Strona 2 z 2

Re: C20xe Odcięcie i obroty

: 12 mar 2015, o 22:37
autor: proton789
Na zdjęciu to bardzo hardkorowo widać w rzeczywistości jest niezauważalna szparka

Obrazek

Re: C20xe Odcięcie i obroty

: 12 mar 2015, o 23:11
autor: ja37
No miałem rację, sam kiedyś tak się pomyliłem ;)
Odwrotnie założony motyl.
Zauważ, że ścianki motyla są pod kątem.
Źle założysz, przepustnica się nie domknie, albo się zatnie.
Wtedy krokowy nie ma czego szukać.

Re: C20xe Odcięcie i obroty

: 12 mar 2015, o 23:30
autor: proton789
Obojętnie jak go założysz i tak jest szpara , motylek nadaje się do wyrzucenia :P Na zdjęciu akurat jest przykręcony tak jak leciało także nie ma co wnioskować ze zdjęcia błędu montażu. A po co to jest pytałeś, do łagodniejszej reakcji na otwarcie przepustnicy. Tak czytałem:P Najważniejsze że obroty już są:P

Re: C20xe Odcięcie i obroty

: 12 mar 2015, o 23:34
autor: ja37
Nie, to jest do poprawnego działania przepustnicy.
Weź jakąkolwiek przepustnicę i zobacz, że ścianki obwodu motyla nie są prostopadłe do jego płaszczyzny.
Może weź nawet z porsche?
:)
Na testy nawet c12nz starczy.

Re: C20xe Odcięcie i obroty

: 12 mar 2015, o 23:37
autor: proton789
A z ciekawości sprawdzę jutro. Ale bez tej wagi i tak będzie działać poprawnie:P

Re: C20xe Odcięcie i obroty

: 13 mar 2015, o 08:34
autor: ja37
Kilka postów wyżej napisałem moje przemyślenia na ten temat.