
-=Frankie=- czyli corsa m&m 2.0 16v - koniec historii
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
jutro majka nie bedzie , raczej bedzie w koszalinie.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2007, o 00:08 przez Porszak, łącznie zmieniany 1 raz.
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
dzwonil mike - jest dobrze
w tle slyszalem cb radio, znaczy sie mike nawet nie stara sie jechac zgodnie z przepisami
stwierdzil tez, ze klari chyba nigdy nie jezdzil 1.4/1.6, bo roznica w handlingu jest kolosalna
z czym ja nie moge sie nie zgodzic, bo tez mialem bezposrednie porownanie miedzy swoja, a wowa 


stwierdzil tez, ze klari chyba nigdy nie jezdzil 1.4/1.6, bo roznica w handlingu jest kolosalna



- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Moze i nie jezdzilem 1.4 itd ale i tak twierdze ze roznica w wadze nie jest duza ,twierdze rowniez ,ze Ty na pierwszym miejscu w tym klubie mozesz o tym powiedziec ,bo tyle porobiles przy tych corsach ,ze szok... !! 
Aha dodam tylko ,ze super jazda testowa po zlozeniu silnika na nowo...
Ps: W tym tygodniu zaczynam swapa w Tigrze i specjalnie dla Ciebie pojade zwazyc ta tigre z x16xe i potem z c20xe... I gwarantuje Ci ,ze rozncia wagi miedzy obydwoma silnikami wahac sie bedzie w granicach max 20kg...

Aha dodam tylko ,ze super jazda testowa po zlozeniu silnika na nowo...
Ps: W tym tygodniu zaczynam swapa w Tigrze i specjalnie dla Ciebie pojade zwazyc ta tigre z x16xe i potem z c20xe... I gwarantuje Ci ,ze rozncia wagi miedzy obydwoma silnikami wahac sie bedzie w granicach max 20kg...
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
ale to jezdzic trzeba, a nie robic, u know?-=kLaRi=- pisze:Ty na pierwszym miejscu w tym klubie mozesz o tym powiedziec ,bo tyle porobiles przy tych corsach ,ze szok... !!![]()

prosze o wyjasnienie "jazdy testowej", bo kryje sie za tym male oszukanstwo



- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No 2paki po zlozeniu silnika na nowym wale i chyba nowych panewkach,bo przeciez tamte byly przytarte...
200 to masz juz 5,5tys obrotow ... niezle jak na poczatek
Jestem w szoku... potem te silniki ciagna olej jak w McDonalds

200 to masz juz 5,5tys obrotow ... niezle jak na poczatek



Jestem w szoku... potem te silniki ciagna olej jak w McDonalds



Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
kurcze Michał uwinął się szybciej niż ja potrzebowałem czasu na wyjście z garażu.
silnik, to nie jest do końca ten sam co wcześniej był omawiany.. zdaje się ząbków abs znicza blisko 2x za dużo..
ps. będę się starał jutro dojechać
silnik, to nie jest do końca ten sam co wcześniej był omawiany.. zdaje się ząbków abs znicza blisko 2x za dużo..
ps. będę się starał jutro dojechać
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
no wiec tak..
przez ostatnie kilka dni watek ten byl zamykany z tego co pamietam 3 razy w celu oczyszczenia z postow, ktore nikomu do niczego nie sa potrzebne i wprowadzaja tylko niepotrzebne zamieszanie. posypal sie szereg ostrzezen, a to ktos byl walniety w glowe, a to ktos sie najebal i zapomnial, ze po pijaku nie powinno sie pisac na forum, a to cos, a to sros.
mam dosyc przegladania tego watku pod katem niepotrzebnych i z dupy postow, wiec moja propozycja krotkiego regulaminu tego watku brzmi nastepujaco:
JEDEN POST NIE NA TEMAT = KRESKA
DRUGI POST NIE NA TEMAT = BAN
JEDEN POST Z DUPY = KRESKA
DRUGI POST Z DUPY = BAN
JEDNA UWAGA NA TEMAT HONDY = KRESKA
DRUGA UWAGA NA TEMAT HONDY = BAN
kompletnie nie interesuja mnie jakiekolwiek wyjasnienia. po baniku mozliwosc pisania bedzie mozna odzyskac tylko po skontaktowaniu sie z administratorem tego forum, a ja nawet nie wiem jaki ten pan ma nick, wiec proponuje sie po prostu pilnowac.
mam nadzieje, ze sie rozumiemy. zaznaczam, ze JA bede ocenial czy post jest na temat, czy jest z dupy i czy byla to uwaga na temat hondy. tradycyjnie dopuszczalne sa zarty wszelkiego rodzaju, poza tymi, ktore moga kogos wkurwic, albo spowodowac niepotrzebne i burzliwe wymiany zdan.
watek otwieram. przypominam o obowiazujacym regulaminie.
przez ostatnie kilka dni watek ten byl zamykany z tego co pamietam 3 razy w celu oczyszczenia z postow, ktore nikomu do niczego nie sa potrzebne i wprowadzaja tylko niepotrzebne zamieszanie. posypal sie szereg ostrzezen, a to ktos byl walniety w glowe, a to ktos sie najebal i zapomnial, ze po pijaku nie powinno sie pisac na forum, a to cos, a to sros.
mam dosyc przegladania tego watku pod katem niepotrzebnych i z dupy postow, wiec moja propozycja krotkiego regulaminu tego watku brzmi nastepujaco:
JEDEN POST NIE NA TEMAT = KRESKA
DRUGI POST NIE NA TEMAT = BAN
JEDEN POST Z DUPY = KRESKA
DRUGI POST Z DUPY = BAN
JEDNA UWAGA NA TEMAT HONDY = KRESKA
DRUGA UWAGA NA TEMAT HONDY = BAN
kompletnie nie interesuja mnie jakiekolwiek wyjasnienia. po baniku mozliwosc pisania bedzie mozna odzyskac tylko po skontaktowaniu sie z administratorem tego forum, a ja nawet nie wiem jaki ten pan ma nick, wiec proponuje sie po prostu pilnowac.
mam nadzieje, ze sie rozumiemy. zaznaczam, ze JA bede ocenial czy post jest na temat, czy jest z dupy i czy byla to uwaga na temat hondy. tradycyjnie dopuszczalne sa zarty wszelkiego rodzaju, poza tymi, ktore moga kogos wkurwic, albo spowodowac niepotrzebne i burzliwe wymiany zdan.
watek otwieram. przypominam o obowiazujacym regulaminie.

- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Frankie daje rade :p !!
Nie wiem czemu ten watek budzi takie skrajne emocje i to jeszcze u osób, po których spodziewał bym sie więcej jesli chodzi o wiedze techniczno-mechaniczną....
Frankie dostał "nowy" kompletny dół, wał był mierzony i wszystko mieści się w ramach wyznaczonych przez producenta, kompozycja na panewkach idealna.
Jeśli chodzi o różnice w prowadzeniu to jest kolosalna, z czasem zaczałem pozwalać sobie na nieco więcej w zakrętach ale auto nie prowadzi sie tak pewnie jak smallblock.
Oczywiście 200 km/h jest ściema
w mojej wersji auta licznik dostaje sygnał a abs a ten zczytuje go z pierścienia na przegubie, na którym obecnie zamiast 29 ząbków jest 43.
Trasa do wrocławia pomimo licznikowych 600km
mineła szybko i bezboleśnie. Przy jeździe pomiędzy 3-4 tyś obr. autko spaliło w trasie koło 7l paliwa. LPG nie jest podłączone. Cieszy duża elastycznośc silnika, teraz frankie zrobił sie takim emeryckim pojazdem z seryjnym silnikiem pod maska 
Ps. dzieki wszystkim, którzy 3mali kciuki za projekt i wierzyli w jego pozytywne zakończenie
Nie wiem czemu ten watek budzi takie skrajne emocje i to jeszcze u osób, po których spodziewał bym sie więcej jesli chodzi o wiedze techniczno-mechaniczną....
Frankie dostał "nowy" kompletny dół, wał był mierzony i wszystko mieści się w ramach wyznaczonych przez producenta, kompozycja na panewkach idealna.
Jeśli chodzi o różnice w prowadzeniu to jest kolosalna, z czasem zaczałem pozwalać sobie na nieco więcej w zakrętach ale auto nie prowadzi sie tak pewnie jak smallblock.
Oczywiście 200 km/h jest ściema

Trasa do wrocławia pomimo licznikowych 600km


Ps. dzieki wszystkim, którzy 3mali kciuki za projekt i wierzyli w jego pozytywne zakończenie

"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert