Astra H Caravan by Bear Familia | 205 PS 411 Nm
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 195 PS 430 Nm
No to jedziem dalej, bo gdzieś temat ucieka
Nie wszyscy wiedzą, że turbo, które było robione nie podołalo autku I takim sposobem po 1,5 tyg. czasu musiało znowu wylecieć spod auta... Niestety - ponad listr oleju w IC, cały uklad i poł silnika przy temu do rozebrania...
Ale jak to ktoś mi już na tym forum powiedział - "Awaria matką tuningu..."
Turbo poszło ponownie na stół...
Tym razem już bez pier****... Pełna hybryda, jedyna tego typu rodzaju w PL...
- koło kompresji audi 2.5
- wałek i wirnik BMW 3.0 (pełny wałek, mocniejszy wirnik bez "upustu powietrza - dla zainteresowanych wytłumacze o co chodzi)
Po odebraniu prezentowała się tak:
Widać obrobiony kolektor frezem pod duży wirnik z BMW
A tu obrobiona muszla... I koło z 2.5 Audika... Ciekawostą jest to, że w porównaniu do zwykłego koła z 1.9 CDTi muszla jest tu cieta na dwa spady... Czyli widać przetoczenie, w którym znajduje się pierwsza część koła, a pod muszlą (przetoczoną drugim skosem) geometria robi się jeszcze większa i jest schowana pod muszlą
Tyle Turbo odebrałem wczoraj o 21:00... O 22:15 zabrałem się do działań - o 00:30 zagadała... Malutki przejazd po wsi i od razu dość pozytywne emocje... Jedzie dużo bardziej "plaskim" wykresem... Ma spory zapas... Jedyną wadą na chwilę obecną jest T dziura, ktora się powiększyła o jakieś 300-500 rpm...
Autko w środę-czwartek jedzie na korektę, poprawki dołu i zobaczymy co wyjdzie... Do tego zostal zmieniony troszkę uklad połączenia IC z T i silnikiem, oraz sam IC jest ciut większy
Dla tych co będą mi pisać... to ile ile ? 230 PS, 250 PS ?
Nic z tych rzeczy... Ja chce zaznaczyć jedną rzecz o ktorej wspominam od samego początku... Uwielbiam grzebać przy autach, uwielbiam mieć coś czego nie mają inni i udowadniać (ale sobie) pewne rzeczy... - jednak to autko z zamierzenia, bylo i będzie moim rodzinnym wozem, którym poruszam się z synek i żoną...
Także nawet jeśli jest potencjal i możliwość - nie zostanie on wykorzystany... Bynajmniej nie na chwilę obecną kiedy nie rozebralem wcześniej silnika do cna i nie wiem co w nim siedzi dokładnie...
Także jak będzie granica 200-210 PS - będę się bardzo cieszył i tak zostanie... Jak się nie uda... Zostanie jak jest czyli te 195 PS... I tyle...
J/w nie jest to auto do dragów na drodze itp... Ma wozić dupę a jak jadę sam ma mi sprawiać przyjemność, że nim jadę... I wlaśnie nim
Nie wszyscy wiedzą, że turbo, które było robione nie podołalo autku I takim sposobem po 1,5 tyg. czasu musiało znowu wylecieć spod auta... Niestety - ponad listr oleju w IC, cały uklad i poł silnika przy temu do rozebrania...
Ale jak to ktoś mi już na tym forum powiedział - "Awaria matką tuningu..."
Turbo poszło ponownie na stół...
Tym razem już bez pier****... Pełna hybryda, jedyna tego typu rodzaju w PL...
- koło kompresji audi 2.5
- wałek i wirnik BMW 3.0 (pełny wałek, mocniejszy wirnik bez "upustu powietrza - dla zainteresowanych wytłumacze o co chodzi)
Po odebraniu prezentowała się tak:
Widać obrobiony kolektor frezem pod duży wirnik z BMW
A tu obrobiona muszla... I koło z 2.5 Audika... Ciekawostą jest to, że w porównaniu do zwykłego koła z 1.9 CDTi muszla jest tu cieta na dwa spady... Czyli widać przetoczenie, w którym znajduje się pierwsza część koła, a pod muszlą (przetoczoną drugim skosem) geometria robi się jeszcze większa i jest schowana pod muszlą
Tyle Turbo odebrałem wczoraj o 21:00... O 22:15 zabrałem się do działań - o 00:30 zagadała... Malutki przejazd po wsi i od razu dość pozytywne emocje... Jedzie dużo bardziej "plaskim" wykresem... Ma spory zapas... Jedyną wadą na chwilę obecną jest T dziura, ktora się powiększyła o jakieś 300-500 rpm...
Autko w środę-czwartek jedzie na korektę, poprawki dołu i zobaczymy co wyjdzie... Do tego zostal zmieniony troszkę uklad połączenia IC z T i silnikiem, oraz sam IC jest ciut większy
Dla tych co będą mi pisać... to ile ile ? 230 PS, 250 PS ?
Nic z tych rzeczy... Ja chce zaznaczyć jedną rzecz o ktorej wspominam od samego początku... Uwielbiam grzebać przy autach, uwielbiam mieć coś czego nie mają inni i udowadniać (ale sobie) pewne rzeczy... - jednak to autko z zamierzenia, bylo i będzie moim rodzinnym wozem, którym poruszam się z synek i żoną...
Także nawet jeśli jest potencjal i możliwość - nie zostanie on wykorzystany... Bynajmniej nie na chwilę obecną kiedy nie rozebralem wcześniej silnika do cna i nie wiem co w nim siedzi dokładnie...
Także jak będzie granica 200-210 PS - będę się bardzo cieszył i tak zostanie... Jak się nie uda... Zostanie jak jest czyli te 195 PS... I tyle...
J/w nie jest to auto do dragów na drodze itp... Ma wozić dupę a jak jadę sam ma mi sprawiać przyjemność, że nim jadę... I wlaśnie nim
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 195 PS 430 Nm
nie petuj przed strojeniem, bo jak będzie ubogo to będą jaja.
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 195 PS 430 Nm
Spoko oko Nie mam 5 lat i parcia na dragi na wsi
Może w czwartek pojedzie na strojenie... Za ten czas lata i bije km co by się wsio ladnie ulożyło
Może uda mi się nabić wystarczająco km - to przed strojeniem wymiana oliwy i śmig śmig
Może w czwartek pojedzie na strojenie... Za ten czas lata i bije km co by się wsio ladnie ulożyło
Może uda mi się nabić wystarczająco km - to przed strojeniem wymiana oliwy i śmig śmig
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 195 PS 430 Nm
kolejne mody, niezle, szkoda ze wymuszone, ale ogolnie pozytywnie. podoba mi sie. czyli celem modów było poza udowadnianiem sobie rozncyh rzeczy równiez zwiekszenie elastyczności? bo to chyba sie troche kłoci z większa spręzarką.
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 195 PS 430 Nm
Wydajność sprężarki została powiększona przede wszystkim dlatego, że obecny program mocno meczyl seryjne turbo...
Teraz to T nawet do 300 PS powinno być nie do zabicia... Pompuje tyle samo przy mniejszych wartościach obrotowych... Czyli mniej się męczy... Ale jednocześnie ma dużo większy potencjał...
Oprócz lekko powiększonej t dziury to pracuje elastyczniej i bardziej płasko... Korekta pójdzie glownie o poprawę tego dołu i ewentualna walka z ciśnieniem Obecnie dmucham ok. 1.75 bara... Przy tym turbo będziemy oscylować 1,9 - 2.0
Ogółem na duży plus w porównaniu z serią Z19DTH... Mogę powiedzieć z zadowoleniem, że chce urywać dupę...
Mi jednak zależy na pełnym zakresie... Auto dobre na miasto dołem i średnimi, a i na trasę gdzie by szło górą przy wyprzedzaniu itp... Ta sprężarka powinna dać maksymalnie spłaszczyć wykres, w zalezności co będzie chciała pokazać ...
Gość, który mi stroi auto dzisiaj się nią przejechał i mocno ale to bardzo mocno zdziwił się jak jedzie... Myślał, że t dziura będzie większa, a tu tragedii nie ma... No i turbo ciągnie non stop do samego końca
Zobaczymy... Angole na słabszych hybrydach robią 225 PS i prawie 500 Nm...
Będzie wiadomo jak wróci ze strojenia... Nie zależy mi na mocy Tylko na tym by autko jechało dobrze dla mnie i do tego do czego go potrzebuję...
Dla mnie może zostać tak jak było...
Teraz to T nawet do 300 PS powinno być nie do zabicia... Pompuje tyle samo przy mniejszych wartościach obrotowych... Czyli mniej się męczy... Ale jednocześnie ma dużo większy potencjał...
Oprócz lekko powiększonej t dziury to pracuje elastyczniej i bardziej płasko... Korekta pójdzie glownie o poprawę tego dołu i ewentualna walka z ciśnieniem Obecnie dmucham ok. 1.75 bara... Przy tym turbo będziemy oscylować 1,9 - 2.0
Ogółem na duży plus w porównaniu z serią Z19DTH... Mogę powiedzieć z zadowoleniem, że chce urywać dupę...
Mi jednak zależy na pełnym zakresie... Auto dobre na miasto dołem i średnimi, a i na trasę gdzie by szło górą przy wyprzedzaniu itp... Ta sprężarka powinna dać maksymalnie spłaszczyć wykres, w zalezności co będzie chciała pokazać ...
Gość, który mi stroi auto dzisiaj się nią przejechał i mocno ale to bardzo mocno zdziwił się jak jedzie... Myślał, że t dziura będzie większa, a tu tragedii nie ma... No i turbo ciągnie non stop do samego końca
Zobaczymy... Angole na słabszych hybrydach robią 225 PS i prawie 500 Nm...
Będzie wiadomo jak wróci ze strojenia... Nie zależy mi na mocy Tylko na tym by autko jechało dobrze dla mnie i do tego do czego go potrzebuję...
Dla mnie może zostać tak jak było...
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 195 PS 430 Nm
Nie obraź się Bear, bo widzę, ze cieszy Cie modzenie i fajnie, ale tak na prawdę to nie do końca wiesz o czym piszesz... tak dla laika to brzmi fajnie i mądrze a dla mnie tak, jakby Tobie, osobie, która jeździła wcześniej autem wolnossącym, ktos nakładł do głowy nie do końca prawdziwych info, Ty je sobie po swojemu przetworzyłeś i robisz wywód, który częsciowo się kupy nie trzyma.
Tak kilka przykładów:
Zwiekszenie laga o jakies 500obr w dieslu, w którym użyteczny zakres obrotów to jakies 2,5tyś, nie kwalifikuje się na stwierdzenie
1. Masz wieksze turbo, które upraszczajac, ma wiekszy wydatek a zatem jest w stanie podobno nadmuchac i z 300PS.
2. Seryjne turbo się rzekomo meczyło i masz wieksze i chcesz zachować okolice obecnej mocy, co by sugerowało, ze bedzie ono pompowac mniej a jednoczesnie chcesz pompowac więcej niz na tym poprzednim - mniejszym...?
3. Przy 2 barach doładowania to nie dociagniesz bez awarii do końca tygodnia...
Jedyny powód, dla którego prawdopodobnie masz jeszcze działające auto to fakt, ze diesel jest dosc mocno idiotoodporny i na prawdę ciężko go zepsuć. jakby to była turbo benzyna to juz silnika byc nie miał.
Tak kilka przykładów:
Zwiekszenie laga o jakies 500obr w dieslu, w którym użyteczny zakres obrotów to jakies 2,5tyś, nie kwalifikuje się na stwierdzenie
. To kosmos/przepaść czy jak zwał tak zwał w aucie na codzień. To tam się nic nie dzieje do 3tys a jak się zaczyna cos dziac to się skala na obrotomierzu kończy? To na miasto masz fajnego wolnossacego diesla...?Bear_ pisze:lekko powiększonej t dziury
Dobrze i z głowa napisany program nie steruje praca silnika, szczególnie w aucie ulicznym/codziennym tak, żeby cokolwiek musiało się meczyć.Bear_ pisze:... obecny program mocno meczyl seryjne turbo...
Wszystko jest do zabicia - patrz Twoje poprzednie turbo - i obym był złym prorokiem.Bear_ pisze:Teraz to T nawet do 300 PS powinno być nie do zabicia...
Piszesz o ciśnieniu doładowania, ilości powietrza czy o czym, i czego wartości obrotowe? Uścislij bo większośc załoze się, ze nie bardzo kuma o co kaman.Bear_ pisze:Pompuje tyle samo przy mniejszych wartościach obrotowych... Czyli mniej się męczy... Ale jednocześnie ma dużo większy potencjał...
Tego to juz w ogóle nie kminie.Bear_ pisze:Obecnie dmucham ok. 1.75 bara... Przy tym turbo będziemy oscylować 1,9 - 2.0
1. Masz wieksze turbo, które upraszczajac, ma wiekszy wydatek a zatem jest w stanie podobno nadmuchac i z 300PS.
2. Seryjne turbo się rzekomo meczyło i masz wieksze i chcesz zachować okolice obecnej mocy, co by sugerowało, ze bedzie ono pompowac mniej a jednoczesnie chcesz pompowac więcej niz na tym poprzednim - mniejszym...?
3. Przy 2 barach doładowania to nie dociagniesz bez awarii do końca tygodnia...
Rozwiniesz?Bear_ pisze:Ta sprężarka powinna dać maksymalnie spłaszczyć wykres, w zalezności co będzie chciała pokazać ...
Czyli jak rozumiem, założyłeś hybrydę, która nie do końca wiadomo jakie ma mapy doładowania i bez strojenia postanowiłeś spycic auto na poprzednim programie - zdajesz sobie sprawę, ze 1,75bar z mniejszej sprezarki nie równa się 1,75bar z większej? Choc ciśnienie to samo to ilosc powietrza wtłaczana pod tym cisnieniem zupełnie inna...i do tego ten tajemniczy stroiciel tak na lajcie postanowił spycic to auto z Toba na tej hybrydzie? To raczej nie do końca mądre posunięcie.Bear_ pisze:Gość, który mi stroi auto dzisiaj się nią przejechał i mocno ale to bardzo mocno zdziwił się jak jedzie... No i turbo ciągnie non stop do samego końca
Jedyny powód, dla którego prawdopodobnie masz jeszcze działające auto to fakt, ze diesel jest dosc mocno idiotoodporny i na prawdę ciężko go zepsuć. jakby to była turbo benzyna to juz silnika byc nie miał.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 195 PS 430 Nm
Wiesz co Fifo... Dwie rzeczy Przede wszystkim dzięki za zainteresowanie i wyprostowanie mi paru rzeczy... Bo masz rację - jestem w zakresie turbo laikiem i nie wstydzę się do tego przyznać
Fakt faktem chyba zbytnio się "podniecam" na pewne rzeczy ale to z faktu, że jest to dla mnie nowość i co bardziej działa i sprawia mi wiele fun'u
Ja tam jestem otwarty na krytykę i bynajmniej nie mam zamiaru strzelać focha
Jesli chodzi o gościa, który zajmuje się moim autem to mam do niego zaufanie bo znam go już dlugo a jeszcze dłużej zajmuje się grzebaniem diesli...
Wspomniany przez Ciebie "lag" Nie ma tragedii - uwierz mi Auto wcześniej ciągnęło od około 1200-1300... teraz ta wartość jest w granicy 1700 - jak wspimnialeś dużo... Ale podobno do skorygowania
Co ciekawe na opcji seryjnej (bez włączonego programu) lag jest mniejszy...
Co do napisanego programu i braku ostrożności tunera... Nic z tych rzeczy Ja zostalem poinformowany od razu, że to bedzie miękło Program dla tego silnika "bezpieczny" to max 180-185 PS... Ja chciałem jak najwięcej na swoją odpowiedzialność licząc się z tym, że prędzej czy później będzie musiala wpaść hybryda bądz spadek mocy...
Stąd stwierdzenie o tym, że turbo nie podolalo
Z tym 300 PS nie do zabicia... No może przesadziłem... Prawda - wszystko da się popsuć Przykładem tego jest mój maly syn mechanik, który potrafi rozebrać rzeczy nierozbieralne hehe...
Może faktycznie moja podnieta - ale turbina fakt jest pancerna pod to co od niej wymagam
Co do doladowania... Chcemy spróbować dmuchnąć 1.9 bara Co pokaże Ale czy tak będzie... Nie wiem...
Tu też daje objaw moja podnieta nowej zabawki pod maską Ja po prostu sie nie obraże jak bede mial wiecej a bedzie to hulac... Ale jak bedzie jechalo jak wczesniej również bede mocno usatysfakcjonowany
Co do spłaszczenia przebiegu pracy...
W porównaniu do poprzedniej turbiny wydaje mi się i jest to dość wyraźnie odczuwalne, że ta turbina ciągnie bardziej miękko i płasko, równomiernie w calym zakresie obrotów, a nie szlag i pierdolnie***... Mi na takim czymś nie zależy...
Nie wiem jak to ując bardziej umiejętnie Stąd moje (może nie trafne) stwierdzenie o płaskim przebiegu
Co do katowania turbiny... Darek jak podjechałem do niego przejechal się z kompem... Co tam mu pokazywało nie wiem - nie znam się na strojeniu takich aut jak turbo diesle czy turbo benzyny...
Powiedział mi tylko tyle, że jest potencjal i turbina bardzo fajnie sie zachowuje nawet na tych ustawieniach co go samego zdziwilo, że przy takim wielkim garcu nie ma wybitnie wielkiego laga...
Nie wiem jak bardziej skorygować swoje wypowiedzi wcześniejsze
Przepraszam jeśli urazilem Ciebie bądź kogoś innego kto siedzi w temacie jakimś czczym gadaniem...
Pozdrówka
Fakt faktem chyba zbytnio się "podniecam" na pewne rzeczy ale to z faktu, że jest to dla mnie nowość i co bardziej działa i sprawia mi wiele fun'u
Ja tam jestem otwarty na krytykę i bynajmniej nie mam zamiaru strzelać focha
Jesli chodzi o gościa, który zajmuje się moim autem to mam do niego zaufanie bo znam go już dlugo a jeszcze dłużej zajmuje się grzebaniem diesli...
Wspomniany przez Ciebie "lag" Nie ma tragedii - uwierz mi Auto wcześniej ciągnęło od około 1200-1300... teraz ta wartość jest w granicy 1700 - jak wspimnialeś dużo... Ale podobno do skorygowania
Co ciekawe na opcji seryjnej (bez włączonego programu) lag jest mniejszy...
Co do napisanego programu i braku ostrożności tunera... Nic z tych rzeczy Ja zostalem poinformowany od razu, że to bedzie miękło Program dla tego silnika "bezpieczny" to max 180-185 PS... Ja chciałem jak najwięcej na swoją odpowiedzialność licząc się z tym, że prędzej czy później będzie musiala wpaść hybryda bądz spadek mocy...
Stąd stwierdzenie o tym, że turbo nie podolalo
Z tym 300 PS nie do zabicia... No może przesadziłem... Prawda - wszystko da się popsuć Przykładem tego jest mój maly syn mechanik, który potrafi rozebrać rzeczy nierozbieralne hehe...
Może faktycznie moja podnieta - ale turbina fakt jest pancerna pod to co od niej wymagam
Co do doladowania... Chcemy spróbować dmuchnąć 1.9 bara Co pokaże Ale czy tak będzie... Nie wiem...
Tu też daje objaw moja podnieta nowej zabawki pod maską Ja po prostu sie nie obraże jak bede mial wiecej a bedzie to hulac... Ale jak bedzie jechalo jak wczesniej również bede mocno usatysfakcjonowany
Co do spłaszczenia przebiegu pracy...
W porównaniu do poprzedniej turbiny wydaje mi się i jest to dość wyraźnie odczuwalne, że ta turbina ciągnie bardziej miękko i płasko, równomiernie w calym zakresie obrotów, a nie szlag i pierdolnie***... Mi na takim czymś nie zależy...
Nie wiem jak to ując bardziej umiejętnie Stąd moje (może nie trafne) stwierdzenie o płaskim przebiegu
Co do katowania turbiny... Darek jak podjechałem do niego przejechal się z kompem... Co tam mu pokazywało nie wiem - nie znam się na strojeniu takich aut jak turbo diesle czy turbo benzyny...
Powiedział mi tylko tyle, że jest potencjal i turbina bardzo fajnie sie zachowuje nawet na tych ustawieniach co go samego zdziwilo, że przy takim wielkim garcu nie ma wybitnie wielkiego laga...
Nie wiem jak bardziej skorygować swoje wypowiedzi wcześniejsze
Przepraszam jeśli urazilem Ciebie bądź kogoś innego kto siedzi w temacie jakimś czczym gadaniem...
Pozdrówka
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re:
Takie daje odczucie... Zobaczymy co pokażą kreski... Markos... A masz DPF'a ? Jeśli tak to masz przyczynę tak późnego wstawania turbiny... Bez DPF'a zmienia się to diametralnie... Bo ja miałem podobnie!markos pisze:1700rpm to nie tak znowu duzo, u mnie w Soulu dzieje sie cos dopiero od 1900
No tyle, ze z tym lagodnym wstawaniem wiekszej sprezarki to nie bardzo sie zgodze...
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 195 PS 430 Nm
Jak Soul jest na Boschu to bez problemu można ten dół poprawic
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re:
Eeee... Pewno da więcej... Chociaż nie dam se glowy urwać... Nie znam sterownika KI...!markos pisze:Tak - jest na Boschu, tak - mozna.
O jakies 150-200 obrotow
Ale i tak... te 200 już odczujesz...
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 195 PS 430 Nm
Autko bylo na ponownym strojeniu...
Wiec wyglada to tak... Sam sie sobie dziwie i chyba robie sie stary...
Ale przejechalem sie na dwoch programach... Jeden by sprawdzic i jeden bardziej przyzwoity...
Pierwszy program wyszedl ns prawie 230 PS i blisko 455 Nm... Jednak wszystko co moglo dostawalo straszliwie po dupie... Auto szukalo drogi, trakcji i rwalo wszystkim... Po za tum tuz przed 4 tys rpm wszystko lecialo dosc drastycznie w dol...
Tu drugi program... Bardziej cywilny i taki ktory spelnia zamysl tego auta...
A auto to ma byc calkowicie funkcjonalnym, rodzinnym autem z lekkim pazurem...
Tak wiec gore wzial rozsadek i fakt ze wiem ile kasy i robotu kosztuje to co sie spier****...
Zostaje 205 ps i (mniej) 410 Nm...
Ale... Auto jedzie duzo lepiej jak jechalo, bardzo dynamicznie i bardziej zrownowazone... A zakres jak ciagnie trzyma do samych 5 tysiecy rpm...
I tu jesli chodzi o motor bedzie finish
Wykres jutro jak ogarne
-- 21 paź 2012, o 18:08 --
Obiecany wykres:
Co do tego jak auto jedzie... Jedzie dużo lepiej mimo mniejszej ilości Nm... Ogólnie jestem bardzo zadowolony... Poprawił się zakres pracy i dlużej mam dostępną potrzebną moc...
Tu dla porownania narzucilem na siebie stary i nowy wykres... Nie jest idealnie ale chodzi tylko o to by zobaczyć jak się zakresy przesuneły... Mimo mniejszego momentu mam go więcej w zakresie pracy w porównaniu do starego programu...
A tu z nudów... Zrobilo się ciszej w aucie... Jeszcze boczki, tylna klapa i auto będzie ważyło 2 tony
Powiem tak... Cały weekend gryzie mnie to czy nie rzucić jej tego mocnego programu... Ale jednak postanowiłem, że nie...
Autko ma spełniać swoją funkcję jak na caravan przystało, a oprócz tego ma cieszyć... Miała pęknąć bariera 200 PS i tak się stało...
Ja jestem zadowolony
Mogę ja sprzedać i kupić se coś nowego
Wiec wyglada to tak... Sam sie sobie dziwie i chyba robie sie stary...
Ale przejechalem sie na dwoch programach... Jeden by sprawdzic i jeden bardziej przyzwoity...
Pierwszy program wyszedl ns prawie 230 PS i blisko 455 Nm... Jednak wszystko co moglo dostawalo straszliwie po dupie... Auto szukalo drogi, trakcji i rwalo wszystkim... Po za tum tuz przed 4 tys rpm wszystko lecialo dosc drastycznie w dol...
Tu drugi program... Bardziej cywilny i taki ktory spelnia zamysl tego auta...
A auto to ma byc calkowicie funkcjonalnym, rodzinnym autem z lekkim pazurem...
Tak wiec gore wzial rozsadek i fakt ze wiem ile kasy i robotu kosztuje to co sie spier****...
Zostaje 205 ps i (mniej) 410 Nm...
Ale... Auto jedzie duzo lepiej jak jechalo, bardzo dynamicznie i bardziej zrownowazone... A zakres jak ciagnie trzyma do samych 5 tysiecy rpm...
I tu jesli chodzi o motor bedzie finish
Wykres jutro jak ogarne
-- 21 paź 2012, o 18:08 --
Obiecany wykres:
Co do tego jak auto jedzie... Jedzie dużo lepiej mimo mniejszej ilości Nm... Ogólnie jestem bardzo zadowolony... Poprawił się zakres pracy i dlużej mam dostępną potrzebną moc...
Tu dla porownania narzucilem na siebie stary i nowy wykres... Nie jest idealnie ale chodzi tylko o to by zobaczyć jak się zakresy przesuneły... Mimo mniejszego momentu mam go więcej w zakresie pracy w porównaniu do starego programu...
A tu z nudów... Zrobilo się ciszej w aucie... Jeszcze boczki, tylna klapa i auto będzie ważyło 2 tony
Powiem tak... Cały weekend gryzie mnie to czy nie rzucić jej tego mocnego programu... Ale jednak postanowiłem, że nie...
Autko ma spełniać swoją funkcję jak na caravan przystało, a oprócz tego ma cieszyć... Miała pęknąć bariera 200 PS i tak się stało...
Ja jestem zadowolony
Mogę ja sprzedać i kupić se coś nowego
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 205 PS 411 Nm
Na pewno mniej jak dales za Soula
Hehe... Nie oplsca mi sie jej sorzedawac Musi tersz pocieszyc tersz
Michal... W bagazniku niecale 2 kg... Ale to nie sa maty np STP... Hehe...
Jest to troszke bardziej nowatorski ale sprawdzony juz pezeze mnie material
Hehe... Nie oplsca mi sie jej sorzedawac Musi tersz pocieszyc tersz
Michal... W bagazniku niecale 2 kg... Ale to nie sa maty np STP... Hehe...
Jest to troszke bardziej nowatorski ale sprawdzony juz pezeze mnie material
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
-
- Nowy
- Posty: 274
- Rejestracja: 2 wrz 2010, o 21:18
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 205 PS 411 Nm
Przenośny grill w bagażniku? Patyk na kiełbaski już jest po środku
Elegancki tatusiowóz się robi, naprawdę
Elegancki tatusiowóz się robi, naprawdę
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 205 PS 411 Nm
Ba!!!gawron pisze:Bear słyszałem że dobry dekarz z Ciebie ?
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 205 PS 411 Nm
ciekawe, ale wiatraki były lepsze. ciekawe jak to w ruchu wyglada
- Fazzie
- Nowy
- Posty: 137
- Rejestracja: 22 lut 2009, o 15:50
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 205 PS 411 Nm
X3kamiloooo pisze:miszczz :0 :0
Kolo gniecie jaja We Wro lata zolta A3 na Roti.
Unsere Opels sind viel schneller...
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 205 PS 411 Nm
To jest VT Michal, wiec moglem pokrecic troszke proporcje... Opcje sa dwie... 18" lu 19"...
Czyli decyzja zapadla i ciesze sie ze wam rowniez sie podoba...
A na wiosne wpada takie kolo... Felgi sa w chu* mocne z tego co sie doszukalem i wiem...
Czyli decyzja zapadla i ciesze sie ze wam rowniez sie podoba...
A na wiosne wpada takie kolo... Felgi sa w chu* mocne z tego co sie doszukalem i wiem...
-
- Nowy
- Posty: 274
- Rejestracja: 2 wrz 2010, o 21:18
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 205 PS 411 Nm
Koooozak! Dobre koło na dobrym wozie
Na pierwszy rzut oka chyba nikt nie pomyślał że to fake
Na pierwszy rzut oka chyba nikt nie pomyślał że to fake
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Astra H Caravan by Bear Familia | 205 PS 411 Nm
Jest mistrz !!!
Cały sezon przelatałem na 19" + wakacje w Chorwacji, wyjazdy do niemiec i jeśli ktoś mi powie, że to koło nie do jazdy to chyba nigdy nie jeździł na takich kołach...
Ps: Ja chyba będę swoje sprzedawał na zimę gdybyś miał ochotę na turbiny..
Cały sezon przelatałem na 19" + wakacje w Chorwacji, wyjazdy do niemiec i jeśli ktoś mi powie, że to koło nie do jazdy to chyba nigdy nie jeździł na takich kołach...
Ps: Ja chyba będę swoje sprzedawał na zimę gdybyś miał ochotę na turbiny..
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/