czekam narazie na odpowiedz od Adama jezeli chodzi o kolektor i wlasnie odcinke
bankowo mam pomieszane wezyki od oparow i podcisnien stad jest problem z paliwem przy smt6
jezeli chodzi o odcinke... przed remontem byla na prawie 7 tys (6975) po remoncie jest niecale 6,6 (nie wiedziec czemu) i to tez chcialbym zmienic ... ogolnie przy strojeniu caly czas jest problem .. co sie doprowadzi afr do ladu przez smt seryjny komp proboje to zkorygowac po swojemu (bez checka) i afr skacze z okolic 13 na 24... no jakies zlo sie tam dzieje
byla mierzona kompresja .. przy otwartej przepustnicy z zalozonym dolotem 13,8 rowno na kazdym cylindrze
na chwile obecna bede poprawial dolot powietrza i walczyl z wezykami .. jak dojde z tym do ladu znowu pojedziemy dostroic auto na autostrade i tyleprzed zima...
zobacze co wyjdzie z moich planow (plan mam nie wiem jak to wyjdzie w praktyce- zrobione bedzie ale czy bedzie lepiej sie zobaczy)
z ciekawostek.. corsa dostala prototypowy patent znajomego elektryka i ma doswietlanie pobocza przy skretach
EDIT 13.10.2009
w niedziele pojawily sie na aucie zimowki (niby wczesnie ale.. sa i juz !) na zime wyleci jeszcze guma zderzaka przedniego ...

uwalona strasznie i kiepskie foto ale taka bedzie zima

:D
zbliza sie zima i w sumie czas wymiany oleju (na zegarach 9k km od remontu) no i wypada wymienic olej .. i mam dylemat
obecnie siedzi liqui moly 10w40 mos2 (niebieski) przez caly okres dolalem kolo 0.5l (troszke sie poci pod pokrywa i byl wyciek z pod korka .. no i oczywiscie auto nie jest zamulane (ale wszystko z rozwaga jak najbardziej)
zastanawiam sie co wlac i mam dylemat ..
total racing 10w50 (juz praktycznie go wyeliminowalem )
motul 300v competition 15w50
castrol Edge sport 10w60
czy moze cos innego ...??
-- Pt sty 15, 2010 8:56 pm --
znowu sporo czasu mnie nie bylo...
co sie pozmienialo... no nie wiele.. jak to zima, kiedy auto jezdzi na codzien...
do wymiany jest pompa paliwa (kiepskie cisnienie daje) filtr (juz swoje przefiltrowal i sie skonczyl.. zadne reanimacje mu nie pomogly (chwilowo bedzie jakis inny, ale po zimie bedzie upgrade wiec sie pozmienia) mapa jest lekko ogarniata ale bez szalu.. poprawila sie narazie elastycznosc ..
na zalozenie czeka magiczny przycisck z nowego lexusa :>
http://z.about.com/d/suvs/1/0/t/i/-/-/S ... Button.jpg 
w poniedzialek jade wreszcie zrobic porzadnie wydech !
silnik obecnie zalany Castrolem Edge sport 10w60 (obliczylem, ze wezmie max 0.5l na 9 tys - czyli przyzwoicie - niestety litrowa buteleczka edge sport po znizkach kosztuje 40 zł... a na stacji 60-70
Zimowki zalozylem za wczesnie i za duzo sie zdarly
do wiosny jak wyzej .. nowa pompa paliwa, nowa konstrukcja dolotu

i dopiero strojenie (po drodze sworzen wachacza do wymiany (moze jutro czasu brak)
kompletuje rowniez male audio ale to w swoim czasie..
pod koniec marca przeglad .. bede staral sie o "zelazny list" z PZMotu dotyczacy poprawnego ustawienia swiatel a bad looka -zobaczymy co co z tego wyjdzie.. policjantow mam dystyc.. ostatnio 10ptk i 500pln.. 125 na 50... i dlaczego panu tak ten wydech ryczy.. - na 3jce jechalem.. - mina "oficera" bezcenna
ahh bym zapomnial .. amory z przodu sie koncza.. i mysle co wsadzic.. uzywke w dobrym stanie pod sprezyny (FK narazie odpuszczam) czy nowa seryjna Kayabe z gwarancja na 2 lata (po 1.5 roku zareklamuje jako wytluczone i dostane nowe

) .. ale to pozniejszy plan ..
-- Pn kwi 19, 2010 7:17 pm --
odkope troche kotleta, bo az dziwnie to wyglada, ze nic sie nie zmienilo

a jednak wiosna i sa jakies tam dzialania....
sworzen wymieniony, nic poza amorami nie trzeba robic przy zawieszeniu
w marcu corsa byla na przegladzie w Okregowej stacji PZM i przeszla przeglad bez problemowo ( specjalnie pojechalem do pzm dowiedziec sie co i jak z badlookiem ... okazalo sie ze pan nie widzi zadnego problemu, bo siwaitla swieca poprawnie )
na wiosne jakby silnik sie odmulil troche, ale nadal nie jestem zadowolony...
majowke mam 2tygodniowa i siedze w garazu.. sciagam caly uklad paliwowy i czyszcze/wymieniam to samo z ukladem chlodzenia .. zrobie i jade stroic juz ostatecznie w tej konfiguracji... + mycie silnika i kosmetyka pod maska ..
Rok czasu szukalem ... wreszcie dorwalem ... (Bardzo dziekuje Seboss'owi )

morette

:D:D przerobione na soczewke , dostalem xenon w komplecie.. ale z zarnikami 8000k wiec odpuscilem i zdobylem 4300k .. teraz tylko jeszcze jakos musze opatentowac kierunki (te co sa, sa przejsciowo) i spryskiwacze ...
zderzak trzyma sie na 2 srubach

ale z tym musze poczekac az zrobie wylewke pod garaz, bo za kazdym razem, mimo desek, po ktorych wyjezdzam/wjezdzam i tak dostaje po dupie
