Strona 3 z 4

: 19 sty 2007, o 09:34
autor: henry
cisza zamarla
co sie w projekcie dzieje? :D

: 22 sty 2007, o 19:50
autor: All
etap testów właściwie dobiega końca
to co zrobiłem :
1.Ostateczne dopracowanie elektryki czyli
- podłączenie kontrolki check engine
- zczytanie błędów ( nie było żadnych :D )
- podłączenie zegara ciśnienia oleju
2.
- podłączenie linki prędkościomierza i pomiary przekłamywania z GPSem
- zmiana felg na 14" oryg CA GSI
3.Uszczelnienie wycieków oleju (kapało spod przewodów olejowych)
4.Testy zawieszenia, hamulców, opon
5.Przymiarki felg z uwzględnieniem ET itd... podjęcie decyzji o felgach na lato :) oczywiście będą BBS RM :)

kilka fotek :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W dalszych planach:
- założenie lotki CA GSI i zderzaka przedniego (po lifcie) oraz wymiana hamulców i zawieszenia oraz foteli

Tymczasowo jeżdżę na zawiasie z CA GSI - gwint zbyt twardy jak dla mnie, oraz hamulcach z 1.4 od razu mówię że wymienię na brembo max 256 mm :) leżą i czekają - na felgi 14" z GSI nie wchodzą :(
- założenie rozpórek lub klatki

To chyba na ten czas wszystko :)
Najważniejsze że wykryłem przyczynę klekotania jednego z popychaczy hydraulicznych - po podłączeniu zegara ciśnienia oleju wszystko okazało się jasne - olej po nagrzaniu nie trzyma parametrów co powoduje spadek ciśnienia smarowania i cykanie ostatniego popychacza ... czyli jestem ładnych parę stówek do przodu :) Na zimnym oleju ciśnienia na jałowym - max... po rozgrzaniu nieco ponad min ....
tak to jest posłuchać się kogoś i docierać na mineralu :) syntetyk już czeka :D

: 22 sty 2007, o 20:11
autor: D12
Tylko pogratulować pionierskiego projektu :) poza coolerem nic nie wskazuje, że to bestia.

: 22 sty 2007, o 20:36
autor: BRAWIMEX
Gratulacje!!!!
Ale dobre jest to ze wygląda tak zwyczajnie :-D
Panowie w brykach za 100 lub wiecej tysiecy beda zdziwieni ze robi ich corsa A
Dla mnie miód cód i orzeszki !!!

: 22 sty 2007, o 21:35
autor: Mazur
All-uś moje zdanie znasz i myślę, że zaprzestanę za każdym razem pisać i mówić to samo. Jak już rozmawialiśmy czekam na info jak będziesz miał zamiar się hamować, chętnie podjadę na to wydarzenie :-D

: 22 sty 2007, o 21:37
autor: henry
zalej Castrola i zobaczysz ze minie jak reka odjal

: 22 sty 2007, o 21:41
autor: radzio_gsi
zajebisty projekt, gratuluje sukcesu

: 22 sty 2007, o 22:17
autor: GUMIS2000
gratulacje projektu
ale z tymi 256 to jakaś ściema bo wchodza na 14

: 22 sty 2007, o 23:56
autor: bartus88
prawde mowi :D 256 na sto procent nie wejda te seryjne felgi 14` od corsy A-sprawdzone, a najgorsze ze moje 15` z rantem tez nie wchodza na te tarcze i mam przod i tyl inne :x

: 23 sty 2007, o 07:56
autor: -=kLaRi=-
Gratulacje zakonczenia ! Ciekaw jestem wykresu !!!
Super!

: 23 sty 2007, o 08:18
autor: YAQB
bartus88 pisze:256 na sto procent nie wejda te seryjne felgi 14` od corsy A-sprawdzone
Ja nie wiem jak to sprawdzales, ALBO sa rozne rodzaje alu 14" do GSI bo z Allem to sprawdzalismy i nie weszly. Z reszta nie tylko my to sprawdzalismy.

A projekt ... no coz ... jechalem tym CorsoLETem :lol: Poniewaz sie dociera to jazda do 3500 rpm ... (czyli prawie ze turbo sie nie odzywa) no i mimo to moje c16se poprostu jest tak sliiimaaaaak ...... Czekam tylko na powowna przejazdzke po dotarciu :)17

: 23 sty 2007, o 09:14
autor: AdamXXL
:D :D wypada tylko gratulować, gratylować i jeszcze raz brawa

: 23 sty 2007, o 09:41
autor: Staneq
super, kolejna szybka i niepozorna fura... respect !

: 23 sty 2007, o 11:26
autor: henry
bartus88 pisze:prawde mowi :D 256 na sto procent nie wejda te seryjne felgi 14` od corsy A-sprawdzone, a najgorsze ze moje 15` z rantem tez nie wchodza na te tarcze i mam przod i tyl inne :x
dziwne masz te fele jakies ze nie wchodza na te 15,ja mam u siebie 15 z parapetem i mam tarcze 282mm :) i duzo wieksze klocki niz te z 256 i duzo wieksze zaciski

: 23 sty 2007, o 13:06
autor: -=kLaRi=-
Henry ,w jakim autku masz te heble ? jesl ito corsa to z czego takie sa ?
Jakie sa wymiary tarcz dla cali turbo i dla omegi ???

: 23 sty 2007, o 13:23
autor: Staneq
a calibrze turbo byl ztcp wlasnie 282, a w cB wyglada to tak:
Obrazek

sorrki za OT All

: 23 sty 2007, o 14:06
autor: endo
All, silnik jest jakos blisko pasa przedniego czy mi sie wydaje? I co to za redbull? :-D :oko:

: 23 sty 2007, o 14:17
autor: geo022
Gratuluje All -suuuper potwór w niepozornej oprawie -SUPER !!


a red bull -> silnik na wspomaganiu leci :lol:

: 23 sty 2007, o 14:18
autor: henry
Staneq pisze:a calibrze turbo byl ztcp wlasnie 282, a w cB wyglada to tak:
[foto]

sorrki za OT All
musze kolege wyprowadzic z bledu
cali turbo ma tarcze 288
Klari ja u siebie mam w kadecie tarcze od vectry V6,trzeba bylo troszke pokombinowac i siedza :D

a omega ma cos kolo 300mm

: 23 sty 2007, o 14:39
autor: -=kLaRi=-
Sorki za OT ,
Henry ,wielkie dzieki !!
Jak mi sie tarcze i klocki wykoncza to poszukam sobie jakiegos wiekszego zestawu - wlasnie cali turbo albo to co ty ;).
Tylko jak ze srubami ??masz 4x100? ja kto wyglada w vektrze ? tez ma 5x100 jak cali turbo ?

: 23 sty 2007, o 16:40
autor: henry
-=kLaRi=- pisze:Sorki za OT ,
Henry ,wielkie dzieki !!
Jak mi sie tarcze i klocki wykoncza to poszukam sobie jakiegos wiekszego zestawu - wlasnie cali turbo albo to co ty ;).
Tylko jak ze srubami ??masz 4x100? ja kto wyglada w vektrze ? tez ma 5x100 jak cali turbo ?
cali turbo jak i V-ka ma ten sam rozstaw srub,
dla mnie to nie jbylo problemem


PS mysle ze ALL az tak nie bedzie sie na nas zloscil :D

: 23 sty 2007, o 20:06
autor: arts
chyba najelpszy z mozliwych swapow w corsie.... kozak :grin: po dotarciu zapisuje sie na przejazdzke krajoznawcza :grin:

: 23 sty 2007, o 20:08
autor: szajboos
Apropos Omegi/Senatora B 3.0 24V to ma tarcze chyba 296 albo 298

: 23 sty 2007, o 21:57
autor: All
Henry no pochwal się swoim Kadziem ... V6 rządzi nie ? ;)
Henry gratuluję projeku :) :)2

Dzięki chłopaki za słowa uznania dla mojej zabawki - to budujące :]
Co do parametrów jak dotrę i dopracuję resztę pierdół obowiązkowa jazda na hamowanko :grin:

: 24 sty 2007, o 00:31
autor: Porszak
felgi nie wchodza na 256 bo w felgach od ca gsi jest taki powiedzmy "prog" o ktory zawadza zacisk, sprawe moze rozwiazac chyba jedynie dystans i to spory.

natomiast u Ciebie bartos to chyba poprostu zacisk spotyka sie z ramionami felgi?? dobrze mysle? w takim przypadku albo inne et albo tez dysans, ale pewnosci nie mam. nie widzialem wiec strzelam

: 24 sty 2007, o 08:08
autor: -=kLaRi=-
mi wlasnie gdzies Nick Henry przemknal w sieci ,ale nie moglem go przyporzadkowac... teraz juz wiem Kadzio V6 :)

: 24 sty 2007, o 18:10
autor: arts
c25xe :oko:

: 24 sty 2007, o 18:35
autor: GUMIS2000
arts pisze:c25xe :oko:
jesli to ten sam co na SR to ma silnik od saba
wiec nie koniecznie c25xe ART'S

: 26 sty 2007, o 20:20
autor: pirat
z zewnatrz to na razie taki szczurek, kto by pomyslal, co siedzi pod maska :oko: fajnie fajnie, az jestem ciekaw jak to smiga :oko:

: 26 sty 2007, o 20:34
autor: henry
arts pisze:c25xe :oko:

B25XE :-D
a fotki sie pokaze jak cosik jeszcze skoncze jedna dodatkowa rzecz
pozdrawiam oll