12nz na c20ne
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
12nz na c20ne
Potrzebuje info tak na szybko bez zagłębiania się w archiwum bo mam ogranoczony dostęp do netu- więc proszę o wyrozumiałość:
Co nie pasuje lub trzeba przerabiać przy takim swapie- skrzynia jest f16 lub f 20. Napewno półośki...
Z czym mogę mieć jeszcze problem- chodzi o szybkie podjęcie decyzji.
Pozdrawiam
Co nie pasuje lub trzeba przerabiać przy takim swapie- skrzynia jest f16 lub f 20. Napewno półośki...
Z czym mogę mieć jeszcze problem- chodzi o szybkie podjęcie decyzji.
Pozdrawiam

- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tak na szybko to BARDZO warto zerknąć na manuala który udostępnił Scotty na większość pytań znajdziesz tam odpowiedzi. łapa od silnika półośki to pewnik, ale przedewszystkim pilnować aby silnik miał wszystkie pierdoły jak czujniki , cewka itp.. sporo biegania zaoszczędzisz.kristo pisze:Mam całą vektre- więc wyjęcie jakiś dodatkowych elementów typu pompa paliwa nie stanowi problemu.
A myślałem że pompe zmienia się przy zmianie 8v na 16v...
Dobrze wiedzieć
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jak mnie miła puści i będą chętni to z beczką przyjadęscotty pisze:Dobrze gada Adaś![]()
Dac mu piwo najlepiej te z Bolka( ale dobre było za rok adas 3 skrzynki wez ze sobą )

a żeby nie było OT to może warto pomyśleć nad wpakowaniem tego jednak na innej skrzyni -> F15 ? może F17 praktycznie większość astr F i G z dieslem na nich lata. odpada moim zdaniem najgorszy problem półosi, a na F15 nawet pakują 16V
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
pompe zmienia sie nie w zaleznosci czy 8v czy 16v a w zaleznosci od tego czy mono czy wielopunkt... dla wielo wieksze cisnienie potrzebne.
lykaj vectre... zrobisz to na f15 i na zwyklych polosiach. praktycznie bedziesz mial do dorobienia jedna lape tylko, a radochy bedziesz mial tone. wez od razu hamulce.
czekamy na info! a piwo adasiowe mistrzostwo swiata! wszyscy je zapamietali
lykaj vectre... zrobisz to na f15 i na zwyklych polosiach. praktycznie bedziesz mial do dorobienia jedna lape tylko, a radochy bedziesz mial tone. wez od razu hamulce.
czekamy na info! a piwo adasiowe mistrzostwo swiata! wszyscy je zapamietali

c20rsa, czlowieku meeen!
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
to jeszcze tylko dwa linki
http://www.as.torun.pl/imk/img/pokle/czesci_02.jpg
zapożyczone z http://www.pokle.prv.pl
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=33098109
chwila zastanowienia .. szybka decyzja i za tydzeń jest czym jeździć

http://www.as.torun.pl/imk/img/pokle/czesci_02.jpg
zapożyczone z http://www.pokle.prv.pl
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=33098109
chwila zastanowienia .. szybka decyzja i za tydzeń jest czym jeździć

-
- Świeżak
- Posty: 64
- Rejestracja: 29 paź 2004, o 13:19
- Lokalizacja: sZc3c1N
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nie chce zaczynac nowego topiku
Wiec tak kupilem sobie sliczna piekna i wogule 92r. 1,2
dlugo nie wytrzymam 1,2 (szatan szosy)
Mazy mi sie 2.0LET no wiec zamiezam kupic cala rozjebana calibre i zrobic swapa razem z chamulcami teraz nie wiem czy na orginalnej skrzyni czy tez zmieniac ja na inna i gogule to jakia jest roznica pomieczy f12, f14, f15, f16, f17, f18, f20 interesuje mnie tak pretkosc do 200-220 km/h nie wiecej i maxymalne kopniecie w pelnym zkresie.
Adas o jakism manualu pisales skad go zaczerpne.
** Druga sprawa odrazu jusz teraz zamontowal byum dighitala od vectry prosze powiedzcie co potrzebuje i jakie problemy bede mial bo on chyba nie pasuje tak na besta
Wszystkie przerobki chcem zakonczyc na lato 2005 i nisko latac nad ziemia
OTO MOJ DEMON


Wiec tak kupilem sobie sliczna piekna i wogule 92r. 1,2
dlugo nie wytrzymam 1,2 (szatan szosy)
Mazy mi sie 2.0LET no wiec zamiezam kupic cala rozjebana calibre i zrobic swapa razem z chamulcami teraz nie wiem czy na orginalnej skrzyni czy tez zmieniac ja na inna i gogule to jakia jest roznica pomieczy f12, f14, f15, f16, f17, f18, f20 interesuje mnie tak pretkosc do 200-220 km/h nie wiecej i maxymalne kopniecie w pelnym zkresie.
Adas o jakism manualu pisales skad go zaczerpne.
** Druga sprawa odrazu jusz teraz zamontowal byum dighitala od vectry prosze powiedzcie co potrzebuje i jakie problemy bede mial bo on chyba nie pasuje tak na besta
Wszystkie przerobki chcem zakonczyc na lato 2005 i nisko latac nad ziemia
OTO MOJ DEMON


Błędy w pisowni są celowe, zamierzone, i chronione prawami autorskimi.
Używanie podobnych błędów jest zakazane i bezprawne.
Używanie podobnych błędów jest zakazane i bezprawne.
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
hamulce z calibry turbo sa na 5 otworow, tak jak i piasty. nie bedzie tak latwo jak ci sie wydaje. nie zapominaj o przegubach.
let pociagnie tylko na f20, albo f28, bo ma taki moment obrotowy, ze inna skrzynie poprostu ktoregos pieknego dnia poprostu ukreci...
polosi z niczego nie spasujesz, bo beda za slabe. czeka cie zakup nowych dedykowanych do corsy z letem, albo dorobienie ich we wlasnym zakresie, co tez jest do zrobienia. nie przesadzam chyba chlopaki, nie?
manuala poszukaj na forum, lezy w innym temacie, mozna go sobie sciagnac.
w skrocie: pomijajac trudne do upakowania i wymagajace wielu przerobek budy v6, wybrales najtrudniejszy silnik do wsapowania do corsy
ps. dobrze, ze masz ten podpis - wyjasnia zawartosc twojego posta...
let pociagnie tylko na f20, albo f28, bo ma taki moment obrotowy, ze inna skrzynie poprostu ktoregos pieknego dnia poprostu ukreci...
polosi z niczego nie spasujesz, bo beda za slabe. czeka cie zakup nowych dedykowanych do corsy z letem, albo dorobienie ich we wlasnym zakresie, co tez jest do zrobienia. nie przesadzam chyba chlopaki, nie?

manuala poszukaj na forum, lezy w innym temacie, mozna go sobie sciagnac.
w skrocie: pomijajac trudne do upakowania i wymagajace wielu przerobek budy v6, wybrales najtrudniejszy silnik do wsapowania do corsy

ps. dobrze, ze masz ten podpis - wyjasnia zawartosc twojego posta...


-
- Świeżak
- Posty: 64
- Rejestracja: 29 paź 2004, o 13:19
- Lokalizacja: sZc3c1N
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Markos
same zle nowiny dla mnie.
Dobra to mowisz mi ze z c20XE bedzie mi durzo latwiej
myslalem zeby sobie kupic cos zdemolowanego jakiego kadeta po 6457dachowaniach i zawinietego woku slupa w niemczech to za grosze kupie. i calosciowo pojechac ze slapem ale teraz co najlepiej kupic mowisz ze calibra nie wec i vectra nie bo dwa te same auto to co w kadeta startowac.
jak z tymi polosiami do LET'a przeciez nie bylo korsy A na LET'cie wiec ile mnie moze szacunkowo kosztowac
jerzeli mial bym silnik C20XE albo C20LET i skrzynie F20 toile bedzie mnie sazacunkowo kosztowac reszta swap i dorabianie wszystkiego
same zle nowiny dla mnie.
Dobra to mowisz mi ze z c20XE bedzie mi durzo latwiej
myslalem zeby sobie kupic cos zdemolowanego jakiego kadeta po 6457dachowaniach i zawinietego woku slupa w niemczech to za grosze kupie. i calosciowo pojechac ze slapem ale teraz co najlepiej kupic mowisz ze calibra nie wec i vectra nie bo dwa te same auto to co w kadeta startowac.
jak z tymi polosiami do LET'a przeciez nie bylo korsy A na LET'cie wiec ile mnie moze szacunkowo kosztowac
jerzeli mial bym silnik C20XE albo C20LET i skrzynie F20 toile bedzie mnie sazacunkowo kosztowac reszta swap i dorabianie wszystkiego
Błędy w pisowni są celowe, zamierzone, i chronione prawami autorskimi.
Używanie podobnych błędów jest zakazane i bezprawne.
Używanie podobnych błędów jest zakazane i bezprawne.
-
- Weteran
- Posty: 1597
- Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ja dedykowane MTECHowe ukrecilem i teraz mam dedykowane polskie!markos pisze:polosi z niczego nie spasujesz, bo beda za slabe. czeka cie zakup nowych dedykowanych do corsy z letem, albo dorobienie ich we wlasnym zakresie, co tez jest do zrobienia. nie przesadzam chyba chlopaki, nie?

c20mboT
-
- Weteran
- Posty: 1597
- Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
cena dobrze zrobionego swapa liczac z silnikiem C20XE to okolo 10tys. zlotych, oczywiscie mozna zrobic taniej ale to juz zalezy od tego jak bardzo zaczniesz drutowacCoDiZan pisze:jerzeli mial bym silnik C20XE albo C20LET i skrzynie F20 toile bedzie mnie sazacunkowo kosztowac reszta swap i dorabianie wszystkiego
c20mboT
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jesli szukalbys lapy od kadzia 16v to mam taka i moge ja oddac (mowa o kristo)... jak przypasuje to zatrzymasz sobie a jak nie to tez mozesz sobie zatrzymacAdamXXL pisze:http://www.allegro.pl/show_item.php?item=33098109

c20rsa, czlowieku meeen!
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
wracajac na chwile do tematu.. moze ja bym sobie wzial c20ne zamiast x16xe..? afair z kupnem ne nie ma zadnego problemu.. pytanie dziwne, bo wszyscy pewnie powiecie, ze lepiej wsadzic 20ne, a nie 16xe.. a ja sie jednak troche lamie.. chociaz z drugiej strony dlubac osmiozaworowke nieco latwiej i taniej niz 16v...
jestem w dupie! HELP! :)16
any ideas..?

jestem w dupie! HELP! :)16
any ideas..?

-
- Świeżak
- Posty: 64
- Rejestracja: 29 paź 2004, o 13:19
- Lokalizacja: sZc3c1N
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Now lasnie cos sie rusza ale prosba pomysl do admina/moda
moze by tak zrobc temat przyklejony swap co i jak CENY
Ren
wlasnie tak kminie jak c20xe moge z F20 kupic za 3-3,5 tysaca to za co mam dac 6,5 tysiacabioroac pod uwage ze ma mi kto pomoc z elektryka mam warsztat wszystkie nazedzia silnik sam wyciagne/ sam go porozlaczam bez bulu. tylko osadzenie nowego silnika i dorobienie tej nieszczesnej lapy i z tego co wiem jestem z zachodniopomorskiego wiec na politechnice do tego studjuje dorobienie polosiek to koszt 200-300 za sztuke
I wiem widzilem robote piekne to one nie sa ale nie ukrecaja sie na 140kW daja rade to nie widze problemu.
Ren z tego co wiem ty masz Leta tylko w B'etce naprawde byl durzy problem.
Pozattym chcialbym wszystkich slapowcow zaprosic do zalozenia topiku
gdzie bedzie:
- kiedy
- z czego naco w jakim aucie
- jakie doswiadczenia
- co kupilem do mojego swapa
- czego bys nie zrobil kupil przy nastempnym swapie
- porada dla przyszlych swapowcow
- *K*O*S*Z*T*A* ( w miare dokladne)
moze by tak zrobc temat przyklejony swap co i jak CENY
Ren
wlasnie tak kminie jak c20xe moge z F20 kupic za 3-3,5 tysaca to za co mam dac 6,5 tysiacabioroac pod uwage ze ma mi kto pomoc z elektryka mam warsztat wszystkie nazedzia silnik sam wyciagne/ sam go porozlaczam bez bulu. tylko osadzenie nowego silnika i dorobienie tej nieszczesnej lapy i z tego co wiem jestem z zachodniopomorskiego wiec na politechnice do tego studjuje dorobienie polosiek to koszt 200-300 za sztuke
I wiem widzilem robote piekne to one nie sa ale nie ukrecaja sie na 140kW daja rade to nie widze problemu.
Ren z tego co wiem ty masz Leta tylko w B'etce naprawde byl durzy problem.
Pozattym chcialbym wszystkich slapowcow zaprosic do zalozenia topiku
gdzie bedzie:
- kiedy
- z czego naco w jakim aucie
- jakie doswiadczenia
- co kupilem do mojego swapa
- czego bys nie zrobil kupil przy nastempnym swapie
- porada dla przyszlych swapowcow
- *K*O*S*Z*T*A* ( w miare dokladne)
Błędy w pisowni są celowe, zamierzone, i chronione prawami autorskimi.
Używanie podobnych błędów jest zakazane i bezprawne.
Używanie podobnych błędów jest zakazane i bezprawne.
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
SILNIK CHODZACY C20LET TO 5 TYS
SKRZYNIA F28 TO OD 1500 DO 2000
KIT KONWERSYJNY TO 4 DO 5 TYS
WYDECH OKOŁO 2 TYS
POMPOA PALIWA CHŁODNIOCA I INNE PIERODŁY 1TYS MOZE 2
CZASAMI TRZBA NOWE PRZEGUBY TO W ASO 160 ZL
ELEKTRONIKA TO OKOŁO 1 TYS
KONIECZNIE HAMULCE TO 1 TYS NA PREDNOA OS
TEZ TYLNA TO KOLEJNY TYS
NO I NOWE KOŁA NOWE OPONY NIE WIEM ILE
PRZY TAK STRZEJ FURZR TO JESZCZE BY NALERZAŁO
JA WZMOCNIC : ROZPORKI STABILIZATORY
MOZESZ MIEC TEZ PROBLEM Z TYM ZE CI SCIANA PEKNIE OD KABINY
BO CORSY A NIE RADZA SOBIE Z DUZYMI MOCALI BES OBSPAWANIA
KAROSERI
TO TYLE O POŁOWE TANSZY JEST C20XE !!!!!!!!!!
SKRZYNIA F28 TO OD 1500 DO 2000
KIT KONWERSYJNY TO 4 DO 5 TYS
WYDECH OKOŁO 2 TYS
POMPOA PALIWA CHŁODNIOCA I INNE PIERODŁY 1TYS MOZE 2
CZASAMI TRZBA NOWE PRZEGUBY TO W ASO 160 ZL
ELEKTRONIKA TO OKOŁO 1 TYS
KONIECZNIE HAMULCE TO 1 TYS NA PREDNOA OS
TEZ TYLNA TO KOLEJNY TYS
NO I NOWE KOŁA NOWE OPONY NIE WIEM ILE
PRZY TAK STRZEJ FURZR TO JESZCZE BY NALERZAŁO
JA WZMOCNIC : ROZPORKI STABILIZATORY
MOZESZ MIEC TEZ PROBLEM Z TYM ZE CI SCIANA PEKNIE OD KABINY
BO CORSY A NIE RADZA SOBIE Z DUZYMI MOCALI BES OBSPAWANIA
KAROSERI
TO TYLE O POŁOWE TANSZY JEST C20XE !!!!!!!!!!