Dzień dobry, hello, siemka etc... tutaj nowi się Witają
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
- Świeżak
- Posty: 85
- Rejestracja: 28 lis 2002, o 11:57
- Lokalizacja: 3-miasto
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
witam panowie
W sumie to znam tylko za myslalem ze takie numery w niemczech w śród normalnie wyglądających ludzi nie występują no coż
pomylilem sie tylko szkoda ze mnie to troche kosztowało a co najgorsze ucierpiala na tym moja kochana pszczólka , to jest tylko 1.0
pojemności.(a w tych silnikach jest łańcuszek rozrządu a nie pasek, co wiże sie z większymi kosztami )no i jeszcze teraz wali mi sie najprawdopodobniej silniczek krokowy to jest regulator biegu jałowego
ha znowu koszta to znaczy właśnie duży przebieg
pomylilem sie tylko szkoda ze mnie to troche kosztowało a co najgorsze ucierpiala na tym moja kochana pszczólka , to jest tylko 1.0
pojemności.(a w tych silnikach jest łańcuszek rozrządu a nie pasek, co wiże sie z większymi kosztami )no i jeszcze teraz wali mi sie najprawdopodobniej silniczek krokowy to jest regulator biegu jałowego
ha znowu koszta to znaczy właśnie duży przebieg
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
lancuszka sie chyba nie wymienia z tego co pamietam, paski owszem.
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 15 lis 2002, o 09:00
- Lokalizacja: Żyrardów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
łańcuszki się wymienia po pewnym przebiegu
i to razem z kołami.....
a to są większe koszta niż pasek i rolka napinająca masz racje.
Powodzenia, może ją sprzedaj i kup 1,2
pozdr.
titto
ps. mi jak pasek strzelił na trasie to nie wiedziałem co się stało
do momentu jak zdjołem osłone, ale motorek był bezkolizyjny
a więc 15 min w warsztacie i spowrotem w droge.
i to razem z kołami.....
a to są większe koszta niż pasek i rolka napinająca masz racje.
Powodzenia, może ją sprzedaj i kup 1,2
pozdr.
titto
ps. mi jak pasek strzelił na trasie to nie wiedziałem co się stało
do momentu jak zdjołem osłone, ale motorek był bezkolizyjny
a więc 15 min w warsztacie i spowrotem w droge.
- Hayabusa
- Swój
- Posty: 983
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
heh ja własnie tak uzytkuje autko mamciRetox pisze:No to nie znasz takich "chwytów" wśród sprzedających. Spokojna kobieta w średnim wieku sprzedaje auto, a na co dzień synalek autem bryka aż iskry idą .
A co do przebiegu to nie musi mieć wcale 100tkm , bo te paski w corsach to własnie w okolicach 70tkm wytrzymują.
- Hayabusa
- Swój
- Posty: 983
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: witam panowie
oj znam ten ból z silnikem krokowymgraba pisze:W sumie to znam tylko za myslalem ze takie numery w niemczech w śród normalnie wyglądających ludzi nie występują no coż
pomylilem sie tylko szkoda ze mnie to troche kosztowało a co najgorsze ucierpiala na tym moja kochana pszczólka , to jest tylko 1.0
pojemności.(a w tych silnikach jest łańcuszek rozrządu a nie pasek, co wiże sie z większymi kosztami )no i jeszcze teraz wali mi sie najprawdopodobniej silniczek krokowy to jest regulator biegu jałowego
ha znowu koszta to znaczy właśnie duży przebieg
mi wąłsnie owy silniczek posól sie do zapłaty poszło 400 zł
-
- Forum Master
- Posty: 4329
- Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
- Lokalizacja: WPR ............
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ja tez mam 1.0 12v, regulator biegu jalowego polecial mi przy 35 000 km, koszt 340 zl, co do lancucha w serwisie powiedzieli mi ze mozna zasuwac do 100 000 tys bez stresu, ogolnie od kupienia miala 4.000 tys km zrobilem tylko ten regulator, klocki i olej, obecnie ma 60 tys i zadnych klopotow. masz fotki swojej fury ?
-
- Swój
- Posty: 545
- Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Urządzenie w zespole przepustnicy. Reguluje dopływ mieszanki w zależności od obrotów. Jak jest beeeee to Ci obraoty na wolnych pływają w zakresie 700 -2000 (albo coś koło tego).Retox pisze:A możecie mi wytłumaczyć co to jest ten silniczek krokowy i po czym poznać jego defekt ?
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny)
CTM#119
CTM#119
-
- Świeżak
- Posty: 85
- Rejestracja: 28 lis 2002, o 11:57
- Lokalizacja: 3-miasto
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jak dla mnie to defekt tego gó..a przejawia sie tym ze dodając gazu i puszczając go,obroty spadają do minimum i po chwili wzrastają na norme
takze silnik prawie ci umiera, strasznie to wku...a. Graficznie wygląda to mniejwiecej tak ze przy ciegnie gazu (przy przepustnicy) jest taki jakby
bolec ze sprężynką i on jest odpowiedzialny za ustawienie przepustnicy w
odpowiedniej pozycji a u mnie ten bolec ustawia sie w dobrej pozycji dopiero po chwili.Ta sprezynka jest z trudem wypychana.Oczywiscie jest to opis czysto amatorski ale jak dla mnie tak to mniej wiecej wyglada
(ale moge sie mylic bo nie jestem zadnym fachowcem )no to narka
takze silnik prawie ci umiera, strasznie to wku...a. Graficznie wygląda to mniejwiecej tak ze przy ciegnie gazu (przy przepustnicy) jest taki jakby
bolec ze sprężynką i on jest odpowiedzialny za ustawienie przepustnicy w
odpowiedniej pozycji a u mnie ten bolec ustawia sie w dobrej pozycji dopiero po chwili.Ta sprezynka jest z trudem wypychana.Oczywiscie jest to opis czysto amatorski ale jak dla mnie tak to mniej wiecej wyglada
(ale moge sie mylic bo nie jestem zadnym fachowcem )no to narka
-
- Nowy
- Posty: 418
- Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
ok thx za info ale i tak najblizszy moj wolny czas zeby podskoczyc do tego zakladu to ta albo prszyszla sobota no i juz bedzie po 1000km. A co do tego dotarcia to mam nadzieje ze masz racje bo narazie silnik sie troche dziwnie zachowuje ale mysle ze mu przejdzie no i jeszcze jedna sprawa było coś kiedyś mówione o kolektorach dolotowych aluminiowych i plastikowych no i dowiedzialem sie ze aluminiowe mają je wszystkie corsy do roku 2000 no i przy plastikowym faktycznie jest drozej
-
- Nowy
- Posty: 111
- Rejestracja: 7 lut 2003, o 20:12
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Zapoznawanie się :)
Chcialem się zapoznac z wszystkim na Formum !!
Odpiszcie mi na ten post
Odpiszcie mi na ten post
...:::GSI:::...
G.S.I 1.6 16v
RuLeZ PoVeR JaZdA
G.S.I 1.6 16v
RuLeZ PoVeR JaZdA