Re: Corsa Fifo - 2.0 Turbo under construction
: 10 maja 2010, o 10:29
Fifo kiedy pokażesz się na krakowskich ulicach?:>:D
forum klubu opel corsa sport
https://corsasport.pl/forum/
Tu Cię zmartwie, bo poduszki mam zalane odkad wsadziłem 2.0 pod maske i jest ok, ale przy turbo silnik skacze w komorze jak oszalały, jak pisałem wyzej wiem z doswiadczenia. Klej w poduszkach nic nie pomaga na te dolegliwośc a taki amortyzator owszem - tez sprawdzone. Tak więc raczej pozostane przy seryjnej podpórce do maski a amor jednak postaram się upchnąc tam gdzie jego miejscekruszyn1 pisze:chyba wystarczy zalać poduchy klejem do szyb?
ja (w 1.6) mam zalaną tylko tą przy skrzyni i jest duuuża różnica, jak załatwisz tak 3 o ten amortyzator zamontujesz do uchylania maski
Wystarczy założyć poli poduszki i trzepie tylko na zimnym potem stoi równo. A takie poduchy nie są drogieFifo pisze:
jako iz z doswiadczenia wiem, ze silnik turbo, szczególnie mocniejszy niz seria bardzo "skacze" na łapach, to zaopatrzyłem się w amortyzator mający za zadanie temperowac te zapedy silnika. Niemniej jednak, póki co, nie wymysliłem gdzie go zamontować. Corsa ma silnik tak blisko grodzi, ze nie za bardzo jest gdzie go wcisnać
Czytaj ze zrozumieniem, powyższe zdanie chyba rozwiewa Twoje watpliwości dlaczego nie miałes okazji doczytac gdzie go zamontuje...Fifo pisze: ... póki co, nie wymysliłem gdzie go zamontować...
1) nie ma na niego miejscaczester 1 pisze:szkoda za amortyzator nie jest zamocowany gdzies do bloku lub skrzyni, ale zawsze to cos...
ladnie sie zapowiada
Miske miałem stalową już w c20xe po tym jak skilowałem alu wybijając w niej dziure wielkości pięści na jakiejś dziurze. korby nie maja prawa uderzać o blache bo połozenie blachy względem korb nie zmienia się niezaleznie od tego jaka dasz miskę. Uszczelka jest z xev'a czyli blacha z gumą. Musieliście mieć cos nie teges w aucie, ze się nie udało pozenić wszystkiego. No chyba, ze w NE jest większe wykorbienie a daliście blache z xe...Zioo pisze:widze miska stalowa ... jakie uszczelki korek, czy guma z metalowymi dystansami ?? sprawdzales czy nie beda korby obijac blachy miedzy uszczelkami >?? troche walczylismy w kadecie ze stalowa miska z 8v i padlo na spawanie aluminiowej ... chyba, ze masz jakis dobry patent (alby my cos zje... )
Dokładnie dwie chłodnice oleju. Staram się zrobic tak, żeby wszystko miało jak najmniejsza tendencje do grzania się. Seryjna pojedyncza chłodnica jest mała i do podkreconego 2.0 turbo powinna byc wieksza. Ja wymysliłem, ze wsadze dwie bo akurat miałem. Nie ma żadnych patentów z trójnikami, dodatkowymi podstawkami itp. Wszystko jest maksymalnie proste a przepływ oleju odbywa się szeregowo, najpierw przez jedna, potem przez drugą. Plusy sa takie, ze mam wiecej powierzchni chłodzonej = pojemniejszy układ olejowy = wieksza ilosc oleju w nim = trudniej przegrzaćZioo pisze:i widze 2 chlodnice oleju :> jakas wieksza podstawka pod filtr, czy trojniki ??:>
DziekujeZioo pisze:P.S. baaardzo ladnie zrobiony wydech !!
DziękiKrzy Krzy pisze:Piękna robota.
Już niebawemKrzy Krzy pisze:Chciałbym zobaczyć Corsę już na drodze![]()
Pytasz o rozmiar czy firmę? Rozmiar to 288mm a firma...no cóż, zabij mnie ale nie pamiętamKrzy Krzy pisze:Co za tarcze hamulcowe masz na przodzie ?