Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
Zablokowany
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: -=kLaRi=- »

Gratulacje zdrowej serii :D
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: kruszyn1 »

dziękować dziękować ;)

pomysł na testowanie silnika w niejeżdżącej astrze by Seboss okazał się bardzo udany :D
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
Lokalizacja: warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: endo »

kruszyn1 pisze:Letis: znaczka nie będzie, bo znowu odpadnie na dziurach :P
a zderzak? czy zderzak doczeka sie pasowania? tak tak, ja wiem, w ps'ie sie podniesie, ale ja chcialbym zobaczyc na ulicy.. ;)
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: kruszyn1 »

Endo zawitaj wreszcie na spota, zderzak jest już podniesiony ;)

a na ulicy nie zobaczysz, bo nie widać Cię na Bemowie, a ja po Bielanach nie jeżdżę :P
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
raffo
Świeżak
Posty: 72
Rejestracja: 22 mar 2008, o 14:00
Lokalizacja: WWL
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: raffo »

Kruszyn - mało jakoś :P
tak pisałem, sprawdzimy się na w miare pustych wozach, a nie z bagażem
ja miałem przecież:
97,2 KM przy 6500 oraz 132,6 Nm przy 3400
jak na 1.6... spodziewałem się lepszych osiągów :)
Obrazek
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: kruszyn1 »

a ja nie, brakuje mi tylko 2KM i 11Nm, nie ma tragedii

nie porównuj prawie dobrej serii z dłubanym 1.4, oki? :P
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: seboss »

raffo - Twoje x14xe jest troszkę cięższe niż kruszynowe c16se i tu raczej tracisz najwięcej podczas sprintu
mocowo w sumie prawie macie to samo tylko kruszynowóz jako że silnik 8V wkręci się troszkę szybciej

kruszyn nie jest źle ale z ciekawości pomierz sobie kompresję żeby nie wyszło jak u mnie kiedyś w x16xe że początkowa strata kilku niutonków zapoczątkowała utratę kilku( ponad 20km) koni po paru ostrzejszych sprinatach
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: -=m&m=- »

raffo pisze:tak pisałem, sprawdzimy się na w miare pustych wozach, a nie z bagażem
... spodziewałem się lepszych osiągów :)
czyżby jakies testy drogowe były robione :)5 :-D
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: seboss »

takie tam małe zawody :-D
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
Lokalizacja: warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: endo »

seboss pisze:takie tam małe zawody :-D
Kruszyn to teraz nawet z kotami na osiedlu sie gania :lol: :oko:
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: kruszyn1 »

z czym się da ;)

x14xe 97KM vs c16se 98KM mój troszkę lepszy start, o ok pół długosci, odległość utrzymana przez cały dystans...

ale nie wiedziałem kiedy najlepiej zmieniać biegi, teraz już wiem ;)
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
LETIS
Nowy
Posty: 118
Rejestracja: 24 cze 2007, o 13:45
Lokalizacja: Radwanice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: LETIS »

ponoc pan na K. juz jezdzi na soczewkach a menda sie nie chwali :P
C14SE :)
Awatar użytkownika
DaroXE
Nowy
Posty: 121
Rejestracja: 12 sie 2008, o 15:34
Imię: Darek
Lokalizacja: Rybnik
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: DaroXE »

Letis ja też tak słyszałem ale zdjęcia nigdzie nie widziałem... :P
Czarnulka... troche koni już to ma pod maską... :lol:
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: seboss »

nie chwali się bo jeszcze mu ktoś mu pozazrości

z tajnych doniesień wiem że jutro KONI wymieni mu sprężynki na te właściwe :-D
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: kruszyn1 »

róbcie za mnie opisy postępów mojego autka :P

nie mam czasu na fotki, jutro postaram się coś pyknąć jak umyję autko, będzie i soczewka i może już zglebiony przód, czekam na porządny efekt ;)

o 11 jade na założenie nowych springów i się okaże, czy wreszcie będzie pożądany efekt... :)

żeby nie było że znowu inni piszą o nowościach w moim projekcie :] to była dziś mierzona kompresja, niestety...
9,5 14 14,2 14

jutro będzie debata z kimś kto sie zna ;) co robić... doradzicie coś? kapitalka? czy tylko ten jeden naprawić się da?

na pocieszenie mięsko fotograficzne - nowe oczka:
ObrazekObrazek
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: fotograf »

A próbę olejową zrobiłeś ? Może to głowicą ucieka a nie pierścieniami?
Najbiedniejsza wersja remontu to wymienić pierścienie ale na każdym garku najlepiej :zakrecony:
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: kruszyn1 »

nie robiłem żadnych prób, tylko kompresja była mierzona...

a tylko wymiana pierścieni to ile by kosztowało mniej wiecej części plus robocizna? bo kurcze kasa na wyczerpaniu... :/
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: fotograf »

trzeba było 5ml oleju wstrzyknąć do cylindra i jeśli by sprężanie wzrosło to by oznaczało że ewidentnie pierścienie a jeśli nie to znaczy że gdzieś zaworami ucieka.

Można tłoki albo od góry albo od dołu wyciągnąć - komplet pierścieni goetze od 120-160zł, jeśli wyciaganie górą to :
- uszczelka pod głowicę 40zł
- pod miskę 20zł
- pod kolektory 25zł
- pod kapę zaworów 10zł
- nowe śruby głowicy 24-50zł
trzeba przy okazji zrobić rozrząd (chyba że przy swapie był robiony to można dać stary ale trzeba wiedzieć w którą stronę się pasek kręcił)
- nowy pasek rozrządu Gates 30zł
- napinacz SKF 80-90zł
- pompa wody 40-100zł

- uszczelniacze zaworów 16zł komplet
- plus robocizna - zrobienie głowicy w zakładzie 200-400zł, rozbebeszenie silnika nie wiem ile
- może przy okazji dobrze też zrobić szlif wału i nowe panewki
- i wiele innych które mogą wyjść w praniu :-?
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: kruszyn1 »

czyli praktycznie remont kapitalny i tak i tak...
tak sobie myślę, może przy okazji mały tuning głowicy czy coś tam można przy okazji zrobić? trzeba wykorzystać to, że rozebrany silnik...
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: fotograf »

Hehe - kapitalny to robi u siebie Seboss z nowymi zaworami, tłokami i co tylko jest do wymiany :-D
A to co opisałem to taki pół-środek ale często też na jakiś czas wystarcza :oko:
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: kruszyn1 »

aha... no ja aż tyle chyba nie będę musiał wymieniać... ;)
mam nadzieję, że zmieszcze się w ludzkich piniondzach ;) mówią, że 8v są tańsze w częściach... :)
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: -=kLaRi=- »

9,5 to nie tragedia , smigaj jak jest ,nazbieraj kasy i wtedy zrób to tak jak trzeba!
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: seboss »

fotograf pisze:Hehe - kapitalny to robi u siebie Seboss z nowymi zaworami, tłokami i co tylko jest do wymiany :-D
A to co opisałem to taki pół-środek ale często też na jakiś czas wystarcza :oko:
no dokładnie :-D :-D :-D (właśnie składam puzzle)

kruszyn generalnie to nie masz co liczyć teraz ile kasy trzeba mieć bo i tak po rozbiórce silnika wyjdzie co i jak do wymiany
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: kruszyn1 »

Klari, Seboss, Fotograf
czyli tak zbiórczo to można jeszcze pojeździć spokojnie? można troche poszaleć czy lepiej go oszczędzać?

ile w najgorszym wypadku trzebaby władować kasy?
u mnie nie ma opcji że uzbieram, na plus wyjdę za ok pół roku :P
ale jeśli jest to kwestia np 1500zł to dam rade na bieżąco ;)
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
seboss
Nowy
Posty: 449
Rejestracja: 30 kwie 2007, o 09:17
Imię: Sebastian
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: seboss »

kruszyn1 pisze:nie możesz założyć że 1500 okaże się dopiero po zdjęciu głowicy.
prosty przykład jeśli poleciał któryś z tłoków to na same tłoki Mahla wydasz 1200zł a wtedy panewki warto też wymienić główne i korbowodów za około 250zł , ale trzeba sprawdzić czy nie trzeba robić szlifu wału -około150zł
okaże się jak zrobisz próbę olejową- może wyjdzie że coś z głowicą samą nie tak a pierścionki ok i dołu nie ruszasz
z tego co pamiętam dawca jeździł na gazowni może dlatego coś z głowicą nie jest ok


wiesz w sumie troszkę można pojeździć ( raczej bez jakiś rajdów) ale ja już mam nauczkę żeby dbać o takie rzeczy i robić wcześniej i kompleksowo- mi pierścienie pękły na jednym z tłoków kompresja spadła poniżej 7 i już słabo to jeździło
było kamikadze ......... teraz tylko tatowóz
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: -=m&m=- »

-=kLaRi=- pisze:9,5 to nie tragedia , smigaj jak jest ,nazbieraj kasy i wtedy zrób to tak jak trzeba!
z tego co wiem to różnica pomiedzy cylindrami nie powinna przekraczać 10% :zakrecony:

kruszyn1 pisze: silnik w nad wyraz dobrym stanie, robimy bez remontu, dostałem opinię kogoś kto się zna lepiej ode mnie że jest ok, silnik chodzi równiutko, nie trzęsie, wchodzi ładnie w obroty, wrzucamy tak jak stoi...
i jak się do tej opinii ma zmierzona kompresja :)5
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: Porszak »

no ja nie wiem czy 9.5 to nie tragedia, 3 cyl obciazaja wal jednakowo a jeden slabiej. mysle ze wal sie z tego nie cieszy. wiadomo ze nie peknie czy nie rozleci sie zaraz. wg mnie tragedii by nie bylo jak bys mial 13 albo 12 z hakiem.


narazie bez proby olejowej nie ma co gdybac. zrobic to wyjdzie o co chodzi
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: Fifo »

m&m ma racje, różnica nie powina przekraczać 10%. Oczywiście nie oznacza to, ze jak jest większa to się nie da jeździć bo się da, ale taki silnik kwalifikuje się do naprawy. A czy ktoś z osób, które uważają, ze można sobie ot tak wymienić pierścienie w silniku zadał/zada sobie tyle trudu, zeby po wyciągnięciu tłoków, zmierzyć tuleje czy mają owalizację i zmierzyć tłoki, czy dopuszczalene normy pasowania po włożeniu nowych pierścieni będa zachowane? Bo silnik poprzez swój przebieg w jakis tam sposób się układa i zużywa, dopóki jeździ to jest ułożony i działa, ale niejednokrotnie okazuje się po jego rozebraniu, ze wymiary nie mieszczą się w normach i trzeba albo to nowe tłoki i honowac na wiekszy wymiar, albo w skrajnych przypadkach tulejować itp. I co z honowaniem? Włożyć nowe pierścienie aby ułożyły się na gładziach po których przez ostatnie 100 000 km lub więcej pracowały stare pierścienie?
Generalnie nie zgodze się, ze remont kapitalny wiąże się z wymiana wszystkiego co się da w silniku. Oczywiście takie rzeczy jak panewki, uszczelki, rozrząd itp oczywiście, ale np już tłoki...najpierw trzeba zmierzyć co i juak a potem wymieniac, bo może sie okazac, ze wszystko trzyma wymiar, to samo tyczy się np. zaworów. W moim silniku po rozebraniu i pomiarach okazało się, ze tuleje trzymają owalizację a na starych tłokach silnik spokojnie będzie się miescił w normach pasowania, więc recepta była nowa, delikatna "jodełka" na gładziach cylindrów i nowe pierścienie.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: fotograf »

Jeśli do mnie pijesz to napisałem wyraźnie że jest to półśrodek i wiem że to droga nie najlepsza ale najtańsza... :zakrecony:
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Srebrna CB prawie GSi by Kruszyn1

Post autor: -=kLaRi=- »

Wiem ,ze to jest roznica ,ale smigac sie da i nie powinno nic sie stac ,a robienie czegos na odwal mija sie z celem wiec lepiej przejezdzic i potem zrobic to jak nalezy - czyt. wyzej post FIFO!!
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Zablokowany

Wróć do „Nasze Projekty”