Strona 2 z 2

: 31 paź 2004, o 15:43
autor: REN
CoDiZan pisze:wlasnie tak kminie jak c20xe moge z F20 kupic za 3-3,5 tysaca to za co mam dac 6,5 tysiacabioroac pod uwage
to jest kompletny silnik? ma caly osprzet? cewke? przeguby? przednie hamulce? masz pompe paliwa? chlodnice? odpowiednie przednie zawieszenie? te wszystkie czesci kosztuja, mysle ze dobrze kombinujac i robiac samemu bedzie to kosztowac 6-7tys. ale bedzie to troche trwalo bo nie wiesz jak to zrobic i nie znasz dokladnych cech czesci ktore trzeba zrobic
CoDiZan pisze:ze ma mi kto pomoc z elektryka mam warsztat wszystkie nazedzia silnik sam wyciagne/ sam go porozlaczam bez bulu.
mowie o osobie ktora nie ma warsztatu i tego sama sobie nie zrobi, to nie jest powrzechna sytuacja, ze ktos ma takie zaplecze, ja np. nie mam i podejrzewam ze 95% z tego forum tez nie

: 31 paź 2004, o 16:26
autor: arts
CoDiZan pisze:!Markos

prosze cie masz racje ale ja mowilem o mocy na turbodislu VW gdzie momet przy letcie to pikadelo



Przecviesz dodatkowe uturbienie c20xe to zad 15 tysiecy
ooo to juz nie byle jakie uturbienia za te 15 tys....... :oko:

: 31 paź 2004, o 17:36
autor: CoDiZan
REN

Ja mysle ze mi pomozesz tak jak i inni forumowicze

: 31 paź 2004, o 18:45
autor: arts
pomoc moze byc potrzebna w praktyce a nie teorii, mysle ze w 2005 r powiekszy sie liczba 2L wiec i baza doswiadczen bedzie duzo wieksza :grin: