SHRECK uratowany z rąk partacza!
-
- Świeżak
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 maja 2006, o 13:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
SHRECK uratowany z rąk partacza!
Witajcie serdecznie,
pod koniec grudnia odkupiłem od pewnego młodzieńca imieniem
Damian S. Corsę Przema. Auto było w opłakanym stanie. W ciągu
3 miesięcy kiedy miał to auto w posiadaniu strasznie je skatował
i zdewastował:
od tego czasu wymienione, naprawione zostało szereg części, tematów:
kolega damian wraz ze swoją wesołą ekipą:
- zamontował stalową płytę pod silnik o wadze ok 40 kilo!!! - wywalona,
- łapy montażowe przyspawał do mocować wachaczy na stałe - wywalone,
- zniszczył śruby mocujące wachacze od przodu,
- auto zagazował chyba najtańszą z możliwych instalacji - wywalone,
- butla z gazem zamontował na piankę poliuretanową!,
- auto rozbił, co pociągnęło za sobą szerego konsekwencji...
większość prac wykonywali posługując się poxipolem i tym, co było pod ręką. Oto opis auta:
silnik, napęd:
- motor zalany syntetycznym mobilem Rally - zniszczony wałek rozrządu,
- olej zmieniony na zalecany półsyntetyk - Castrol GTX Magnatec 10w 40,
- auto przepracowało na nim ok 10 min - zrobiliśmy płukanie,
- następnie ponownie zalany świeżym Castrolem na nowym filtrze,
- zmieniony filtr powietrza,
- półosie miały luzy, popękane manszety - wymieniłem na dobre,
- kolega zmienił skrzynię na F13, bo tą zieloną F10 zniszczył!,
- auto nie miało termostatu - zamontowałem,
- niedogrzewało się w trasie, przegrzewało w mieście,
- wymieniona kopółka z palcem,
- kable W/N rozpadały się w palcach - wymienione na Bosch-a,
- wymieniony i przeniesiony gdzie indziej zbiorniczek z cieczą chłodzącą,
zawieszenie:
- były skrzywione wachacze - teraz są inne - proste,
- gwint wytłuczony do cna - tylne amortyzatory zregenerowane,
- przyszłość to nowy gwint Supersport
ukł. kierowniczy:
- jedna wielka grzechotka!
- wymienione sworznie,
- wymienione drążki,
- wymienione końcówki,
- maglownica ma luzy, mam już w piwnicy dobrą,
ukł. jezdny:
- krzywe płaszczyzny piast - wybiło mi nowe łożyska SKF w 1,5 miesiąca,
- wymieniłem piasty z łożyskami - jest ok
- tylne łożyska także zmienione
- kolega sprzedał mi auto na zimówkach. Z jednej wystawały druty!
- teraz śmigam na letnich, które były pokrzywione - wyprostowałem,
- wymieniłem przednie opony na takie same, ale w lepszym stanie,
wnętrze:
- kolega włożył dmuchawę i nagrzewnicę,
- zamontował to na pianę poliuretanową i poxipol,
- nagrzewnicę podpiął tak, ze nie grzała - poprawione,
- zniszczony flock na kokpicie i kratki dolotów - czekam na nowe,
- zamontowana tylna rozpórka, bo była zdjęta,
elektryka:
- wiążka pod maską zabezpieczona na nowo,
- usunięte wszelkie kable związane z gazem,
- nowe, ołowiane klemy,
- wiatrak był na osobny włącznik - kabelki włożone na wcisk w kostkę!,
- włącznik wiatraka nie działał - wymieniony i wszystko gra,
prace lakiernicze
przednie błotniki - nowe z reperaturkami z golfaII osłaniającymi koła,
maska - pomalowana ponownie - był popękany lakier,
zderzak - wyprowadzony i pomalowany ponownie,
buda - w kliku miejscach skorodowana - zabezpieczona,
spody drzwi częściowo odratowane,
na razie tyle. Nie sposób wszystkiego spamiętać... Niniejszym chciałbym
serdecznie podziękować Mateuszowi za nieocenioną pomoc przy ratowaniu
auta.
Pozdrawiam Krzysiek
pod koniec grudnia odkupiłem od pewnego młodzieńca imieniem
Damian S. Corsę Przema. Auto było w opłakanym stanie. W ciągu
3 miesięcy kiedy miał to auto w posiadaniu strasznie je skatował
i zdewastował:
od tego czasu wymienione, naprawione zostało szereg części, tematów:
kolega damian wraz ze swoją wesołą ekipą:
- zamontował stalową płytę pod silnik o wadze ok 40 kilo!!! - wywalona,
- łapy montażowe przyspawał do mocować wachaczy na stałe - wywalone,
- zniszczył śruby mocujące wachacze od przodu,
- auto zagazował chyba najtańszą z możliwych instalacji - wywalone,
- butla z gazem zamontował na piankę poliuretanową!,
- auto rozbił, co pociągnęło za sobą szerego konsekwencji...
większość prac wykonywali posługując się poxipolem i tym, co było pod ręką. Oto opis auta:
silnik, napęd:
- motor zalany syntetycznym mobilem Rally - zniszczony wałek rozrządu,
- olej zmieniony na zalecany półsyntetyk - Castrol GTX Magnatec 10w 40,
- auto przepracowało na nim ok 10 min - zrobiliśmy płukanie,
- następnie ponownie zalany świeżym Castrolem na nowym filtrze,
- zmieniony filtr powietrza,
- półosie miały luzy, popękane manszety - wymieniłem na dobre,
- kolega zmienił skrzynię na F13, bo tą zieloną F10 zniszczył!,
- auto nie miało termostatu - zamontowałem,
- niedogrzewało się w trasie, przegrzewało w mieście,
- wymieniona kopółka z palcem,
- kable W/N rozpadały się w palcach - wymienione na Bosch-a,
- wymieniony i przeniesiony gdzie indziej zbiorniczek z cieczą chłodzącą,
zawieszenie:
- były skrzywione wachacze - teraz są inne - proste,
- gwint wytłuczony do cna - tylne amortyzatory zregenerowane,
- przyszłość to nowy gwint Supersport
ukł. kierowniczy:
- jedna wielka grzechotka!
- wymienione sworznie,
- wymienione drążki,
- wymienione końcówki,
- maglownica ma luzy, mam już w piwnicy dobrą,
ukł. jezdny:
- krzywe płaszczyzny piast - wybiło mi nowe łożyska SKF w 1,5 miesiąca,
- wymieniłem piasty z łożyskami - jest ok
- tylne łożyska także zmienione
- kolega sprzedał mi auto na zimówkach. Z jednej wystawały druty!
- teraz śmigam na letnich, które były pokrzywione - wyprostowałem,
- wymieniłem przednie opony na takie same, ale w lepszym stanie,
wnętrze:
- kolega włożył dmuchawę i nagrzewnicę,
- zamontował to na pianę poliuretanową i poxipol,
- nagrzewnicę podpiął tak, ze nie grzała - poprawione,
- zniszczony flock na kokpicie i kratki dolotów - czekam na nowe,
- zamontowana tylna rozpórka, bo była zdjęta,
elektryka:
- wiążka pod maską zabezpieczona na nowo,
- usunięte wszelkie kable związane z gazem,
- nowe, ołowiane klemy,
- wiatrak był na osobny włącznik - kabelki włożone na wcisk w kostkę!,
- włącznik wiatraka nie działał - wymieniony i wszystko gra,
prace lakiernicze
przednie błotniki - nowe z reperaturkami z golfaII osłaniającymi koła,
maska - pomalowana ponownie - był popękany lakier,
zderzak - wyprowadzony i pomalowany ponownie,
buda - w kliku miejscach skorodowana - zabezpieczona,
spody drzwi częściowo odratowane,
na razie tyle. Nie sposób wszystkiego spamiętać... Niniejszym chciałbym
serdecznie podziękować Mateuszowi za nieocenioną pomoc przy ratowaniu
auta.
Pozdrawiam Krzysiek
-
- Nowy
- Posty: 286
- Rejestracja: 6 paź 2005, o 22:35
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 maja 2006, o 13:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Oto zdjęcia z 13 maja. Odbyło się wtedy II kryterium Toru Kielce w którym miałem przyjemność uczestniczyć...
nieźle. Kwiatki powychodziły z czasem w miarę poznawania auta.
Nie załuję ani złotówki przeznaczonej na to auto. Projekt w założeniu był
niesamowity. Ppostanowiłem uszanować pracę Przema i autko odratować.
Pozdrawiam
najlepsze jest to, że auto po wstępnych oględzinach zapowiadało sięwykonales sporo pracy, az dziwne, ze odkupiles takiego szrota. Nie lepiej bylo kupic cos w pewniejszym stanie i budowac konkretnie auto?
nieźle. Kwiatki powychodziły z czasem w miarę poznawania auta.
Nie załuję ani złotówki przeznaczonej na to auto. Projekt w założeniu był
niesamowity. Ppostanowiłem uszanować pracę Przema i autko odratować.
Pozdrawiam
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A to jesli wyszlo wszystko po czasie, to tym bardziej gratuluje wytrwalosci!
Dla tych, co nie kopjarza fury, rys historii tego projektu:
http://www.corsa-a.pl/pl_przemo.html
Dla tych, co nie kopjarza fury, rys historii tego projektu:
http://www.corsa-a.pl/pl_przemo.html
- All
- Nowy
- Posty: 191
- Rejestracja: 8 kwie 2003, o 22:38
- Lokalizacja: z KTK Wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
widziałem tą Corsę na corsa-a.pl komora silnika rewelacja - kto wie może swoją tak pięknie kiedyś zrobię myślę że warto ją ratować !
Co to za felgi ? - pasują bardzo dobrze.
Ogólnie gratulacje !
Co to za felgi ? - pasują bardzo dobrze.
Ogólnie gratulacje !
OPEL FAN
Był Kadett jest Corsa..
www.impuls.strefa.pl zespół muzyczny oprawa imprez , bale, wesela itp
Był Kadett jest Corsa..
www.impuls.strefa.pl zespół muzyczny oprawa imprez , bale, wesela itp
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
@N/A kristo
Witamy. Dzwonil do mnie wczoraj Mateusz i opowiadal nieco o podpojach z ta corsa. Respect za prace wlozona w auto, jak masz wiecej fotek szczegolnie z prac to wyslij mi na maila sierak@corsa-a.pl to wrzuce na strone, no i chyba wlasciciela trzeba tam zmienic
@endo
Dokladnie, oby trwal jak najdluzej ...
Witamy. Dzwonil do mnie wczoraj Mateusz i opowiadal nieco o podpojach z ta corsa. Respect za prace wlozona w auto, jak masz wiecej fotek szczegolnie z prac to wyslij mi na maila sierak@corsa-a.pl to wrzuce na strone, no i chyba wlasciciela trzeba tam zmienic
@endo
Dokladnie, oby trwal jak najdluzej ...
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
-
- Świeżak
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 maja 2006, o 13:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
dzięki za miłe słowa...
Pozdrawiam
Krzysiek
auto stawiam niedaleko Nowowiejskiej. Mogłeś je tam widzieć...N/A kristo czy ty nie parkujesz na nowowijskiej około numeru 15 ????
kilka razy widzłem tam twoja maszyne
1.2 rozwiert do 1.3... ponoć około 90 koni. Porządne fotki zrobię niebawem.no juz pare osob mnie sie pytalo co to za corsa oczojebna lata po wawie i co to za motor hehe bo gniecie ostro calkiem ... o ile pamietam 1.2 i jakas mega ilosc koni jak na ten silnik dawaj fote silnika i gratulacje!!
priorytet to doprowadzenie jej do stanu igły i na razie tyle. Równolegle buduję drugie auto i muszę je wreszcie skończyć. W przyszłości poprawię jeszcze motor, bo można jeszcze to i owo w nim dłubnąć, wstawię nowy gwint, zrobię z tyłu negatyw i pewnie jeszcze coś wymyślimy...Gratuluje zapalu do pracy -fura wyszla na ludzi - a co tam jeszcze planujesZ??
felgi MAXX 14x8 przód i 14x9 tył.Co to za felgi ?
spokojna głowazeby tylko zapal nie umarl
fotek nie robiłem, bo auto wyglądało z zewnątrz jak szrot. Pomalowane na trzy kolory i skorodowane. Nie chciałem go pokazywać w tym stanie. Mateusz nie mógł się nadziwić, że to to samo auto, które widział na zlocie.Witamy. Dzwonil do mnie wczoraj Mateusz i opowiadal nieco o podpojach z ta corsa. Respect za prace wlozona w auto, jak masz wiecej fotek szczegolnie z prac to wyslij mi na maila sierak@corsa-a.pl to wrzuce na strone, no i chyba wlasciciela trzeba tam zmienic
Pozdrawiam
Krzysiek
- All
- Nowy
- Posty: 191
- Rejestracja: 8 kwie 2003, o 22:38
- Lokalizacja: z KTK Wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
N/A Kristo jesteś z Warszawy ? Nowowiejska to bardzo blisko miejsca gdzie pracuję Miłobyło by się spotkać i obejrzeć Twoje Cudo na żywo
Z moją pustą łepetyną nie jestem w stanie pojąć co WI znaczy
Pozdrawiam
Z moją pustą łepetyną nie jestem w stanie pojąć co WI znaczy
Pozdrawiam
OPEL FAN
Był Kadett jest Corsa..
www.impuls.strefa.pl zespół muzyczny oprawa imprez , bale, wesela itp
Był Kadett jest Corsa..
www.impuls.strefa.pl zespół muzyczny oprawa imprez , bale, wesela itp
- sopel358
- Nowy
- Posty: 380
- Rejestracja: 30 mar 2005, o 20:49
- Lokalizacja: Żnin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
tak wogole sierak to co trzeba zrobic zeby sie znalec na corsa-a.pl??sierak pisze:@N/A kristo
.....sierak@corsa-a.pl to wrzuce na strone, no i chyba wlasciciela trzeba tam zmienic
sorki za OT
w rwacajac do tematu to cudo auto swietnie ze sa ludzie ktorzy maja zapal i robia takie zeczy jak ty gratulacje tak trzymac mam nadzieje ze sie zobaczymy na zlocie
- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
hmm, teraz to ciezko powiedziec. kiedys za starych dobrych czasow bylo tak ze ktos musial cos ciekawego zrobic przy corsie i otrzymac zgode wszystkich wlascicieli Corsa-A.pl czyli Flippera, Scottiego i mnie. Jako ze ten pierwszy to raczej juz nie istanieje to teraz juz zostalo nas tylko dwochsopel358 pisze:tak wogole sierak to co trzeba zrobic zeby sie znalec na corsa-a.pl??
sorki za OT
1983 pisze:Sierak dziękuje za zainteresowanie super z ciebie Chłopisko.
No wkoncu Mateusz i tu zawitales chlopaku Wpadne moze do ciebie jakos niedlugo to sobie pogadamy [/quote]
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
- All
- Nowy
- Posty: 191
- Rejestracja: 8 kwie 2003, o 22:38
- Lokalizacja: z KTK Wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Na wstępie przepraszam za OT !1983 pisze:Panowie ogarnijmy jakiś spocik bo to nudne sie robi kurcze no panowie trzeba tworzyc cos mocnego zgrana grupe ludzi ktorych laczy jedna zajebista pasja chyba tak to wyglada z mojego punktu widzenia
wiec proponuje spotkanie milosnikow tego no coz prze kozackiego autka
Ty tez sie ogarnij dzidziusiu i edytuj posty pirat
Dajcie tylko sygnał kiedy !! w KTK (Klub Kadetta )mamy zawsze zloty w wawce bardzo byłoby mi miło gdybyśmy się spotkali (CTM + KTK)
co do corsa-a.pl teamu czy jakiś fajny swap wystarczy ?
Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na datę spotkania
Gratuluję jeszcze raz zapału i wytrwałości w odbudowie Corsy (jest o co walczyć) bardzo ładne zawieszenie ! Ile obniża ? Jakiej firmy ?
OPEL FAN
Był Kadett jest Corsa..
www.impuls.strefa.pl zespół muzyczny oprawa imprez , bale, wesela itp
Był Kadett jest Corsa..
www.impuls.strefa.pl zespół muzyczny oprawa imprez , bale, wesela itp
-
- Świeżak
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 maja 2006, o 13:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
-
- Nowy
- Posty: 286
- Rejestracja: 6 paź 2005, o 22:35
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
N/A kristo postaraj się o jak najwięcej fotek i to w takimm stanie jakim jest, bo później będzie to zajebistą relacja z odbudowy tego MEGA AUTKA. Pierwszy raz wchodząć na Corsa-a.pl, shreck odrazu przykuł moja uwgę (takie auto zasługuje na fotki). A i może faktycznie zdałoby się zmienić co nie co na stronce. Widze że panowie w tematcie, to Scotty jeszcze cos dłubie przy Corsie czy ona juz całkowicie spisana na straty przy Nismo?