Piatek 22:30
No dobra nie mogłem sie doczekać i założyłem cały tył. Róznica wysokościw stosunku doi tego co było to 1,5 - 2 cm w dół . Wrazenia z przejazdu hmm cóż jak przód da drugie tyle to bedzie jak przyklejona do ziemi . Aha tył mozna na dystansie jeszcze o 3 cm skrecic w dół ale jak dla mnie to bedzie hardkor totalny .
W niedziele reszta zabawy bo jescze nowe przeguby trzeba załozyc
Niedziela 19:40
No dobra całość na aucie.
Na początku załamka .
1 ustawienie
Po zmianie jak postawiłem na koła to opopna z chowała sie w zakole ponad bierznierznik , zderzak od podłogi 3 cm , tłumik środkowy nie wiele więcej
( zamontowane było tak jak leży na zdjęciach plus 2 rowki gwintu w góre i zakontrowane). Sztyfty od amorów wyszły ponad 3 cm nad kielich , także po nałożeniu nakrętki z podkładką między kielichem a podkładka jest około 0.5 cm luzu
2 ustawienie
Dołożone odboje gumowe na góre pod kielich grubość około 2,5cm pozostałe ustawienia jak wyżej zderzak od podłogi 4,5 cm , sztyfty od amorów troche ponad 1,5cm ponad kielich. Na kole widac cały bierznik ale jeszcze chowa sie pod sierpem
3 ustawienie
Wszystko tak jak przy drugim ustawieniu plus podkręcenie nakrętek o 3,5 cm w góre .
Efekt mozna włożyc dwa palce między opone a sierp odległość zderzaka od podłogi niecałe 7 cm
Na razie nie jeździłem zbyt ostro bo jescze zostało ustawic zbierzność po cąłej tej zabawie
Mam nadzieje, że w miare czytelnie opisałem