u mnie 47 się mieści!markos pisze:nic nie daje, wieksze niz 45 slabo mieszcza sie tam na dole
Ciekawe kto następny.....
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
GUMIS2000
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Z tego co pamientam to pedał gazu mozna regulować
ja z koli ma go na maksa do dołu bo go nie uzywam a wydoniej
siedzieć z wyprostowanymi nogami
minusem bedzie to ze pod koniec bedziesz chał bardziej wdepnąć
a tu nie bedzie co , a jak przegniesz to peknie linka
albo tak jak muwi ENDO , dajemy nakładke
ja z koli ma go na maksa do dołu bo go nie uzywam a wydoniej
siedzieć z wyprostowanymi nogami
minusem bedzie to ze pod koniec bedziesz chał bardziej wdepnąć
a tu nie bedzie co , a jak przegniesz to peknie linka
albo tak jak muwi ENDO , dajemy nakładke
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
hmm...kable jak kable ;P wygladaja jakby byl zrobione z silikonu 
Post powered by E46 150KM 330Nm
Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
-
Corstek
- Nowy
- Posty: 448
- Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Markos i WoW, a co z cisnieniem (to co ci Smasher E30 napisal) nie trzeba bedzie pompy wymieniac?
B x14sz
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Markos w dzisiejszym Metrze byl opisany pedal gazu-hamulca w jednym. Srudstopiem wciskasz gaz, a pieta hamujesz. Moze to bedzie w przyszlosci jakies rozwiazanie!markos pisze: btw. musze koniecznie cos zrobic z pedalem gazu, bo nie moge redukowac z miedzygazem... z dupyma ktos pomysl? nawet jak max. gleboko wcisne hample to dalej mam za daleko do gazu, zeby kopnac go ktorakolwiek czescia stopy..
-
osman14
- Swój
- Posty: 873
- Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
- Lokalizacja: Plock
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
i tu mam putanko do znawcow
znalazlem u siebie w niezlej cenie zaciski od astry II i sa sporo wieksze od moich nie wiek jaki byl tam silnik ale wydaje mi sie ze 256 mm wejdzie na spoko
moze ktos powiedziec czy takie zaciski i jarzma z astry II by podeszly do mnie i od jakih wersji silnikowych ....
z gory dzieki pozdrowka
znalazlem u siebie w niezlej cenie zaciski od astry II i sa sporo wieksze od moich nie wiek jaki byl tam silnik ale wydaje mi sie ze 256 mm wejdzie na spoko
moze ktos powiedziec czy takie zaciski i jarzma z astry II by podeszly do mnie i od jakih wersji silnikowych ....
z gory dzieki pozdrowka
X14XE MANTZEL its not enough
gift od schricka 264° Nockenwellen
gift od schricka 264° Nockenwellen
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
nie ma wejdzie/nie wejdzie. jesli w astrze 2 byly tarcze 256x24 to jest duze prawdopodobienstwo, ze bedzie pasowac. jesli nie, to nijak ich tam nie upchniesz. pasuja napewno od astry gsi i od vectry a 2.0 (te drugie jeszcze nie spraawdzone, ale mam nadzieje, ze zadziala wszystko jak trzeba) 
Ostatnio zmieniony 20 mar 2004, o 14:42 przez !markos, łącznie zmieniany 1 raz.

- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
nie jest to oczywiscie jakis wyznacznik, ale mozesz sobie tu poszukac co ma 256x24: http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=63082
tu masz wyjasnienie opisow: A wysokosc tarczy, B srednica otworu, C to liczba otworow w tarczy.
tu masz wyjasnienie opisow: A wysokosc tarczy, B srednica otworu, C to liczba otworow w tarczy.

-
Corstek
- Nowy
- Posty: 448
- Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tez bym sobie zamontowal i to do 60konikow, bo i tak by sie przydala, ale pewnie jesli gdzies juz znajde takie cale tarcze, zaciski i jarzma to pewnie z jakiegos nie pewnego zrodla, jakiegos szrota np., to nie bede montowal tak od razu, bo to heble jednak i sie troche boje, i tu pytanko:
ile kosztuje regeneracja takiego zestawu i wymiana tloczkow i uszczelek?
Czy moze da sie to wszystko rozebrac i zdiagnozowac elegancko?
Na czym wogole polega regeneracja hamulcy?
ile kosztuje regeneracja takiego zestawu i wymiana tloczkow i uszczelek?
Czy moze da sie to wszystko rozebrac i zdiagnozowac elegancko?
Na czym wogole polega regeneracja hamulcy?
B x14sz
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
tloczkow wymienic sie nie da z bardzo prostego wzgledu: nie da sie ich kupic jako czesci zamiennej (chyba, ze jakis szrot).
zaciski regenereuje sie bardzo latwo - trzeba kupic nowy komplet uszczelek i kolnierzykow do tloczkow, oddac do kogos, kto sie na tym zna i po sprawie
koszt zestawu uszczelek to ok 50pln (jesli dobrze pamietam).
po rozlozeniu zaciskow mozna je latwo zdiagnozowac: jesli na tloczkach sa jakies powazniejsze wzery, rdza, albo jakies inne uszkodzenia, ktore naruszaja ich gladka powierzchnie to teoretycznie powinny sie kwalifikowac do smietnika. jeden moj tloczek w zasadzie powinien sie nadawac do wywalenia, ale przeszlifowalem go papierem 320, potem 400 na lustro i mam nadzieje, ze bedzie dzialalo dobrze.
zaciski regenereuje sie bardzo latwo - trzeba kupic nowy komplet uszczelek i kolnierzykow do tloczkow, oddac do kogos, kto sie na tym zna i po sprawie
koszt zestawu uszczelek to ok 50pln (jesli dobrze pamietam).
po rozlozeniu zaciskow mozna je latwo zdiagnozowac: jesli na tloczkach sa jakies powazniejsze wzery, rdza, albo jakies inne uszkodzenia, ktore naruszaja ich gladka powierzchnie to teoretycznie powinny sie kwalifikowac do smietnika. jeden moj tloczek w zasadzie powinien sie nadawac do wywalenia, ale przeszlifowalem go papierem 320, potem 400 na lustro i mam nadzieje, ze bedzie dzialalo dobrze.

-
Corstek
- Nowy
- Posty: 448
- Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Dzieki, za taka odpowiedz i jeszcze tak szybko...
Z tym tloczkiem tak wyskoczylem, bo ostanio w TVNturbo w garazu, opowiadali jak wymienic tloczek (ogladalem koncowke, wiec moze to bylo tylko wyjecie, cos zrobienie posmarowanie i wlozenie spowrotem, ale nie sadze, to bez sensu) sproboje zlokalizowac AUTO-tim i tam sie zapytam o czesci, bo wymieniac stary tloczek na stary to...
Z tym tloczkiem tak wyskoczylem, bo ostanio w TVNturbo w garazu, opowiadali jak wymienic tloczek (ogladalem koncowke, wiec moze to bylo tylko wyjecie, cos zrobienie posmarowanie i wlozenie spowrotem, ale nie sadze, to bez sensu) sproboje zlokalizowac AUTO-tim i tam sie zapytam o czesci, bo wymieniac stary tloczek na stary to...
B x14sz
