Strona 2 z 2
: 23 sty 2003, o 15:00
autor: cyberpooh
basista: jesli do 1.4 robili to do 1.6 tym bardziej
no ale ogolnie to wlasnie tak dziwne ze oddzielne przepustnice...hmm. nie wiem nie znam sie

: 23 sty 2003, o 15:16
autor: cyberpooh
a moze to jest poprostu to:
http://www.sbdev.co.uk/
kolesie sa genialni: "We have achieved a genuine 164BHP(STD engine is 109BHP) and still have not touched the engine."
ale ceny tez maja niezle.
: 23 sty 2003, o 16:24
autor: wow
na stronie ktora podal puch mozna przeczytac...
The main advantages of using a tapered singled body over parallel bodies & slides that we have found in tests are:-
1. Being individually adjustable they can be perfectly set-up.
2. We have found that the use of a taper that continues the shape of the ram pipe right through the throttle & manifold up to the valve, has improved torque through almost the entire power band.
3. Also we have found that the use of a 45mm butterfly in junction with a taper has improved throttle response.
4. The peak BHP that we have seen from the tapers (with 45mm butterfly’s) is better that we have achieved in similar tests using 48mm parallel bodies or a slide throttle assembly.
chcialbym jakos objasnic skad dokladnie tak sie dzieje... i zrobie tak... jak bede wiedzial

a dowiem sie...
: 23 sty 2003, o 19:13
autor: arts
: 27 sty 2003, o 13:27
autor: wow
sprawa z tym kolektorem powoli zaczyna sie wyjasniac... jeszcze dzien, dwa i powiem Wam co jest grane... ale sprawa nie jest prosta i nie jest jednoznaczna... wyglada na to, ze na stronie tej firmy jest tyle samo prawdy co sciemy... innymi slowy bez dotykania silnika to nie ma prawa dzialac lepiej... jesli steinmetz to robil to sa dosc powazne modyfikacje kompletnego motoru... wychodzace poza wymiar modyfikacji turystycznych...
: 4 lut 2003, o 21:20
autor: Feliks
Natrafilem na innym forum na temat który porusza chyba to samo zagadnienie jakie my przy Steinmetz-sie
http://forum.streetracing.pl/viewtopic. ... 16&start=0
mysle ze to bardziej rozjasni ten temat
po przykladzie jaki tam jest podany gdzie z silnika o pojemnosci 1300 wyciagnieto 180 patatajow wyglada na to ze ma to ogromny potencjał
Re:
: 12 sty 2010, o 16:08
autor: mario1321
Siemka masz foto tej corsy??
Re: corsa b STEINMETZ ?????
: 12 sty 2010, o 16:19
autor: kruszyn1
brawo, temat sprzed 7 lat odkopałeś

Re: corsa b STEINMETZ ?????
: 11 lut 2010, o 07:44
autor: max1975
kruszyn, stary kotlet wcale nie musi oznaczać zły kotlet.

Re: corsa b STEINMETZ ?????
: 2 mar 2010, o 18:30
autor: Fortuna