Strona 3 z 6

: 28 sty 2005, o 11:14
autor: wow
fakt w sumie.. felgi sa takie dziwne dosc... staroszkolne. ale nie ma tego zlego... zmienisz sobie na porzadne 15 ;)

: 28 sty 2005, o 13:15
autor: Porszak
wow pisze:1. nie malowac....
a jak te zaciski beda wygladaly? bo na pewno sie utlenia na powierzchni, jaki to bedzie kolor? czarne sie zrobia?czy jakies ciemne srebro, szary?

: 28 sty 2005, o 13:20
autor: Hiv
Porszak pisze:
wow pisze:1. nie malowac....
a jak te zaciski beda wygladaly? bo na pewno sie utlenia na powierzchni, jaki to bedzie kolor? czarne sie zrobia?czy jakies ciemne srebro, szary?
Juz pomalowane :-D

: 28 sty 2005, o 13:48
autor: Porszak
Hiv pisze:
Porszak pisze:
wow pisze:1. nie malowac....
a jak te zaciski beda wygladaly? bo na pewno sie utlenia na powierzchni, jaki to bedzie kolor? czarne sie zrobia?czy jakies ciemne srebro, szary?
Juz pomalowane :-D
nie chodzi mi o to jaki kolor wybrales :D tylko jak beda wygladaly kiedy czysty(oczyszczony) metal zacznie reagowac (lub nie) z powietrzem. zczernieje...?

: 28 sty 2005, o 14:02
autor: Hiv
Czy to Ate na zaciskach to jest to samo ATE od klocków i tarcz???

Obrazek

Tłoczki okazały sie być w świetnym stanie :-D

Obrazek

: 28 sty 2005, o 14:15
autor: AdamXXL
to samo ate

z kolorem na zaciskach jest tak, że i tak szybko przybiorą kolor czarny pod wpływem pyłu z klocków ;). ale pomalowane łatwiej jest czyścić

: 28 sty 2005, o 14:25
autor: -=m&m=-
doczyśc tą rdzę na tłoczku :grin: no to teraz mamy takie same zaciki :-P nawet kolor sie zgadza :-D

: 28 sty 2005, o 15:18
autor: Hiv
-=m&m=- pisze:doczyśc tą rdzę na tłoczku :grin: no to teraz mamy takie same zaciki :-P nawet kolor sie zgadza :-D
Kolor sie nie zgadza. Na razie to tylko ocynk i stąd ten kolor. Moje bedą czerwoniutkie :-D

: 2 maja 2005, o 12:49
autor: Hiv
Zabrakło mnie na Bemowie ale jeden z efektów siedzenia w garażu znajduje się poniżej :-D

Obrazek
Obrazek

Co do wrażeń to praktycznie... bez zmian jako że jeżdze tylko max 80km\h i prawe nie uzywam hamulcy :-P I tak jeszcze przez kilkaset kilometrów...

Zastanawiam się czy wszystko dobrze dopasowałem. Wszystko bardzo dokładie do siebie przylega i jest ciasno. Obracajac kołem czuje wyczuwalny opór. Mam nadzieje, że to kwestia dopasowania się i dotarcia jako, że wszystkie elementy są nowe.
Pytanie dla tych co mają to już za sobą:
w jaki sposób przykręciliście jarzmo do zwrotnicy? Ja użyłem śrób ze starych zacisków i podłożyłem małe podkładki bo sprawiały wrażnie ciut za długich. Czy takie mocowanie zda egzamin?(fotka poniżej)

Obrazek

: 2 maja 2005, o 15:45
autor: GUMIS2000
ja urzyłem tych co miałem w combo

: 2 maja 2005, o 17:20
autor: arts
ja rowniez zostawielm swoje stare od corsy

: 2 maja 2005, o 18:00
autor: !markos
u mnie tez zostaly te z corsy. z bardzo prostej przyczyny - glab, ktory odkrecal sruby z dawcy pourywal prawie cale lby w srodku i niczym nie dawalo sie ich przykrecic :lol:

: 4 maja 2005, o 15:26
autor: -=m&m=-
ja też sie nie wyłamałem i zastosowałem stare z corsy :grin:

: 24 maja 2005, o 17:18
autor: Hiv
Zrobiłem ok. 800km i mam dwa zastrzeżenia...

1) Od jakiegoś czasu hamując niemiłosiernie piszczą poniżej 40km/h :bardzozly:

2) Kilka hamowań od 100kilku i całe felgi cieplutkie :0

Coś jest nie tak czy wszystko ok? :oko:

: 24 maja 2005, o 18:29
autor: !markos
moje piszcza zawsze, to normalne, kwestia przyzwyczajenia :-D
a co do cieplej felgi.. no coz, duzy hamulec, duzo ciepla, to musi sie to gdzies rozprzestrzenic :oko:

: 24 maja 2005, o 19:27
autor: =JUHol=
u mnie poza pyleniem nie ma nic..... mam wszystko ate

: 24 maja 2005, o 21:05
autor: Hiv
=JUHol= pisze:u mnie poza pyleniem nie ma nic..... mam wszystko ate

O pyleniu to już nie wspomne... Też mam wszystko ATE

Piszczeć zaczęło po jakis 500km i to przy delikatnym hamowaniu od 40km. Trochę to wkurzające... :-?

Co do ciepełka to myślałem, że ie bedę ich wstanie tak rozgrzać, a tu prosze :-D

: 24 maja 2005, o 21:19
autor: baca358
Jak juz jesteśmy przy heblach to ja sie pochwale,że juz nie długo zagoszczą u mnie z przodu Zimmermann sport do tego klocki DS 2000, oczywiscie 256 zaciski od kadzia GSI zobaczymy jak to sie bedzie spisywać :-D

: 24 maja 2005, o 21:55
autor: radzio_gsi
moim zdaniem to przesada taki dobry hamulec na przedniej osi, no chyba ze chamujesz tylko na torze i tylko na prostej

: 24 maja 2005, o 22:29
autor: GUMIS2000
mnie to dziwi dleczego mi klocki padły po 13 tys ??
wiem ze pozwalam sobie na znacznie wieciej niz na 230
ale sam nie wiem

: 24 maja 2005, o 22:41
autor: Aro
GUMIS2000 pisze:mnie to dziwi dleczego mi klocki padły po 13 tys ??
wiem ze pozwalam sobie na znacznie wieciej niz na 230
ale sam nie wiem
??? to żarty czy wsadziłeś silnik i się nie chwalisz? ;)

: 24 maja 2005, o 22:57
autor: Porszak
o srednice gumisiowi chodzi tarcz, chociaz tak odrazu to pomyslalem o silniku :-P

: 25 maja 2005, o 00:01
autor: arts
radzio_gsi pisze:moim zdaniem to przesada taki dobry hamulec na przedniej osi, no chyba ze chamujesz tylko na torze i tylko na prostej
to takie dziwne jak sie podnosi moc ??? heble tez skuteczniejsze sa niezbedne :oko:

: 25 maja 2005, o 00:12
autor: GUMIS2000
Aro83 pisze:
GUMIS2000 pisze:mnie to dziwi dleczego mi klocki padły po 13 tys ??
wiem ze pozwalam sobie na znacznie wieciej niz na 230
ale sam nie wiem
??? to żarty czy wsadziłeś silnik i się nie chwalisz? ;)
nie nie nie nie wsadziełm a naprawde zjadłem orginalne
ATE klocki na 2 montasz na 13 tys i zaplokowałęm nowe jak zagkadałem
tylne tarczwe . i tylko tylne mi piszczą :) ale co sie dziwić klocki od
omegi A :) . mysle ze jdenak po tym jak w koncu silnik sie znajdzie
na włascimym miejscu to z przodu bedzie 288 ale sie obaczy
puki co przud 256 tył 270 , paranoja no nie :grin:

: 25 maja 2005, o 00:12
autor: -=kLaRi=-
U mnie tez hamowanie sie polepszylo ,ale specjalnie nie mam porownania bo silnik zalozylem razem z hamulcami ,a jednak jest troche ciezszy...
Jedyne co to troche mi trzesie kiera czasami przy hamowaniu z nizszych predkosci.
Tarcze sa nowki itd a jednak troche trzesie...

: 25 maja 2005, o 00:14
autor: GUMIS2000
-=kLaRi=- pisze:U mnie tez hamowanie sie polepszylo ,ale specjalnie nie mam porownania bo silnik zalozylem razem z hamulcami ,a jednak jest troche ciezszy...
Jedyne co to troche mi trzesie kiera czasami przy hamowaniu z nizszych predkosci.
Tarcze sa nowki itd a jednak troche trzesie...
to wywarz opony i sprawdz tylne bebny oraz luzy na łozyskach

: 25 maja 2005, o 00:19
autor: -=kLaRi=-
Tak bede musial zrobic.
Lozyska napewno maja minimalny luz ,kola wywaze
Bebny sa ok ,nowe szczeki ,nowe lozyska.
Aha ,mozna wymienic lozyska przy piascie w domowo-garazowych warunkach czy trzeba na prase jechac ??
Dzieki wielkie Gumis! :))

: 25 maja 2005, o 00:25
autor: GUMIS2000
moim zdaniem tylko na prase !!!!
p.s. nie zasmiecajmy watku

: 25 maja 2005, o 00:35
autor: arts
-=kLaRi=- pisze:Tak bede musial zrobic.
Lozyska napewno maja minimalny luz ,kola wywaze
Bebny sa ok ,nowe szczeki ,nowe lozyska.
Aha ,mozna wymienic lozyska przy piascie w domowo-garazowych warunkach czy trzeba na prase jechac ??
Dzieki wielkie Gumis! :))
prasa 20zl wiec chyba nie warto meczyc sie w imadle i popsuc lozyska :oko:

: 25 maja 2005, o 10:12
autor: -=kLaRi=-
Tak tez zrobie :))) Dzieki