Strona 13 z 32
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 28 lip 2010, o 15:41
autor: Fifo
No a ile koniomocy spodziewasz się uzyskać na tej sprezarce przy doładowaniu 1.2-1.3 bar?
: 28 lip 2010, o 23:30
autor: !markos
nie mam cisnienia na zadna konkretna moc, ale mysle, ze 350hp jest w zasiegu.
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 29 lip 2010, o 12:16
autor: Fifo
Wiesz, ta sprężarka ma potencjał na 500KM, z Twojego silnika przy 1.2-1.3 doładowania powinieneś wyjśc powyżej 400KM. Z takiej spręzarki przy 1.2 bar doładowania tyle, ze z 2,5litrowego silnika 6-cio cylindrowego uzyskaliśmy 500KM. Napisałem ze dziwny dobór sprezarki bo do załozonej mocy dla Ciebie najlepsza byłaby sprezarka 20g mitsu , ona z 2 litrów w Evo9 generuje przy 1.8bar około 400+KM więc przy 1.5 u Ciebie generowałaby pewnie około 350, przy czym sprezarka wstaje od dołu, ma pełnego boosta przy 3000rpm. No chyba, ze lubisz miec laga a potem pierdolniecie w stołek.
: 29 lip 2010, o 13:28
autor: !markos
nie wstaje jakos megagwaltownie, ale faktycznie w polaczeniu z topmountem jest dosc lagliwa
zrobi sie tak, zeby nie bylo wiecej niz 350-370
aha - 1.5 to ja se moge wladowac w.. no nie wiem.. tylne kola. bo w silnik to raczej nie. peklby i to raczej nie z zachwytu

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 3 sie 2010, o 14:14
autor: Tschoob
byles moze w ostatni piatek w Blue City ? bo widzialem pare hund i wydawalo mi sie ze twoja rowniez tam byla obecna....Spoty Uno Klub Polska tam mamy
: 3 sie 2010, o 14:41
autor: !markos
zdecydowanie nie bylem.
samochod od zeszlego wtorku stoi w ssg.
: 8 sie 2010, o 22:35
autor: !markos
maly preview:
niebawem wiecej

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 9 sie 2010, o 17:02
autor: pirat
Czyzby GT?
Felgi brzyale - lepiej wygladaly w bialym.
Ogolnie foty swietne.
Dobrze ze szyby nie zaparowaly heheha

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 9 sie 2010, o 17:18
autor: cwirus88
Wygląd miażdży, aczkolwiek całość psują totalnie dwa różne fotele w środku...

: 9 sie 2010, o 17:51
autor: !markos
nie gt. nie mam tego w planach. ot sesja, bo nalezalo mu sie i byla okazja.
recaro jest za waskie w udach, sparco dla pasazera jest idiotyczne. kierowca mocniej sie napina i malo nie pierdnie z wysilku przy kreceniu kolkiem i deptaniu pedalow, wiec ma wiekszy hardkor, pasazer rozkoszuje sie emocjami i ma wygodniej w recaro + normalne pasy. nie widze tam zadnego specjalnego rozjazdu stylistycznego. prawy fotel jest czerwony, lewy jest czarny i ma czerwone pasy. rozwiazanie problemu jest proste: sparco + recaro.
biale felgi sa zdeka smierdzace i hiperpopularne przy tych zielonych, no ale co kto lubi. ten samochod wyglada teraz dokladnie tak jak chcialem, zeby wygladal. z zewnatrz nic juz zmieniac nie bede. chodzi mi po glowie kolejny kolor felgi, ale raczej sobie odpuszcze, bo szkoda mi placic za 3 juz z kolei malowanie tego kola.
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 9 sie 2010, o 18:16
autor: kamiloooo
ladne foty sie zapowiadaja
a czemu maska sie nie domyka??

: 9 sie 2010, o 18:22
autor: !markos
w civicu maska zasadniczo domyka sie z przodu.. z tylu ma zawiasy.
a jest podniesiona, bo to najprostszy i najmniej inwazyjny trik na pozbycie sie wysokiej temperatury w komorze silnika.
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 9 sie 2010, o 18:26
autor: kamiloooo
zawsze sie mozna zastosowac trik: bez maski... wtedy bedzie jeszcze chlodniej i spojrzenia ludzi murowane

: 9 sie 2010, o 18:33
autor: !markos
ja jednak wole lekko podniesc na zawiasach...
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 10 sie 2010, o 07:58
autor: Aro
Powiem szczerze, że dalej nie jestem zwolennikiem tych zielonych kółek, ale powoli się do nich można przyzwyczaić i faktycznie na dobrych zdjęciach ten zielony jest taki jakiś 'bardziej zielony'

niech zgadne - po głowie chodził Ci oczojebny pomarańcz...?
ogólnie fura i foty kozak - można popodziwiać te świecidełka pod tylnym zderzakiem. Nawet ten haczyk wygląda fajnie. Wrzucaj resztę fotek i chyba czas na jakiś film...
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 10 sie 2010, o 09:29
autor: -=m&m=-
na fotach wygląda całkiem ok, chociaż wolałbym ją zobaczyć na żywo na zlocie

: 10 sie 2010, o 09:30
autor: !markos
myslalem o mag blue
..ale raczej sobie odpuszcze..
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 10 sie 2010, o 21:54
autor: Cougar
zielone lepsze...jakos bylem przeciwnikiem koloru tego kola ale przyznam ze jak sie tak patrzy po calosci i na zdjecia lepszej jakosci, jakoś to wyglada...ładnie

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 10 sie 2010, o 22:48
autor: Kotlin
Zielony juz mi sie widzi bardziej:)
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 11 sie 2010, o 06:58
autor: Staneq
fajnie że znów jeździ furka...
kolor felgi nie mój klimat, ale przemawia do mnie sam zamysł całości

: 17 sie 2010, o 17:19
autor: !markos
update w pierwszym poscie
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 17 sie 2010, o 18:35
autor: Gesio_CB
Niewiem moze i to juz pisalem,niepamietam... Projekt doje... doinwestowany ze nieznam innego takiego auta na ulice

(pomijajac tatowozy s4

)
Krótkie ale zwiezle komenty pasazera mowia wszystko
Bezawaryjnosci i mocy przybywaj

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 17 sie 2010, o 23:26
autor: -=m&m=-
fajne foty, auto dopieszczone a czas z jakim osiąga ono 200 km/h przeraża mnie :0
: 17 sie 2010, o 23:38
autor: !markos
luz, mnie tez

fajniej mi sie teraz jezdzi na 0.5, bo nie boje sie tego auta tak jak wtedy

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 18 sie 2010, o 09:54
autor: seboss
w mordę misia - pięknie się kręci
gratulacje markos!
: 1 wrz 2010, o 21:13
autor: !markos
lajtowe 0.7 bar do konca sezonu. efekt w pierwszym poscie.
z kresek jestem bardzo zadowolony. z pogody troche mniej

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 1 wrz 2010, o 22:03
autor: bix
śliczne kreski! może nie jak od liniki (no bo jak? ) ale wprawnie namalowane!
Gratuluję wyniku!
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 1 wrz 2010, o 22:14
autor: pirat
no ladny wynik.
Dla mnie jako laika musze zapytac - to tyle ile sie spodziewales?
Czy warto to jeszcze bardziej doladowac? Przy 350 kucach to przy tej lekkiej budzie itak juz chyba jest wystarczajaco szukania trakcji?
: 1 wrz 2010, o 22:24
autor: !markos
z tego doladowania spodziewalem sie mniej, dostalem wiecej. jesli ten silnik przy 0.7 bara ot tak bez zadnej zadyszki (po 3 hamowaniach traci... 2 konie!!!!) robi 350hp, to mysle, ze z 1+ bara mozna atakowac 4 z przodu.
...tylko po co
oraz w jaki sposob mam ocenic ile mam trakcji, skoro od 2 dni bez przerwy leje deszcz
ps.
sadze, ze i na tym doladowaniu daloby sie zrobic wiecej, ale tuner taki, a nie inny i nie ma sposobu przekonac go do przyspieszenia zaplonu

Re:
: 2 wrz 2010, o 01:10
autor: pirat
!markos pisze:
...tylko po co
no wlasnie dokladnie o to mi chodzilo - po co?
Czy jest sens dalej to dlubac jeszcze? chyba jest juz wystarczajaca moc jak na 1 oske, zeby dawac frajde?
Gdzie jest granica?
chyba sie starzeje
