no wiec tak - po kolei... numer z kablami do pompki paliwa wystapil w mitsu eclipse i dalo sie tam zauwazyc wiekszy wydatek... czy mitsu robi tandete... nie sadze... wiec to samo moze byc w oplu... ale nie musi...
co do kolektorow - istotna roznica!!! c14 i c12 ale NZ maja ten sam kolektor, c14se... a zdaje sie do niego pijesz mowiac o wielopunkcie ma zdecydowanie inny kolektor i glowica tez jest inna. poza tym co to da jesli zalozysz do 1,2 spi komputer od 1,4 spi... bedziesz mial wiecej paliwa... co nie oznacza, ze bedziesz lepiej jezdzil... a do turbo gdy zdecydowanie wiecej bedziesz tloczyl powietrza niz te 0,2 litra na cykl to i tak bedzie malo... te 0,15 bar ktore obliczyles to malutko... bez dlubania w komputerze sie nie obejdzie...
jak wspomniales... mozna dlubnac program w 1,2 zeby zoptymalizowac dawki paliwa, ale sa granice techniczne wynikajace z konstrukcji wtryskiwacza... a tej granicy nie znam... moze gdyby miec dostep do specyfikacji urzadzenia wtryskowego to cos daloby sie teoretycznie sprawdzic... ale nie mamy, poza tym robi sie dla mnie za gleboka woda...
na tym co robia z mapa dla zimnego silnika sie nie znam... unichip, afair nie wplywa na komputer dopoki silnik jest zimny.... oryginalny sterownik wtedy steruje kompem... nie wiem... troche to rzezba....
box do wolnossacej benzyny??? nieeee.... to, ze pamiec jest nieprogramowalna nie oznacza, ze nie mozna jej modyfikowac.... wyjmujesz uklad z podstawki lub wylutowujesz i wstawiasz nowy, a oryginal olewasz.... nie ma mozliwosci, ze nie da sie zmienic programu... a przepraszam sa...
1. srubki na obudowie ecu ktore fabrycznie zakrecone juz nie daja sie odkrecic - ukrecaja im lby czy cos takiego... jest afair tak w volvo...
2. sumy kontrolne, ktore z reguly szybko sa lamane...
ale nie jestem znawca w tym temacie... okee... lece odebrac samochod od lakiernika... btw: znalazlem glowice, ale nie ma wiazki bu
