Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
moim zdaniem wycieraczki sa ok , ta pionowa to po 1 nie bardzo wydajne w sciaganiu wody z szyby a po 2 wiesniacko to wyglada ,takie jest moje zdanie , pion wycieraczka to dla kanta predzej ;P
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy https://www.facebook.com/KolorowePasy/
pirat pisze:
Kamillo powinienec jeszcze zrobic centralna wycieraczke, jak to ma byc german style
A takie grile bez znaczka widzialem na ebayu, chyba od mattiga
Wycieraczka tez mi chodzi po glowie tylko dosc drogi jest mechanizm 80 euro.. :0 a grille sa na ebayu za dosc rozsadna cene ale kiedy ja takigo szukalem to znalazlem w katalogu d&w tylko za 100 euro :0 wiec zrobilem go sam i jest
pojazd w chwili obecnej wyglada tak:
-brak ciemnych szybek
-gwincik zamontowany
-sprzedane mangelsy
2 miesiace nie mialem samochodzika i sie lekko zapomnialem.... i zrobila sie usterka...wyrwany krzyzak polosi....
i musiala mnie odholowac profesjonalna pomoc drogowa...
chyba nie powiesz mi, ze im nizej tym twardziej sie robi, bo po pierwsze nie jest to mozliwe, a po drugie kloci sie to z idea pracy zawieszenia srubowego. cos bzdurzysz od rzeczy...
hmmm to co zauwazylem to wlasnie jak skrece go prawie maksymalnie w dol to amortyzatory maja bardzo maly skok,nie za wiele ugiecia i jest mega twardo....
jak jest podniesiony to tez jest twardo ale nie tak bardzo...
czy moze cos zle wyczulem dzialanie tego zawieszenia??
twardosc nie powinna zmieniac sie wraz ze zmiana wysokosci. jesli tak jest to znaczy, ze za nisko go opuszczasz - poza wartosc krytyczna gdy zachowany jest jeszcze pelny skok roboczy sprezyn.
jesli amortyzatory dobija do konca to czeka cie zakup nowego gwinciku
ale twardosc jest chyba zalezna od amortyzatora??
czyli jak jest na maksa na gorze to na dziurach chodzi na prawie calej swej dlugosci jesli skrecisz w dol to amortyzator sie troche schowa i czesc robocza sie skroci...
duzo nie skrecilem bo zostalo jeszcze 5 cm do skrecenia ....
ja mam gwint KW, koles mial SUPERSPORTA i podobnie sie zachowywal jego gwint jak moj...
!markos pisze:twardosc nie powinna zmieniac sie wraz ze zmiana wysokosci. jesli tak jest to znaczy, ze za nisko go opuszczasz - poza wartosc krytyczna gdy zachowany jest jeszcze pelny skok roboczy sprezyn.
jesli amortyzatory dobija do konca to czeka cie zakup nowego gwinciku
Czyli pomimo gleby np. 80/60 można mieć komfort jak przy serii ?
!markos pisze:twardosc nie powinna zmieniac sie wraz ze zmiana wysokosci. jesli tak jest to znaczy, ze za nisko go opuszczasz - poza wartosc krytyczna gdy zachowany jest jeszcze pelny skok roboczy sprezyn.
jesli amortyzatory dobija do konca to czeka cie zakup nowego gwinciku
Czyli pomimo gleby np. 80/60 można mieć komfort jak przy serii ?
hahahahahahahahaha jest to absolutnie nie możliwe!!
acha podziwiam Cie Kamilooo za gwincik ja mam już dość takiej jazdy i przesiadam się na coś bardziej konfortowego
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
D12 pisze:Czyli pomimo gleby np. 80/60 można mieć komfort jak przy serii ?
nie, bo gwint kupiony jako fabryczny sam w sobie ma krotszy skok roboczy niz seryjne zawieszenie, a do tego zawsze sprzedawany jest jako duzo twardszy.
teoretycznie rzecz ujmujac jest to jednak mozliwe, bo panowie zdaje sie zapomnieli, ze gwint jako jedyny pozwala na praktycznie dowolny dobor sprezyn/helperow.....
oczywiście że jest to możliwe ................ teoretycznie bo zanim znajdzie te odpowiednie pod siebie to może minąć troche czasu
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
na swiecie jest wystarczajaca ilosc ludzi, ktorzy sie na tym znaja, zeby nie byc skazanym na samodzielne testy typu "uda sie, albo sie nie uda i bede musial kupic kolejne sprezyny"
oczywiście zgadzam się z Tobą Markos, ale nie sądze żeby Kamilooo ich szukał
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI