Strona 7 z 9

: 29 sty 2006, o 16:09
autor: radzio_gsi
aj tam moga brudzic, i tak moj samochod nie ma wygladac tylko zapierdalac, a co do piszczenia to w wurcach i kitcarach tez piszcza :) wiec moga byc, ale niech ktos jeszcze cos napisze.

a co sadzicie o ebc green stuff?

: 29 sty 2006, o 17:41
autor: endo
radzio_gsi pisze:a co sadzicie o ebc green stuff?
bylo pisane - ebc od red stuffow w gore :oko:

: 29 sty 2006, o 18:48
autor: kristo
A do mnie w końcu wczoraj przyjechały zaciski z Caliberka Obrazek Obrazek

Już się nie mogę doczekać montażu. Szkoda że tak piździ. :(

: 29 sty 2006, o 19:54
autor: radzio_gsi
wiem ze bylo pisane, ale ja mam troche inne kryterium wyboru, tak jak pisalem musi byc dobry feeling i nie moga sie przyklejac do tarzczy po mocnym hamowaniu, droga hamowania az tak strasznie istotna nie jest

: 29 sty 2006, o 21:30
autor: !markos
ate dosc szybko lapie, ale jest dosc miekkie i traci troche "mocy" po skatowaniu.. pyla faktycznie dosc mocno, a piszczenie to kwestia nie tylko klockow, a rowniez zacisku. chetnie sprawdzilbym cos twardszego, np ferodo ds performance, ale poszedl drugi komplet ate - tanio bylo no i tarcza nadal zwykla :grin:

imho do wierconych/nacinanych tarcz ate jest bez sensu, bo zaraz ich nie bedzie :zakrecony:

: 30 sty 2006, o 22:05
autor: kozzi
ja jeżdze na takim setupie:
-tarcza nawiercana/nacinana OmniCompetition
-klocki Pagid Red
i nie narzekam :zakrecony:

: 30 sty 2006, o 22:27
autor: YAQB
Ja niebawem zaczynam przygode z heblami 256/24 wiec wkrotce tez napisze co nieco, ale podejrzewam, ze pierwsze wrazenia beda masakra.

Osobiscie (moze z racji budzetu) wybralem ostatecznie na poczatek ATE PowerDisc + klocki ATE.

: 4 lut 2006, o 15:58
autor: K I L L E R
Widziałem że niektórzy z was brali pod uwae klocki EBC, to dla tych co są jeszcze niezdecydowani, co do serii, albo dla tych, którzy w przyszłości planuja taki mod może się to przydać.

http://www.tuning.jedrasik.pl/img/ebc02.jpg

: 5 lut 2006, o 01:22
autor: GUMIS2000
no ja chyba zapodam sobie serje REN do codziennego urzytku :grin: :grin: :grin:
jeszcze tylko miesiac i zadam pełna relacje
co do działania tylnich hebli (roczna ocena) YES YES YO

: 6 lut 2006, o 23:53
autor: YAQB
Probuje wszystko poskladac do kupy no i ....

Moze mi ktos powiedziec (bo tylko mam domysly) po co na na tarczy w czesci "po obwodzie" jest w 1 miejscu takie wyciecie??:

Obrazek


A docelowy wyglad bedzie mniej wiecej taki :-P :

Obrazek

: 7 lut 2006, o 08:48
autor: =JUHol=
wywazenie albo wybrakowanie :lol:

: 7 lut 2006, o 10:03
autor: !markos
wszystkie ate cos takiego maja, ale nie zastanawialem sie za specjalnie co to moze byc

: 7 lut 2006, o 17:14
autor: kristo
Nie jest to związane z znacznikiem zyżycia??

: 7 lut 2006, o 17:20
autor: radzio_gsi
siema, mam juz tarcze omp, zostalo mi kupic zacisk i klocek, wytlumaczcie mi jaka jest roznica pomiedzy tymi z tloczkiem o srednicy 52 i 54 mm ?

: 7 lut 2006, o 17:21
autor: wow
kristo pisze:Nie jest to związane z znacznikiem zyżycia??
o! to moze byc zdecydowanie dobra odpowiedz... naciecie jest zeby pokazac minimalna uzytkowa grubosc...

: 7 lut 2006, o 19:10
autor: !markos
radzio_gsi pisze:jaka jest roznica pomiedzy tymi z tloczkiem o srednicy 52 i 54 mm?
przy wiekszym tloczku pedal jest bardziej miekki, wchodzi w podloge praktycznie do konca
w codziennym uzyciu na dluzsza mete nie ma roznicy - kwestia przyzwyczajenia

: 7 lut 2006, o 19:29
autor: radzio_gsi
a da sie to jakos zniwelowac? mi przez hydrauliczna szmate pedal juz wchodzi troche bardziej, a nie chcialbym zeby mocniej wchodzil

: 7 lut 2006, o 20:10
autor: YAQB
wow pisze:
kristo pisze:Nie jest to związane z znacznikiem zyżycia??
o! to moze byc zdecydowanie dobra odpowiedz... naciecie jest zeby pokazac minimalna uzytkowa grubosc...
To by bylo podwojne oznaczenie, bo niby rowki w tarczy maja o tym samym sygnalizowac :D

: 7 lut 2006, o 20:11
autor: !markos
pomaga jedynie zmiana na pompe z kadeta, ale z bebnami z tylu bedzie lipa. jak juz teraz wlazi w podloge to troche lezysz..

: 7 lut 2006, o 22:59
autor: Corstek
U mnie z kolei z wiekszym tloczkiem pedal wchodzi do polowy, a ostatnio jak bebny zostaly ogarniete (samoregulatory, wogole nie dzialaly, cale zapieczone) wchodzi nawet troche mniej jeszcze. Progresja tez jest bardzo fajna i mozna kontrolowac zblokowanie kol np. na zakrecie nawet na sniegu.

: 7 lut 2006, o 23:05
autor: radzio_gsi
ja mam teraz 3/4, a czemu bedzie lipa z bebnami? nie da sie korektorem tego ustawic?

: 7 lut 2006, o 23:27
autor: GUMIS2000
corsa jest za lekka na pompe od kadeta i ma za lekkie kołka
T R U D N O bedzie wychwicic moment blokowania kół .
ale probować zawsze mozna .
mozna tez zrobic swap pompy z corsy b tak jak proponował
kiedys kristo co do skoku pedału to mozna se zmienic długość
samego pedała . bedzie na krutszym ramienii cierze chodził i krucej

a tak wogle to nie masz zapowietrzonyc tym hebli ????

: 8 lut 2006, o 00:07
autor: YAQB
Ja w tej chwili nie podyskutuje o skutecznosci moich nowych hamulcy, ale bardzo chetnie porownalbym w pozniejszym czasie moj setup z innymi, zeby miec porownanie co do skutecznosci i ew. przemyslen co jeszcze usprawnic.

: 8 lut 2006, o 00:22
autor: Porszak
jesli to "naciecie" nie koniecznie musi byc "kontrolka" zuzycia to moze to byc jeszcze pozostalosc po procesie technologicznym poprostu

: 8 lut 2006, o 00:29
autor: YAQB
Zmierzylem szerokosc tego wyciecia i wyszlo, ze ma 18mm. To oznacza tyle, ze napewno nie jest to wskaznik zuzycia, bo te tarcze maja min. grubosc 21mm (to sie pokrywa z nacieciami, ktorych glebokosc wynosi 1.5mm po kazdej ze stron).

Tak wiec to nie to ... ja jestem sklonny przychylic sie do zdania, ze to cos zwiazanego z wywazeniem lub procesamo technologicznymi ... :D

: 8 lut 2006, o 08:40
autor: =JUHol=
tak to jest wywazenie :lol: :oko:

: 8 lut 2006, o 15:40
autor: radzio_gsi
hmmm, a combo nie mialo mocniejszej pompy? ewentualnie cos innego?

: 8 lut 2006, o 18:41
autor: radzio_gsi
i czy tigra 1.6 i cb gsi nie mialy troche mocniejszej pompy?

: 8 lut 2006, o 19:48
autor: !markos
wszystkie corsy b mialy taka sama pompe, roznily sie jedynie abs/non-abs

oraz naucz sie dokonywac edycji postow :lol:

: 8 lut 2006, o 21:23
autor: radzio_gsi
ale corsa b gsi chyba w serii ma 256mm tylko ze ciensze, czyz nie? kurde to co ja mam zrobic?