Strona 3 z 4
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 9 lis 2010, o 17:41
autor: Konik
o kur*

Fortuna teraz to oczą nie wierze:)
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 9 lis 2010, o 18:32
autor: Fifo
Nie ma czym się jarać, tym wykresem w wersji papierkowej można sobie co najwyżej dupe podetrzeć. 250Nm przy 2400...dobry, zmodzony 1.9tdi by się nie powstydził takiego wyniku. Nie wiem kto i co ustawiał na tej amowni, ale jak na dłoni widac jakis z dupy pik na dole stąd ten moment. A nawet te 230Nm w srodkowym zakresie obrotów tez średnio realne w N/A... znam Colina i z całym szacunkiem dla jego wiedzy i umiejetności to raczej ktos cos spieprzył w ustawieniach hamowni...
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 9 lis 2010, o 19:24
autor: Fortuna
sprawdzę jutro gdzie indziej dla pewności...
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 9 lis 2010, o 21:07
autor: Krzy Krzy
Gratuluje wyniku

Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 9 lis 2010, o 21:53
autor: Fifo
Na pewno jest coś nie tak z ustawieniami hamowni, zobacz jakie straty Ci wyszły... Niespełna 14KM przy 5400rpm, podczas gdy nie ma opcji, żeby w tym miejscy było mniej niż 25-30KM strat. Jak chcesz to podjedź do mnie na hamownie - bedziesz miał odniesienie do wykresu chociazby mojej Corsy. Tyle, że akurat jutro jestesmy w Wawie.
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 9 lis 2010, o 23:32
autor: Porszak
wykresik bylby super gdyby byl bardziej realny, nie wiem czy dobrze zmodzone n/a siegnie 230Nm, a na pewno nie przy lekko ponad 5000. zreszta wszystko opisal Fifo
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 10 lis 2010, o 08:52
autor: Fortuna
owszem wykres ma przekłamanie w NM przez dziwny "strzał" na początku wykresu, ale można z niego wyczytać jakieś 235NM@5200rpm
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 10 lis 2010, o 09:27
autor: -=m&m=-
rev limiter masz przesunięty ? bo na wykresie kreci się do 7400
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 10 lis 2010, o 09:34
autor: Fortuna
tak, jest przesunięty ale na 7200, jadę zaraz na inne rolki sprawdzić wóz
-- 10 lis 2010, o 15:34 --
dobra panowie burza mózgów.. :0
Wszystkie pomiary z dziś,
1. Detech V bieg pomiar bez stożka i ze stożkiem:
2. PITSTOP - poprosiłem o dokładną kalibrację, pomiar bez stożka V bieg
3. PITSTOP - również z kalibracją IV bieg
No i co wy na to?
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 11 lis 2010, o 09:52
autor: kisielisodd
a) poprawny wykres jak na modyfikacje przeprowadzone w samochodzie (i dtech

i pitt stop na V biegu może ciut za optymistyczny moment )
b) hamownia pitt stop to inercja ? obstawiam źle przypięte auto, na 4 biegu za duży moment na kołach i auto "wyjeżdza z hamowni" i rozpędza tylko jedną pomiarową rolkę. Stąd małe straty i duża moc/moment, lub po prostu rolki są lekkie i auto się nie obciąża powyżej 5500 obr/min, spada trochę przepływ. Masz SA ? zrób loga obciążenia silnika, czasu otwarcia wtrysku, kąta wyprzedzenia zapłonu, obrotów z 4 i 5 biegu, będzie wiadomo czy to wina podpięcia czy obciazenia.
: 11 lis 2010, o 11:15
autor: !markos
Fortuna pisze:dobra panowie burza mózgów.. :0
jaka burza mozgow? 2 prawidlowe wykresy, 1 bzdurny, ten wczesniejszy dla dobra sprawy moglbys usunac, zeby nie bylo juz wiecej smiechow, ze to dizel. masz fajne prawie seryjne c20xe.
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 11 lis 2010, o 13:26
autor: Fortuna
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 6 gru 2010, o 19:00
autor: Fortuna
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 6 gru 2010, o 21:05
autor: -=m&m=-
dobrego masz tego mikołaja

Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 6 gru 2010, o 21:32
autor: master1201
Zamontuj i pochwal sie fotami
@offtop
Chłopaki nie chce wam przekazywac tej wiesci ale mikolaj nie istnieje

Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 6 gru 2010, o 22:08
autor: mehes
master1201 pisze:
@offtop
Chłopaki nie chce wam przekazywac tej wiesci ale mikolaj nie istnieje

a wczoraj na spocie smigał mikołaj w bmw
Fortuna kiedy się pochwalisz zakładaj i dawaj na spota
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 7 gru 2010, o 11:17
autor: Fortuna
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 7 gru 2010, o 19:15
autor: rQs
Oj piękny prezent !!!
ps
Mikołajowa też bardzo bardzo fajnie brzmi z opisu

Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 8 gru 2010, o 14:56
autor: KO$TEK
I nie tylko z opisu...

Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 10 sty 2011, o 14:25
autor: Fortuna
przymierzam się do przemalowania moich alufelg z których schodzi lakier i teraz pytanie na jaki kolor je malnąć
Mnie chodzi po głowie czarny mat lub czerwień....
Zdjęcia felg na 1 stronie projektu
ma ktoś jakieś pomysły co do koloru?
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 10 sty 2011, o 15:08
autor: master1201
Czarny mat > czarny samochod >

Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 12 sty 2011, o 19:56
autor: naked
Nie słuchaj lepiej jakiś fajny kolor...

Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 12 sty 2011, o 21:51
autor: Krzy Krzy
Ja widziałbym jakiś żywy kolor np. czerwony

Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 12 sty 2011, o 21:53
autor: mehes
niebieski z palety subaru
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 12 sty 2011, o 23:50
autor: KO$TEK
Zapodaj cos takiego:

Moni i Beka powinny byc uradowane

Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 13 sty 2011, o 00:08
autor: G4lu5
porób sobie projekty w photoshopie albo w tego typu prog. wtedy łatwiej będzie Ci wybrać

Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 13 sty 2011, o 08:49
autor: Fortuna
panowie ale róż odpuszczamy
pamietajcie ze mam w miare klasyczne felgi pięcioramienne

Ja myślałem o czerwieni.
W jakich programach moge sobie zrobic takie projekty?
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 13 sty 2011, o 09:13
autor: rQs
Fortuna pisze:
W jakich programach moge sobie zrobic takie projekty?
Jedynym słusznym - PS :p
Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 13 sty 2011, o 18:09
autor: Fortuna
hmmm a może ciemny czerwony? albo czerwony mat

Re: CB powered by GSI 2.0 16V
: 14 sty 2011, o 13:57
autor: G4lu5
Adobe photoshop jest bardzo dobrym programem do tego typu rzeczy, a jak to zrobić wszystko znajdziesz w necie w jakiś tutorialach:)