corsa b STEINMETZ ?????
-
- Forum Master
- Posty: 4329
- Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
- Lokalizacja: WPR ............
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
corsa b STEINMETZ ?????
(1.4,16V), 70 tys. km, niebieski, szyberdach, ABS, wsp.kier., c.zamek z pilotem, al.felgi, el.ster.lusterka, el.ster.szyb, alarm, klima, poduszka pow. Po tuningu STEINMETZ, skórzana tapicerka, podgrzewane fotele, wykończenie w drewnie, sportowy wydech, wytłumienie drzwi, obniżony, srebrne progi, jedna wycieraczka, lusterka FLASH, po tuningu silnika, 110 KM.
1. Zewnatrz cienko wyglada kolor niebieski z srebrnymi stawkami, Z SERYJNA FELGA ...
2. Czy ktos się orientuje co robil STEINMETZ w tuningu „fabrycznym” ze jest 110 ps ?
3. Jile jest warta taka fura wedlug was rok 97/98 ?
4. Co wy na to, zastanawiam sie nad zakupem ...
1. Zewnatrz cienko wyglada kolor niebieski z srebrnymi stawkami, Z SERYJNA FELGA ...
2. Czy ktos się orientuje co robil STEINMETZ w tuningu „fabrycznym” ze jest 110 ps ?
3. Jile jest warta taka fura wedlug was rok 97/98 ?
4. Co wy na to, zastanawiam sie nad zakupem ...
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
za ile pytanie ?
ale skora w srodku... ja bym kupowal
ale skora w srodku... ja bym kupowal
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
apropos Corsy by Steinmetz to oto co znalazlem na forum w temacie Road Kills:
Wins:
3 lata temu ma a4 od balic w kierunku na zakopiec - corsa steinmetz vs passat 1.8T - przy 200 pomigałem gościowi i oglądał tylną tablicę - potem lekko zwolniłem przed rozjazdem na chyżne (tam często stoją a antyradar darł mi się kawałek) gościu z radością pognał pierwszy i co? - mandacik
Smuteczek:
ta sam trasa, to samo auto - niedziela rano - wyprzedza mnie mondeo z uśmiechniętymi panami i zapraszają na oglądnięcie filmu z wyprzedzania kaddeta gsi moją corsą przy 220 km/h - sami się mocno dziwili co ja mam pod maską w malutkiej corsuni.
Beny CTM #081
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
beny: czytalem to i probowalem zapytac autora co ten steinmetz zrobil przy niej skoro tak przyjemnie jezdzila, ale nie byl mi w stanie odpowiedziec. na stronie steinmetz'a nie ma ani sladu o mozliwosciu tuningu mechaniki... dlatego ja nie wiem co o tym myslec... jakos tak mi sie trudno w to wierzy...
c20rsa, czlowieku meeen!
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
prawda prawda.... 220 km/h z rodzina na pokladziewow pisze:prawda Puch?
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jako kierowca to 220 mysle, ze chetnie bym mykal... ale jako pasazer w corsie... przy takiej predkosci nie czulbym sie pewnie
zreszta z rodzina to mysle, ze bedziesz sie poruszal 120 max...
jest taki numer "just the two of us" jak to ojciec wiezie syna samochodem i juz nie pamietam dokladnie jest tam cos w stylu ze on go drive home safely itp. zreszta praktycznie przerabia to pewnie Endrju
zreszta z rodzina to mysle, ze bedziesz sie poruszal 120 max...
jest taki numer "just the two of us" jak to ojciec wiezie syna samochodem i juz nie pamietam dokladnie jest tam cos w stylu ze on go drive home safely itp. zreszta praktycznie przerabia to pewnie Endrju
c20rsa, czlowieku meeen!
-
- Swój
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Więc już wiem co Steinmetz kombinował z motorem w Corsie B. Nazywa się to - single throtlle injection - jak tylko zeskanuję zdjęcie to rzucę Pooh'owi na maila.
Acha - niestety w nowym cenniku ta pozycja już nie figuruje, ale może w magazynkach im coś zostało.
Acha - niestety w nowym cenniku ta pozycja już nie figuruje, ale może w magazynkach im coś zostało.
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny)
CTM#119
CTM#119
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
SINGLE THROTTLE INJECTION - zeby to mialo objechac 1.8T w silniku 1.4 16V to musialoby to znaczyc (w wolnym tlumaczeniu) POJEDYNCZY WTRYSK TROTYLUJedrus pisze:Więc już wiem co Steinmetz kombinował z motorem w Corsie B. Nazywa się to - single throtlle injection - jak tylko zeskanuję zdjęcie to rzucę Pooh'owi na maila.
Acha - niestety w nowym cenniku ta pozycja już nie figuruje, ale może w magazynkach im coś zostało.
A tak na powaznie co to do licha jest??? Jedrus skanuj i dawaj wiecej szczegolow bo jest to nie licho intrygujace.
Beny CTM #081
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Bezposredni wtrysk paliwa??? Z tego co kumam to to chyba bardziej w kierunku ekonomiki silnika sie robi a nie dla zwiekszenia mocy... ale moze tak jest tylko w nowszych silnikach, o ktorych czytalem... zreszta dlaczego by ekonomika nie miala isc w parze z przyrostem mocy... hm, wiecej szczegolow Jedrus, a potem to juz pewnie wowik zweryfikuje modyfikacje
Beny CTM #081
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
[quote="- beny -] POJEDYNCZY WTRYSK TROTYLU
[/quote]
buehehehe, dobre !
ale pasat jest ciezki wiec mysle ze mozna z nim powalczyc majac 1.4 16V podlubane.
wow: ja w corsie to tak naprawde jak nie siedze za kierownica to czuje sie nie pewnie zawsze, niezaleznie od predkosci
[/quote]
buehehehe, dobre !
ale pasat jest ciezki wiec mysle ze mozna z nim powalczyc majac 1.4 16V podlubane.
wow: ja w corsie to tak naprawde jak nie siedze za kierownica to czuje sie nie pewnie zawsze, niezaleznie od predkosci
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
dla rena
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
LOL!!! to dobre... ale ja mam podobnieja w corsie to tak naprawde jak nie siedze za kierownica to czuje sie nie pewnie zawsze, niezaleznie od predkosci
o! o! o! i jestesmy w domu teraz juz jasne - to faktycznie wyglada na quad throttle body. oddzielna przepustnica dla kazdego cylindra, do tego walki, chip i mysle ze spokojnie przekracza to 130 ps'ow. quad tb to naprawde super sprawa. czytalem o saxo zrobionym totalnie po prostu - 170 ps n/a, 6,9 0-100 i koles mowil ze jedyne czego mu brakuje i po prostu wyznacza kres mozliwosci tego silnika to brak quad'a. nie wiem dlaczego akurat ta zmiana daje takie mozliwosci, ale fakt jest faktem ze mozna uzyskac duzy przyrost.Ja mówię nie bezpośrednim wtrysku tylko o osobnym kolektorze z przepustnicą na każdy cylinder - przynajmniej tak wygląda ze zdjęcia.
c20rsa, czlowieku meeen!
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ale na jakiej zasadzie to dziala ze daje taka roznice? co dadza oddzielne przepustnice ?? nie rozumiem.
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
-
- Swój
- Posty: 557
- Rejestracja: 26 kwie 2002, o 00:53
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ciekawe ile sobie za to spiewali jak to robili i czy do c16xe to tez wystepowalo
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Corsa/7258" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no tak, ale gaz masz jeden (chyba?:) ), czyzby komputer sterowal przepustnicami samodzielnie w zaleznosci od polozenia gazu pod stopa... to by bylo unreal - caly system silniczkow krokowych, czy jakichs silownikow... no i po co??? nie kumam... osochosi???Jedrus pisze:hmhmh - może ja tak nieśmiało
Myslę że inne wtryski, inne sterowanie (popatrz na zdjęcie, na ten system dźwigienek - osobno dla każdego cylindra), poza tym hmhmh bardziiej precyzyjnie
Beny CTM #081
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Hm... pogrzebalem, pogrzebalem i juz jestem troche madrzejszy - takie solidne GT wraz z dodatkowymi wtryskami - ale nie do konca jeszcze rozumiem skad tak duze przyrosty mocy... czyzby zwiekszali dawke paliwa ponad mieszanke stechiometryczna... hm to by mialo sens, ale ile by to wtedy zarlo??!!!
Jak chcecie poczytac to tu jest to ladnie opisane:
http://www.visionimports.com/TB.html
Zwłaszcza to jest przekonujace :0 :0
Jak chcecie poczytac to tu jest to ladnie opisane:
http://www.visionimports.com/TB.html
Zwłaszcza to jest przekonujace :0 :0
No commentTogether with a modified camshaft, exhaust, extractors and ported heads you could expect up to a 70% increase in horsepower
. As an example, the development car which is a 1.5L SOHC Excel (12 valve) should produce around 115 kw (153 hp) to 125 kw (166 hp) which is up from standard 65 kw (87 hp). Initial Dyno runs have resulted in 112 kw (150 hp) with continued fine tuning to follow.
Beny CTM #081