Strona 7 z 13
: 23 maja 2007, o 06:35
autor: gejzer6
przerąbane jak sie silniczek spuści

: 25 maja 2007, o 09:09
autor: YAQB
Mike ... no i jak tam sie sprawy maja?
: 25 maja 2007, o 09:44
autor: -=m&m=-
YAQB pisze:Mike ... no i jak tam sie sprawy maja?
odpowiem dyplomatycznie, ze wszystko jest na dobrej drodze

: 25 maja 2007, o 10:16
autor: YAQB
Forma odpowiedzi jest mi obojetna, o ile faktycznie wszystko idzie ku dobremu! Nie mniej rzuc czasem jakich ochlap informacji

: 25 maja 2007, o 21:52
autor: kamiloooo
: 25 maja 2007, o 22:12
autor: kozzi
coś mała ta pizza

: 25 maja 2007, o 22:15
autor: !markos
a co to za stare zdjecie z 20 maja

czyta sie exify czasem to wychodza takie kwiatki

dawac swiezynki jakies!

: 25 maja 2007, o 22:17
autor: -=m&m=-
tak skończył poprzedni silnik

jako podstawka pod pizze

: 25 maja 2007, o 23:37
autor: D12
Mike czyli jest następny ? Będziesz jutro w Łodzi ?
: 26 maja 2007, o 00:03
autor: Porszak
jutro majka nie bedzie , raczej bedzie w koszalinie.
: 26 maja 2007, o 00:05
autor: !markos
a potem jak logika nakazuje raczej pojedzie do wroclawia

: 26 maja 2007, o 09:06
autor: Hayabusa
dobra była ta pizza

: 26 maja 2007, o 19:10
autor: !markos
dzwonil mike - jest dobrze

w tle slyszalem cb radio, znaczy sie mike nawet nie stara sie jechac zgodnie z przepisami
stwierdzil tez, ze klari chyba nigdy nie jezdzil 1.4/1.6, bo roznica w handlingu jest kolosalna

z czym ja nie moge sie nie zgodzic, bo tez mialem bezposrednie porownanie miedzy swoja, a wowa

: 26 maja 2007, o 19:25
autor: kamiloooo
: 26 maja 2007, o 20:55
autor: -=kLaRi=-
Moze i nie jezdzilem 1.4 itd ale i tak twierdze ze roznica w wadze nie jest duza ,twierdze rowniez ,ze Ty na pierwszym miejscu w tym klubie mozesz o tym powiedziec ,bo tyle porobiles przy tych corsach ,ze szok... !!
Aha dodam tylko ,ze super jazda testowa po zlozeniu silnika na nowo...
Ps: W tym tygodniu zaczynam swapa w Tigrze i specjalnie dla Ciebie pojade zwazyc ta tigre z x16xe i potem z c20xe... I gwarantuje Ci ,ze rozncia wagi miedzy obydwoma silnikami wahac sie bedzie w granicach max 20kg...
: 26 maja 2007, o 21:37
autor: !markos
-=kLaRi=- pisze:Ty na pierwszym miejscu w tym klubie mozesz o tym powiedziec ,bo tyle porobiles przy tych corsach ,ze szok... !!
ale to jezdzic trzeba, a nie robic, u know?

wali mnie ile to jest kilogramow, ja wiem jaka jest roznica w prowadzeniu, a to, ze ktos jej nie dostrzega (w tym wypadku ty), to juz nic na to nie poradze.
prosze o wyjasnienie "jazdy testowej", bo kryje sie za tym male oszukanstwo

: 26 maja 2007, o 22:05
autor: -=kLaRi=-
: 26 maja 2007, o 22:27
autor: !markos
no widzisz jak z dupy klepiesz.. nie wiesz, a klepiesz. a moze bys sie tak raz chwile powstrzymal? bo ani te 200 to nie jest prawdziwe 200, ani silnik nie ma szlifowanego walu..

: 26 maja 2007, o 22:40
autor: Kotlin
Nie znam Michala ale chyba nie jest na tyle glupi zeby tak katowac auto zaraz po swapie i remoncie wiec te 200 to pewnie wina impulsatora:)
Markos po co odrazu tak ostro??
A Michalowi gratuluje

: 26 maja 2007, o 22:58
autor: AdamXXL
kurcze Michał uwinął się szybciej niż ja potrzebowałem czasu na wyjście z garażu.
silnik, to nie jest do końca ten sam co wcześniej był omawiany.. zdaje się ząbków abs znicza blisko 2x za dużo..
ps. będę się starał jutro dojechać
: 27 maja 2007, o 00:08
autor: !markos
no wiec tak..
przez ostatnie kilka dni watek ten byl zamykany z tego co pamietam 3 razy w celu oczyszczenia z postow, ktore nikomu do niczego nie sa potrzebne i wprowadzaja tylko niepotrzebne zamieszanie. posypal sie szereg ostrzezen, a to ktos byl walniety w glowe, a to ktos sie najebal i zapomnial, ze po pijaku nie powinno sie pisac na forum, a to cos, a to sros.
mam dosyc przegladania tego watku pod katem niepotrzebnych i z dupy postow, wiec moja propozycja krotkiego regulaminu tego watku brzmi nastepujaco:
JEDEN POST NIE NA TEMAT = KRESKA
DRUGI POST NIE NA TEMAT = BAN
JEDEN POST Z DUPY = KRESKA
DRUGI POST Z DUPY = BAN
JEDNA UWAGA NA TEMAT HONDY = KRESKA
DRUGA UWAGA NA TEMAT HONDY = BAN
kompletnie nie interesuja mnie jakiekolwiek wyjasnienia. po baniku mozliwosc pisania bedzie mozna odzyskac tylko po skontaktowaniu sie z administratorem tego forum, a ja nawet nie wiem jaki ten pan ma nick, wiec proponuje sie po prostu pilnowac.
mam nadzieje, ze sie rozumiemy. zaznaczam, ze JA bede ocenial czy post jest na temat, czy jest z dupy i czy byla to uwaga na temat hondy. tradycyjnie dopuszczalne sa zarty wszelkiego rodzaju, poza tymi, ktore moga kogos wkurwic, albo spowodowac niepotrzebne i burzliwe wymiany zdan.
watek otwieram. przypominam o obowiazujacym regulaminie.
: 27 maja 2007, o 01:49
autor: D12
Mike wkońcu auto ruszyło

Mam nadzieję, że dojechałeś do Wrocka bez problemów. Jedno pytanko czy LPG to działa bo ja widze kilka jego elementów jeszcze sterczy pod maską

: 27 maja 2007, o 09:11
autor: -=m&m=-
Frankie daje rade :p !!
Nie wiem czemu ten watek budzi takie skrajne emocje i to jeszcze u osób, po których spodziewał bym sie więcej jesli chodzi o wiedze techniczno-mechaniczną....
Frankie dostał "nowy" kompletny dół, wał był mierzony i wszystko mieści się w ramach wyznaczonych przez producenta, kompozycja na panewkach idealna.
Jeśli chodzi o różnice w prowadzeniu to jest kolosalna, z czasem zaczałem pozwalać sobie na nieco więcej w zakrętach ale auto nie prowadzi sie tak pewnie jak smallblock.
Oczywiście 200 km/h jest ściema

w mojej wersji auta licznik dostaje sygnał a abs a ten zczytuje go z pierścienia na przegubie, na którym obecnie zamiast 29 ząbków jest 43.
Trasa do wrocławia pomimo licznikowych 600km

mineła szybko i bezboleśnie. Przy jeździe pomiędzy 3-4 tyś obr. autko spaliło w trasie koło 7l paliwa. LPG nie jest podłączone. Cieszy duża elastycznośc silnika, teraz frankie zrobił sie takim emeryckim pojazdem z seryjnym silnikiem pod maska
Ps. dzieki wszystkim, którzy 3mali kciuki za projekt i wierzyli w jego pozytywne zakończenie

: 27 maja 2007, o 09:29
autor: Staneq
Gratki Majk!
Ważne żeby teraz było wsio ok...
@Franki bez ośmiorniczki pod maska wyglada jakos tak dziwnie..

: 27 maja 2007, o 09:42
autor: YAQB
Super !!
Mike jak bedziesz podlaczal gazownie (bo pewnie bedziesz) to pomysl moze o BLOS-ie ... bo ile pamietam masz std. mixer. Troche szkoda by bylo dusic ten sposob nowy motorek.
A tak poza tym - ciesze sie, ze sprawa sie ogolnie wyprostowala jakos

: 27 maja 2007, o 10:12
autor: STELMI
ja mam pytanie odnośnie fotek powyżej:
Który z Was kupował te garsonki?

: 27 maja 2007, o 13:00
autor: endo
gratki Mike, ciesze sie, ze juz wszystko ok, milego i bezawaryjnego ujezdzania (w garsonce czy tez bez

)
: 27 maja 2007, o 18:18
autor: geo022
Gratki Mike
a tak na poważnie jakie są teraźniejsze plany do silniczka? calkowita seria plus lpg ? czy moze juz zaczynasz myslec o jakichś modzikach na przyszłość?
@ czym sie jeżdzilo lepieej- frankiem ze starym serduchem czy z nowym?
chodzi mi o calokształt a nie o proste i zakrety

: 27 maja 2007, o 18:29
autor: !markos
jak beda jakies mody, to osobiscie pojade do wroclawia i wklepie majkowi
pytanie czym sie lepiej jezdzilo nie powinno sie tu w ogole znalezc

: 27 maja 2007, o 18:44
autor: Mefju
o jaa... Mike przewiózł mnie C20XE... jestem w ciezkim szoku! ale to ma power
