Strona 3 z 8

: 22 kwie 2005, o 23:19
autor: kristo
pirat pisze:
!markos pisze:nie bedzie pasowalo barany jedne, bo tasmex bedzie srebrny :-P
Jak zapodasz na ten tasmex bialy napis PIONEER, to bedzie pasowalo :-P


Ja jestem na nie z tym tasmexem
Jeszcze z czasów maluchowski został mi oczojebny "Philips Car System" mogę oddać :grin:

: 22 kwie 2005, o 23:26
autor: arts
ja bym dal napis Markosa :grin:

: 22 kwie 2005, o 23:48
autor: kamiloooo
lepszejszy bylby Tjuning By Markosa.... :-P :-P

: 23 kwie 2005, o 00:57
autor: !markos
Porszak pisze:cos ta jedna fela z tylu taka krzywa jakas :lol: :oko:
no co ty.. to sa prawie nowki sztuki, kreca sie lepiej niz z fabryki :grin:

nie znacie sie :-P :lol:

tasmex bedzie jutro, a jak bedzie z dupy to go zdejme :-D

: 23 kwie 2005, o 01:03
autor: Sznaps
Wygląda w sam raz. Tasmexem wg mnie popsujesz efekt ale obaczym.Pozdro

: 23 kwie 2005, o 09:08
autor: kamiloooo
ja podpowiadam raz jeszcze... srebne bedzie lipa ale czarny mat jest good, sprawdzony na kilku pojazdach w niezalezncyh kolorach..... :-P :-P :lol:

: 23 kwie 2005, o 10:08
autor: !markos
widziales kiedys torowa wyscigowke z czarnym tasmexem? :-P ja nie! :-D

: 23 kwie 2005, o 10:21
autor: kamiloooo
widzialem panie kolego w oesie... :-P :-P golf V mial taka.... :lol:

: 23 kwie 2005, o 12:10
autor: kristo
kamiloooo pisze:widzialem panie kolego w oesie... :-P :-P golf V mial taka.... :lol:
Akurat pucharowe golfy mają granatowy....
Obrazek

: 23 kwie 2005, o 12:14
autor: kamiloooo
kristo pisze:Akurat pucharowe golfy mają granatowy....
:oops: ze srodka wygladalo na czarny jak u mnie wiec bylem pewny ze to czarny.... :lol:
a wlasciwie kazdy robi tak jak chce....rajdowo, tjuningowo i wiejsko.... :-P :-P

: 23 kwie 2005, o 12:33
autor: =JUHol=
kamiloooo pisze:a wlasciwie kazdy robi tak jak chce....rajdowo, tjuningowo i wiejsko.... :-P :-P
buhahahhahaa

: 29 sty 2006, o 23:45
autor: K I L L E R
Markoos, wiem że odkopuje topic prawie z samego dołu, ale jestem ciekaw jak wygląda ten taśmex i obecne wcielenie Corsolota, w końcu taki jakiś inny jest z tymi stalusami :oko: I koniecznie zdjęcie wnętrza, przed niespodzianka zapowiadana na nowy sezon (taka z archiwum).

: 30 sty 2006, o 04:00
autor: -=kLaRi=-
No Markos ,wez sie w koncu do roboty!!:))Ciachnij kilka fot aktualnych... ;)

: 30 sty 2006, o 10:59
autor: !markos
znaczy fascynuja was 14" zimowe stalusy? :lol: bo mnie jakos srednio, a foty srodka teraz beda bardzo niewyjsciowe, bo syf troche :grin:

: 30 sty 2006, o 14:47
autor: K I L L E R
Ja już wyżej pisałem, to może być taka z archiwum, ja po prostu chce zobaczyć to sławne wnętrze no i koniecznie taśmex (jeśli jest), fotki nie muszą być świeże. :oko:

: 30 sty 2006, o 15:15
autor: endo
Obrazek
Obrazek

: 30 sty 2006, o 15:27
autor: K I L L E R
Dzięki Endo, niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi (jakośc, nie ilośc :lol: )

To tak powiem że Corsa z zewnątrz bomba (mimo lichych modów wizualnych) a w środku normalnie Hard Core (statyw na on boardy :-D ) a najbardziej podoba mi się ten tuningowy ręczniczek do rąk z lewej strony :grin: A tak na poważnie to tylko klatki brakuje w środku do pełni szczęścia (pewnie Markos juz nad tym myśli) :oko: Chyba że się wykruszył i zamierza (przypuszczenia) z Hard Core zrobić Softcik i wpakować wszystkie graty i zrobić Comfort wnętrze.

Ps. Markos może wkońcu wyjawisz co szykujesz z wnętrzem na sezon 2006?

: 30 sty 2006, o 16:14
autor: Staneq
K I L L E R pisze:To tak powiem że Corsa z zewnątrz bomba (mimo lichych modów wizualnych)..?
yyy z zew. to markos ma tylko 16" stalowki i taśmexa, reszta to seria, wiec nie bardzo wiem o jakich licznych modach piszesz :oko:

: 30 sty 2006, o 16:23
autor: kamiloooo
Staneq pisze:yyy z zew. to markos ma tylko 16" stalowki i taśmexa, reszta to seria, wiec nie bardzo wiem o jakich licznych modach piszesz :oko:
liCZnych - liCHych... :oko:

: 30 sty 2006, o 16:47
autor: !markos
K I L L E R pisze:(mimo lichych modów wizualnych)
dzieki :-D :lol:

zawiesze zaraz na szaku troche fotek, ktorych na forumie chyba jeszcze nie bylo..

a co do wnetrza - hardkor jest fajny, ale pod jednym warunkiem - wszystko obdarte do golej blachy i polakierowane na nowo. tak jak jest teraz jest na maxa z dupiszcza, wiec wszystko zostanie obgryzione z mat wytlumiajacych (byly seryjnie) i wyklejone mniej wiecej takim szczurkiem, jak normalnie jest na podlodze. zaleznie od tego jaki mi sie uda znalezc material dol bedzie czarny, a gora (wlacznie z dachem) jasnoszara/szara.
plyty na boczki (drzwi i te dziurska z tylu) juz mam, beda to cienkie polprzezroczyste i elastyczne plyty z jakiegos tworzywa (nie znam sie na tym) oklejone gruba czarna matowa folia, zamocowane na nitach, albo nierdzewnych wkretach. zapanuje troche porzadku, bo teraz jest przede wszystkim za glosno i zbyt hardkorowo. takze bedzie surowo, ale jednoczesnie kulturalnie.
do wyciecia pojda wszystkie odstajace, a obecnie zbedne blachy typu uchwyt kanapy, czy tez jakies inne wypustki, czy odstajace pierdoly, srodek bedzie ogolony na gladko.
w miejscu tida napewno znajdzie sie potrojny kurnik na zegary cisnienia i temp oleju i podcisnienia w kolektorze ssacym. zamiast radia weglowa, albo aluminiowa plytka z wlacznikami wentylatora, abs'u i jesli uda sie kupic odpowiednie przelaczniki - takze odpalanie silnika z guzika bez uzycia kluczykow.
chcialbym tez opiscic nieco kolumne kierownicy - nie zaglebialem sie jeszcze w mocowanie kolumny do szkieletu deski, ale przypuszczam, ze nie bedzie to jakies specjalnie mocno skomplikowane. teraz jest wystarczajaco blisko, ale ze kubel jest bardzo nisko to kierownica tez moglaby powedrowac nieco nizej.

to tyle w kwestii srodka, silnikowo wiekszosc plan juz zna, ma byc na poczatek 125+ konne 1.6 16v, ale to dopiero jak ktos kupi to 1.6, ktore kupilem nie do konca sprawe przemysliwszy.. wtedy bedzie kasa na to docelowe, nieco inne 1.6 :oko:

z rzeczy smiesznych/ciekawych szykuje przenosiny akumulatora na tyl w miejsce wneki kola zapasowego, a sama wneka ma byc polowe mniejsza po to, aby pod samochodem zmiescil sie centralnie umieszczony tlumik (troche jak w mini) :D nie wiem czy uda sie to zrealizowac, bo wszystko zalezy od stanu kieszeni, ale jestem dobrej mysli.. tu cos sprzedam, tam pozycze, cos sie wymysli :-P

ps.
czy ma ktos moze do sprzedania obudowe koszyka skrzyni biegow z mieszkiem? :zakrecony: swoja sprzedalem, ale jakos mi sie to juz nie podoba :lol:

: 30 sty 2006, o 16:55
autor: D12
Markos jestem pod wrażeniem twoich planów. A myślałeś może aby wyflowować deske rozdzielczą ?

: 30 sty 2006, o 16:56
autor: !markos
tja, flok jest mistrz... ale na to tych kilku stowek juz chyba nie znajde :-?

: 30 sty 2006, o 17:20
autor: geo022
jestem pod wrazeniem markos -mozna powiedziec ze planujesz z tego furacza zrobic MARKOSWE KROLESTWO :-D tzn surowo ale z klasa -powodzenia zycze -tez jestem za takim podejsciem tyle ze woze 5 osob wiec u mie odapada surowosc tzn prawie bo zdarza sie ze jezzdze bez poczkow,podsufitki i zbednych plastikow ale kanapy wyrzucic nie moge;/

: 30 sty 2006, o 17:53
autor: Matex
markos nie lepiej wsadzic c20xe ma wiekszy moment :] a ps tez idzie podlubac :]

: 30 sty 2006, o 18:00
autor: !markos
nie, nie lepiej, a jakos nie chce mi sie po raz 12090387219847314 tlumaczyc, dlaczego c20xe w corsie sux :lol:

ps.
pogadaj z basista, nawet on ci powie, ze 1.6 rulez :-D

: 30 sty 2006, o 18:40
autor: AdamXXL
a ja mam takie pytanko. myślałeś/montowałeś już czujniki temp. i ciśnienie oleju?
w miskę troszkę strach czunkik temp. montować i adaptery autogauge są z pupci i nie podejdą (chyba, żeby powiększyć otwór, lub nawiercić i nagwintować nowy) więc zostaje np. trójnik i razem z ciśnieniem oleju.. tylko czy to cholerstwo wytrzyma, bo trochę zaczyna to ważyć a drgania na silniku napewno będą.

: 30 sty 2006, o 18:59
autor: !markos
jeszcze nie montowalem, ale z tego co zauwazylem na tym 1.6, ktore lezy w firmie jest tam jedno wolne zaslepione miejsce w galerii olejowej z przodu silnika.. nie jestem 100% pewien, ze da sie to tam zamocowac, ale docelowo miala byc wiercona miska i wspawany adapter pod czujnik temperatury, a cisnienie mialo byc na trojniku razem z seryjnym czujnikiem. jesli okaze sie, ze opornosc czujnika, ktory kupilem jest taka sama jak seryjnego, to moze daloby sie obydwa "odczyty" (czujnik na desce i zewnetrzny zegar) zapiac do jednego czujnika..? jesli nie to w sumie czujniczek w bloku potrzebny jest tylko do wskazania na desce, a jesli bede mial zewnetrzny wskaznik, to na upartego moge ten seryjny wywalic i wyjac zarowke z deski :lol:

: 30 sty 2006, o 20:48
autor: -=kLaRi=-
Markos z tym srodkiem to jestes mistrz ,cholernie mi sie to podoba ;) u mnie bedzie podobnie... moze nie tak hardcore ale podobnie ;) Przy swapie ,srodek z tylu (wneka na kolo zapasowe) itd pomalowane na odpowiedni kolor :)... super!

: 30 sty 2006, o 21:38
autor: Porszak
@markos jak przynitujesz cos rodzaju pleksy to mam wrazenie ze to sie z czasempoluzuje i bedzie skrzypiec, drgac, itd. moze lepiej przynitowac material jakis. cos takiego jak jest wykladzina podlogi lub wykladzina dywanowa ze sklepu

: 30 sty 2006, o 21:51
autor: !markos
tu nie ma sie co luzowac, material jest elastyczny i latwo sie go tnie/obrabia, takze tu juz decyzja zapadla :oko:

wykladzina dywanowa na boczkach? nie, dzieki :lol: :-P

ps.
wiekszosc wyscigowek ma tak wlasnie zrobione boczki, tyle, ze tam czesto jest to wlokno weglowe, na ktore niestety mnie nie stac, ale licze, ze moj supertanio (bo za darmo) zalatwiony material sprawdzi sie doskonale. narazie sprawdzany jest w ciezkich warunkach, bo zrobilem sobie z niego zaslepke grilla :lol: