corsa b STEINMETZ ?????
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
basista: jesli do 1.4 robili to do 1.6 tym bardziej
no ale ogolnie to wlasnie tak dziwne ze oddzielne przepustnice...hmm. nie wiem nie znam sie
no ale ogolnie to wlasnie tak dziwne ze oddzielne przepustnice...hmm. nie wiem nie znam sie
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
a moze to jest poprostu to:
http://www.sbdev.co.uk/
kolesie sa genialni: "We have achieved a genuine 164BHP(STD engine is 109BHP) and still have not touched the engine."
ale ceny tez maja niezle.
http://www.sbdev.co.uk/
kolesie sa genialni: "We have achieved a genuine 164BHP(STD engine is 109BHP) and still have not touched the engine."
ale ceny tez maja niezle.
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
na stronie ktora podal puch mozna przeczytac...
The main advantages of using a tapered singled body over parallel bodies & slides that we have found in tests are:-
1. Being individually adjustable they can be perfectly set-up.
2. We have found that the use of a taper that continues the shape of the ram pipe right through the throttle & manifold up to the valve, has improved torque through almost the entire power band.
3. Also we have found that the use of a 45mm butterfly in junction with a taper has improved throttle response.
4. The peak BHP that we have seen from the tapers (with 45mm butterfly’s) is better that we have achieved in similar tests using 48mm parallel bodies or a slide throttle assembly.
chcialbym jakos objasnic skad dokladnie tak sie dzieje... i zrobie tak... jak bede wiedzial a dowiem sie...
The main advantages of using a tapered singled body over parallel bodies & slides that we have found in tests are:-
1. Being individually adjustable they can be perfectly set-up.
2. We have found that the use of a taper that continues the shape of the ram pipe right through the throttle & manifold up to the valve, has improved torque through almost the entire power band.
3. Also we have found that the use of a 45mm butterfly in junction with a taper has improved throttle response.
4. The peak BHP that we have seen from the tapers (with 45mm butterfly’s) is better that we have achieved in similar tests using 48mm parallel bodies or a slide throttle assembly.
chcialbym jakos objasnic skad dokladnie tak sie dzieje... i zrobie tak... jak bede wiedzial a dowiem sie...
c20rsa, czlowieku meeen!
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
sprawa z tym kolektorem powoli zaczyna sie wyjasniac... jeszcze dzien, dwa i powiem Wam co jest grane... ale sprawa nie jest prosta i nie jest jednoznaczna... wyglada na to, ze na stronie tej firmy jest tyle samo prawdy co sciemy... innymi slowy bez dotykania silnika to nie ma prawa dzialac lepiej... jesli steinmetz to robil to sa dosc powazne modyfikacje kompletnego motoru... wychodzace poza wymiar modyfikacji turystycznych...
c20rsa, czlowieku meeen!
-
- Nowy
- Posty: 418
- Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Natrafilem na innym forum na temat który porusza chyba to samo zagadnienie jakie my przy Steinmetz-sie
http://forum.streetracing.pl/viewtopic. ... 16&start=0
mysle ze to bardziej rozjasni ten temat
po przykladzie jaki tam jest podany gdzie z silnika o pojemnosci 1300 wyciagnieto 180 patatajow wyglada na to ze ma to ogromny potencjał
http://forum.streetracing.pl/viewtopic. ... 16&start=0
mysle ze to bardziej rozjasni ten temat
po przykladzie jaki tam jest podany gdzie z silnika o pojemnosci 1300 wyciagnieto 180 patatajow wyglada na to ze ma to ogromny potencjał
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: corsa b STEINMETZ ?????
brawo, temat sprzed 7 lat odkopałeś
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- max1975
- Nowy
- Posty: 367
- Rejestracja: 17 sie 2009, o 18:00
- Imię: Max :)
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: corsa b STEINMETZ ?????
kruszyn, stary kotlet wcale nie musi oznaczać zły kotlet.
Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
- Fortuna
- Nowy
- Posty: 213
- Rejestracja: 9 gru 2009, o 16:24
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: corsa b STEINMETZ ?????
panf.com.pl@gmail.com
http://www.panf.com.pl
Rozpowszechnianie oraz kopiowanie zdjęć bez mojej zgody jest zabronione.
http://www.panf.com.pl
Rozpowszechnianie oraz kopiowanie zdjęć bez mojej zgody jest zabronione.