12nz na c20ne

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

12nz na c20ne

Post autor: kristo »

Potrzebuje info tak na szybko bez zagłębiania się w archiwum bo mam ogranoczony dostęp do netu- więc proszę o wyrozumiałość:

Co nie pasuje lub trzeba przerabiać przy takim swapie- skrzynia jest f16 lub f 20. Napewno półośki...
Z czym mogę mieć jeszcze problem- chodzi o szybkie podjęcie decyzji.


Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
scotty
Swój
Posty: 637
Rejestracja: 9 maja 2003, o 15:21
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: scotty »

3 lapy do silnika zrobisz we wlasnym zakresie

reszta pasuje :)

poloski kupisz gotowe??
aha i pompa paliwa zewnetrzna lub z gsi w bak
Obrazek
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

Mam całą vektre- więc wyjęcie jakiś dodatkowych elementów typu pompa paliwa nie stanowi problemu.
A myślałem że pompe zmienia się przy zmianie 8v na 16v...

Dobrze wiedzieć
Obrazek
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

kristo pisze:Mam całą vektre- więc wyjęcie jakiś dodatkowych elementów typu pompa paliwa nie stanowi problemu.
A myślałem że pompe zmienia się przy zmianie 8v na 16v...

Dobrze wiedzieć
tak na szybko to BARDZO warto zerknąć na manuala który udostępnił Scotty na większość pytań znajdziesz tam odpowiedzi. łapa od silnika półośki to pewnik, ale przedewszystkim pilnować aby silnik miał wszystkie pierdoły jak czujniki , cewka itp.. sporo biegania zaoszczędzisz.
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
scotty
Swój
Posty: 637
Rejestracja: 9 maja 2003, o 15:21
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: scotty »

Dobrze gada Adaś :D
Dac mu piwo najlepiej te z Bolka :-D ( ale dobre było za rok adas 3 skrzynki wez ze sobą )
Obrazek
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

jak jest cała vektra to nie ma co sie zastanawiać
łapy
półosie piasty
przerobić trzena wybierak od skrzyni biegów
wydech
elektronika
koniec i rimu bru bur :)
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

scotty pisze:Dobrze gada Adaś :D
Dac mu piwo najlepiej te z Bolka :-D ( ale dobre było za rok adas 3 skrzynki wez ze sobą )
jak mnie miła puści i będą chętni to z beczką przyjadę :-P

a żeby nie było OT to może warto pomyśleć nad wpakowaniem tego jednak na innej skrzyni -> F15 ? może F17 praktycznie większość astr F i G z dieslem na nich lata. odpada moim zdaniem najgorszy problem półosi, a na F15 nawet pakują 16V
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

pompe zmienia sie nie w zaleznosci czy 8v czy 16v a w zaleznosci od tego czy mono czy wielopunkt... dla wielo wieksze cisnienie potrzebne.

lykaj vectre... zrobisz to na f15 i na zwyklych polosiach. praktycznie bedziesz mial do dorobienia jedna lape tylko, a radochy bedziesz mial tone. wez od razu hamulce.

czekamy na info! a piwo adasiowe mistrzostwo swiata! wszyscy je zapamietali :oko:
c20rsa, czlowieku meeen!
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

wow pisze:pompe zmienia sie nie w zaleznosci czy 8v czy 16v a w zaleznosci od tego czy mono czy wielopunkt... dla wielo wieksze cisnienie potrzebne.
Sorry, pomerdało mi się....ale to z nerwów...
Obrazek
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

to jeszcze tylko dwa linki :-D

http://www.as.torun.pl/imk/img/pokle/czesci_02.jpg
zapożyczone z http://www.pokle.prv.pl
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=33098109

chwila zastanowienia .. szybka decyzja i za tydzeń jest czym jeździć :oko:
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
CoDiZan
Świeżak
Posty: 64
Rejestracja: 29 paź 2004, o 13:19
Lokalizacja: sZc3c1N
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: CoDiZan »

Nie chce zaczynac nowego topiku


Wiec tak kupilem sobie sliczna piekna i wogule 92r. 1,2

dlugo nie wytrzymam 1,2 (szatan szosy)


Mazy mi sie 2.0LET no wiec zamiezam kupic cala rozjebana calibre i zrobic swapa razem z chamulcami teraz nie wiem czy na orginalnej skrzyni czy tez zmieniac ja na inna i gogule to jakia jest roznica pomieczy f12, f14, f15, f16, f17, f18, f20 interesuje mnie tak pretkosc do 200-220 km/h nie wiecej i maxymalne kopniecie w pelnym zkresie.

Adas o jakism manualu pisales skad go zaczerpne.


** Druga sprawa odrazu jusz teraz zamontowal byum dighitala od vectry prosze powiedzcie co potrzebuje i jakie problemy bede mial bo on chyba nie pasuje tak na besta

Wszystkie przerobki chcem zakonczyc na lato 2005 i nisko latac nad ziemia


OTO MOJ DEMON

Obrazek
Obrazek
Błędy w pisowni są celowe, zamierzone, i chronione prawami autorskimi.
Używanie podobnych błędów jest zakazane i bezprawne.
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

hamulce z calibry turbo sa na 5 otworow, tak jak i piasty. nie bedzie tak latwo jak ci sie wydaje. nie zapominaj o przegubach.

let pociagnie tylko na f20, albo f28, bo ma taki moment obrotowy, ze inna skrzynie poprostu ktoregos pieknego dnia poprostu ukreci...

polosi z niczego nie spasujesz, bo beda za slabe. czeka cie zakup nowych dedykowanych do corsy z letem, albo dorobienie ich we wlasnym zakresie, co tez jest do zrobienia. nie przesadzam chyba chlopaki, nie? :oko:

manuala poszukaj na forum, lezy w innym temacie, mozna go sobie sciagnac.

w skrocie: pomijajac trudne do upakowania i wymagajace wielu przerobek budy v6, wybrales najtrudniejszy silnik do wsapowania do corsy :grin:

ps. dobrze, ze masz ten podpis - wyjasnia zawartosc twojego posta... :-?
Obrazek
CoDiZan
Świeżak
Posty: 64
Rejestracja: 29 paź 2004, o 13:19
Lokalizacja: sZc3c1N
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: CoDiZan »

Markos

same zle nowiny dla mnie.


Dobra to mowisz mi ze z c20XE bedzie mi durzo latwiej

myslalem zeby sobie kupic cos zdemolowanego jakiego kadeta po 6457dachowaniach i zawinietego woku slupa w niemczech to za grosze kupie. i calosciowo pojechac ze slapem ale teraz co najlepiej kupic mowisz ze calibra nie wec i vectra nie bo dwa te same auto to co w kadeta startowac.


jak z tymi polosiami do LET'a przeciez nie bylo korsy A na LET'cie wiec ile mnie moze szacunkowo kosztowac

jerzeli mial bym silnik C20XE albo C20LET i skrzynie F20 toile bedzie mnie sazacunkowo kosztowac reszta swap i dorabianie wszystkiego
Błędy w pisowni są celowe, zamierzone, i chronione prawami autorskimi.
Używanie podobnych błędów jest zakazane i bezprawne.
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

wszystko juz naprawde na ten temat napisalismy na forum, poszukaj troche, a znajdziesz wszytsko co cie interesuje :oko:
Obrazek
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

!markos pisze:polosi z niczego nie spasujesz, bo beda za slabe. czeka cie zakup nowych dedykowanych do corsy z letem, albo dorobienie ich we wlasnym zakresie, co tez jest do zrobienia. nie przesadzam chyba chlopaki, nie? :oko:
ja dedykowane MTECHowe ukrecilem i teraz mam dedykowane polskie :D cena to okolo 300-400pln za sztuke
c20mboT
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

CoDiZan pisze:jerzeli mial bym silnik C20XE albo C20LET i skrzynie F20 toile bedzie mnie sazacunkowo kosztowac reszta swap i dorabianie wszystkiego
cena dobrze zrobionego swapa liczac z silnikiem C20XE to okolo 10tys. zlotych, oczywiscie mozna zrobic taniej ale to juz zalezy od tego jak bardzo zaczniesz drutowac
c20mboT
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

drutowac nie znaczy od razu ze zle .... :oko:
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

przykladem basista niech bedzie :oko:
Obrazek
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

jesli szukalbys lapy od kadzia 16v to mam taka i moge ja oddac (mowa o kristo)... jak przypasuje to zatrzymasz sobie a jak nie to tez mozesz sobie zatrzymac ;)
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

CoDiZan pisze:Wiec tak kupilem sobie sliczna piekna i wogule 92r. 1,2
tak domyslam sie, ze swiezo sprowadzona z niemiec... jesli mozna spytac... ile kosztowala?
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

wracajac na chwile do tematu.. moze ja bym sobie wzial c20ne zamiast x16xe..? afair z kupnem ne nie ma zadnego problemu.. pytanie dziwne, bo wszyscy pewnie powiecie, ze lepiej wsadzic 20ne, a nie 16xe.. a ja sie jednak troche lamie.. chociaz z drugiej strony dlubac osmiozaworowke nieco latwiej i taniej niz 16v... :zakrecony:

jestem w dupie! HELP! :)16

any ideas..?
Obrazek
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

markos Ty juz nic nie kombinuj masz namierzona fajna zdrowa x16xe .... kupuj!!!!
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

arts pisze:drutowac nie znaczy od razu ze zle .... :oko:
tego nie powiedzialem :D
jak bym teraz mial zrobic sobie drugiego swapa to bym to chyba za 5k zrobil, nie ma jak know how
c20mboT
CoDiZan
Świeżak
Posty: 64
Rejestracja: 29 paź 2004, o 13:19
Lokalizacja: sZc3c1N
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: CoDiZan »

Now lasnie cos sie rusza ale prosba pomysl do admina/moda

moze by tak zrobc temat przyklejony swap co i jak CENY


Ren

wlasnie tak kminie jak c20xe moge z F20 kupic za 3-3,5 tysaca to za co mam dac 6,5 tysiacabioroac pod uwage ze ma mi kto pomoc z elektryka mam warsztat wszystkie nazedzia silnik sam wyciagne/ sam go porozlaczam bez bulu. tylko osadzenie nowego silnika i dorobienie tej nieszczesnej lapy i z tego co wiem jestem z zachodniopomorskiego wiec na politechnice do tego studjuje dorobienie polosiek to koszt 200-300 za sztuke


I wiem widzilem robote piekne to one nie sa ale nie ukrecaja sie na 140kW daja rade to nie widze problemu.

Ren z tego co wiem ty masz Leta tylko w B'etce naprawde byl durzy problem.


Pozattym chcialbym wszystkich slapowcow zaprosic do zalozenia topiku
gdzie bedzie:

- kiedy
- z czego naco w jakim aucie
- jakie doswiadczenia
- co kupilem do mojego swapa
- czego bys nie zrobil kupil przy nastempnym swapie
- porada dla przyszlych swapowcow


- *K*O*S*Z*T*A* ( w miare dokladne)
Błędy w pisowni są celowe, zamierzone, i chronione prawami autorskimi.
Używanie podobnych błędów jest zakazane i bezprawne.
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

SILNIK CHODZACY C20LET TO 5 TYS
SKRZYNIA F28 TO OD 1500 DO 2000
KIT KONWERSYJNY TO 4 DO 5 TYS
WYDECH OKOŁO 2 TYS
POMPOA PALIWA CHŁODNIOCA I INNE PIERODŁY 1TYS MOZE 2
CZASAMI TRZBA NOWE PRZEGUBY TO W ASO 160 ZL
ELEKTRONIKA TO OKOŁO 1 TYS
KONIECZNIE HAMULCE TO 1 TYS NA PREDNOA OS
TEZ TYLNA TO KOLEJNY TYS
NO I NOWE KOŁA NOWE OPONY NIE WIEM ILE

PRZY TAK STRZEJ FURZR TO JESZCZE BY NALERZAŁO
JA WZMOCNIC : ROZPORKI STABILIZATORY

MOZESZ MIEC TEZ PROBLEM Z TYM ZE CI SCIANA PEKNIE OD KABINY
BO CORSY A NIE RADZA SOBIE Z DUZYMI MOCALI BES OBSPAWANIA
KAROSERI

TO TYLE O POŁOWE TANSZY JEST C20XE !!!!!!!!!!
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

no i zawsze mozna sobie doturbic c20xe ... :oko:
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

CoDiZan pisze:...nie ukrecaja sie na 140kW daja rade...
to nie moc ukreca polosie, tylko moment obrotowy.. a tego juz twoje dorabiane polosie moga nie zniesc, bo let ma go calkiem sporo..
Obrazek
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

arts pisze:no i zawsze mozna sobie doturbic c20xe ... :oko:
dokupujesz kolektor komputer intercooler i hulasz :oko:
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

dodatkowo - turbiny pominac nie sposob :oko:
ale w sumie do swojego leta tez zapomniales kupic :grin: :oko:
Obrazek
CoDiZan
Świeżak
Posty: 64
Rejestracja: 29 paź 2004, o 13:19
Lokalizacja: sZc3c1N
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: CoDiZan »

!Markos

prosze cie masz racje ale ja mowilem o mocy na turbodislu VW gdzie momet przy letcie to pikadelo



Przecviesz dodatkowe uturbienie c20xe to zad 15 tysiecy
Błędy w pisowni są celowe, zamierzone, i chronione prawami autorskimi.
Używanie podobnych błędów jest zakazane i bezprawne.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”