Strona 16 z 32

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 23 sty 2011, o 09:38
autor: Gesio_CB
A jednak, kolejna reaktywacja :)2

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 23 sty 2011, o 09:47
autor: Porszak
wymien drzwi na weglowe to nie opadna :-P . dobrze ze reaktywacja jest i projekt bedzie zyl u Ciebie.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 8 lut 2011, o 11:00
autor: Hayabusa
Co masz na myśli Markos "bezboleśnie wstawić zenon" ? lampy maja homologacje ?

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 8 lut 2011, o 11:10
autor: Wiscoo
Oczywiście, że nie mają i mieć nigdy nie będą.
Bezboleśnie chodzi chyba o to, że w miejsce, gdzie jest soczewka...

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 8 lut 2011, o 13:21
autor: czester 1
Wiscoo pisze:Oczywiście, że nie mają i mieć nigdy nie będą.
jezeli jest sybol DC na kloszu to w czym problem?

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 8 lut 2011, o 13:56
autor: Wiscoo
A spryskiwacze i system samopoziomowania? Są obowiązkowe.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 8 lut 2011, o 18:11
autor: czester 1
sa, ale w autach ktorych xenon byl fabrycznie zamontowany. przepisy nic nie mowia o lampach przerabianych. mialem kilka kontroli oraz na przegladach i tak sie tlumacze :) . sory za OT.

: 9 lut 2011, o 14:40
autor: !markos
Wiscoo pisze:Bezboleśnie chodzi chyba o to, że w miejsce, gdzie jest soczewka...
blaaaaaaaaaaablaaaaaaaablaaaaaa. wiesz jak wyglada reflektor, w ktorym odciecie realizowane jest przez przeslone? widziales jak swieci w takim reflektorze zwykla zarowka, a jak swieci xenon?

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 9 lut 2011, o 14:44
autor: Wiscoo
Grzeczniej.
Widziałem jak świeci xenon.

: 9 lut 2011, o 15:11
autor: !markos
grzeczniej? :lol:

i jak wedlug ciebie swieci xenon w soczewce z przeslona?

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 9 lut 2011, o 15:56
autor: Wiscoo
Nie rozumiem pytania. Mam soczewkowe ksenony w VC i nie ma tam jakiejś wielkiej filozofii.

: 9 lut 2011, o 17:59
autor: !markos
nie chodzi o filizofie, tylko o posty, z ktorych wynika, ze jestes anty. jak rozumiem, chodzi o to, ze spoko = fabrycznie i legalnie, a mimo, ze nielegalnie i niefabrycznie swieci tak samo, to juz nie jest spoko? pytam co dolega takiej kombinacji - poza brakiem spryskiwaczy i samopoziomowania (oba gadzety bylyby w moim samochodzie zupelnie zbedne).

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 9 lut 2011, o 18:08
autor: Wiscoo
Ale ja nie jestem anty, bo w swojej Corsie też montuję, tylko ze spryskiwaczami.:)
chodziło mi tylko o to, czy jest to legalne, bądź nie. I tyle.;)

Nie odbieraj wszystkiego personalnie, jeśli wykonasz to "pro", to jestem jak najbardziej za - anty jestem tylko co do rozwiązań druciarskich, dzięki którym niejednokrotnie w nocy o mało w rowie wylądowałem, bo kierowcy z naprzeciwka dziarsko świecą po oczach kierowcom nadjeżdżającym.

: 9 lut 2011, o 18:34
autor: !markos
ahas, luz. legalne nie jest, ale swieciloby tak samo jak normalne xenonowe reflektory. rowne, fajne odciecie i mocny strumien swiatla. spryskiwaczy bym nie montowal, bo nie bylyby potrzebne - jezdze wylacznie jak jest sucho/cieplo. w nowej masce nie ma nawet miejsca na spryskiwacze szyby, takze sam rozumiesz :lol:

tak btw z tym zenonem to raczej sobie zartuje, pewnie kupie osram night breaker plus i z dyni. i tak bedzie przepasc do normalnej civicowej lampy. chodzi mi zasadniczo o dobre swiatlo, wcale nie musi to byc zenon.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 9 lut 2011, o 18:50
autor: Wiscoo
No, na pewno będzie różnica, bądź, co bądź, masz tam soczewkę do świateł mijania, z tego co widzę. Ale różnica między zwykłą soczewką, a ksenonową, też z kolei jest ogromna.

: 9 lut 2011, o 19:04
autor: !markos
soczewka to soczewka. jej zadaniem jest skupianie swiatla, niewazne jakiego. jak kupujesz zarnik w miejsce h3, to jest tak umieszczony, zeby byl w tym samym miejscu co zarowka, wiec odblysnik dziala tak samo. rozni sie tylko natezenie i barwa swiatla.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 9 lut 2011, o 22:58
autor: Wiscoo
O tym mówię - o natężeniu i barwie światła.;) Wiadomo, że odcięcie i granica światłocienia będzie podobna w obu rozwiązaniach.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 12 lut 2011, o 16:59
autor: Tom
poza tym każda fabryczna lampa ksenonowa montowana do opla ma przesłonę, a taka sama lampa tyle, że halogenowa (H7) już tej przesłony nie ma.

Re:

: 15 lut 2011, o 11:49
autor: Staneq
!markos pisze:....pewnie kupie osram night breaker plus i z dyni. i tak bedzie przepasc do normalnej civicowej ...
ja mam te żarówki u siebie w dupowozie i przy soczewkach świecą naprawdę bardzo fajnie, może światło nie jest jakieś mega białe ale.. dają radę

: 15 lut 2011, o 23:26
autor: !markos
mialem je w 2 samochodach i sa przekozakiem, tylko megaszybko sie przepalaja. ale olac. to auto i tak prawie nie jezdzi, wiec starcza na dluzej :lol:

oraz koniec zartow:
Obrazek

teraz wszystko bedzie z max pie*dolnieciem :grin:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 15 lut 2011, o 23:44
autor: Wiscoo
Wygląda syciasto. Możesz zrobić jakąś fotkę od wewnętrznej strony?

: 16 lut 2011, o 00:20
autor: !markos
nie moge, bo nie mam ich w domu. to sa normalne blotniki z laminatu pokryte warstwa tkaniny rowingowej z wlokna weglowego.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2011, o 00:51
autor: kerni
zawsze mnie zastanawiało jaka jest różnica wagi miedzy takim laminatem a blacha w przypadku błotnika ...możesz coś powiedzieć na ten temat?

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2011, o 00:54
autor: Wiscoo
A. Bo już się napaliłem, myślałem, że full carbon.:) Jaka waga takiego elementu? Tkanina carbonowa dodaje sztywności, czy to tylko element kosmetyczny?

: 16 lut 2011, o 01:06
autor: !markos
umowmy sie, ze przy samochodzie, ktory na ten sezon przekroczy 350 koni, waga nie ma zadnego znaczenia.. szczerze mowiac nawet sie tym nie interesowalem.

blotniki mialy pasowac do maski, wiec sa z wlokna. jakie znaczenie ma sztywnosc w przypadku takiego elementu jak blotnik..?

no i zasadnicze pytanie - jaka jest praktyczna roznica miedzy elementem z laminatu pokrytym weglem, a elementem w calosci z wlokna weglowego? (poza zasadnicza roznica w cenie rzecz jasna)

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2011, o 07:11
autor: Staneq
bedzie f pyte :grin:

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2011, o 09:34
autor: Wiscoo
No więc po to zadałem Ci pytanie, czy to tylko element kosmetyczny. A pytam o takie rzeczy, bo podobnie u siebie kombinuję w nissanie.;)

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2011, o 10:55
autor: kerni
wiadomo że przy części blacharskiej warzącej 2kg redukcja to debilizm, ale zawsze zastanawiało mnie ile takie laminaty mogą ważyć

: 16 lut 2011, o 10:58
autor: !markos
maska 7kg, fabryczna jesli dobrze pamietam - jakies 16. klapa podobnie, ~10 mniej.

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo

: 16 lut 2011, o 11:12
autor: Wiscoo
No, to spora redukcja. a jak ze spasowaniem? Gdzie to zamawiałeś?