Strona 2 z 2
Re: C20xe Odcięcie i obroty
: 12 mar 2015, o 22:37
autor: proton789
Na zdjęciu to bardzo hardkorowo widać w rzeczywistości jest niezauważalna szparka

Re: C20xe Odcięcie i obroty
: 12 mar 2015, o 23:11
autor: ja37
No miałem rację, sam kiedyś tak się pomyliłem

Odwrotnie założony motyl.
Zauważ, że ścianki motyla są pod kątem.
Źle założysz, przepustnica się nie domknie, albo się zatnie.
Wtedy krokowy nie ma czego szukać.
Re: C20xe Odcięcie i obroty
: 12 mar 2015, o 23:30
autor: proton789
Obojętnie jak go założysz i tak jest szpara , motylek nadaje się do wyrzucenia

Na zdjęciu akurat jest przykręcony tak jak leciało także nie ma co wnioskować ze zdjęcia błędu montażu. A po co to jest pytałeś, do łagodniejszej reakcji na otwarcie przepustnicy. Tak czytałem:P Najważniejsze że obroty już są:P
Re: C20xe Odcięcie i obroty
: 12 mar 2015, o 23:34
autor: ja37
Nie, to jest do poprawnego działania przepustnicy.
Weź jakąkolwiek przepustnicę i zobacz, że ścianki obwodu motyla nie są prostopadłe do jego płaszczyzny.
Może weź nawet z porsche?

Na testy nawet c12nz starczy.
Re: C20xe Odcięcie i obroty
: 12 mar 2015, o 23:37
autor: proton789
A z ciekawości sprawdzę jutro. Ale bez tej wagi i tak będzie działać poprawnie:P
Re: C20xe Odcięcie i obroty
: 13 mar 2015, o 08:34
autor: ja37
Kilka postów wyżej napisałem moje przemyślenia na ten temat.