Strona 2 z 2
: 19 sie 2003, o 13:30
autor: wow
!markos pisze:REN pisze:seryjne 2.0 z seryjna turbinka bedzie spoko

powstanie wtedy bardzo seryjna corsa 2.0 turbo do calkiem spokojnej jazdy po miescie
ja jesli w ogole dorobie sie dwulitrowego silnika, to raczej (z zalozenia) pozostawie go bez zmian (ew. gt chojnacki i wydech), a napisik 1.4 16v zostawie tak dla niepoznaki jak ktos sie kiedys bedzie chcial poscigac, bo to tylko seryjne 1.4

taaaak... jak ja Was lubie... sami maniacy seryjnych silnikow nagle

hahaha... ale co fakt to fakt... Renik ma seryjny silnik, z seryjna turbina

: 19 sie 2003, o 13:32
autor: wow
GUMIS2000 pisze:WOW silnik X20XER to ten ktury montowany jest w astrze 2 OPC
mam 2 litry i rowno 160 koni od x20xe ruzni sie ponoc
tylko walkami i katalizatorem
wiem ze to unikat jeszcze wiekszy niz moje wysnione c20let

ba! to, ze jest z astry opc to ja wiem... ale az sie boje pomyslec ile on moglby kosztowac, a zakup tegoz to chyba tylko w aso

: 19 sie 2003, o 13:33
autor: wow
Ren, chyba znamy te stronke...
: 19 sie 2003, o 19:56
autor: REN
znamy to malo powiedziane

jak by byl kesz to bysmy tam byli osobiscie

: 19 sie 2003, o 23:03
autor: =JUHol=
REN pisze:znamy to malo powiedziane

jak by byl kesz to bysmy tam byli osobiscie

Hehe.... ja tam kiedy bylem

: 19 sie 2003, o 23:04
autor: =JUHol=
REN pisze:znamy to malo powiedziane

jak by byl kesz to bysmy tam byli osobiscie

Hehe.... ja tam kiedys bylem

: 20 sie 2003, o 09:49
autor: AdamXXL
Art's pisze:Witam ponownie już nie jako Art's
Co do mojej maszynki to corsa evo 2 (czytaj B

) potwór na którego trzeba uważać silnik ma oznaczenie c12nz ale po małych modyfikacjach które podsunął kiedyś Adam XXL buja się całkiem podobnie jak 1.0 12v
po twojej wypowiedzi przypominam sobie osobę z wrocka, która też zmieniała wałek

Jak masz jakieś pozytywne, lub negatywne odczucia związane z wymianą wałka to może coś napiszesz o tym

: 20 sie 2003, o 10:32
autor: arts
Art's spoko zakombinuj nieco i sie uda ....

: 20 sie 2003, o 10:34
autor: kristo
Art's pisze:Witam ponownie już nie jako Art's
Co do mojej maszynki to corsa evo 2 (czytaj B

) potwór na którego trzeba uważać silnik ma oznaczenie c12nz ale po małych modyfikacjach które podsunął kiedyś Adam XXL buja się całkiem podobnie jak 1.0 12v
Skoro jest to c12nz to prosze o szczegółowy opis (wałek, koszt, itd)
: 20 sie 2003, o 10:51
autor: !markos
wow pisze:Renik ma seryjny silnik, z seryjna turbina

no wlasnie, wiec o co chodzi?

i nawet kolektor wydechowy ma seryjny

: 20 sie 2003, o 11:27
autor: AdamXXL
kristo pisze:
Skoro jest to c12nz to prosze o szczegółowy opis (wałek, koszt, itd)
O ile pamiętam, było to zrobione przy okazji remontu silnika, wałek był dobrany jak u mnie (na podstawie moich eksperymentów

).
: 20 sie 2003, o 11:32
autor: kristo
AdamXXL pisze:kristo pisze:
Skoro jest to c12nz to prosze o szczegółowy opis (wałek, koszt, itd)
O ile pamiętam, było to zrobione przy okazji remontu silnika, wałek był dobrany jak u mnie (na podstawie moich eksperymentów

).
Czyli wszystko jest identycznie zrobione jak u Ciebie. Ale z tego co pamiętam, Ty jeszcze eksperymentowałeś z wyprzedzeniem zapłonu przez rozwiercenie, czy Art's też to robił??
: 20 sie 2003, o 11:42
autor: AdamXXL
kristo pisze:
Czyli wszystko jest identycznie zrobione jak u Ciebie. Ale z tego co pamiętam, Ty jeszcze eksperymentowałeś z wyprzedzeniem zapłonu przez rozwiercenie, czy Art's też to robił??
tego to już nie wiem

: 21 sie 2003, o 01:05
autor: GUMIS2000
wow pisze:GUMIS2000 pisze:WOW silnik X20XER to ten ktury montowany jest w astrze 2 OPC
mam 2 litry i rowno 160 koni od x20xe ruzni sie ponoc
tylko walkami i katalizatorem
wiem ze to unikat jeszcze wiekszy niz moje wysnione c20let

ba! to, ze jest z astry opc to ja wiem... ale az sie boje pomyslec ile on moglby kosztowac, a zakup tegoz to chyba tylko w aso

pytasz masz
Astra OPC Motor x20xer 33Tkm 18.08.2003 - 22:05
Wie gesagt, x20xer Astra OPC Motor, 33Tkm, Nachweisbar, ohne Getriebe, aber sonst komplett (inkl. Fächerkrümmer, fast Neue Kupplung,etc.) Vehandlungsbasis: 3000Euro, verhandelt wird damm vor Ort. Motor steht in Mirow, 20 Km Südlich von Schwerin,direkt an der A24 (Mecklenburg Vorpommern) Kontakt einfach über:
Fizi@16v-syndicate.de oder 0172-3832612
PLZ: 19079
Martin (0172-3832612) Homepage Bild
a jak chcesz z aso to ci powiem ze 21 tys ale chyba bez wiazki ?
milej zabawy
: 21 sie 2003, o 11:40
autor: wow
GUMIS2000 pisze:Vehandlungsbasis: 3000Euro
nie, dziekuje

: 21 sie 2003, o 15:27
autor: arts
ale gumis pomogles..... kwota zabujcza :0
: 21 sie 2003, o 18:57
autor: REN
za ta kase juz lepiej skoczyc do niemiec po C20LET
: 21 sie 2003, o 19:27
autor: wow
REN pisze:za ta kase juz lepiej skoczyc do niemiec po C20LET
z ust mi to wyjales...
: 21 sie 2003, o 22:00
autor: GUMIS2000
Czy wy sie mnie czepiacie chlopaki ????
nie kumam

: 22 sie 2003, o 01:48
autor: arts
nikt sie nie czepia ... ale wystarczy spojrzec z ekonomicznego punktu widzenia i od razu widac ze lepiej lyknac uturbione dwa literki

a wiadomo ze to sa juz 204 ps i latwo juz dojsc do 250 ps, jest roznica miedzy 160 ps a 250 prawda
