Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
-
Julek-koło
- Świeżak
- Posty: 98
- Rejestracja: 16 maja 2011, o 14:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
Wiem, że to Honda, wiem że to wysokoobrotówka...
Ale w silniku turbo moment maksymalny aż przy 6365rpm ?
Dlaczego moment jest mniejszy niż moc? To powiązane z wysokimi obrotami?
No i dlaczego pomiar zaczyna się przy 2300rpm?
Normalnie to turbobenzyna przy 2300 już zdrowo oddycha i się ładnie odpycha
Ale w silniku turbo moment maksymalny aż przy 6365rpm ?
Dlaczego moment jest mniejszy niż moc? To powiązane z wysokimi obrotami?
No i dlaczego pomiar zaczyna się przy 2300rpm?
Normalnie to turbobenzyna przy 2300 już zdrowo oddycha i się ładnie odpycha
- master1201
- Nowy
- Posty: 166
- Rejestracja: 4 sie 2010, o 13:43
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Śląsk - Strzyżowice !
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
-
Julek-koło
- Świeżak
- Posty: 98
- Rejestracja: 16 maja 2011, o 14:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re:
Nie na wszystkie pytania!markos pisze:Odpowiedz znajduje sie w specyfikacji za slowem Garrett. Chodzi o te cyferki i literki
Dlaczego pomiar zaczyna się tak wysoko ?
Moc i moment i owszem imponujący, tylko bardzo wysoko osiągalne, ale jak to się sprawdza przy normalnej eksploatacji ?
Chyba, że to głównie zabawka, a do codziennej jazdy Masz drugie wozidło
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
tak wysoko sie zaczyna bo nizej nie ma potrzeby
jak bys czytal uwaznie, to chyba wspomnial Markos, ze ma drugie auto do turlania sie po miescie.
moc i moment wysoko bo tak wysoko sie ten silnik krecil, tak jest bezpieczniej dla napedu i pewnie wygodniej tym jezdzic. nie porównuj 350KM dlubanego motru dojakiejs turbo-serii, ktora ma max moment do 2000-5000, a przy 5500 moc max bo to nie ma zadnego sensu
jak bys czytal uwaznie, to chyba wspomnial Markos, ze ma drugie auto do turlania sie po miescie.
moc i moment wysoko bo tak wysoko sie ten silnik krecil, tak jest bezpieczniej dla napedu i pewnie wygodniej tym jezdzic. nie porównuj 350KM dlubanego motru dojakiejs turbo-serii, ktora ma max moment do 2000-5000, a przy 5500 moc max bo to nie ma zadnego sensu
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Na wszystkie. Klania sie najzwyklejsze ogarniecie tematu dlubanych fur. Ja widze, ze zupelnie nie ogarniasz.Julek-koło pisze:Nie na wszystkie pytania
Dlaczego pomiar zaczyna się tak wysoko ?
Moc i moment i owszem imponujący, tylko bardzo wysoko osiągalne, ale jak to się sprawdza przy normalnej eksploatacji ?
Chyba, że to głównie zabawka, a do codziennej jazdy Masz drugie wozidło
Jak znajdziesz mi JEDNO auto, ktore ma na tej sprezarce duzy moment przy takich obrotach i ktore hamowane jest ponizej 2000rpm w zakresie, ktory nie sluzy kompletnie do niczego, bo nawet rusza sie z wyzszych obrotow, to mozemy wrocic do tematu. Czegokolwiek ponizej 2100-2300 nawet sie nie stroi, bo to nie ma zadnego sensu. Jesli tego nie rozumiesz, nie wiesz jaka jest specyfika dzialania turbo tej wielkosci i nie jezdziles takim autem, to nie ma o czym rozmawiac.
To czy to auto jest na codzien czy nie, nie ma w tym wypadku zadnego znaczenia.

-
Julek-koło
- Świeżak
- Posty: 98
- Rejestracja: 16 maja 2011, o 14:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re:
Jak każdy, którego spytam o cokolwiek będzie się sadził tak jak Ty (a robisz to w każdym temacie i każdego Próbujesz pojechać) to nigdy nikt się nic nie dowie i nie będzie wiedział.!markos pisze:Na wszystkie. Klania sie najzwyklejsze ogarniecie tematu dlubanych fur. Ja widze, ze zupelnie nie ogarniasz.
Jak znajdziesz mi JEDNO auto, ktore ma na tej sprezarce duzy moment przy takich obrotach i ktore hamowane jest ponizej 2000rpm w zakresie, ktory nie sluzy kompletnie do niczego, bo nawet rusza sie z wyzszych obrotow, to mozemy wrocic do tematu. Czegokolwiek ponizej 2100-2300 nawet sie nie stroi, bo to nie ma zadnego sensu. Jesli tego nie rozumiesz, nie wiesz jaka jest specyfika dzialania turbo tej wielkosci i nie jezdziles takim autem, to nie ma o czym rozmawiac.
To czy to auto jest na codzien czy nie, nie ma w tym wypadku zadnego znaczenia.
Skoro ktoś pyta, to znaczy, że nie wie i chciałby się dowiedzieć
Nie koniecznie słuchać szyderstw, a uwaga "to nie ma o czym rozmawiać" pokazuje Twoją wielkość
Pokaż o mistrzu nad mistrzami, że poza pojeżdżaniem innych, Potrafisz też wytłumaczyć i być miłym dla kogoś, kto mniej wie od Ciebie i Ciebie o tą wiedzę pyta.
No chyba, że moje pytania są z kategorii tych, których się nie zadaje...
Zerknij posta wyżej, jak Porszak odpowiada: rzeczowo i bez złośliwości.
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Nie jest objawem mistrzowania to, ze nie chce mi sie tlumaczyc elementarnych zasad pracy tego rodzaju silnika, czy tego jak ksztaltuje sie doladowanie przy takiej sprezarce. Zadajesz pytanie jakbys patrzyl na jakiegos dizla, albo seryjna turbobenzyne, ktora ma 200 koni z 2 litrow i jedzie tylko srodkiem. Czy to jest dizel ze sprezarka wielkosci piesci pieciolatka, zeby byl moment przy 2000 obrotow?

- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
dokladnie tak, jesli nie masz wiele obycia z tuningiem to na jakims zlocie/spocie zerknij pod maske jakiegos TD, zobacz jakiej wielkosci jest turbosprezarka, a potem poogladaj nawet w necie zdjecia turbosprezarek lezacych obok czegos(dobrze znanego, o dobrze znanych gabarytach, np. na stronach firm tuningowych w galeriach).
-
Julek-koło
- Świeżak
- Posty: 98
- Rejestracja: 16 maja 2011, o 14:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
Wszystko się zgadza, dzięki za wyjaśnienia
Chodzi mi wyłącznie o sposób w jaki to tłumaczenie przebiegało
Ty Porszak na spokojnie i rzeczowo, !markos jak zawsze musiał pocisnąć korzystając z okazji
EOT
Chodzi mi wyłącznie o sposób w jaki to tłumaczenie przebiegało
Ty Porszak na spokojnie i rzeczowo, !markos jak zawsze musiał pocisnąć korzystając z okazji
EOT
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
nie wiem jak to zabrzmi (może jakos dziwnie, 0 złych intencji), ale mozliwe ze za mało wiesz o tuningu, stad Twoje pytania
-
Julek-koło
- Świeżak
- Posty: 98
- Rejestracja: 16 maja 2011, o 14:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
tak to już jest, że są mistrzowie i początkującyPorszak pisze:nie wiem jak to zabrzmi (może jakos dziwnie, 0 złych intencji), ale mozliwe ze za mało wiesz o tuningu, stad Twoje pytania
- Cougar
- Nowy
- Posty: 303
- Rejestracja: 15 lut 2008, o 15:03
- Imię: Krzychu
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
Czyzby negatywne odczucia i chec spalenia samochodu odeszly w niepamięć ??
<Panowie mozna u mnie przyjmować zakłady jak długo markos pojezdzi sprawnym samochodem
>
Bezawaryjnośći i przyczepnosci zycze
Rowniez czekam na film
<Panowie mozna u mnie przyjmować zakłady jak długo markos pojezdzi sprawnym samochodem
Bezawaryjnośći i przyczepnosci zycze
c16xe was BIG BUMed...
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
ja myślę, że już się chyba najeździł i na rok może odstawić, zeby tradycji stało się zadośćCougar pisze:Czyzby negatywne odczucia i chec spalenia samochodu odeszly w niepamięć ??
<Panowie mozna u mnie przyjmować zakłady jak długo markos pojezdzi sprawnym samochodem>
Bezawaryjnośći i przyczepnosci zyczeRowniez czekam na film
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re:
tak bez filmiku? Lipa Panie....!markos pisze:Komfortowo nie bylo, ale Dwa Szesc Zero zaliczone.
Widze 2 rozwiazania:
1. Opanuje sie i zaczne wolniej jezdzic
2. Zmienie piatke na cos dluzszego
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
tym razem nic nie odpadlo
?
troche niedobrze ze podniecaja cie takie predkosci
troche niedobrze ze podniecaja cie takie predkosci
-
Julek-koło
- Świeżak
- Posty: 98
- Rejestracja: 16 maja 2011, o 14:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
W swietle tego, ze mam w dowodzie 1.6, wrecz podwojnie niedobrze! Oraz nie widze, zebym gdzies napisal, ze mnie to jara. Jest zupelnie odwrotnie. Jaraja mnie przyspieszenia, predkosc wcale.czester 1 pisze:troche niedobrze ze podniecaja cie takie predkosci
Nie, nie poszlo, bo boje sie pojechac szybciej.Julek-koło pisze:Poszło do odcinki na piątce ??

-
Julek-koło
- Świeżak
- Posty: 98
- Rejestracja: 16 maja 2011, o 14:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re:
!markos pisze:Zmienie piatke na cos dluzszego
Skoro liczy się przyspieszenie a nie Vmax, to nie ma co zmieniać piątki na dłuższą skrzynię!markos pisze:W swietle tego, ze mam w dowodzie 1.6, wrecz podwojnie niedobrze! Oraz nie widze, zebym gdzies napisal, ze mnie to jara. Jest zupelnie odwrotnie. Jaraja mnie przyspieszenia, predkosc wcale.czester 1 pisze:troche niedobrze ze podniecaja cie takie predkosciNie, nie poszlo, bo boje sie pojechac szybciej.Julek-koło pisze:Poszło do odcinki na piątce ??
Zwłaszcza, że jeszcze na V biegu nie było karabinu
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re:
wykryte w porę czy coś się zdążyło stopić?!markos pisze:Na razie to nie ma o czym mowic, bo znowu cos sie zjebalo. Chyba padl jeden wtryskiwacz.
-
Julek-koło
- Świeżak
- Posty: 98
- Rejestracja: 16 maja 2011, o 14:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re:
czyli w temacie nic nowego!markos pisze:Na razie to nie ma o czym mowic, bo znowu cos sie zjebalo. Chyba padl jeden wtryskiwacz.
znów po kilku przelotach będzie XX tygodni postoju
Widać taka Twoja już tradycja
- mr_luke
- Nowy
- Posty: 447
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 01:13
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Re:
To nie zabrzmiało sympatycznie, poza tym nie uważasz, że wymana wtryskiwacza nie zajmuje XX tygodni? Myślę, że markosowi nie zajmie to więcej jak 2h więc jeszcze w tym roku polata.Julek-koło pisze:czyli w temacie nic nowego!markos pisze:Na razie to nie ma o czym mowic, bo znowu cos sie zjebalo. Chyba padl jeden wtryskiwacz.
znów po kilku przelotach będzie XX tygodni postoju
Widać taka Twoja już tradycja
Corsa - sold
-
Julek-koło
- Świeżak
- Posty: 98
- Rejestracja: 16 maja 2011, o 14:44
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
Coś mi się wydaje, że wymiana wtryskiwacza to będzie pretekst, żeby jeszcze przy okazji porobić to i tamto
Skoro autko już jest w garażu ...
Skoro autko już jest w garażu ...


