Strona 8 z 32

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 3 gru 2009, o 22:31
autor: Cougar
Dobrze jest :)2 swoja drogą jak sie ma gwarancja do wykonania takiej uslugi....SSG powinno wziasc na siebie odpowiedzialnosc bo z tego co napisales wynika to oni nie wzieli poprawki na osiowanie walu a skoro to oni wykonywali usluge za ciezkie pieniadze to wlasnie powinni sie zajac tym tak zeby auto jezdzilo

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 4 gru 2009, o 00:05
autor: bix
Znając życie SSG wypnie się, i powie "wada materiału, w końcu my tylko składaliśmy"

: 4 gru 2009, o 08:29
autor: !markos
szukajcie dalej sensacji tam gdzie jej nie ma.
bix, ty juz moze lepiej nie pisz nic :)18

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 4 gru 2009, o 09:04
autor: kruszyn1
no co Ty, przecież awaria jest już sensacją samą w sobie, a co dopiero że był dylemat czy robić to po raz kolejny... toż to do telewizji się nadaje, całe szczęście że jednak składasz na nowych gratach

: 4 gru 2009, o 15:21
autor: !markos
na starych, jeszcze starszych niz mialem.. dzisiaj poszlo zapytanie do autoszlifu o naprawe glowicy. jesli sie da, to ja zrobie, a walki i tak musze zmienic. przynajmniej wydechowy, bedzie slabszy. ssacy pewnie zostanie.

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 6 gru 2009, o 20:58
autor: cwirus88
Ciebie to pech prześladuje :lol: weź pobłogosław twojego cifa, bo jakiś czort na nim siedzi :-P

mam nadzieję, że prodżekt nie umrze i będzie się kręcił dalej :D

: 19 gru 2009, o 14:40
autor: !markos
doszedl nowy ebay shit

kolo pasowe z tlumikiem:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

wklad pompy
Obrazek

dodatkowy napinacz paska rozrzadu:
Obrazek


co do glowicy - nie ma niestety dobrych informacji. auto-szlif zmienil zdanie co do wstepnie prognozowanej ceny nprawy i z 400pln zrobilo sie 700, a do tego nie chca dac na to gwarancji. podejrzewam, ze skonczy sie na zrobieniu na nowo tej, ktora kupilem jako zapasowa - z b16. mam przez weekend czas, zeby sie zastanowic..

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 19 gru 2009, o 17:18
autor: kruszyn1
powiedzieli dlaczego nie chcą dać gwarancji?

: 19 gru 2009, o 17:47
autor: !markos
wymyslili, ze to silnik o nieseryjnych parametrach i ze przy takiej mocy nie dadza gwarancji na rozwiazanie, ktore zmienia rodzaje pracujacych ze soba plaszczyzn. fabrycznie walek pracuje w glowicy, w aluminium, po naprawie pracowalby na nowych stalowych panewkach obsadzonych w glowicy. do mnie to tlumaczenie zupelnie nie trafia, bo moc nie ma kompletnie nic do walkow, ale taka wlasnie jest ich opinia. zrobia, owszem - ale bez gwarancji.

ps.
dla szukajacych sensacji powiem, ze pod pojeciem firmy robiacej glowice nie kryje sie ssg, tylko auto-szlif.

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 20 gru 2009, o 18:58
autor: seboss
spróbuj może podjechać na krasnobrodzką do firmy Krasnobrodzka Racing-silniki wyścigowe może oni coś poradzą
kontakt do nich :
ul. Krasnobrodzka 5
03-214 Warszawa
Tel.: 022 674 15 11, 022 674 72 10
022 499 33 53, 0 693 46 32 93

koleś od głowic - Jędrek

: 20 gru 2009, o 21:56
autor: !markos
dzieki, ale znam ten adres na pamiec, bo robilem tam blok i robione tam sa tez wszystkie bloki z ssg. natomiast glowice to oni czasem robia mlotkiem, a to nie do konca tak jak powinno sie to robic i napewno im jej nie oddam. i juz zupelnie na marginesie - nie maja zadnych dobrych maszyn. maja tylko srednie. obecnie auto-szlif w lublinie ma kilka troche lepszych, a do tego nieco lepiej przykladaja sie do tego co robia. ot chocby czesci, ktore wracaja od nich nie wymagaja zadnego mycia ani czyszczenia, sa gotowe do montazu, czego nijak nie da sie powiedziec na temat gratow, ktore wracaja z krasnobrodzkiej.

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 23 gru 2009, o 15:19
autor: max1975
Jak dla mnie projekt pierwsza klasa, wszystko dograne do ostatniego szczegółu. Wielkie gratulacje!!!
Kolor felg, hym - na temat gustu się nie dyskutuje...
Powiem tak, mimo że jestem pod wrażeniem twojego auta to chyba troszkę nie tą miarą mierzysz mój projekt a twój, nie ta grubość portfela. :-(

: 23 gru 2009, o 17:05
autor: !markos
mysle, ze to nie ma zadnego znaczenia... roznica jest taka, ze ja nie wydalem zlotowki na kolorowy flok i stjunowane zderzaki. przedni zderzak stjunowalem pneumatycznym dremelem, zeby byl bardziej funkcjonalny.. cena - zero zlotych :grin:

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 25 gru 2009, o 13:38
autor: Porszak
markos drugi element nad kolkami pomy to tlumik, a pierwszy na kolkami? oraz po co ta podzialka na nich?

: 25 gru 2009, o 14:08
autor: !markos
1+2. kolo w kawalkach
3. kolo w calosci

stopnie obrotow walu z zaznaczonym gmp. jakos to trzeba poustawiac przed zalozeniem paska :grin:

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 25 gru 2009, o 16:35
autor: -=kLaRi=-
Być może regulacja jest po to aby dobrze wyważyć wał -poprzez dobre ustawienie przeciwwagi ,ale może się mylę.

: 25 gru 2009, o 17:12
autor: !markos
tam nie ma zadnej regulacji, to jest wywazone na zero, kolka mozna skrecic z tlumikiem tylko w jeden sposob.
znaczniki sa po to, zeby zlozyc rozrzad, a potem odpowiednio ustawic zaplon.

Re: Honda !markosa - dokładna specyfikacja str 5

: 28 gru 2009, o 09:54
autor: wałek
3" wydechu to jest na zewnątrz czy wewnątrz rury ? powinno się podawać wymiar wewnątrz ale różne źródła różnie podają dlatego pytam

: 1 mar 2010, o 19:42
autor: !markos
nie wiem, nie ma to dla mnie zadnego znaczenia

Obrazek

Obrazek

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 1 mar 2010, o 20:15
autor: -=m&m=-
nowa maska lorda vadera ? :grin: :lol: tak z ciekawości ile to waży ?

: 1 mar 2010, o 20:18
autor: !markos
a bedzie z 6kg :grin:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 1 mar 2010, o 20:44
autor: STELMI
a tak z właściwej strony zobaczyć można? ;)
Tyłu i tak nikt oglądać nie będzie, bo kto wejdzie na tylnią kanapę przez nie :)

: 1 mar 2010, o 20:53
autor: !markos
ot zwykly czarny taboret, to wlasnie w tej tylnej czesci jest najwiekszy lans :lol: poza tym przypominam, ze mam wnetrze z eg6, a dzieki niemu doskonale widac plecki fotela :grin:

katalogowo jakos tak:
Obrazek

aha, jest tylko jeden stolek, drugi zostaje czerwony recaro.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 1 mar 2010, o 21:49
autor: Porszak
a co zdecydowalo o wymianie fotela na ten? slabiej czules auto czy tylko lans decydowal?

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 1 mar 2010, o 21:50
autor: STELMI
fota z katalogu nie bangla

: 1 mar 2010, o 22:02
autor: !markos
Porszak pisze:a co zdecydowalo o wymianie fotela na ten?
po wymianie wygniecionej poduszki na nowa, recaro sa dla mnie nieco przyciasne w udach, to fajne na pol godziny, ale potem juz musisz sie powiercic, bo ci dretwieja nogi :pig:

bangla, ale przewiesilem na photobucket

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 1 mar 2010, o 22:53
autor: STELMI
ładny, wygląda na szeroki. A jak tam silnik ?

: 1 mar 2010, o 23:08
autor: !markos
nijak. dalem ciala i prowadnice zaworowe utknely w stanach. od miesiaca tam leza :pig:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 1 mar 2010, o 23:38
autor: -=kLaRi=-
niezłe krzesło! :)2 :)2 :)2

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 2 mar 2010, o 10:18
autor: Porszak
no fotelik ladny tak z przodu jak i z tylu.