Strona 2 z 2

Re: Korektor siły hamowania i płyn hamulcowy

: 27 kwie 2010, o 16:44
autor: Porszak
no wiec tak. zmienilem sprezyny z przodu. przod podniosl sie o 3cm. problem blokowanie sie tylu poki co nie wystapil. zrobilem test. wypialem bezpiecznik abs. z tylu zimowki 165, z przodu letnie 195. przod sie zablokwal, tyl nie. problem z porannym blokwaniem/mocniejszym hamowaniem tylu tez.
wszystko bylo by logiczne gdyby oba korektory byly ustawione wzdluz osi auta. jednak jeden z nich jest ustwiony prostopadle wiec odchylenie auta od poziomu nie powinno robic na nim wrazenia....

Re: Korektor siły hamowania i płyn hamulcowy

: 28 kwie 2010, o 09:24
autor: oxygenbb
colera wie o co kaman.
W czwartek zakładam te korektory ATE które wcześniej pokazywałem i dam znać czy coś się poprawiło czy nie bo w sobote i niedziele zawody więc liczę na to że będę miał hamulec :)
POZDRO

-- 30 kwi 2010, o 00:53 --

korektory założone!!
Szeregowo jeden za drugim przed trójnikiem. Korektorem nie mieszam na razie bo hamuje zajebiście a w sobotę jadę sprint więc nie chce aby się coś zpier.....ło pobawie się w przyszłym tygodniu.
Jeżeli ktoś używa auta do celów innych niż przemieszczania się i miał podobny problem to gorąco pomecam !!
Hamuje równo i mocno!!
Pozdro jak znajde chwile wstawie zdjęcia...

Re: Korektor siły hamowania i płyn hamulcowy

: 3 maja 2010, o 14:21
autor: Porszak
no to zeby bylo konkret to moze podjedz na stacje i sprawdz sile hamowania. taka jak jest vs. seria vs. potem po modach.

u mnie niestety wraz z pojawieniem sie wilgoci na dworze (deszczowa pogoda) problem blokowania tylu przy pierwszym hamowaniu po dluzszym postoju powrocil. mialem gdzies korektory z astry. trzeba im bedzie zrobic sekcje zwlok. wrzuce fotki.

Re: Korektor siły hamowania i płyn hamulcowy

: 3 maja 2010, o 16:28
autor: Gesio_CB
Też mam tak że tył mi bardziej hamuje... ale z przodu mam koniec klocków, po wymianie może bedzie lepiej

Re: Korektor siły hamowania i płyn hamulcowy

: 6 cze 2010, o 19:44
autor: ewing3
Witam wszystkich.Mam taki,póki co mały problem w corsie C 1,2 16V.
Diagnosta powiedział ze tylny hamulec jest za słaby(oba koła po ok 1,00)
Ponieważ,cylinderki pracują prawidłowo(ściągałem bębny),a ręczny jest lepszy
niż nożny(po 1,33),można stwierdzić ze coś nie gra z KOREKTOREM SIŁY
HAMOWANIA.Wszedłem pod samochód z tylu
i tam go nie ma....Czy w tej corsie
korektory są osobno na każde kolo
i znajdują się przy takiej kostce w komorze silnika?Tuz obok zbiorniczka
płynu chłodzącego?
Wychodzą z tej kostki wszystkie 4 przewody(przód+tył),
ale tylko tylne przez dodatkowe,wkręcone do tej kostki
rurki(oklo3-4cm dł,w domyśle korektory)
Dziękuje za odpowiedz

pozdrawiam

Re: Korektor siły hamowania i płyn hamulcowy

: 6 cze 2010, o 21:00
autor: Sław
Lepiej zainteresuj się samoregulatorami szczęk z tyłu bo to raczej one stanowią problem a nie korektor.

Re: Korektor siły hamowania i płyn hamulcowy

: 7 cze 2010, o 16:35
autor: Porszak
a reczny jak lapie, po ilu zabkach jest opor i max? jesli mozesz ciagnac wysoko, a pedal hamulca wpada dosc nisko w podloge to wlasnie moze trzeba wyregulowac szczeki, jak napisal Sław