Strona 2 z 2
: 25 sty 2004, o 16:05
autor: Dziadek_Corsarz
Zgadzam się, to brzmi nierealnie i mam nadzieję, że auto nie zostało odbudowane
: 25 sty 2004, o 16:16
autor: kubelt
mmike pisze:ten silnik nie posiada paska rozrzadu, tylko lancuch pracujacy na mokro, szczelnie zamkniety

Masz racje, 1.0 jest na lancuchu... nie skojarzylem faktow

: 25 sty 2004, o 22:51
autor: fabryk
silnik i cale wnetrze prawie dobre! ale nie oplaca sie tego robic!no wlasnie dobrze mowice dla papierow tylko....albo sam cos pokombinuj
zartowalem....naprawde smutny widok tego samochod i przestroga dla innych!
pozdro

: 25 sty 2004, o 22:58
autor: d0_cycu
Współczucia!! Naprawdę strasznie to wygląda. Jestem również zdania, że nie ma co tego naprawiać, chociaż wiem, że sam za żadne skarby nie chciałbym sie żegnać ze swoją Corsą w taki sposób!!
: 26 sty 2004, o 09:00
autor: endo
kubelt pisze:mmike pisze:ten silnik nie posiada paska rozrzadu, tylko lancuch pracujacy na mokro, szczelnie zamkniety

Masz racje, 1.0 jest na lancuchu... nie skojarzylem faktow

Sorry, ze troche OT, ale nie chce zakladac specjalnie nowego watku.. Czy w corsie b 1.2 (65KM) tez jest rozrzad na lancuchu? Co ile trzeba wtedy go robic (wg ksiazki i realnie..

)
: 26 sty 2004, o 09:41
autor: Gobo
endo pisze:
Sorry, ze troche OT, ale nie chce zakladac specjalnie nowego watku.. Czy w corsie b 1.2 (65KM) tez jest rozrzad na lancuchu? Co ile trzeba wtedy go robic (wg ksiazki i realnie..

)
Mam taki silnik i jak słyszałem od mechaników że jak podobno zacznie dzwonić ten łańcuch , to wtedy jest do wymiany . Pewnie jest jakiś termin GM ale jaki ?
: 26 sty 2004, o 09:53
autor: kubelt
Szybko telefon do ASO podszywajac sie pod wlasciciela w.w. silnika i wszystko jasne

Zadzwonilbym, ale teraz niestety nie jest mi to na reke. Jak bede wolny i nikt nie wrzuci takiej informacji to zadzwonie i sie dowiem.
: 26 sty 2004, o 10:53
autor: endo
Juz nie dzwon Kubelt.. Opel nie przewiduje wymiany w rozrzadach z lancuchem chyba, ze zacznie cos dzwonic

, a ja pytalem bo w moim z12xe tez jest lancuszek

. Ciekawi mnie tylko czy napewno nic tam nie trzeba robic

.
A z ciekawostek to koszt robocizny przy przegladzie (wymiana oleju, filtrow i innych prostych rzeczy) to 400zl + drugie tyle za czesci..

Ahh to aso..
