Strona 3 z 3
Re: była Barina, a jest EVO
: 1 lip 2008, o 00:24
autor: Kotlin
Ja też bym kupił EVO ale dopiero po tym jak bym miał juz Impreze
Jezdzilem evo VII i sti z 2006 Subaru mi mocniej miazdzyl cyce
Choc i tak gratuluje zakupu i licze ze przewieziesz moje skromne 4 literki:)
Re: była Barina, a jest EVO
: 22 gru 2008, o 10:58
autor: satan
Oj byli byli Barina i już jej nie ma... .
Re: była Barina, a jest EVO
: 22 gru 2008, o 15:39
autor: !markos
i masz juz tylko jeden samochodzik? eee, slaaabo, gruby king powinien miec conajmniej 2!
no i website jakis kolejny bedzie mozna zapodac.. pomysl nad tym, stikerow nigdy nie za wiele!
Re: była Barina, a jest EVO
: 22 gru 2008, o 16:39
autor: STELMI
te naklejki zwieśniaczyły to auto strasznie
Re: była Barina, a jest EVO
: 22 gru 2008, o 18:21
autor: satan
Proszę nie cenzurować moich wypowiedzi

Re: była Barina, a jest EVO
: 14 kwie 2009, o 01:40
autor: satan
satanguest pisze:Ale ja nie będe tu nic w niej robił.... to co jest jak dla mnie wystarczy.
Może nie do końca :mrgreen:
W środę tj. 8 kwietnia 2009 odebrałem auta ze strojenia z AutoGT
Mody silnikowe/napędowe:
- Wydech kompletny od turbo 3" HKS Super Drager
- Brak kata
- Zawór upustowy od RS'a
- Pompa paliwa Walbro FP-342
- Lekkie koło zamachowe
- Sprzęgło i docisk
- Gumy wieszaka tylnego dyfra RalliArt
Mody stylizacyjne:
- Na pewno Rota, ale waham się nad 3 modelami (muszę podjąć decyzje po świętach

)
- Wywaliłem taką listewkę ze spojlera (wszystkie MR'ki to mają)
- Aluminiowa nakładka na zderzak (co niby powietrze leci lepiej do silnika

)
- Adapter na zegary 52mm do konsoli środkowej
- Korek chłodnicy RalliArt, a raczej sama naklejka :razz:
Nagłośnienie:
- Alpine CDA-9886R
- Hertz HSK 165
- Infinity REF 1250B
- Wzmacniacz Audison SRx 4
- Okablowanie Audison
Najbliższe plany:
- jak najszybciej wstawić 3 zegary, a przynajmniej na razie samo EGT
- poprawić audio w drzwiach, wygłuszyć lekką pianką
Stage I zakończony, a po wakacjach jedziemy dalej

Re: była Barina, a jest EVO - Stage I zakończony
: 14 kwie 2009, o 22:43
autor: Kotlin
Fotos prosiemy.
Ile KM i NM??
Re: była Barina, a jest EVO - Stage I zakończony
: 14 kwie 2009, o 23:03
autor: satan
foto w przyszłym tygodniu, jak dobrze pójdzie.
Więc tak, było 286 KM i 366 Nm przy 1.35 bara, a jest 360 KM i około 480 Nm przy 1.85 bara
Auto było strojone na ulicy a nie jak 90% aut w tym kraju na hamowni.
Wrażenia jak najbardziej spoko, a zaczęło się lato a co za tym idzie i tuningi

Re: była Barina, a jest EVO - Stage I zakończony
: 15 kwie 2009, o 01:57
autor: !markos
usunięto kąśliwości adamxxl
ktore 90% aut strojone jest na hamowni? bo to ciekawostka przyrodnicza jakas..
Re: była Barina, a jest EVO - Stage I zakończony
: 15 kwie 2009, o 09:04
autor: satan
usunięto kąśliwości adamxxl
np, w vtg
Re: była Barina, a jest EVO - Stage I zakończony
: 15 kwie 2009, o 11:24
autor: !markos
usunięto kąśliwości adamxxl
Re: była Barina, a jest EVO - Stage I zakończony
: 15 kwie 2009, o 11:27
autor: Matex
usunięto kąśliwości adamxxl
Re: była Barina, a jest EVO - Stage I zakończony
: 15 kwie 2009, o 11:28
autor: satan
hmmm, pomyśle...
usunięto kąśliwości adamxxl
A pokaż mi gdzie ja coś porównuje, co ?

Evo, jest po to żeby zimą po lasie polatać, a i latem też po szutrach zakurzyć
PS:
Chciałbym zauważyć że nie mam żadnego "ale" do Markosa za jego zamiłowanie do jego Hondy. Moim marzeniem zawsze było mieć Evo. Udało się uzbierać kasę, pożyczkę z banku i proszę. Jest.
Nie rozumiem dlaczego od pewnego czasu Markos próbuje zrobić wszystko żebym go znienawidził.
Re: była Barina, a jest EVO - Stage I zakończony
: 15 kwie 2009, o 12:31
autor: AdamXXL
jak macie zamiar to kontynuować, to sio na priwa
chodzi o wypowiedzi :
!markosa -> satana
Matex -> !markos
Zrobiłem małą czystkę na prośbę autora wątku (sam to też popieram). Proszę o zachowanie poziomu wypowiedzi.
Re: była Barina, a jest EVO - Stage I zakończony
: 15 kwie 2009, o 18:23
autor: Kotlin
to juz tęgo jest ciekaw jestem jak transfer to przeżyje bo z tego co pamietam to masz dość cieżką noge

Re: była Barina, a jest EVO - Stage I zakończony
: 15 kwie 2009, o 20:15
autor: satan
transfer przeżywa sporo i wież mi noga odchodzi ciężka jak widzisz jak wskazówka od paliwa ucieka na czerwone pole.
Częściej padają takie pierdoły jak gumy wieszaka dyfra, jakieś łączniki stabilizatora czy drążki kierownicze i piasty kół... To zupełnie normalna rzecz, czasem też padnie jakaś skrzynia, ale to i tak trzeba się postarać. Ja mam już wyrobioną opinię że nie katuje auta a raczej mocno o nie dbam, jak coś się zwali to od razu telefon do 4turbo i zamawianie oryginalnych części. Większość ludzi których znam ma Evo typowo do katingu i nie używają go na co dzień, ja mam odwrotnie używam go bardzo często żeby nie powiedzieć że codziennie i staram się jeździć przyzwoicie. Nie napieprzam bokami normalnie po ulicy, od czerwca nie mam żadnego mandatu (w corsie to już po pierwszym tygodniu było 10pkt). Np, poznałem gościa który właśnie stracił prawko przez Evo a kupił je 2 miesiące temu... .
Re: była Barina, a jest EVO - Stage I zakończony
: 15 kwie 2009, o 20:36
autor: Gesio_CB
Przyjemne te mody panie
Zawsze mi sie MR podobały, których bardzo malo u nas jezdzi - tyle co czasem zobacze na torze w tychach...
Re: była Barina, a jest EVO - Stage I zakończony
: 16 kwie 2009, o 12:45
autor: bix
satan, bardzo ładna zamiana corsy na japońca. Choć trochę mi ciężko uwierzyć żeby dało się tym spokojnie jeździć.
Re: była Barina, a jest EVO - Stage I zakończony
: 16 kwie 2009, o 15:49
autor: satan
pierwsze dwa miesiące od kupna to było tankowanie codziennie do oporu ale potem to już sobie uświadamiasz że tak nie może być

Re: była Barina, a jest EVO - mody, mody, mody...
: 25 paź 2010, o 15:18
autor: satan
Niedługo wjedzie aktualizacja modów
