Od czego zaczac Tuning 1.2 16V B-silnik!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
a ktore jakis daja? ....wow pisze:swiece: przede wszystkim dobrze dobrane i nie ngk - efekt: zaden!
a ja wlasnie jestem po wypruciu co sie dalo oprocz tylnych boczkow, ale jeszcze jutro (znaczy sie dzisiaj) mam caly dzien i w sumie moglbym to zrobic.. ale fajnie stuka wszystko i zgrzyta! jak w rajdowce!
powiem krotko: TYLNA KANAPA WAZY FHUJ!!!
a wywalilem wszystko co sie dalo. i przykrecilem w koncu 3-pkt pasy we wlasciwym miejscu.. nie probowalem jeszcze jak jezdzi, czy cos sie zmienilo, zdam relacje pozniej jakos, jak juz potestuje jak sie zbiera..
no i musze pocwiczyc start

-
kristo
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja tak zrobiłem u siebie i udało mi się urwać 0.5sek. więc życzę powodzenia. Jeszcze tylko załóż wąskie oponki z tyłu!markos pisze: a ja wlasnie jestem po wypruciu co sie dalo oprocz tylnych boczkow, ale jeszcze jutro (znaczy sie dzisiaj) mam caly dzien i w sumie moglbym to zrobic.. ale fajnie stuka wszystko i zgrzyta! jak w rajdowce!
powiem krotko: TYLNA KANAPA WAZY FHUJ!!!![]()
![]()
![]()
a wywalilem wszystko co sie dalo. i przykrecilem w koncu 3-pkt pasy we wlasciwym miejscu.. nie probowalem jeszcze jak jezdzi, czy cos sie zmienilo, zdam relacje pozniej jakos, jak juz potestuje jak sie zbiera..
no i musze pocwiczyc start

- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
modlin?!markos pisze:a ja wlasnie jestem po wypruciu co sie dalo oprocz tylnych boczkow, ale jeszcze jutro (znaczy sie dzisiaj) mam caly dzien i w sumie moglbym to zrobic.. ale fajnie stuka wszystko i zgrzyta! jak w rajdowce!
powiem krotko: TYLNA KANAPA WAZY FHUJ!!!![]()
![]()
![]()
a wywalilem wszystko co sie dalo. i przykrecilem w koncu 3-pkt pasy we wlasciwym miejscu.. nie probowalem jeszcze jak jezdzi, czy cos sie zmienilo, zdam relacje pozniej jakos, jak juz potestuje jak sie zbiera..
no i musze pocwiczyc start
c20rsa, czlowieku meeen!
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
wiesz, chce chyba seryjnie sie jakos poscigac, tak na wkreta dla przyjemnosci. bez wymieniania opon. na ulicy opon nie wymieniam, nie bede ich tez chyba zmienial na modlin.. jeszcze przemysle. ren, jakby co twoja propozycja jest aktualna?kristo pisze:Jeszcze tylko załóż wąskie oponki z tyłu
yeah! ale wiesz, lajtowo, z ciekawosciwow pisze:modlin?
i tak pewnie dostane od ciebie po dupie

-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tak odchudzacie te fury i odchudzacie a jak wiatr zawieje to to was zmiecie do rowu
Mam pomysł
wywalamy tylna kanape i całą zabudowe tyłu
wywalamy posufitke co sie bedziemy szczypac
dalej gasnice i apteczte oraz koło i lewar wraz nażędzami
kolejmo to cały wywan na podłodze i lusterko z szyby
i po bokach tez wywalamy lusterka
koniecznie nie zapomnijcie o zagłuwku u kierowcy
w desce rodzielczej to wiadomo ---- audio
opruzniamy schowek i demontujemy klapekę oraz pułke
co jeszcze to dawaj dywaniki klubowe
no i po mału zblizamy sie do konca
kierowca musie wejsc do sauny na 3 godz i potem sie opruznic z obu stron
i załozyc jedynie "stringi" co by za duzo nie wzył
to jest przepis na sukces
czas na 400 m
ET+RT: 9.872sek; ET 9.979sek
POWODZENIA
Mam pomysł
wywalamy tylna kanape i całą zabudowe tyłu
wywalamy posufitke co sie bedziemy szczypac
dalej gasnice i apteczte oraz koło i lewar wraz nażędzami
kolejmo to cały wywan na podłodze i lusterko z szyby
i po bokach tez wywalamy lusterka
koniecznie nie zapomnijcie o zagłuwku u kierowcy
w desce rodzielczej to wiadomo ---- audio
opruzniamy schowek i demontujemy klapekę oraz pułke
co jeszcze to dawaj dywaniki klubowe
no i po mału zblizamy sie do konca
kierowca musie wejsc do sauny na 3 godz i potem sie opruznic z obu stron
i załozyc jedynie "stringi" co by za duzo nie wzył
to jest przepis na sukces
czas na 400 m
ET+RT: 9.872sek; ET 9.979sek
POWODZENIA
-
fabryk
- Nowy
- Posty: 181
- Rejestracja: 17 mar 2003, o 20:19
- Lokalizacja: Warszafka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
a co Ty odchudzasz oprocz fotela pasazera???REN pisze:haha bardzo smieszne
ja na odchudzeniu fury zyskuje okolo 1 sekundy
to jest 20 miejsc w kasyfikacji!
hehep rzeciez ten Twoj samochodzik jest leciutki!jakbym jechal na modlin to tez bym odchudzil furaka
pozdr
fabryk CTM#194 powered by Bariera Dzwieku
-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
no i jeszcze jedno trzeba umyc pozadnie fure
nadkola tam to ze 5 kilo siedzi pozatym
pobze wypolerowany lapie to tylko 1 sek lepiej
ale zato Vmax to 50 sie podnosie normalnie
Walduś podaj mi jeno browara bo mi w gardle zashło
dziekuje syneczku
P.S.
Ren jak tu dzieki 20 kg zyskujesz 1 sek to pomysl ile uzyskasz jak zetniesz bude . Asz Strach sie bać

nadkola tam to ze 5 kilo siedzi pozatym
pobze wypolerowany lapie to tylko 1 sek lepiej
ale zato Vmax to 50 sie podnosie normalnie
Walduś podaj mi jeno browara bo mi w gardle zashło
dziekuje syneczku
P.S.
Ren jak tu dzieki 20 kg zyskujesz 1 sek to pomysl ile uzyskasz jak zetniesz bude . Asz Strach sie bać
-
fabryk
- Nowy
- Posty: 181
- Rejestracja: 17 mar 2003, o 20:19
- Lokalizacja: Warszafka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tez kiedys myslalem ze jakby z tego combo zrobil pic-upa to niedosc ze bylby duzo szybszy to by jeszcze zajebvisice wygladalGUMIS2000 pisze:no i jeszcze jedno trzeba umyc pozadnie fure
nadkola tam to ze 5 kilo siedzi pozatym
pobze wypolerowany lapie to tylko 1 sek lepiej
ale zato Vmax to 50 sie podnosie normalnie
Walduś podaj mi jeno browara bo mi w gardle zashło
dziekuje syneczku
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
P.S.
Ren jak tu dzieki 20 kg zyskujesz 1 sek to pomysl ile uzyskasz jak zetniesz bude . Asz Strach sie bać![]()
![]()
Ren myslales kiedys o tym zeby pick-upa zrobic???
Pozdrawiam
fabryk CTM#194 powered by Bariera Dzwieku
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
robi sie robi.. u mnie w samochodzie sie robi. spodobalo mi sie jezdzenie brzeczacym potworem, chyba go zostawie w stanie surowym w srodku... wyglada dosc hardkorowo, ale prawda taka, ze naprawde jezdzi inaczej..kristo pisze:To prawda, więc dlaczego wybebeszyłeś wnęczności? Przecież na ulice tego się nie robi... :0na ulicy opon nie wymieniam, nie bede ich tez chyba zmienial na modlin..
news z ostatniej chwili: mam 2 wezsze oponki na tyl. jak szalec to szalec

-
Rav
- Nowy
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 lip 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bogatynia, Jelenia Góra, Lubań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Od czego zaczac Tuning 1.2 16V B-silnik!
A propo swapoofREN pisze:ja tradycyjnie powiem ze zrobic swapafabryk pisze:Chodzi mi o to jak zaczac tuningowac samochodzik zeby mial lepsze osiagi za niewielka cene!(np wywalajac kata)
moze 1.4 8V? mam akurat do sprzedania kompletny silnik, ze skrzynia biegow i elektryka
To ja mam 1.8i 8V do sprzedania
Rav
Opel Vectra A 2.0i 16V Cosworth '92
Vectra Unlimited #001
http://www.vectra-unlimited.pl - Strona Polskiego Klubu Opla Vectry
Vectra Unlimited #001
http://www.vectra-unlimited.pl - Strona Polskiego Klubu Opla Vectry