Strona 20 z 32
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 17 sie 2011, o 18:44
autor: Julek-koło
Wiem, że to Honda, wiem że to wysokoobrotówka...
Ale w silniku turbo moment maksymalny aż przy 6365rpm ?
Dlaczego moment jest mniejszy niż moc? To powiązane z wysokimi obrotami?
No i dlaczego pomiar zaczyna się przy 2300rpm?
Normalnie to turbobenzyna przy 2300 już zdrowo oddycha i się ładnie odpycha
: 17 sie 2011, o 20:56
autor: !markos
Odpowiedz znajduje sie w specyfikacji za slowem Garrett. Chodzi o te cyferki i literki.
Wyjechalo. Dostalo wstepny wpie*dol, na razie sie nie popsulo.
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 17 sie 2011, o 21:01
autor: master1201
Nareszcie jakies dobre wiesci
Niech cieszy !
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 17 sie 2011, o 23:12
autor: Porszak
Oblej to auto raz, a porzadnie

i niech sluży
Re:
: 17 sie 2011, o 23:27
autor: Julek-koło
!markos pisze:Odpowiedz znajduje sie w specyfikacji za slowem Garrett. Chodzi o te cyferki i literki
Nie na wszystkie pytania
Dlaczego pomiar zaczyna się tak wysoko ?
Moc i moment i owszem imponujący, tylko bardzo wysoko osiągalne, ale jak to się sprawdza przy normalnej eksploatacji ?
Chyba, że to głównie zabawka, a do codziennej jazdy Masz drugie wozidło
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 17 sie 2011, o 23:44
autor: Porszak
tak wysoko sie zaczyna bo nizej nie ma potrzeby
jak bys czytal uwaznie, to chyba wspomnial Markos, ze ma drugie auto do turlania sie po miescie.
moc i moment wysoko bo tak wysoko sie ten silnik krecil, tak jest bezpieczniej dla napedu i pewnie wygodniej tym jezdzic. nie porównuj 350KM dlubanego motru dojakiejs turbo-serii, ktora ma max moment do 2000-5000, a przy 5500 moc max bo to nie ma zadnego sensu
: 18 sie 2011, o 02:29
autor: !markos
Julek-koło pisze:Nie na wszystkie pytania
Dlaczego pomiar zaczyna się tak wysoko ?
Moc i moment i owszem imponujący, tylko bardzo wysoko osiągalne, ale jak to się sprawdza przy normalnej eksploatacji ?
Chyba, że to głównie zabawka, a do codziennej jazdy Masz drugie wozidło
Na wszystkie. Klania sie najzwyklejsze ogarniecie tematu dlubanych fur. Ja widze, ze zupelnie nie ogarniasz.
Jak znajdziesz mi JEDNO auto, ktore ma na tej sprezarce duzy moment przy takich obrotach i ktore hamowane jest ponizej 2000rpm w zakresie, ktory nie sluzy kompletnie do niczego, bo nawet rusza sie z wyzszych obrotow, to mozemy wrocic do tematu. Czegokolwiek ponizej 2100-2300 nawet sie nie stroi, bo to nie ma zadnego sensu. Jesli tego nie rozumiesz, nie wiesz jaka jest specyfika dzialania turbo tej wielkosci i nie jezdziles takim autem, to nie ma o czym rozmawiac.
To czy to auto jest na codzien czy nie, nie ma w tym wypadku zadnego znaczenia.
Re:
: 18 sie 2011, o 11:06
autor: Julek-koło
!markos pisze:Na wszystkie. Klania sie najzwyklejsze ogarniecie tematu dlubanych fur. Ja widze, ze zupelnie nie ogarniasz.
Jak znajdziesz mi JEDNO auto, ktore ma na tej sprezarce duzy moment przy takich obrotach i ktore hamowane jest ponizej 2000rpm w zakresie, ktory nie sluzy kompletnie do niczego, bo nawet rusza sie z wyzszych obrotow, to mozemy wrocic do tematu. Czegokolwiek ponizej 2100-2300 nawet sie nie stroi, bo to nie ma zadnego sensu. Jesli tego nie rozumiesz, nie wiesz jaka jest specyfika dzialania turbo tej wielkosci i nie jezdziles takim autem, to nie ma o czym rozmawiac.
To czy to auto jest na codzien czy nie, nie ma w tym wypadku zadnego znaczenia.
Jak każdy, którego spytam o cokolwiek będzie się sadził tak jak Ty (a robisz to w każdym temacie i każdego Próbujesz pojechać) to nigdy nikt się nic nie dowie i nie będzie wiedział.
Skoro ktoś pyta, to znaczy, że nie wie i chciałby się dowiedzieć
Nie koniecznie słuchać szyderstw, a uwaga "to nie ma o czym rozmawiać" pokazuje Twoją wielkość
Pokaż o mistrzu nad mistrzami, że poza pojeżdżaniem innych, Potrafisz też wytłumaczyć i być miłym dla kogoś, kto mniej wie od Ciebie i Ciebie o tą wiedzę pyta.
No chyba, że moje pytania są z kategorii tych, których się nie zadaje...
Zerknij posta wyżej, jak Porszak odpowiada: rzeczowo i bez złośliwości.
: 18 sie 2011, o 11:56
autor: !markos
Nie jest objawem mistrzowania to, ze nie chce mi sie tlumaczyc elementarnych zasad pracy tego rodzaju silnika, czy tego jak ksztaltuje sie doladowanie przy takiej sprezarce. Zadajesz pytanie jakbys patrzyl na jakiegos dizla, albo seryjna turbobenzyne, ktora ma 200 koni z 2 litrow i jedzie tylko srodkiem. Czy to jest dizel ze sprezarka wielkosci piesci pieciolatka, zeby byl moment przy 2000 obrotow?
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 18 sie 2011, o 16:44
autor: Porszak
dokladnie tak, jesli nie masz wiele obycia z tuningiem to na jakims zlocie/spocie zerknij pod maske jakiegos TD, zobacz jakiej wielkosci jest turbosprezarka, a potem poogladaj nawet w necie zdjecia turbosprezarek lezacych obok czegos(dobrze znanego, o dobrze znanych gabarytach, np. na stronach firm tuningowych w galeriach).
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 18 sie 2011, o 16:55
autor: Julek-koło
Wszystko się zgadza, dzięki za wyjaśnienia
Chodzi mi wyłącznie o sposób w jaki to tłumaczenie przebiegało
Ty Porszak na spokojnie i rzeczowo, !markos jak zawsze musiał pocisnąć korzystając z okazji
EOT
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 18 sie 2011, o 17:04
autor: Porszak
nie wiem jak to zabrzmi (może jakos dziwnie, 0 złych intencji), ale mozliwe ze za mało wiesz o tuningu, stad Twoje pytania
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 18 sie 2011, o 19:00
autor: Julek-koło
Porszak pisze:nie wiem jak to zabrzmi (może jakos dziwnie, 0 złych intencji), ale mozliwe ze za mało wiesz o tuningu, stad Twoje pytania
tak to już jest, że są mistrzowie i początkujący

: 21 sie 2011, o 12:56
autor: !markos
Samochod zdecydowanie zbyt chetnie jezdzi z absurdalnymi predkosciami, efektem jest wyrwana lewa listwa przy szybie. Jakby ktos z Warszawy natknal sie na nia na S8, gdzies w okolicy przeciecia z Lazurowa, to poprosze o zwrot

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 21 sie 2011, o 15:21
autor: Gesio_CB
No to czas skrecic jakis filmik

on board albo z zewnatrz

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 23 sie 2011, o 08:10
autor: Cougar
Czyzby negatywne odczucia i chec spalenia samochodu odeszly w niepamięć ??
<Panowie mozna u mnie przyjmować zakłady jak długo markos pojezdzi sprawnym samochodem

>
Bezawaryjnośći i przyczepnosci zycze

Rowniez czekam na film
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 23 sie 2011, o 13:57
autor: STELMI
Cougar pisze:Czyzby negatywne odczucia i chec spalenia samochodu odeszly w niepamięć ??
<Panowie mozna u mnie przyjmować zakłady jak długo markos pojezdzi sprawnym samochodem

>
Bezawaryjnośći i przyczepnosci zycze

Rowniez czekam na film
ja myślę, że już się chyba najeździł i na rok może odstawić, zeby tradycji stało się zadość

: 23 sie 2011, o 15:03
autor: !markos
Bardzo ku*wa smieszne.
: 29 sie 2011, o 10:13
autor: !markos
Komfortowo nie bylo, ale Dwa Szesc Zero zaliczone.
Widze 2 rozwiazania:
1. Opanuje sie i zaczne wolniej jezdzic
2. Zmienie piatke na cos dluzszego

Re:
: 29 sie 2011, o 13:49
autor: STELMI
!markos pisze:Komfortowo nie bylo, ale Dwa Szesc Zero zaliczone.
Widze 2 rozwiazania:
1. Opanuje sie i zaczne wolniej jezdzic
2. Zmienie piatke na cos dluzszego

tak bez filmiku? Lipa Panie....

Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 30 sie 2011, o 13:20
autor: czester 1
tym razem nic nie odpadlo

?
troche niedobrze ze podniecaja cie takie predkosci

Re:
: 30 sie 2011, o 15:50
autor: Julek-koło
!markos pisze:Komfortowo nie bylo, ale Dwa Szesc Zero zaliczone.
Poszło do odcinki na piątce ??
: 30 sie 2011, o 16:20
autor: !markos
czester 1 pisze:troche niedobrze ze podniecaja cie takie predkosci

W swietle tego, ze mam w dowodzie 1.6, wrecz podwojnie niedobrze! Oraz nie widze, zebym gdzies napisal, ze mnie to jara. Jest zupelnie odwrotnie. Jaraja mnie przyspieszenia, predkosc wcale.
Julek-koło pisze:Poszło do odcinki na piątce ??
Nie, nie poszlo, bo boje sie pojechac szybciej.
Re:
: 31 sie 2011, o 21:14
autor: Julek-koło
!markos pisze:Zmienie piatke na cos dluzszego

!markos pisze:czester 1 pisze:troche niedobrze ze podniecaja cie takie predkosci

W swietle tego, ze mam w dowodzie 1.6, wrecz podwojnie niedobrze! Oraz nie widze, zebym gdzies napisal, ze mnie to jara. Jest zupelnie odwrotnie. Jaraja mnie przyspieszenia, predkosc wcale.
Julek-koło pisze:Poszło do odcinki na piątce ??
Nie, nie poszlo, bo boje sie pojechac szybciej.
Skoro liczy się przyspieszenie a nie Vmax, to nie ma co zmieniać piątki na dłuższą skrzynię
Zwłaszcza, że jeszcze na V biegu nie było karabinu
: 31 sie 2011, o 22:47
autor: !markos
Na razie to nie ma o czym mowic, bo znowu cos sie zjebalo. Chyba padl jeden wtryskiwacz.
Re:
: 1 wrz 2011, o 06:41
autor: STELMI
!markos pisze:Na razie to nie ma o czym mowic, bo znowu cos sie zjebalo. Chyba padl jeden wtryskiwacz.
wykryte w porę czy coś się zdążyło stopić?
: 1 wrz 2011, o 11:03
autor: !markos
Zjebany w pozycji "otwarty".
Re:
: 1 wrz 2011, o 16:56
autor: Julek-koło
!markos pisze:Na razie to nie ma o czym mowic, bo znowu cos sie zjebalo. Chyba padl jeden wtryskiwacz.
czyli w temacie nic nowego
znów po kilku przelotach będzie XX tygodni postoju
Widać taka Twoja już tradycja

Re: Re:
: 1 wrz 2011, o 18:15
autor: mr_luke
Julek-koło pisze:!markos pisze:Na razie to nie ma o czym mowic, bo znowu cos sie zjebalo. Chyba padl jeden wtryskiwacz.
czyli w temacie nic nowego
znów po kilku przelotach będzie XX tygodni postoju
Widać taka Twoja już tradycja

To nie zabrzmiało sympatycznie, poza tym nie uważasz, że wymana wtryskiwacza nie zajmuje XX tygodni? Myślę, że markosowi nie zajmie to więcej jak 2h więc jeszcze w tym roku polata.
Re: Honda Civic EG5 B18C6 Turbo
: 1 wrz 2011, o 18:59
autor: Julek-koło
Coś mi się wydaje, że wymiana wtryskiwacza to będzie pretekst, żeby jeszcze przy okazji porobić to i tamto
Skoro autko już jest w garażu ...
