Moje toczydełko.. w zmienionej formie ;)

Tutaj umieszczamy opisy aut nie spełniających założeń forum Nasze Projekty
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

dywaniki rządzą :)6 :)23 a samo autko bardzo sympatyczne, na tych zdjęciach wydaje sie, że nawet nisko jest posadzone ? a jak z komfortem ?
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

-=m&m=- pisze:dywaniki rządzą :)6 :)23 a samo autko bardzo sympatyczne, na tych zdjęciach wydaje sie, że nawet nisko jest posadzone ? a jak z komfortem ?
zawias jest -40mm ale nie ma co narzekać na komfort :) jedyny minus to to, że gdy jest 4-5 osób w środku i są większe nierówności to belka trochę tłucze o rurę wydechową. Rura jest dość spora bo połączenie środkowego i końcowego tłumika to 2,5" :zakrecony: Próbowałem to już poprawić i chyba bardziej się nie da.

ogólnie wydech od katalizatora jest cały z nierdzewki. wygląda to tak, że wlot do dość sporego środkowego tłumika ma 2", wylot z niego, rura i wlot do końcowego to 2,5". wylot z końcowego 2" tylko z dość ordynarną końcówką wielkości rynny. będzie to zmienione na pojedynczą mniejszą końcówkę irmschera.
mimo, że wydech nie jest jakiś strasznie głośny (do 3tyś moja kochana określiła go jako mruczenie kotka), to mam nadzieje, że końcówka z otworem 2" trochę go na wyższych obrotach wyciszy (autostrada to jednak jazda 3,5-4 tyś/obr)

Edit 11.10.2007

Mała zmiana z tyłu
Obrazek

Edit 31.10.2007

będzie mała zmiana :). aby się lepiej oddychało powyciągałem wszystkie restrykcje z dolotu, a na fotce ostatni (prawie) element stanowiący wąskie gardło. koszt około 50zł (w oplu) + rurka karbowana od polskiego produktu motoryzacyjnego :D (dzięki m&m's) całe 4,50zł
Obrazek
na tej (nie mojej) fotce widać mniej więcej różnicę w samym wlocie (dalej też się różnią). nowy jest dwukrotnie większy
Obrazek
ps. element ten może mieć też zastosowanie w modach corsy C (o ile dobrze gdzieś wyśledziłem). nie wiem czy zwiększy się ilość "koniuff", ale czasem różnice tkwią w szczegółach.
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

AdamXXL pisze:
będzie mała zmiana :). aby się lepiej oddychało powyciągałem wszystkie restrykcje z dolotu,
wiedziałem, że długo nie zostaniesz przy serii :oko: niby takie proste a nie widzialem zeby ktos to opisywał wczesniej na forum :-P
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Auta”