19:26 wymiana oleju w Feuwercie (moj kanal zastawiony przez Jaguara)
nowy olej zalany, po rozgrzaniu przekroczylem 3k rpm i obecnie pomalu bede szedl w gore (rozplanowalem sobie mniej wiecej 200km - 1,2 do 3,5rpm reszta do 4rpm, kolejne 200km 1,2 do 4,5k rpm reszta do 5rpm itd konczac na 1,2 do 6,5rpm reszta do 7 - akorat wydzie tyle ile mialo wyjsc km docierania- dzieki Porszak za info, olej docelowy - Liqui Molly 10w 40 MoS2 (blekitny) i kontrola na kompresji, kompie etc jak gra to tylko jezdzic
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
)
Pan w Feuwercie pytajac o marke i model zapytal o przebieg
245km ... ... ... jego mina - Bezcenna
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
polowa warsztatu sie zleciala do wymiany oleju
Edit 28.03.2009 ..
Dzis sie troche nie pocieszylem ... okazalo sie ze jak sciagneli rozporke (pierwsi mechanicy) nie dokrecili sruby poduszki amortyzatora schowanej pod plastikiem z kablami i wylecial/urwal sie gwint w wyniku czego amor sie przekrzywil i nie jest za dobrze... przyspieszylo to nieco wsadzenie gwintu i jutro jak nie bedzie padac bedziemy wsadzac gwint na przod i od razu amory FK na tyl...
do tego chcac wymienic filtr pylkowy okazalo sie ze 1002 filtrona jest za duzy (zapewne przez klime jest inny) i nie wymienilem a przelecialem kompresorem, ale nic sie nie zmarnowalo i nowy filtr poszedl do bordowej corsy Kilera
walczylismy dzis troche z wezem od nagrzewnicy w bordowej, u mnie dolot doprowadzalem do poprawnego stanu i ogolnie troche grzebalismy przy autach ... byla tez biala c20xe Grzeska ale przejazdem i nie zalapala sie na foto
![Obrazek](http://img518.imageshack.us/img518/8268/20090328451.th.jpg)
5,6l 48v, ponad 400Km/500Nm
EDIT 06.04.2009
Gwintu narazie nie ma..(zrobilismy srube na sztuke - trzyma sie dzielnie ale bez rozporki) bede go doprowadzal do ladu po wyprowadzce .. to samo dotyczy hamownikow 256 (do zlotu raczej napewno bedzie zrobione- wyprowadzam sie i od lipca bede mial garaz tylko dla siebie )
trip od remonu - prawie 850km ... w tym tygodniu podciagne pare razy pod odcinke 3jke i postaram sie gdzies 4rke tez pociagnac
zdziwil mnie troszke fakt ze nie ma dodatkowego "kopa" od 5,5k rpm (wczesniej byl, albo mulilo do 5,5 i odmulalo od 5,5 - sam juz nie wiem rownie dobrze moze wplywac na to brak strojenia)
z przyjemnych info ... doczyscilem conieco rurke koncowa z sadzy jakis czas temu i tak wyglada po 5 dniach
znikomy nalot sie pojawil
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
olej na bagnecie stoi w miejscu (polsyntetyk GM jest obecnie zalany)
jezeli bedzie premia do srody to pewnikiem dojade juz do 1k km i wymienie olej na docelowy Liqui Molly i przejade sie z saxo vts, ktorego objezdzalem wczesniej (na wystrojonym tym czyms co bylo) i moze jakies zobrazowanie bedzie ...
bede sie tez staral hamowac auto przed strojeniem, zeby wiedziec ile jest i zobrazowac znajomemu, gdzie trzeba popracowac nad mapa (rowniez powinienem sie wyrobic do zlotu ale nie obiecuje)