Strona 2 z 2
: 7 cze 2003, o 13:56
autor: fabryk
=JUHol= pisze:Hehe... zgadza sie moja corsa tez stoi obok! Co do drzwi - pierwsza sprawa to zostaly wyciete slupki i wspawana w nie rura celem wzmocnienia, bo jak wiadomo takie drzwi sporo warza! Druga sprawa byly zawiasy do drzwi... Zostaly zamowione u jakiegos tam rzemieslnika, ale po zalorzeniu od razu sie skrecily i byly do wyrzucenia! Postanowilismy (razem z moim kolega) ze przerobimy seryjne zawiasy! zostaly skrocone i odpowiednio dopasowane do ram (drzwi i slupek)... No i faktyznie - oryginalne sa najlepsze! Inna sprawa bylo optymalne dopasowanie silownika. I tu z pomoca przyszlo czasopismo Flash Opel Scene international (numer 10/2001) i tam na stronie 22 widac mniej wiecej jak to mozna zalozyc! Po kilku przymiarkach udalo sie! Jedyny zonk to wsiadanie i wysiadanie - trzeba uwazac na glowe (ale to jest kwestia przyzwyczajenia!) No to tyle mniej wiecej na temat drzwi!
Inne przerobki: Zostaly wspawane tylne nadkola od kadetta d i zostala podniesiona podloga z tylu, dlatego ze uklad wydechowy jest teraz na srodku! Inne kosmetyczne juz zmiany to zaspawana klapa, zamki itp...
Silnik: 2.0 8V (C20SEH) wersja 130 konna, pozatym zostal zalozony kolektor wydechowy lexmaula wraz z reszta ukladu wydechowego, oraz stozkowy filtr powietrza K&N...
Aktualnie trwaja prace nad wymiana dlowicy z walkiem, beda jescze polerowane kanaly i scinana glowka... Szacunkowa moc po zmianach: jakies 160 koni!
Zawieszenie: Amortyzatory Koni (zolte) ze sprezynami H&R; obnizenia -60mm (przod) -40mm (tyl)...
Felgi aluminiowe (szczerze to nie wiem jakiej firmy), ale obute w opony z przodu 195/50/15 z tylu natomiast 205/50/15...
Uklad hamulcowy zostal przeszczepiny z kadetta e gsi, ale pompa hamulcowa zostala od corsy 1.4 (zapobiega to nadmiernemu blokowaniu kol)!
Pozatym jest sportowa kierownica sparco i zegary LCD rowniez z kadetta...
juhol jeszcze tak mi do lgowy przyszlo ze maske mozecie na silownikach zrobic bo to efektownie wyglada
pozdr

: 7 cze 2003, o 14:07
autor: cyberpooh
: 7 cze 2003, o 16:21
autor: =JUHol=
Flipper pisze:fabryk pisze:kazdy z nas widzi taka pierwszy raz
pozdr
Ekhmmm......
http://www.tuningcorsa.de/ kilku juz widzialo

i jeszcze wiecej wam koparki opadna jak w koncu pojawi sie na necie co mam na dysku..... wypowiedziec sie moze na ten temat np. Gabson, ktory juz czesc stuff-u widzial

Hehehehehe..... przyznam ze pierwszy raz widze ta strone, ale wspomniane przeze mnie czasopismo FOSI 5/2001 str. 22 to wlasnie ta corsa.... i na podstawie zdjec byly robine te drzwi
: 7 cze 2003, o 16:34
autor: =JUHol=
hehe... to juz kosmetyczne zmiany! beda silowniki do maski, zapinki do maski, sportowe fotele, 4-punktowe pasy, sportowy wlew paliwa, sa juz zalozone czujniki cisnienia oleju, temperatury (wody/oleju), poziomu napiecia na akumulatorze. Jeszcze bedzie zabudowany bagaznik, ale to potrwa jeszcze dobry miesiac... najwazniejsze przy tego typu przerobkach:
PAMIETAJCIE O TYM!!!!
Pierwsza najwazniejsza sprawa to stan techniczny!!!!! Zanim zaczela sie ta cala zabawa w silniki blachy i pierdoly, auto zostalo dokladnie sprawdzone - karoseria zostala wzmocniona... wszysto co ulega zuzyciu zostalo zastapione nowymi czesciami (uklad hamulcowy), zostal dokladnie zrobiony uklad kierowniczy, czyli 2 najwazniesze rzeczy....
Moim zdaniem nie kazda corsa a nadaje sie do tego typu przerobek (dlatego miedzy innymi sprzedaje wlasnie swoja i kupuje nowsza).
Pewnie sobie pomyslicie... a co za problem wbudowac silnik i pospawac troche blach... otoz nie wszystko jest tak hop siup!
: 7 cze 2003, o 16:40
autor: fabryk
=JUHol= pisze:hehe... to juz kosmetyczne zmiany! beda silowniki do maski, zapinki do maski, sportowe fotele, 4-punktowe pasy, sportowy wlew paliwa, sa juz zalozone czujniki cisnienia oleju, temperatury (wody/oleju), poziomu napiecia na akumulatorze. Jeszcze bedzie zabudowany bagaznik, ale to potrwa jeszcze dobry miesiac... najwazniejsze przy tego typu przerobkach:
PAMIETAJCIE O TYM!!!!
Pierwsza najwazniejsza sprawa to stan techniczny!!!!! Zanim zaczela sie ta cala zabawa w silniki blachy i pierdoly, auto zostalo dokladnie sprawdzone - karoseria zostala wzmocniona... wszysto co ulega zuzyciu zostalo zastapione nowymi czesciami (uklad hamulcowy), zostal dokladnie zrobiony uklad kierowniczy, czyli 2 najwazniesze rzeczy....
Moim zdaniem nie kazda corsa a nadaje sie do tego typu przerobek (dlatego miedzy innymi sprzedaje wlasnie swoja i kupuje nowsza).
Pewnie sobie pomyslicie... a co za problem wbudowac silnik i pospawac troche blach... otoz nie wszystko jest tak hop siup!
o widze ze sie dobrze zapowiada jak chcesz tez sobie cos robic

no no czekamy czekamy az skonczysz ta a najbardziej jak juz bedziesz mial sswoja wypasiona

ale respect dla Ciebie bo wiesz co robisz a nie jak niektorzy idioci to niewazne jaki maja asmochod i w jakim stanie to go tuninguja a potem przy 120 cos im odpada!
pozdrawiam i oby tak dalej

: 7 cze 2003, o 16:47
autor: =JUHol=
Podam wam banalny przyklad!
Moj kolega w niemczech ma VW golfa 2 cabrio! Z wygladu super.... lakier kameleon (16 barw), chromowane felgi i sprzet o wartosci ok 10000EURO (jak znajde zdjecia to zamieszcze....). I co sie stalo. Otoz dla chlopaka wazniejszy byl wyglad niz to co naprawde wazne... Jechal na autobahnie ze swoja dziewczyna jakies 160km/h i jego uklad hamulcowy zblokowal mu tylne kola! (niesprawny hamulec reczny) i w powietrzy uderzyl w slup od latarni. Auto zostalo skasowane i cala praca caly sprzet, lakier, skora i to wszystko poszlo sie poprostu jebac! Cale szczescie ze nikomu sie nic nie stalo!!!!!!!!!! A teraz najlepsze: w niemczech jest tak ze jezeli cos sie stanie (j.w.) czyli z wlasnej glupoty ubezpieczenie nie wyplaci mu ani zlamanego grosza... Straty ok. 30000 euro!
: 7 cze 2003, o 16:52
autor: fabryk
=JUHol= pisze:Podam wam banalny przyklad!
Moj kolega w niemczech ma VW golfa 2 cabrio! Z wygladu super.... lakier kameleon (16 barw), chromowane felgi i sprzet o wartosci ok 10000EURO (jak znajde zdjecia to zamieszcze....). I co sie stalo. Otoz dla chlopaka wazniejszy byl wyglad niz to co naprawde wazne... Jechal na autobahnie ze swoja dziewczyna jakies 160km/h i jego uklad hamulcowy zblokowal mu tylne kola! (niesprawny hamulec reczny) i w powietrzy uderzyl w slup od latarni. Auto zostalo skasowane i cala praca caly sprzet, lakier, skora i to wszystko poszlo sie poprostu jebac! Cale szczescie ze nikomu sie nic nie stalo!!!!!!!!!! A teraz najlepsze: w niemczech jest tak ze jezeli cos sie stanie (j.w.) czyli z wlasnej glupoty ubezpieczenie nie wyplaci mu ani zlamanego grosza... Straty ok. 30000 euro!
uuu no to ladnie....wspolczuje koledze....ale dobrze ze nic mu sie nie stalo i przynajmniej ma nauczke....ja sie przymierzam kupic jakas stara furke i ja tunowac ale jeszcze nie wiem co i jak...powiedz mi jak to jest jakbym chcial cos sprowadzic???bo ja owgole sie nie znam w tych sptrawach
pozdr
: 7 cze 2003, o 17:30
autor: Flipper
=JUHol= pisze:Hehehehehe..... przyznam ze pierwszy raz widze ta strone, ale wspomniane przeze mnie czasopismo FOSI 5/2001 str. 22 to wlasnie ta corsa.... i na podstawie zdjec byly robine te drzwi
Nie wspomne, ze w dziale CO NOWEGO byla swego czasu inna corsa a z takimi drzwiami
Ciesze sie jednak, ze i u nas powstaja takie cudenka. Mam nadzieje, ze mozemy liczyc na jakis opis calego projektu z materialem zdjeciowym na koniec? Hmmm ?

: 7 cze 2003, o 17:35
autor: arts
niezla nauczka za 30 000 euro ..... przejabane
: 7 cze 2003, o 17:39
autor: fabryk
arts pisze:niezla nauczka za 30 000 euro ..... przejabane
dobrze ze nikogo nie zabil i ze sam walnol w slup a nie w kogos niewinnego....
pozdr
: 8 cze 2003, o 02:28
autor: Basista
no dla mnie mistrzostwo swiata co tu duzo mówić respect
: 8 cze 2003, o 13:49
autor: zgubek
Zajebista, ciekawe jakby B tak zrobic jakby to sie prezentowalo?
: 8 cze 2003, o 16:00
autor: arts
dzwi do gory w corsie b ? chyba kiepski pomysl ....
: 8 cze 2003, o 16:10
autor: fabryk
arts pisze:dzwi do gory w corsie b ? chyba kiepski pomysl ....
fajnie by wygladaly tak pod katem otwierane!
pozdr
: 8 cze 2003, o 16:35
autor: =JUHol=
Corsa A ma ta przewage ze ma proste slupki!
: 9 cze 2003, o 16:23
autor: scotty
RESPECT

Jak bedzie gotowa to chyba nikt nie wątpi, że bedzie to najladniejsza klubowa Corsiawka w całej Polsce. No i chyba trzeba bedzie przyznac Juholowi klubowe odznaczenie za tak "wywalony w kosmos samochód" (w dobrym znaczeniu oczywiście) i podnieść rangę do reprezentanta klubu. Co na to zarząd CTM'u?
scotty

: 9 cze 2003, o 16:44
autor: Szwagier
Popieram Scottiego,mysle ze Juhol bardzo udziela sie w klubie-zalatwia zawieszenie klubowiczom,zrobil super strzale,ale oczywiscie ostatnie slowo nalezy do Prezesory

: 9 cze 2003, o 17:36
autor: =JUHol=
Eee... nie ma o czym mowic! Kazdy stara sie pomoc jak moze! Ja nic w zamian nie oczekuje

: 9 cze 2003, o 19:17
autor: _KWAS_
całkiem ciekawie.
dla mnie bomba

)
RESPECT
: 10 cze 2003, o 08:08
autor: 183zibi
no panowie ta corsiawka sprawia że serducho szybciej bije

szaleństwo ale o to chodzi przecie corsiawka ze stronki prezesa jest super zajrzyjta pozdrowienia klubowiczów
