Strona 8 z 13
: 27 maja 2007, o 18:55
autor: kamiloooo
mike cos mowil ze mysli o czipieee

: 27 maja 2007, o 19:20
autor: !markos
chyba o cipie.. ale to w sumie byloby normalne jak na zdrowego mezczyzne

: 27 maja 2007, o 19:35
autor: geo022
: 27 maja 2007, o 19:46
autor: kamiloooo
a moze i o cipie

tyle ze wtedy rozmawialismy o corsie wydawalo mi sie

: 27 maja 2007, o 19:48
autor: !markos
to w takim razie nie byl mike. to musial byc ktos inny. bo michal nie bedzie modyfikowal tego silnika.
prawda mike?

: 27 maja 2007, o 19:52
autor: GUMIS2000
gratki mike
ciesze sie ze sie udało

: 27 maja 2007, o 20:04
autor: Marcin99
Pięknie. Gratki
I chyba popieram !markosa - jak zaczeniesz coś dłubać to tylko będziesz nasłuchiwał czy wszystko w porządku, lepiej zostawić serie

: 27 maja 2007, o 21:42
autor: -=kLaRi=-
Mike nie bedzie musial dlubac

i tak objedzie ITR-a bez problemu

: 27 maja 2007, o 21:50
autor: !markos
: 27 maja 2007, o 22:18
autor: -=m&m=-
ciesze sie, że w końcu troche humoru zagościło w tym topicu

w sumie to mnie rozwaliliście
dzisiaj doszło nowe doposażenie frankiego :
konkretnego dłubania nie bedzie, w planach mam kolektor wydechowy lexmaula + reszta wydechu 2"
jako bonus fota z mini spotu:

: 27 maja 2007, o 22:18
autor: D12
-=m&m=- pisze:
Jeśli chodzi o różnice w prowadzeniu to jest kolosalna, z czasem zaczałem pozwalać sobie na nieco więcej w zakrętach ale auto nie prowadzi sie tak pewnie jak smallblock.
Hmm jak sobie radzi SPAX przy tym ciężarze silnika? Dobija?
-=m&m=- pisze:
Ps. dzieki wszystkim, którzy 3mali kciuki za projekt i wierzyli w jego pozytywne zakończenie

Chyba każdy trzymał kciuki oprócz zazdrośników
-=kLaRi=- pisze:Mike nie bedzie musial dlubac

i tak objedzie ITR-a bez problemu

Klari bo wątek znowu straci na wartości i ktoś go zamknie

Chociaż przyznam, że pojedynek tych dwóch kierowców i aut byłby ciekawy:)
: 27 maja 2007, o 22:29
autor: !markos
D12 pisze:pojedynek tych dwóch kierowców i aut byłby ciekawy
pojedynek jak najbardziej mamy w planach

ale moje bedzie troche szybsze niz seryjna integra, wiec pojedynek nie bedzie miarodajny do killa klariego
D12 pisze:Hmm jak sobie radzi SPAX przy tym ciężarze silnika? Dobija?
u tomka nic nie dobijalo, to i tutaj nie dobija. sprezyny sa eibacha.
zajebiscie, ze ta rozporeczka chciala pasowac!
co z gazownia? bedzie blos?
: 27 maja 2007, o 22:32
autor: -=m&m=-
D12 pisze:
Hmm jak sobie radzi SPAX przy tym ciężarze silnika? Dobija?
połączenie spaxa z eibachem uważam za genialne rozwiązanie

a idąc dalej za m-techem
"The Corsa’s standard front suspension must be uprated with Spax or Koni dampers and you can fit the original Corsa springs of a 1.6L 16V model. The front end of the car drops about 30mm because the new engine and gearbox put more weight on the front axle. But you can also fit a lower spring kit, to lower the car more then 30mm. These parts can be fitted following the engine conversion. Spring compression tools will be required to remove the old springs and fit the new ones."
!markos pisze:
co z gazownia? bedzie blos?
sprawa gazowni nie jest do końca rozwiazana, moze podłącze ja i stestuje na hamowni jakie będą różnice ale jesli ma być to bardziej skłaniam sie ku sekwencji

: 27 maja 2007, o 22:59
autor: gejzer6
popieram sekwencje mimo małego kłopotu na początku jestem z niej bardzo zadowolony osiągi po strojeniu mapy identyczne a spalanie o 1litr więcej ogólnie przy średniej jeździe 10.5-11 w moim c16xe
: 27 maja 2007, o 23:04
autor: D12
!markos pisze:D12 pisze:pojedynek tych dwóch kierowców i aut byłby ciekawy
pojedynek jak najbardziej mamy w planach

ale moje bedzie troche szybsze niz seryjna integra, wiec pojedynek nie bedzie miarodajny do killa klariego
D12 pisze:Hmm jak sobie radzi SPAX przy tym ciężarze silnika? Dobija?
u tomka nic nie dobijalo, to i tutaj nie dobija. sprezyny sa eibacha.
zajebiscie, ze ta rozporeczka chciala pasowac!
O zawias spytałem z ciekawości bo większość pakuje się w gwint a jak widać rozwiązanie w postaci takiego zestawienia też jest dobre
Może do tego czasu Mike też jakieś dodatkowe konie wydłubie

: 27 maja 2007, o 23:28
autor: !markos
o tym, ze to rozwiazanie jest dobre wiadomo bylo od momentu kiedy wow je przetestowal. czyli od dosc dawna.
mysle, ze mike juz sie sparzyl na krzesaniu dodatkowych koni i ograniczy sie do wydechu. i chwala mu za to. podazam ta sama droga. zero modyfkacji mechanicznych w silniku!
: 28 maja 2007, o 08:58
autor: GUMIS2000
zawsze mozna poprawic jakos silnik.......
kwestja tego jak bardzo jest to obcykany przez inny krok
@mike
ciesze sie ze banan nie schodzi ci z twarzy !!
'
: 28 maja 2007, o 12:01
autor: -=m&m=-
!markos pisze:
zajebiscie, ze ta rozporeczka chciala pasowac!
przyznam sie szczerze, że po jej założeniu maska troche odstaje i wygląda teraz na niespasowaną, rozwiązaniem mogłoby być zdjecie wyciszenia z maski albo jego podciecie w odpowiednich miejscach.
D12 pisze:O zawias spytałem z ciekawości bo większość pakuje się w gwint
moje autko ma mieć walory typowo uzytkowe, załozenie gwintu zaprzepaściłoby możliwości sprawnego poruszania się po mieście. Myśle, że w tym temacie może coś powiedzieć klari, który odwiedził wrocek oraz kamiloooo, który ma bezpośrednie porównanie
Ps. dostałem oferte zaprezentowania corsy w MAXI tuningu oraz innym serwisie motoryzacyjnym więc kto wie czy kolejna corsa ze stajni CTM nie zagości w kioskach

: 28 maja 2007, o 18:40
autor: Staneq
: 28 maja 2007, o 23:38
autor: pirat
Super Mike! Fajnie, ze wreszcze to dziala

Szerokiej drogi

: 28 maja 2007, o 23:44
autor: -=kLaRi=-
Markos dlaczego znow wyrzuciles mojego posta???...
: 29 maja 2007, o 01:21
autor: !markos
od soboty nic nie kasowalem. jesli masz jakas sprawe, ktora nie dotyczy corsy michala, to nadus przycisk pod moim postem oznaczony jako "pw".
: 29 maja 2007, o 10:30
autor: geo022
Mike - jesli ten artykuł wyjdzie, która to już będzie ogólnie corsa z CTM na łamach prasy ??
@
wszystko przed Tobą Staneq

: 29 maja 2007, o 11:44
autor: -=martee=-
Też tak myśle

Franki był wcześniej o wiele ciekawszy i nie budził takiego zainteresowania
Ale teraz autko jeździ zdecydowanie fajniej

i Michał jakoś tak zmienił styl jazdy na bardziej "tatusiowy"

: 29 maja 2007, o 11:45
autor: geo022
: 29 maja 2007, o 13:43
autor: radzio_gsi
to moze i ja bym objechal markosa swoim zdechlym c16se
obawiam sie, ze podpadles pod kreske
markos
: 29 maja 2007, o 15:22
autor: geo022
radzio_gsi pisze:to moze i ja bym objechal markosa swoim zdechlym c16se

taaaaaaaaaaaaaaaaa a ja moim c12nz

: 29 maja 2007, o 15:32
autor: Aro
geo022 pisze:radzio_gsi pisze:to moze i ja bym objechal markosa swoim zdechlym c16se

taaaaaaaaaaaaaaaaa a ja moim c12nz

a co ma do tego markos?

: 29 maja 2007, o 16:53
autor: geo022
Aro83 pisze:geo022 pisze:radzio_gsi pisze:to moze i ja bym objechal markosa swoim zdechlym c16se

taaaaaaaaaaaaaaaaa a ja moim c12nz

a co ma do tego markos?

mike sory za offtopic
o to trzeba spytac radzia bo ja nie mam pojecia

: 29 maja 2007, o 17:07
autor: chuckyhc
Ja juz Miskowi slalem gratki gadulcem, ale tu tez sie wpisze a co by nie. z tego co Mike mi pisal to jest very zadowolony. Fajnie no, miec 2 litry w takim malym samochodziku
czy c20xe trzeba jeszcze w corsiawie dlubac?sadze ze nie, przeciez to juz jest mega przecinak, a po co sie pozniej martiwc jak sie przeholuje z tunowaniem motoru.
Mike czy wsadzenie c20 oznacza koniec dlubania przy Frankim?co sie mi wydaje ze nie, ale to sie okaze jeszcze.
jeszcze raz gratki Mike!! (ha rowniez z okazji rocznicy

)