Strona 2 z 2

: 29 maja 2006, o 21:09
autor: All
(a ja piszę na temat :P )
Shrek jest świetny , widziałem, macałem, jechałem coś niesamowitego :)
silnik kręci się do 8.5 tys obrotów, zamiata nieźle - tylko te nasze dziurawe drogi ... wrażenia z jazdy jak rasową rajdówką :)
jest jeszcze parę rzeczy do ogarnięcia, ale jak będzie skończona ... heh
max gleba - o ile opuszczona ?

RESPECT

: 30 maja 2006, o 11:25
autor: N/A kristo
z naszych szacunków wynika, że jest to ok -9cm z przodu i -6cm z tyłu. Gwint pozwala na opuszczenie jej jeszcze niżej, ale to byłby już absolutny absurd, jeśli już nie jest.




odnośnie kolejnych zmian w aucie:

- okazało się, że zegary mają białe naklejki Lexmaula, pod którymi kryły się oryginalne cyferblaty z pierwszej wersji GSI. Do tego wskazówki pomalowaliśmy na żarówiastą czerwień. Auto wygląda dużo poważniej.
- zmieniona kierownica na mniejszą - Victor 28 cm. Nareszcie kieryszka nie zasłała mi drogi :lol: ,
- wymieniony włącznik świateł - był zniszczony i światła same gasły podczas jazdy,
- wymieniona linka prędkościomierza, bo nie działał od momentu, w którym sprawdzałem V-max-a. Okazało się, że zmieliłem krzywkę, która podaje odroty z koła skrzyni biegów. - zmienimy to razem ze skrzynią na F10/5.

Pozdrawiam :oko:

: 30 maja 2006, o 17:37
autor: sopel358
jesli chodzi o twoje autko a w zasadzie silniczek to mam male pytanko widzilem na fotach ze nie masz tej zmiesznej rury od filtru powierza jakos lepiej chodzi cos bo widzialem ze masz na 3 sruby (gaznik??) i co zrobiles z takim smiesznym czujnikiem co byl na tej rurze jak go wywale to bedzie wszystko gralo ok??

wrcajac do tematu masz masakryczna glebe :0 super autko :)

: 30 maja 2006, o 19:32
autor: N/A kristo
sopel358 pisze:jesli chodzi o twoje autko a w zasadzie silniczek to mam male pytanko widzilem na fotach ze nie masz tej zmiesznej rury od filtru powierza jakos lepiej chodzi cos bo widzialem ze masz na 3 sruby (gaznik??) i co zrobiles z takim smiesznym czujnikiem co byl na tej rurze jak go wywale to bedzie wszystko gralo ok??

wrcajac do tematu masz masakryczna glebe :0 super autko :)
Witaj,

autko w momencie kupna nie miało rurek, o których piszesz. Obecnie ma gaźnik PIERBURG 2E3 stosowany, wg moich ustaleń, w motorach od 1.3 do 1.8. Airbox, który widzisz na zdjęciach jest do niego przykręcony właśnie przy pomocy tych trzech śrub. Na ile pozbycie się tych rurek poprawia osiągi - ciężko jest mi się wypowiadać. Nie za bardzo wiem o jakim czujniku piszesz. Może chodzi Ci o przewód podciśnieniowy, który reguluje zasys ciepłego powietrza z okolic kolektora wydechowego. Podobne rozwiązanie było w siostry astrze 1.6 - wywaliłem to, auto nadal jeździ, ale moc raczej ta sama.

Odnośnie dolotu w Shreck-u - niebawem się tym zajmę i zamiast całego airboxa - zamontujemyprostokątny filtr K&N. Może jak nam odbije do reszty, to filtr ten wystawimy ponad maskę i dodamy mu chromowany chwyt powietrza... :lol:

Jestem pewien, że takie rozwiązanie podniosłoby nieco moc.

Pozdrawiam
Krzysiek :oko:

: 30 maja 2006, o 19:47
autor: sopel358
hehe tez myslalem zeby dac filtr ostrazu nad gaznik zastanawiam sie nad technicznym zastosowaniem tego rozwiazania

a to czesc o ktora mi chodzilo
http://img75.imageshack.us/img75/1374/p ... rys3jj.jpg

poprawilem link do zdjecia...
mod

: 30 maja 2006, o 23:17
autor: N/A kristo
właśnie to opisałem w poście powyżej. Wywalaj to śmiało... :oko:

pozdrawiam
Krzysiek

: 24 lis 2006, o 17:11
autor: N/A kristo
Witajcie,

jako, że w niedzielę spotkałem Kristo na torze Poznań - postanowiłem napisać wam parę słów o aktualnym stanie Shrek-a.

Autko aktualnie jest właściwie kompletnie odratowane jedyne co pozostało w przyszłości do ogarnięcia to silnik, który ma już nieco dość. Sądzę, że będzie to połączone z jakimiś mocnymi modyfikacjami tak, bym mógł w Poznaniu powalczyć z dużo mocniejszymi autkami.

Jak na razie mam nadzieję, że podniosłem nieco prestiż corsinki wygrywając w klasie S1600 :). Na prostych w autku dzieje się niewiele za to po zmianach w zawieszeniu, skrzyni i w kilku innych miejscach zakręty jeździ się bardzo szybko.

na koniec kilka fotek:

http://www.putfile.com/kristpro

pozdrawiam was wszystkich


p.s.: Kristo wracaj do seryjnych zdrowych hebli. Źle bym Ci nie radził :)

: 24 lis 2006, o 17:41
autor: -=m&m=-
All pisze: silnik kręci się do 8.5 tys obrotów,
to sie kreci na seryjnych spręzynach do tylu :0

Ps. gratuluje wygranej :oko:

: 24 lis 2006, o 21:52
autor: Kotlin
Witam czasem jak wpadam na mokotowska to widze twoje auto na podworku nawet ostatnio jakas babka zaczela wzeszczec zlodziej jak ja ogladalem :-D

Corsa wyglada zawodowo i tak tez pewnie jezdzi.

Pozdro kotlin

: 25 lis 2006, o 10:41
autor: -=kLaRi=-
shrek mi sie zawsze podobal i szacunek dla Ciebie ,ze odbudowales to auto... zawsze mogles kupic jakas zdrowsza corse i nie babrac sie w odbudowanie auta stad u mnie wielki + !
Pozdrawiam

: 25 lis 2006, o 15:28
autor: N/A kristo
-=m&m=- pisze:
All pisze: silnik kręci się do 8.5 tys obrotów,
to sie kreci na seryjnych spręzynach do tylu :0

Ps. gratuluje wygranej :oko:
Dzięki :), nie wiem jakie sprężyny wrzucił tam Przemo, ale fakt faktem - do tylu się kręci a nawet wyżej, ale nie będę sprawdzał przy ilu "pokazuje kolano" :oko: w Poznaniu zdarzało mi się przekroczyć 9000 rpm. Między 8000 a 9000 mocy przybywa już niewiele, ale na wyjściach z zakrętu warto przeciągnąć motor na obrotach i wylatywać z niego pełnym impetem. Bieg zmieniam dopiero na prostej. Wyprzedzam pytanie o olej: Castrol RS 10w 60. Poprzednio TWS 10w 60

Dla zainteresowanych - podrzucam link do rozpiski wyników:

http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60


Pozdrawiam

: 25 lis 2006, o 16:23
autor: endo
Gratulacje Kristo, jestem pod duzym wrazeniem po obejrzeniu z kim sie scigales :D


ps. eeej, cify w tej klasie pojechaly o 15 sekund gorzej. czy to mozliwe, ze nie skrecaja? :lol: :lol: :lol: :oko:

: 25 lis 2006, o 17:08
autor: pirat
jak to mawial Colin "proste sa dla szybkich samochodow, zakrety - dla szybkich kierowcow"

Fajna masz Kristo zajawke... moze masz jakies filmy ze swoim sciganiem? :oko:

: 25 lis 2006, o 19:57
autor: N/A kristo
Dzieki za słowa uznania :) ,

na torze było mokro i niektórzy pewnie bali się ryzykować. Nie wiem czemu te Civiki pojechały tak słabo, ale fakt faktem - nie miały ani gwintu, ani tak niedorzecznie szerokich kół jak Shreck :oko: . W zakrętach Corsina jest bardzo, bardzo szybka i to chyba głównie dlatego mam taki czas. Na obronę Civików muszę dodać, że jest pewien Civ, który w tej klasie schodzi poniżej dwóch minut. Ale to ma ponad 160 koni i półslicki. Naszczęście tym razem go nie było... :)

Z filmów jest jedynie "fly by" z prostej startowej:

http://s000.wyslijto.pl/index.php?file_ ... 9465990355

: 30 sty 2007, o 22:26
autor: All
ciekawe czy są jakieś newsy z krainy zielonego bolida ... ?

: 31 sty 2007, o 00:18
autor: K I L L E R
Pokaż więcej fot tego cuda :oko:

: 31 sty 2007, o 10:56
autor: kruszyn1
jeśli Shreck ma blachy WI to go widze niemal codziennie ;)

fajne fele (zestaw zimowy) ;)
stoi sobie brudny na chodniku :)

: 31 sty 2007, o 23:03
autor: Kotlin
Shrecka widze czesto przy wydziale Architektury warszawskeij polibudy i jak pojade na stare mieszkanie prezentuje sie calkiem calkiem zawsze sie zastanawiam jak mozna jezdzic na takim zawiasie :-D Teraz zdaje sie ma bialy felunek stalowy.

: 31 sty 2007, o 23:17
autor: geo022
jak to w zime jezdzi ?
:lol:

: 1 lut 2007, o 04:42
autor: kruszyn1
nie jeździ - stoi pod blokiem :-D
białe pasują do zielonego :)

: 5 lut 2007, o 22:47
autor: All
Kruszyn gdzie stoi dokładnie ? chętnie bym go obejrzał - podobno skończony i w ogóle :D

: 6 lut 2007, o 04:53
autor: kruszyn1
obok skrzyżowania ul. Wiejskiej i Matejki, niedaleko wysokiego pomnika -bywam tam bardzo często ostatnio ;)

: 17 gru 2007, o 00:28
autor: opium24
EDIT :D i wszystko jasne :D :-P

Ps . a odswiezyć zawsze mozna :D

: 17 gru 2007, o 00:33
autor: !markos
tos odswiezyl :zakrecony:

znasz taka zajebista funkcje jak pw? albo moze umiesz kliknac przycisk "email" pod jakims postem autora watku? tyyy.. patrz.. nawet numer gg jest podany..

Re: SHRECK uratowany z rąk partacza!

: 11 cze 2008, o 17:12
autor: kerni
witam, fajnie ze autko trafilo w "przadne" rece :D

to wlasnie ta corsa zainspirowala mnie do tego, aby kupic i przerobic takie autko ;]

super ze wraca do zycia, bo jak dla mnie to najlepiej zmodzona corsa w polsce

Re: SHRECK uratowany z rąk partacza!

: 11 cze 2008, o 22:32
autor: D12
kerni pisze:witam, fajnie ze autko trafilo w "przadne" rece :D

to wlasnie ta corsa zainspirowala mnie do tego, aby kupic i przerobic takie autko ;]

super ze wraca do zycia, bo jak dla mnie to najlepiej zmodzona corsa w polsce
Medal dla Pana, który odgrzał tak starego kotleta. :-D

Re: SHRECK uratowany z rąk partacza!

: 15 cze 2008, o 08:09
autor: kerni
D12 pisze:
kerni pisze:witam, fajnie ze autko trafilo w "przadne" rece :D

to wlasnie ta corsa zainspirowala mnie do tego, aby kupic i przerobic takie autko ;]

super ze wraca do zycia, bo jak dla mnie to najlepiej zmodzona corsa w polsce
Medal dla Pana, który odgrzał tak starego kotleta. :-D

przepraszam, ale nic poza generacja A mnie tu nie interesuje


w takim razie znajdzisz jeszcze corse szajboosa, HIV'a, All'a Juhola czy sopla358 a jesli chcesz żeby kolejny uzytkownik szukajacy na forum corsasport modów jakie mozna poczynić w CA mógł poczytać więcej to opisz swoja corse :oko: