Strona 2 z 2
: 14 wrz 2004, o 23:19
autor: AdamXXL
Kurbat pisze:What does it mean "budget" conversion ?
Are there any details ...

można powiedzieć nisko budżetowa

Wałek 272st + regulowane kółko + filtr K&N + SMT6
niby na wysokich obrotach i średnich poprawa a na niskich wcale nie gorzej od standardu.
: 15 wrz 2004, o 00:18
autor: AdamXXL
!markos pisze:dlaczego "niby".. to lajtowy walek przeciez.. jesli zrobili elektronike pod ten silnik i wyregulowali walek, to jak najbardziej prawdopodobne jest, ze silnik nie stracil dolu. najwiecej momentu podciagneli w zakresie 3-5krpm, wiec w sumie uzyteczne obroty.. ciezko powiedziec ile dala swinia, ile walek, a ile sama jego regulacja - raczej nalezy rozpatrywac modyfikacje jako dobrze dzialajaca calosc
@ adas:
box jest podobno ze zbyt cienkiego aluminium i chlopaki cos marudza, ze im sie wygina jak go dokrecaja od gory.. moim zdaniem za mocno chca go dokrecic

Można przecież walnąć szpilki i nakręrki na dół i górę osobno!!! żeby nie zpaprali sprawy bo pojadę i burę zrobię

jak problemy to na gg lub mail sporo rzeczy jest przewidzianych jak zrobić inaczej.
: 29 wrz 2004, o 12:56
autor: Anal
Wsadze to tu:
A mianowicie mam pytanie dotyczące skrzynki biegów do 20ne,jeśli bym chciał wsadzić skrzynke f16 to od czego można by było wykąbinować półosie?
: 29 wrz 2004, o 19:32
autor: AdamXXL
najkrótsze ma kadett jednak nadal przy długie. z pytaniem najlepiej do scottyego jak robił u siebie
: 1 paź 2004, o 15:01
autor: !markos
ekipa akurat od dluzszego czasu sie nie zmienia, cala firma natomiast nieco sie zmienila
zasadnicza roznica jest brak czasu.. coraz go mniej, a roboty duzo
remont silnika mozna zrobic znacznie taniej niz u jacka, a jak sie wie co wymienic to wystarczy poprostu kupic wszystkie czesci w hurtowni, dostarczyc je znajomemu/dobremu/jakiemus mechanikowi i poprosic ladnie o wymiane
