowisz to z doswiadczenia (miales,jechales,naprawiales) czy ze ktos ci tak powiedzial ? pytam bez zadnego poddtekstu poprostu bardzo czesto sa opinie o tym zawiasie od ludzi ktorzy gdzies tam uslyszeli ze to kicha bo tanie...a np MTS sa bardzo dobre do golfow(kolega ma w swoim,jezdzilem i prawie nie ma roznyci z KW...) dlatego sie pyta bez zlosliwosci...


Bardzo fajna corsa,gratki :)
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa Fifo

Post autor: kruszyn1 »

to ja powiem że kolega jeździ, i ja byłem przewieziony i było mega twardo, nawet jak na sportowe zawieszenie, komfortu zero
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
GOLDI
Bez listowiec ;-)
Posty: 7
Rejestracja: 16 sty 2010, o 23:24
Lokalizacja: Krk/Rbk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa Fifo

Post autor: GOLDI »

szajboos pisze:
GOLDI pisze:Bardzo dobry zawias :)6 :)2 Doskonały wybór :D
Który :)9

Tył jeszcze ujdzie, ale przód to kupa

Dokładnie jak kolega wyżej napisał :) Jeździłeś na tym zawiasie ? Ja tak :) miałem w EK4 przez 2 lata i sobie chwaliłem... z tego co wiem nowy właściciel wciąż na nim śmiga i też sobie chwali.... :-P
Awatar użytkownika
nolack
Nowy
Posty: 272
Rejestracja: 15 lut 2007, o 12:50
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: NowyDwórMazowiecki/Jabłonna
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: nolack »

kruszyn1 pisze:to ja powiem że kolega jeździ, i ja byłem przewieziony i było mega twardo, nawet jak na sportowe zawieszenie, komfortu zero
No co ty Kruszyn jak zero komfortu ups no wiesz przy tych predkosciach to zadna droga w polsce nie daje komfortu .
Ja na Ta mam przejechane jakies 60-80 tys km i nie narzekam no ale profil opony mam 60
Odpowiednia cena do jakosci moim zdaniem .
www.corsaclub.pl/sklep NOWE I UŻYWANE CZĘŚCI DO OPLA
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa Fifo

Post autor: kruszyn1 »

Nolack no za twardo ;)
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
bix
Nowy
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2008, o 11:53
Imię: Bartek
Model auta: Grande Punto
Silnik: 1.2
Lokalizacja: warszawa/siewierz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa Fifo

Post autor: bix »

zastanawia mnie jedno, dlaczego gwint weiteca zamieniasz na TA technix?
Była: Corsa B x12sz + LPG
Był: Rover 416
Była: Audi A6 C5 1.8T
Jest: Grande Punto 1.2
Awatar użytkownika
szajboos
Nowy
Posty: 343
Rejestracja: 23 sie 2005, o 08:14
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: szajboos »

Tschoob pisze:
szajboos pisze:
GOLDI pisze:Bardzo dobry zawias :)6 :)2 Doskonały wybór :D
Który :)9

Tył jeszcze ujdzie, ale przód to kupa
mowisz to z doswiadczenia (miales,jechales,naprawiales) czy ze ktos ci tak powiedzial ? pytam bez zadnego poddtekstu poprostu bardzo czesto sa opinie o tym zawiasie od ludzi ktorzy gdzies tam uslyszeli ze to kicha bo tanie...a np MTS sa bardzo dobre do golfow(kolega ma w swoim,jezdzilem i prawie nie ma roznyci z KW...) dlatego sie pyta bez zlosliwosci...


Bardzo fajna corsa,gratki :)
GOLDI pisze:
szajboos pisze:
GOLDI pisze:Bardzo dobry zawias :)6 :)2 Doskonały wybór :D
Który :)9

Tył jeszcze ujdzie, ale przód to kupa

Dokładnie jak kolega wyżej napisał :) Jeździłeś na tym zawiasie ? Ja tak :) miałem w EK4 przez 2 lata i sobie chwaliłem... z tego co wiem nowy właściciel wciąż na nim śmiga i też sobie chwali.... :-P
Jeździłem na tym.

Tschoob, jeśli znajomek nie czuł różnicy między KW a MTS czy tam TA czy jak zwał tak zwał to albo to KW było wyjeżdżone do granic albo nie wie o co chodzi (mimo tego że KW to żadne wodotryski, są lepsze zawieszki).

Porównaj kiedyś tego MTS (bądź inny sprzęt tego pokroju) z Bilsteinami B6 i springami z GSi. Różnica jest miażdżąca. Chyba że chodzi tylko glebe, glebe i jeszcze raz glebe. Choć da się mieć niski i w miare fajny zawias

GOLDI, co znaczy że sobie chwaliłeś i że nowy właściciel sobie chwali? Ja np. chwalę sobie moje żółte Koniny z regulacją twardości i sprężynami FK na przodzie i KW na tyle w Kadecie
Nowy silnik mode-in progress...

Obrazek
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa Fifo

Post autor: Fifo »

bix pisze:zastanawia mnie jedno, dlaczego gwint weiteca zamieniasz na TA technix?
Nie odpowiadały mi dwie rzeczy:
1. Tył bez regulacji wysokości (choc to niewielki problem)
2. Zawias był bardzo przyjemny jak na gwint, ale do tego do czego teraz potrzebuje zawias, charakterystyka pracy Weiteca mi nie odpowiadała.

-- 22 lut 2010 12:08 --
szajboos pisze: GOLDI, co znaczy że sobie chwaliłeś i że nowy właściciel sobie chwali? Ja np. chwalę sobie moje żółte Koniny z regulacją twardości i sprężynami FK na przodzie i KW na tyle w Kadecie
To zapewne znaczy co znaczy. Tak jak Ty sobie chwalisz swój bo Ci odpowiada tak Jemu odpowiadał tamten zawias. Ja osobiście wolałbym TEIN'a, ale niestety nie ma do Corsy. Poza tym z tańszych zawiasów ten nie jest zły. Tym bardziej, ze kupiłem nowy za jakies 70% normalnej ceny. Pojeżdże to zdam relacje :)

-- 22 lut 2010 12:35 --

Kolejna porcja fotek, niestety tylko telefonem bo aparat się wylajtował:

Rozpórka tył:
Obrazek

Komplet uszczelek, śruby, rozrząd itp do odbudowy nowego serca.
Obrazek

Poskładany dół silniczka, nowa uszczelka miski, miska wymieniona ze względów praktycznych na metalową.
Dla tych którzy się nie dopatrzą na niewyraźnych fotach podpowiem, ze dół to c20let :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Zablokowany

Wróć do „Nasze Projekty”