Strona 2 z 4

: 10 lis 2006, o 19:42
autor: -=m&m=-
to dopiero będzie killer :)17

wszystko powoli zaczyna nabierać kształtów, podziwiam ogrom wsadzonej pracy i życze jak najmniej niespodzianek :oko: Felgi będa zajebiście pasować do Ca, to można nazwać cult :)

: 10 lis 2006, o 19:56
autor: D12
Pierwsza CA C20 LET fota z włożonym silnikiem wygląda mega wszystko takie sterylnie czyste :) Jak będzie z przednim zderzakiem ? Podzieli miejsce z coolerem ?

: 10 lis 2006, o 20:23
autor: -=kLaRi=-
All ,ta skrzynia ,turbina jest tak wyczyszczona czy pomalowana ??
Jesli wyczyszczona to czym to zrobiles ;) ??

: 10 lis 2006, o 20:30
autor: -=m&m=-
-=kLaRi=- pisze: Jesli wyczyszczona to czym to zrobiles ;) ??
myjka ultradźwiękowa ??

: 13 lis 2006, o 10:45
autor: All
wcześniej wyczyszczona i pomalowana srebrzanką , potem pomyślę nad polerką może ..sam nie wiem ...
Pod maską jest brudno - narazie ale się wyczyści
Łapa od silnika też nie wygląda zbyt ładnie ale się dopieści z czasem
W ten weekend podpinałem wstępnie elektrykę, chłodzenie
FMIC będzie zamontowany na przedniej belce przed chłodnicą.
Ogólnie wielka walka z miejscem pod maską, szczególnie z przodu :)
Dzięki Wszystkim za uznanie :D

@Klari - twoje porszawki są również wspaniałe rarytasik :D

Szukam rozpórek na przód....aluminium ... góra i dół.

: 13 lis 2006, o 10:50
autor: endo
do boju All :oko:

: 20 lis 2006, o 07:22
autor: -=kLaRi=-
Jak tam postepy??

: 8 gru 2006, o 11:07
autor: All
-=m&m=- BBS-y zawsze mi się podobały

D12 - będzie otwór w przednim zderzaku na FMIC-a

Co do postępów obecnie jest skończony wydech, zainstalowane chłodzenie - niebawem premiera.. jak będzie czas wkleję kolejne fotki

: 11 gru 2006, o 20:36
autor: All
jakiś bot mi się wpisał w temacie ale co tam :grin:
owoc weekendu
1.Zmiana zawieszenia na utwardzone do CA GSI - dla purystów dodam, że jest ok ...w trakcie testów wyjdzie.
2.Zamontowany intercooler i chłodnica wody
Obrazek tak to wstępnie wygląda.
3.Podłączona wiązka od komputera, rozrusznik, alternator
4.Deska rozdzielcza założona od CA GSI po lifcie.
5.Zamontowany i podłączony komputer ukł. wtryskowego
6.Podłączenie wężyków podciśnieniowych i sterowania turbosprężarką
A to ja :lol:
Obrazek

Co zostało do zrobienia:
Podłączenie reszty orurowania do wody i powietrza i część układu elektrycznego a konkretnie to podpięcie sterowania przekaźnika pompy paliwa (dzięki Cursor), podpięcie czujnika włączenia 1-go biegu, oraz wentylatora chłodnicy ogólnie będzie jeszcze z 5 wtyków :D
Wymiana oleju w skrzyni, założenie paska alternatora jeszcze parę drobiazgów... ogólnie tak wolno to idzie ponieważ mam czas na to tylko w weekendy ale wolę się nie spieszyć zrobić to wszystko na spokojnie i dokładnie...

: 11 gru 2006, o 21:03
autor: GUMIS2000
no no rosnie w siłe :) good :grin:

: 11 gru 2006, o 22:04
autor: D12
All jak na weekendowe dłubanie to i tak jesteś w przodzie z robotą :) Zacnie wygląda ten cooler.

: 11 gru 2006, o 22:12
autor: !markos
all mam nadzieje, ze tobie nie bedzie przeszkadzal nadmiar mocy i momentu obrotowego i bedziesz umial sie tym cieszyc :grin: :lol:

: 12 gru 2006, o 17:48
autor: All
Staram się :) zimowy setup to będą oponki 185-może 195
podczas odpalania będą 165 :lol:
Co do trakcji ..nią się nie przejmuję i tak na razie będę jeździł wolno - wiadomo docieranie, badanie właściwości jezdnych auta, przyzwyczajanie się ,wyłapywanie i naprawa niedociągnięć i usterek wieku dziecięcego ...
Na zimę będą 15" na 185 lub 195 zakładanie szerokich kół nie ma sensu.
Planuję odpał w przyszły weekend :D ale zobaczy się moze się przedłużyć ...
Nadmiaru mocy nigdy nie zawiele :D oczywiście ważną sprawą jest nauka panowania nad tym.

: 12 gru 2006, o 18:07
autor: !markos
powiedz to wszystko gumisiowi :grin:

: 12 gru 2006, o 18:29
autor: All
Wiesz Markos każdy ma swój sposób na życie jeden wybiera szerokie opony drugi wąskie..
P.S. Zrozumiałem wcześniejszą aluzję - poza tym śledzę temat Combo Gumisia

: 13 gru 2006, o 23:43
autor: Mazur
All-uś nie żebym się czepiał, śledzę temat i trzymam kciuki za Twój projekt, popieram nie śpieszenie się ale ten zderzak z przodu to rozumiem że tylko tak tymczasowo, mam nadzieję, że założysz ten od GSI :-D

: 14 gru 2006, o 19:35
autor: All
Mazur zderzak faktycznie wycięty jak "z dupy" krzywo :lol: ...ale to tylko na tymczasem - mam oryginał GSI będzie super bo ma wcięcie ...

: 14 gru 2006, o 23:16
autor: =JUHol=
jak tys wpakowal ten cooler tam.... ja jakos nie mialem opcji na niego poza ta ktora udalo mi sie wydumac u siebie :grin:

: 15 gru 2006, o 16:11
autor: All
Juhol FMIC ma dorabiane boczki na wymiar tak aby wlot i wylot mieściły się dokładnie pomiędzy podłużnicami a chłodnicą od GSI
ogólnie strasznie ciężko cokolwiek zaaranżować walka o centymetry szczególnie z przodu
Jeszcze musimy gdzieś upchnąć chłodnicę oleju ...

: 15 gru 2006, o 17:08
autor: GUMIS2000
All a nie zmiesci ci sie chłodnica oleju za ta kratka czarna
tak jakby nad miejscem na tablice rejestracyjna ??
Wow miał tak podobnie rozwiazane.

: 2 sty 2007, o 19:51
autor: All
Gumiś - chłodnica oleju zamontowana - znalazło się miejsce :)

Corsa jeździ, jest jeszcze parę dupereli do porawienia , pierwsze testy - pozytywne poza tym że ruszam z trójki :-D musimy zmienić przełożenie na wybieraku, ustawić zbieżność, podłączyć lampkę od checka i będzie dobrze :) docieram silnik cierpliwie, doładowanie ustawione na 0,2 bar aby silnika na początek nie przeciążąć.
Podłączenie elektryki dziecinnie proste, wszystko zadziałało praktycznie od razu..
Szukam łożysk do kół tylnych...
Zdjeć nie wklejam bo to z wyglądu zwykła Corsa

: 2 sty 2007, o 21:17
autor: Mazur
No nareszcie All-uś wyjechałeś na drogę potworkiem :-D Czekam na oględziny w realu i zapisuję się na jadę próbną z Tobą. Kiedy pochwalisz się maleństwem ??

: 2 sty 2007, o 21:29
autor: All
jak dotrę silnik, założe odpowiednie koła i hamulce przyjadę na hamownię... myślę że za jakieś 2 miesiące, chcę dopiąć wszystko na ostatni guzik

: 2 sty 2007, o 23:05
autor: henry
nie radzilbym na docieraniu ruszac z 3

: 3 sty 2007, o 11:11
autor: henry
i dawaj fotki autka a szczegolnie jak pod maska sie prezentuje :D

: 3 sty 2007, o 18:45
autor: All
Henry już wybierak zmodyfikowany , wszystkie 6 biegów wchodzi o.k.
Więc nie sądze żeby silnikowi zaszkodziły 3 delikatne ruszenia z 3 biegu, teraz będę ruszał już normalnie..
Co do zdjęć może coś wrzucę po weekendzie, się zobaczy... tylko zastanawiam się nad tym co tu oglądać ... ?

: 4 sty 2007, o 22:59
autor: geo022
lepiej powiedz czy są choroby wieku dziecięcego :)

: 5 sty 2007, o 17:34
autor: BRAWIMEX
ten silnik to choroba dla dużych dzieci :-D

: 5 sty 2007, o 21:12
autor: geo022
a swoja drogą ile osób juz na taką chorobe zachorowalo w tym klubie ? :-D :-D

bo tak ostatnio na spocie sekcji ślaskiej doszedłem do wniosku ze chyba tylko ja i Staneq zostajmy przy swoim motorze i to dlatgo ze on swoj motor zachwala a ja bo mnie nie stac na 2,0 :-P

: 8 sty 2007, o 20:07
autor: All
co do chorób wieku dziecięcego oczywiście jest kilka :
1.Rozwalona nagrzewnica - naprawione
2.Brak wszystkich biegów - naprawione
3.Nie działający prędkościomierz - zrobione (zbyt krótka linka)

najważniejszy i największy problem to niewielki wyciek oleju z rejonu filtra oleju... co to może być ? okurat nie rozbierałem tego...skąd może ciec ? Spod podstawy filtra, spod samego filtra ? Na co zwrócić uwagę ?
Zrobiłem już 180km testowych, jazda (mimo że nie kręcę i nie cisnę) jest bardzo przyjemna...na początku jeździłem bez żadnego doładowania, potem ustawiłem na nominalne 0.6bar....