Strona 2 z 4
Re: CB c20xe odratowywana by Tschoob :)
: 23 mar 2010, o 09:46
autor: Konik
ostro to mało napisane:D ale LEX jest..
powodzenia:]
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob
: 31 mar 2010, o 00:42
autor: Tschoob
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 31 mar 2010, o 06:39
autor: STELMI
haha, już nie będzie kłopotów z pracą silnika
Gratuluję zakupu
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 31 mar 2010, o 09:14
autor: nolack
gratki zakupu dorwac nie zajechane bezcenne
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 31 mar 2010, o 09:34
autor: Konik
powodzenia:} zapowiada się ciakawie:]
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 31 mar 2010, o 10:13
autor: Tschoob
teraz trzeba pozbierac troche gratow i w wakacje psssst psst
czy ktos wie czy kolektor ssacy lexmaula podpasuje pod turbo ??
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 31 mar 2010, o 16:43
autor: Cyna
na SAISONAUFTAKT w rothenburgu była co prawda Corsa A c20ne i miała turbo + lexa, wiadomo że to nie CB i c20let.
Myślę że da się zrobić:) głowica przecież ta sama co w c20xe. lecz nie wiem jak to będzie się miało do mocy, czy ten dolot po prostu jej nie zmniejszy.
p.s. gratki zakupu:D teraz to będzie już na prawdę latać:)
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 31 mar 2010, o 17:38
autor: Aro
ostatnio gdzieś w sieci widziałem z20let z kolektorem dbilasa, więc chyba da się... i fajnie, że buduje się kolejna doładowana corsa
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 31 mar 2010, o 22:39
autor: Cougar
hmmm nie wiem czy decydowalbym sie na psucie cali jezeli jest w dobrym stanie i ma naped na 4...wloch raczej nie bedzie zgnity wiec w zasadzie nic nie robisz i sie cieszysz....no ewentualnie w dresik musisz zainwestowac
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :)nowe
: 2 kwie 2010, o 00:36
autor: Tschoob
tak jak pisalem...calibra została wyrejestrowana i jest bez prawa do rejestracji....szczerze mowiac to interesowalem sie ta cali dwa lata temu i kombinowalem jak ja zarejestrowac ponownie ale sie nie udalo...i wtedy wpadl mi do glowy pomysl corsy...co do napedu to jest padniety tyl czyli cali jest obecnie FWD...jak wiadomo skrzynka rozdzielacza jest praktycznie nie do dostania...inaczej wsadzalbym 4x4 do corsy...
nowe fotki :
i dla porownania bez gay-look'ow
Zostały jeszcze nakladki przod i atrapa bo ta od zderzaka GSI nie pasowala a do nakladek ktos zapomnial dodac srub montarzowych...dotego ogarniete zostaly wkoncu hamulce(przestaly piszczec i ocierac...)
wyszedl kolejny problem mianowicie wkrecil sie przewod od sondy w alternator i go go poszaqtkowalo...tak wiec jezdze na checku z zalewajacym silnikiem
coprawda dzisiaj wymienilem przewod ale chyba bede musial reset kompa zrobic....
Drugi powazny problem to taki ze jest zalozona kopolka od vectry 1.8-2.0 i spada mi co chwile kabel WN od 4 cylindra i dupa...dzisiaj sie lapalem ze 170 konnym cifem i 1,wychodze do przodu,2 i spadl mi kabel....i koniec
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 2 kwie 2010, o 06:16
autor: STELMI
nie mów tylko,że to docelowe miejsce na tylnią rejestrację
Przedni zderzak jeżeli masz zamiennik ze sztywną "gumą" pod nim (hokejem) to bardzo szybko ten hokej połamiesz. Z tymi lampami i zderzakami wygląda o wiele lepiej, przydałaby się jeszcze ori tylnia klapa i oczywiści rejestracja na swoim miejscu
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 2 kwie 2010, o 08:58
autor: Tschoob
zderzak jest przejsciowy bo wiem ze dlugo nie wytrzyma ten plastikowy hokej...a klape szukam w kolorze najlepiej czasnym...te4z mi sie nie podoba na zderzaku :| czy lotka na klapie byla tylko w gsi ?
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 2 kwie 2010, o 10:39
autor: Gesio_CB
Lotki wychodziły w różnych wersjach gsi, sport, nawet do 1.0
na obecnym silniku jezdzisz ten sezon a potem LET czy jak ?
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 2 kwie 2010, o 10:47
autor: Tschoob
na zlot juz planuje leta miec wsadzonego
trzeba pokupowac pare gratów jak sruby ARP do korbowodow bo seria podobno przy 250KM potrafi powiedziec papa
,wiekszy IC,wtryski,kompa SA,moze wiekszego swistaka
nie interesuje mnie wyglad,to ma tylko i wylacznie zapierdalac
a strasznie sie zawiodlem jak mi na 2 dlugosci nissan 370Z odjechal jak lecielismy ;/
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 2 kwie 2010, o 12:00
autor: Gesio_CB
Nie mozna c20xe do takiej 'nyski' porownywac
Nic tylko zyczyc powodzenia, bedziec ciezko wsadzic wiekszego slimaka bo malo miejsca...
Aha i jak to mowia... ze startami to jak z paniami, bez dobrej gumy nie podchodz
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 2 kwie 2010, o 12:19
autor: Tschoob
nyski nie nyski kierownik nismo i tak mial nietega mine
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 2 kwie 2010, o 21:21
autor: pirat
ale szczur... az ciezko pomyslec ze tam w strodku siedzi c20xe
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 2 kwie 2010, o 23:32
autor: Tschoob
i dlatego fajnie sie podpuszcza na swiatlach
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 5 kwie 2010, o 10:44
autor: -=kLaRi=-
Tschoob pisze:jak sruby ARP do korbowodow bo seria podobno przy 250KM potrafi powiedziec papa
,wiekszy IC,wtryski,kompa SA,moze wiekszego swistaka
W corsie nie ma sensu dlubać więcej niż te 250KM , nie ruszysz już przy 200KM , pozatym chłopaki w klubie np.REN mieli ponad 250KM i później sami dochodizli ,że to za dużo
Tak czy inaczej super z tą cali zrobiłeś !!!
: 5 kwie 2010, o 13:21
autor: !markos
250 to nie jest za duzo. poza pozycjami 0 i 1 sa tez inne polozenia pedalu gazu. szczegolnie na 2 pierwszych biegach. potem juz mozna sterowac 0-1.
oraz.. czy ja dobrze widze, ze ladujesz silnik/mody/kase w bude, ktorej w zasadzie nalezy sie wymiana? jaka pokretna logika za tym stoi?
Re:
: 5 kwie 2010, o 14:03
autor: Tschoob
!markos pisze:250 to nie jest za duzo. poza pozycjami 0 i 1 sa tez inne polozenia pedalu gazu. szczegolnie na 2 pierwszych biegach. potem juz mozna sterowac 0-1.
dokladnie
!markos pisze:oraz.. czy ja dobrze widze, ze ladujesz silnik/mody/kase w bude, ktorej w zasadzie nalezy sie wymiana? jaka pokretna logika za tym stoi?
czemu nalezy sie jej wymiana ? czy wiesz cos na temat przeszlosci tej budy czego ja nie wiem ? pytam powaznie bo o przeszlosci tej budy nie wiem nic
tylko to co ja ogladalem czyli wg mnie jest prosta,nie zostawia 4 sladow,nie ma rdzy,podluznice cale...wiec czego mam wiecej wymagac ??piekny lakier mnie nie interesuje,wodotryski w postaci zderzakow,nakladek ani innych rowniez
Jezeli kiedys projekt sie skonczy to i tak pojdzie auto na czesci bo w calosci jak wiadomo nie bedzie sie oplacalo sprzedac....
: 5 kwie 2010, o 17:11
autor: !markos
nie, nic o niej nie wiem, ale slupek ulepiony ze szpachli to moim zdaniem temat, ktory eliminuje bude z dalszego jej uzytkowania...
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [update str.2]
: 5 kwie 2010, o 21:34
autor: Porszak
no pomysl fajny, bedzie fajnie zapinac. 150KM czy troszkoe wiecej szybko sie niestety nudzi. moze Wow sie rowniez pojawi, byla by konkurencja
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [WYKRES str.2]
: 8 kwie 2010, o 13:58
autor: Tschoob
maluch byl wczoraj na hamowni...Moge powiedziec ze od poprzedniego hamowania przez poprzedniego wlasciciela przed zalozeniem lexmaula i wolnego wydechu jest dobra poprawa...
poprzedni wynik to 157 km i 196 nm czyli prawie seria....to bylo juz na walkach od swiatka ale bez strojenia.
Od tego czasu dodano kolektor ssacy lexmaula,wydech caly kompletny razem z kolektorem El-Tec,pelen przelot....
Wyniki dzisiejszego hamowania to
168,5 km i 197,5 nm....
Auto zostalo shamowane poniewaz najprawdopodobniej w weekend idzie na strojenie i ogarniecie calego tego burdelu ktory zalewa silnik i wogole...
zastanawiam sie dlaczego wydech i kol.ssacy nie dodaly momentu...wiem ze 1,5 nm to blad statystyczny dlatego wg mnie sie nie zmienil...czyzby to ze jest niewystrojony nie dalo nic momentu ? moc to +12 km wiec nie ma tragedii...
Wykres 1 - hamowane auto na 3 biegu - 164,8 km i 193,9 nm
Wykres 2 - hamowane auto na 4 biegu - 168,5 km i 197,5 nm
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [WYKRES str.2]
: 9 kwie 2010, o 00:32
autor: Porszak
bedzie lepiej po strojeniu, a jaeszcz lepiej bylo by po przesunieciu odcinki na 7500. mysle ze przy lexie i walkac moc jeszcze do tych obrotow nie zacznie spadac
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [WYKRES str.2]
: 9 kwie 2010, o 09:04
autor: Tschoob
a seryjny dol wytrzyma krecenie do takich obrotow ? wiem ze sruby ARP to podstawa ale generalnie myslalem ze 7200 bedzie wystarczajace
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [WYKRES str.2]
: 9 kwie 2010, o 13:26
autor: Porszak
dla wywazonego silnika nie balbym sie zrobic 7500. jesli niewywazony to niech zostanie 7200 czy 7000
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [WYKRES str.2]
: 9 kwie 2010, o 13:30
autor: Tschoob
niestety nie wiem czy arts wywazal dol
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [WYKRES str.2]
: 9 kwie 2010, o 13:58
autor: Porszak
w sparawie wysokosci krecenia mozna skorzystac z wiedzy Fifo jesli tylko bedzie chcial sie nia podzielic. ma doswiadczenie wiec jego zdanie jest wiarygodne
Re: CB c20xe ==> c20let by Tschoob :) [WYKRES str.2]
: 9 kwie 2010, o 16:22
autor: Tschoob
mam nadzieje ze odpowie mi w swoim poscie