Strona 2 z 9
: 10 gru 2005, o 12:27
autor: !markos
wyjasnij ta teorie, pierwszy raz cos takiego slysze
: 10 gru 2005, o 13:52
autor: Gobo
radzio_gsi pisze:nacinane sa dobre jesli ma sie wyczynowy klocek ktory sie dlugo nagrzewa
Co ma piernik do wiatraka . Chodz sie nie znam na hamulcach , to wg mnie nacięcia odprowadzają syf z klocków i pośrednio tez pewnie troche pomagają w wentylacji . a co mają do tego nagrzewające się jakieś klocki
: 10 gru 2005, o 17:10
autor: radzio_gsi
przez naciecia sie szybciej nagrzewa klocek, dlatego wszystkie rajdowki tak maja
: 10 gru 2005, o 19:31
autor: PETERS
A w rajdówkach nie ma czasem "ceramicznych" klocków

: 11 gru 2005, o 00:34
autor: =JUHol=
radzio_gsi pisze:przez naciecia sie szybciej nagrzewa klocek, dlatego wszystkie rajdowki tak maja
eeeee.... chyba jednak nie... naciecia maja za zadanie szybsze odprowadzenie ciepla tak jak nawiercanie... przejrzyj sobie strone ATE o tych power diskach - tam jest wszystko fajnie opisane/pokazane
: 11 gru 2005, o 01:27
autor: radzio_gsi
w rajdowkach nie ma czegos takiego jak ceramiczne klocki, najczesciej sie jezdzie na ferroda performance na mokre lub ds 3000 na suche, lub jakies mintexy (ale nie znam sie na oznaczeniach). mysle ze cos w tym jest ze w rajdach uzywa sie tylko nacinanych
: 11 gru 2005, o 12:28
autor: D12
No fakt, klocek szybciej się ściera niż tarcza...
: 11 gru 2005, o 13:34
autor: Staneq
=JUHol= pisze:radzio_gsi pisze:przez naciecia sie szybciej nagrzewa klocek, dlatego wszystkie rajdowki tak maja
eeeee.... chyba jednak nie... naciecia maja za zadanie szybsze odprowadzenie ciepla tak jak nawiercanie...
dokładnie tak
: 11 gru 2005, o 20:25
autor: AdamXXL
likwidacja "poduszki" powietrznej pod klockiem
: 11 gru 2005, o 20:35
autor: !markos
gazowej tak dokladniej

: 11 gru 2005, o 21:10
autor: UhU
powietrze to też gaz

: 11 gru 2005, o 22:28
autor: Staneq
UhU pisze:powietrze to też gaz

pojdzmy dalej gaz to płyn...

: 11 gru 2005, o 22:48
autor: Aro
Staneq pisze:UhU pisze:powietrze to też gaz

pojdzmy dalej gaz to płyn...

czyli powietrze to woda
a zbaczając z tego głębokiego tematu, to ktoś wspomniał, że mintexy jeżdżą w rajdach? kupując ostatnio takie za cenę sporo mniejszą od seryjnych GM myślałem, że będę musiał hamować butami, a tu proszę - moje klocki w rajdach

: 11 gru 2005, o 22:58
autor: Staneq
: 11 gru 2005, o 23:39
autor: D12
A mechanika płynów to jest co się dzieje podczas współpracy klocek <-> tarcza
: 13 gru 2005, o 23:30
autor: PumaRST
Witam i sie wtrące do tematu związanego z nacinanymi czy wierconymi tarczami:
Nacinania głównie służą temu by odprowadzić pył z Tarczy a wiercenia do chłodzenia, choć obie te modyfikacje tarczy poniekąt sie zastepują, co oznacza że oba sposoby w jakimś tam stopniu spełniają obie te funkcje, choć głowne są takie jak podałem na wstepie.
Ale główną rzeczą która charaktryzuje tarcze sportowe jest inny stop urzyty do ich produkcji, dzieki któremu są odporniejsze na działańie wysokich temperatur.
Pozdrawiam
: 13 gru 2005, o 23:42
autor: !markos
trzeci post i takie madrosci, kto by pomyslal

: 13 gru 2005, o 23:48
autor: YAQB
!markos pisze:trzeci post i takie madrosci, kto by pomyslal

Spamujesz

(wiem, wiem ... ja tez

)
: 13 gru 2005, o 23:51
autor: PumaRST
!markos pisze:trzeci post i takie madrosci, kto by pomyslal

A nie zgadzają sie z prawdą?? to popierwsze
a po drugie nawet gdyby to był pierwszy to co to ma za znaczenie??
Po trzecie siedze w temacje troche nie koniecznie w Corsie!!
PS: Miłe przywitanie!!! Dzieki! Widze że żeby sie odezwać trzeba mieć xxxx Postów za sobą, TAK???
Pozdrawiam
: 13 gru 2005, o 23:58
autor: YAQB
PumaRST pisze:PS: Miłe przywitanie!!! Dzieki! Widze że żeby sie odezwać trzeba mieć xxxx Postów za sobą, TAK???
Nie. Ale trzeba miec pecha jak sie trafi od razu na markosa
Witaj serdecznie - ja czytam z uwaga i sie nie czepiam
Pozdrawiam
: 14 gru 2005, o 00:11
autor: !markos
PumaRST pisze:A nie zgadzają sie z prawdą?? to popierwsze
nie zgadzaja sie, a byla o tym mowa juz wczesniej. naciecia nie odrowadzaja pylu, tylko gaz, a wiercenia sa dosc oczywiste
PumaRST pisze:Po trzecie siedze w temacje troche nie koniecznie w Corsie!!
a to tylko corsa moze miec duze/sportowe hamulce?
PumaRST pisze:Widze że żeby sie odezwać trzeba mieć xxxx Postów za sobą, TAK???
NIE!!! (chcialem, zeby bylo w twoim stylu

)
oraz miales niefart, ze bylem pierwsza osoba zaraz po twoim poscie, bo w miedzyczasie zdazylem zauwazyc twoje ogloszenia, ktore jeszcze chwile temu nie mialy [S], a to ostatnie nie ma [K]

: 14 gru 2005, o 00:11
autor: PumaRST
YAQB pisze:PumaRST pisze:PS: Miłe przywitanie!!! Dzieki! Widze że żeby sie odezwać trzeba mieć xxxx Postów za sobą, TAK???
Nie. Ale trzeba miec pecha jak sie trafi od razu na markosa
Witaj serdecznie - ja czytam z uwaga i sie nie czepiam
Pozdrawiam
Witam również,
a co do "Pecha i Pana Markosa" to źle trafił bo mam ciety jezyk i nie bede siedziałcicho bo jestem nowy!! Nie mam 17 lat i Corsa nie jest moją pierwszą stycznością z samochodami i sądze że mam coś do powiedzenia na pewne tematy wiec sie bede w nich odzywał jesli bedzie ku temu okazja.
Dzieki za wiadomość na PW
Pozdrawiam
: 14 gru 2005, o 00:14
autor: PumaRST
!markos pisze:
nie zgadzaja sie, a byla o tym mowa juz wczesniej. naciecia nie odrowadzaja pylu, tylko gaz, a wiercenia sa dosc oczywiste
a z gazami nie usuwa sie pył????
: 14 gru 2005, o 00:14
autor: !markos
PumaRST pisze:a gazami nie usuwa sie pył????
co?
PumaRST pisze:mam ciety jezyk i nie bede siedział cicho
normalnie zmasakrowales mnie juz na wstepie
ps.
wyluzowac sie czeba huopaq, nabrac dystansu, bo wrzoduf sie nabawisz i co wtedy

: 14 gru 2005, o 00:19
autor: PumaRST
!markos pisze:PumaRST pisze:a gazami nie usuwa sie pył????
co?
PumaRST pisze:mam ciety jezyk i nie bede siedział cicho
normalnie zmasakrowales mnie juz na wstepie
ps.
wyluzowac sie czeba huopaq, nabrac dystansu, bo wrzoduf sie nabawisz i co wtedy

moje wrzody to moja sprawa

ja je bardzo lubie, tylko czasem bolą
wiec zaczniem od nowa czy bedziemy już sie tak przekomażać????
Widze że to twoje auto ma c20xe, i jest po przeróbce w stylu UK, Brawo piekne auto i chyle głowe ze wzdledu na włożony nakład pracy. Wiem że to cieżki temat choć z innego podwórka - co prawda pewnie stwierdzisz że tak można tylko Corse robić
Pozdro
: 14 gru 2005, o 00:27
autor: !markos
mysle, ze powinienec nieco dokladniej przestudiowac strone, z ktorej mogles odczytac, ze moja corsa ma 2.0

tudziez doczytac na forum, ze to jednak nie 2.0, a cos znacznie mniejszego
ps.1
co to jest przerobka w stylu uk..?
ps.2
czy tylko u mnie c20rsa.com nie dziala?

: 14 gru 2005, o 00:33
autor: -=kLaRi=-
Ja mam nacinane tarcze Brembo(max) i klocki ferodo performance ds2000.
Przed kupnem wielu mi te tarcze odradzalo ,mowili :szybko zetnie ci klocki ,szybciej sie zuzyje ...
Gowno prawda ,jezdze normalnie,nie jak pojebaniec ,ze wyduszam z auta 7poty ,predzej bym silnik zakatowal niz te hamulce!!Ja na tym zestawie zrobilem juz okolo 18tys i nie widac specjalnego zuzycia, mysle ze spokojne 50-60tys zrobie bez problemu!!!!
Naciecia na tarczy maja za zadanie odprowdzic wode ,gazy ,pyly ,oczyscic klocek.
Jesli chodzi o scislosc to tarcze Brembo Max to zupelnie inna bajka niz zwykle Brembo!!!Maxy wykonane sa z calkiem innego materialu niz zwykle!!! Wiec nie ma co porownywac maxow z ze zwyklymi!
Ps: Witaj PumaRST !! (c20xe ma kolega WOW )
@Markos ,jak to naciecia nie odprowadzaja pylu z klockow??prosze cie ...!!Wiecej praktyki ,mniej teorii ,albo wez to jakos bardziej wyposrodkuj !!!
: 14 gru 2005, o 00:36
autor: PumaRST
!markos pisze:mysle, ze powinienec nieco dokladniej przestudiowac strone, z ktorej mogles odczytac, ze moja corsa ma 2.0

tudziez doczytac na forum, ze to jednak nie 2.0, a cos znacznie mniejszego
ps.1
co to jest przerobka w stylu uk..?
ps.2
czy tylko u mnie c20rsa.com nie dziala?

być może pomyliłem osoby ale lookne na tą stronke (kiedyś ją widziałem i tak mi sie skojażyło - może moja pomyła)
: 14 gru 2005, o 00:40
autor: !markos
-=kLaRi=- pisze:mysle ze spokojne 50-60tys zrobie bez problemu!!!!
fajnie.. a hamujesz cos czasem?

bo moje klocki zniknely po 14k.. obstawiam, ze twardsze wytrzymaja 25, ale raczej napewno nie 50..
albo ds 2000, albo ds performance, innej opcji nie ma
-=kLaRi=- pisze:jak to naciecia nie odprowadzaja pylu z klockow??prosze cie ...!!
uczepilem sie tylko "glownej" funkcji okreslonej w poscie pumy, poza tym oczywiscie racja
a z reszta niech wam bedzie, co za roznica, pyl czy gaz, jeden syf, ja mam gladkie i tez zajebiscie hamuje
@ puma
pomyliles osoby i samochody, ale strona sie zgadza, tez tam jestem

: 14 gru 2005, o 00:43
autor: -=kLaRi=-
Markos nie rozsmieszaj mnie . FERODO PERFORMANCE DS2000 ,mam zrobic foto pudelku???
Hamuje i to bardzo czesto
