Strona 7 z 32

: 8 lis 2009, o 18:25
autor: !markos
ani szmeru. silnik pracowal tak, jakby nic sie nie stalo.

zaden element nie dostal. widocznie pompa przed calkowita destrukcja podawala jeszcze jakies minimalne cisnienie oleju. inaczej byloby i po silniku (glownie po glowicy..) i po sprezarce. wszystko jest cale.

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 8 lis 2009, o 18:48
autor: STELMI
czyli pewnie dojdzie teraz zegar ciśnienia oleju ? :-P

: 8 lis 2009, o 21:35
autor: !markos
a myslisz, ze skad wiedzialem, ze nie mam cisnienia...?

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 8 lis 2009, o 23:13
autor: cwirus88
a kilka postów wyżej pisałeś ze nie napiszesz co padło, ehh brak konsekwencji :grin:

dobrze ze motorownia cała, pochlastać by się szło jak by się jej oberwało.

: 9 lis 2009, o 00:22
autor: !markos
jakos samo sie rozeszlo, wszyscy zainteresowani i tak juz wiedza, wiec zadna roznica czy to pokazalem czy nie... nie znalazlo sie to jak do tej pory na kilku forach powiedzmy silniej zwiazanych z tematem i nie wiem czy tam sie znajdzie.

w wypadku padnietej motorowni samochod zostalby sprzedany na czesci.

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 9 lis 2009, o 07:10
autor: Staneq
coś słabe te pompy u japońców :oko:

a tak serio to niezła masakra i zajebiście że serce nie ucierpiało..

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 9 lis 2009, o 10:07
autor: -=kLaRi=-
Całe szczęście ,że nic więcej nie padło. W sumie żadna tragedia i dobrze ,że gdzieś w pobliżu a nie np. w trasie. Powymieniasz graty na mocniejsze i będzie zamiatać dalej.
Niespodzianki to chyba norma przy takim dłubaniu silnika :)

: 9 lis 2009, o 10:54
autor: !markos
problem polega na tym, ze nic tutaj nie bylo za slabe. fabryczne pompy robia po 200kkm i maja nadal fabryczne granice luzow miedzy kolami zebatymi. chodzi o niewygaszone drgania calego ukladu wirujacego.. dzieki pasowemu bez tlumika zabilbym kazda kolejna pompe. nigdy wiecej, jestem z tego skutecznie wyleczony.

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 9 lis 2009, o 18:05
autor: Porszak
no to szczescie bylo z Toba :oko: . duzo nie zostalo z tej pompy. z ciekawosci do jakiej wartosci zjechalo cisn oleju ze jeszcze lampka sie nie swiecila? oraz czy fabrycznie ten silnik mial takie kolko jak Twoje czy bylo ona zalozone w ramach tuningu?

: 9 lis 2009, o 18:58
autor: !markos
dodatkowy wskaznik pokazal 0.0bar. przupuszczam, ze to kwestia tego, ze tam gdzie jest seryjna czujka jeszcze doplywal jakis olej, a do trzeciej z rzedu podkladki pod filtrem (gdzie sa dodatkowe czujniki) juz nie.

kolko to opcja do wyscigowej wersji ek9 - n1, przeznaczone do silnika b16b. wzialem je, bo jest na jeden pasek - wiecej paskow nie posiadam :lol:

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 9 lis 2009, o 22:04
autor: Porszak
to moze to nie kwestia szczescia. moze Ty uzywas zmodyfikatora i mozesz smigac be zoleju masz za to wiecej mocy jeszcze :oko: :lol: :lol:

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 9 lis 2009, o 22:29
autor: STELMI
Porszak pisze:to moze to nie kwestia szczescia. moze Ty uzywas zmodyfikatora i mozesz smigac be zoleju masz za to wiecej mocy jeszcze :oko: :lol: :lol:
dodatkowo to on jest turbodynomanem ;)
Ważne, ze jest OK, oby nie było więcej takich niespodzianek. Kiedy planowany powrót na ulicę, czy już jeździ? Dalej nie mogę się doczekać wykresu ;) Ale już na SR coś o wiośnie wspominałeś, więc pewnie poczekamy

: 10 lis 2009, o 00:00
autor: !markos
na zime nie bedzie jezdzic, teraz pare nieplanowanych wydatkow i trzeba to sciagnac do polski, wiec znowu troche to potrwa

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 21 lis 2009, o 21:34
autor: Tom
auto już gotowe???

tak zupełnie z innej beczki...czy Twój avatar ma coś wspólnego z tym?? :grin: :-D :grin:

: 21 lis 2009, o 21:45
autor: !markos
nowa pompa juz dawno jest, ale nadal czekam na kolo pasowe i wklad pompy. i biorac pod uwage, ze ludzie dostali juz swiatecznej sraki z przesylkami z us - pewnie troche poczekam :)18

aha - to nie kolo pasowe bylo winne rozyspaniu sie pompy. to nieprawidlowo zamontowana pompa oleju. tzn nie tyle nieprawidlowo, co bez wziecia poprawki na osiowanie bloku, ktore w wykonaniu krasnobrodzkiej powoduje dosc wyrazne przesuniecie walu do gory :pig:

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 21 lis 2009, o 22:26
autor: Tom
Póki co zimy niema więc jeszcze byś trochę polatał...a z przesyłkami to tak już jest, że jak coś potrzeba na szybko to akurat są niepotrzebne komplikacje.

: 24 lis 2009, o 23:35
autor: !markos
ciekawe co bedzie szybsze :grin:

Obrazek

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 24 lis 2009, o 23:41
autor: kruszyn1
corsa 1.0 12v, bo oba powyższe zimują w garażu? :D

: 2 gru 2009, o 22:40
autor: !markos
sprawa wyjasniona: glowica/walki = smietnik. jeszcze nie zdecydowalem czy go bede ratowal.

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 2 gru 2009, o 22:58
autor: -=kLaRi=-
:)5 :)5 :)5 :)5 o co kaman? czemu to padło !?
Masakra ,współczuje!

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 2 gru 2009, o 23:45
autor: Kotlin
Ooo w morde co sie podziało??

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 3 gru 2009, o 07:03
autor: Staneq
fuck współczuję... szkoda masy $$

: 3 gru 2009, o 07:43
autor: !markos
jak to co sie podzialo... przytarlo sie. powinienem sie chyba cieszyc, ze tylko glowica, ale jakos mi nie do smiechu.

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 3 gru 2009, o 08:23
autor: kruszyn1
samo się przytarło? dziwne...

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 3 gru 2009, o 09:27
autor: STELMI
Kruszyn, !markos wcześniej pisał, że pompa oleju zaniemogła.
!markos, no nie mów, że takie coś zniechęci Ciebie do napraw :zakrecony: Głowica/wałki są do kupienia, a silnik do uratowania. Szkoda by było tej całej pracy/gadżetów, zeby teraz się tego pozbywać

: 3 gru 2009, o 10:12
autor: !markos
daj piataka, to zrobie w przyszlym tygodniu. budzet na to auto bardzo dawno sie wyczerpal i zostal juz nagiety tyle razy, ze nie jestem pewien czy chce to robic po raz kolejny.

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 3 gru 2009, o 14:47
autor: bix
!markos w sumie nie dziwię się Tobie. Może poczekaj z tym po prostu do wiosny?

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 3 gru 2009, o 15:09
autor: seboss
współczuje chłopaku, tylke $$$, czasu a tu taki zonk

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 3 gru 2009, o 15:42
autor: !markos
dobra ch*j... nie ma co sie zalamywac. kupilem glowice.





zupelnego golasa za 200pln :lol:

zostaly walki. beda troche slabsze niz mialem do tej pory, ale jest doladowanie, wiec nie powinno byc wiekszej roznicy. pokreci sie kolkami i bedzie git.

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 3 gru 2009, o 16:17
autor: Porszak
noo bo juz mialem pisac pociesznego posta, ale przeczytalem Twojego ostatniego. dobrze zrobiles.takie rzeczy nie dzieja sie za kazdym razem po zlozeniu silnika, a przy tym budzecie szkoda bylo by rozsprzedac auto. dzialaj, dzialaj :)2